بنایی و دکوراسیونهوم سرویز

ایده هایی شگفت انگیز برای ویترین و دکوراسیون مغازه

یکی از قطعی ترین راه ها برای افزایش میزان فروش مغازه شما، طراحی ویترین و دکوراسیون مغازه شماست. شاید بپرسید که چرا جذابیت بخش ویترین و ورودی فروشگاه شما تا این اندازه اهمیت دارد؟ ویترین و دکوراسیون مغازه شما، اولین چیزهایی هستند که خریداران مشاهده می کنند. حالا اگر ویترین مغازه شما جذاب و حرفه ای چیده شده باشد، میان مغازه شما و مشتری ها، یک ارتباط قوی برقرار می شود که باعث اعتمادسازی خواهد شد. اگر ویترین مغازه شما جذاب باشد، از فاصله هم جلب توجه می کند و باعث می شود مشتری های بیشتری به سمت مغازه شما بیایند. وقتی شما برای ویترین مغازه یا فروشگاه خود وقت می گذارید، خوش سلیقگی خود را نشان می دهید و به مخاطب این حس را انتقال می دهید که برایش احترام و ارزش قائل هستید. به همین دلیل است که آمار فروش در فروشگاه هایی که ویترین های جذاب دارند، چند برابر بیشتر از ویترینهای معمولی و قدیمی است و به شما پیشنهاد می کنیم که برای ویترین و دکوراسیون مغازه خود وقت بگذارید یا از طراحان حرفه ای و باسابقه هوم سرویز برای این کار کمک بگیرید. در این نوشته با ایده های شگفت انگیز برای ویترین و دکوراسیون مغازه آشنا خواهید شد.

 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

 

چرا باید برای ویترین مغازه خود وقت بگذارید و هزینه کنید؟

تا حالا به این فکر کرده اید که اگر ویترین و دکوراسیون مغازه شما جذاب نباشد چه اتفاقی می افتد؟ اجازه دهید برایتان توضیح بدهم. وقتی ویترین شلوغ و غیرجذابی در قسمت ورودی فروشگاهتان داشته باشید، افراد با دیدن ویترین شما، مجذوب نخواهند شد و از طرح ضعیف ویترین، حدس می زنند که فروشنده ای بی حوصله و اجناسی بی کیفیت در این مغازه هستند و برای همین از خرید کردن و ورود به آن مغازه منصرف می شوند. یعنی شما با ویترین غیرحرفه ای، به ضرر خودتان و کسب و کارتان کار می کنید! وقتی برای ویترین و دکوراسیون مغازه خود وقت می گذارید و این قسمت از فروشگاه را با ایده های جالب و شگفت انگیز دکور می کنید، به نوعی تبلیغ کار خودتان را می کنید و افراد بیشتری را به سمت کسب و کار خود می کشانید. در این نوشته قرار است شما را با ایده های شگفت انگیز برای ویترین و دکوراسیون مغازه آشنا کنیم که می توانید از آنها برای دکوراسیون فروشگاه خود کمک بگیرید و شاهد جذاب تر شدن محیط کسب و کارتان باشید.

 

طراحی ویترین و دکوراسیون مغازه

 

حالا برای ویترین و دکوراسیون مغازه خود چه کارهایی می توانید انجام دهید؟

اگر می خواهید ویترین و دکوراسیون مغازه خود را جذاب و خیره کننده بچینید، می توانید از این 13 ایده شگفت انگیز برای ویترین و دکور مغازه خود کمک بگیرید:

  1. از تم فصل های سال برای ویترین فروشگاهتان استفاده کنید.

یکی از ایده های شگفت انگیز و جالب برای ویترین و دکوراسیون مغازه شما، اجرای تم فصل های مختلف سال است. در ابتدای هر فصل، باید ویترین و دکور مغازه خود را با المان ها و عناصر آن فصل بچینید؛ مثلا در فصل پاییز ویترین را با برگهای زرد و نارنجی و قرمز زیباتر کنید یا دانه های برف سفید را در فصل زمستان به ویترین و داخل مغازه خود بیاورید. شما می توانید خودتان اقدام به اجرای تم فصلهای سال در ویترین مغازه کنید یا اینکه از فردی کار بلد و حرفه ای بخواهید در این کار به شما کمک کند. این ایده، از جذاب ترین ایده های دکوراسیون مغازه شماست؛ پس امتحانش کنید و مشتریان خود را شگفت زده کنید.

 

ایده های جالب برای ویترین و دکوراسیون مغازه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت دکور و ویترین مغازه هم ارائه میده؟

 

  1. وسایل جذاب را در ویترین خود جای دهید.

بسیاری از فروشگاه ها می توانند این کار را انجام دهند که وسایل جذاب را در ویترین مغازه یا در دکور داخل مغازه قرار می دهند و با این کار توجه مخاطب را جلب می کنند. مثلا فروشگاه لباس شب با قرار دادن وسایل کلاسیک و جذاب مانند گرامافون می تواند جلب توجه کند یا مغازه فروش لباس خانگی، می تواند از چرخ خیاطی در ویترین مغازه اش استفاده کند.

  1. از سکو یا طاقچه استفاده کنید.

دوست دارید ویترین شما متفاوت و مدرن باشد؟ پس در طراحی ویترین مغازه خود یک کار جالب انجام دهید و از سکو، شلف و طاقچه استفاده کنید و بهترین جنسهایتان را روی این قسمتها نمایش دهید. چنین ایده ای برای فروشگاه های لوازم دکوری بسیار جذاب است.

 

ایده های شگفت انگیز برای ویترین و دکوراسیون مغازه

 

  1. اغراق کنید!

یکی از کارهایی که می توانید برای ویترین و دکوراسیون مغازه خود انجام دهید این است که از موضوعات مرتبط با فروشگاهتان استفاده کنید و با اغراق، جلب توجه کنید. مثلا یکی از فروشنده های خلاق برای فروش لوازم گل گلی داخل مغازه اش از گلهای بزرگ در ویترین استفاده کرده بود که به همراه نورپردازی روی این گلها، حسابی خودنمایی می کرد. شما می توانید بعضی از لوازم را به صورت اغراق شده و در سایز بزرگ قرار دهید تا مردم از فاصله دور هم مجذوب مغازه شما شوند و به سمت شما بیایند.

  1. از مناسبتها برای دکور ویترین استفاده کنید.

یکی دیگر از ایده های جالب برای دکور ویترین و قسمت داخلی مغازه، استفاده از مناسبتهای ایرانی و جهانی است؛ مثلا اگر فروشگاه لباس زنانه دارید، با نزدیک شدن به شب یلدا، تم قرمز و سبز را در ویترین پیاده سازی کنید و لباسهای جذاب با این دو رنگ را در ویترین مغازه قرار دهید. اگر  مغازه کادوفروشی دارید، از مناسبتهایی مانند ولنتاین و کریسمس می توانید به خوبی استفاده کنید. بیشتر فروشگاه های بزرگ دنیا مانند ..،.. و… با نزدیک شدن به مناسبتهای مهم مانند کریسمس و سال جدید، ویترین خود را با حال و هوای آن مناسبت می چینند و با این کار هم به مشتریهای خود تبریک می گویند و هم آنها را برای خرید از فروشگاهشان دعوت می کنند.

  1. از شعرهای جذاب در ویترین کمک بگیرید.

یکی از کارهای جذابی که کتابفروشی ها و فروشگاه های لوازم هنری می توانند انجام دهند این است که با شعر های جذاب و جملات ماندگار، توجه رهگذران را جلب کنند. این کار بهتر از شلوغ کردن ویترین مغازه با انواع لوازم و کتابها است و حس بسیار خوبی به بیننده منتقل می کند.

  1. پانل های دیواری سه بعدی را در پس زمینه ویترین نصب کنید.

بعضی از پانلهای سه بعدی، طرحهای جالبی دارند و به صورت حبابی شکل یا مدلهای دیگر هستند که استفاده از آنها در پس زمینه ویترین می تواند جلب توجه کند و اجناس شما را جالب تر به نمایش بگذارد.

 

ایده های شگفت انگیز برای ویترین و دکوراسیون مغازه

 

  1. نمونه های جذاب از پوشاک و اکسسوری را در ویترین آویزان کنید.

یکی از خلاقیتهایی که می توانید در ویترین مغازه پیاده سازی کنید این است که نمونه های جذاب لباس و اکسسوری هایتان را در ویترین آویزان کنید یا آنها را به همراه وسایل پرطرفدار در کنار هم قرار دهید تا مشتری پوشیدن آن لباس یا جواهر را بهتر تصور کند و برای خریدنش وسوسه شوید. برای قرار دادن اجناس جذاب فروشگاهتان می توانید از طنابها و میله ها برای آویزان کردنشان کمک بگیرید.

  1. سمت راست ویترین و مغازه را بسیار جذاب و خیره کننده بچینید.

بررسی ها نشان داده اند که ایرانی ها در هنگام رفتن به فروشگاه و مغازه برای خرید، به سمت راست فروشگاه بسیار دقت می کنند؛ به همین دلیل است که شما می توانید با دکوراسیون جذاب سمت راست ویترین خود، توجه ها را جلب کنید و آنها را به سمت مغازه خود بکشانید. بعد از ورود افراد به داخل مغازه هم شکار را انجام دهید و لوکس ترین کالاها را در سمت راست قرار دهید تا بینندگان از بین آنها انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت دکور و ویترین مغازه هم ارائه میده؟

        10. از قاب عکس یا داستان گویی در ویترین استفاده کنید.

اگر می خواهید کلیشه ها را بشکنید، می توانید ایده های بکر و جذاب را پیاده سازی کنید که همه افراد را شگفت زده می کند. مثلا اگر در زمینه چاپ عکس کار می کنید یا آتلیه عکاسی دارید، می توانید قاب عکس های بزرگ و کوچک را در ویترین قرار دهید و یک داستان را روایت کنید. مثلا در عکس اول، نوزادی فرد را نشان دهید، بعد عکس دوران کودکی همان فرد در قاب بعدی باشد، در قاب بعدی عکس دوران نوجوانی یا جوانی اش را قرار دهید، در عکس بعدی ازدواج را نشان دهید و همینطور پیش بروید تا به دوران پیری فرد برسید. وقتی افراد ویترین را می بینند، این داستان را از ابتدا دنبال می کنند و به احتمال زیاد خوششان می آید.

  1. فلش یا تابلوی راهنما را در ویترین قرار دهید.

یکی دیگر از ایده های جالب و شگفت انگیز برای ویترین و دکوراسیون مغازه، استفاده از فلش ها و تابلوهای راهنما است. مثلا در ویترین یکی از مغازه های مخصوص فروش وسایل نوزاد، با کمک تابلوهای راهنما، فروشنده چند نکته برای خواب بهتر نوزاد، تغذیه بهتر او، رفتار با نوزاد بی قرار و… نوشته بود که هم جلب توجه می کرد و هم اعتماد افراد را برای خرید به دست می آورد.

 

ایده های شگفت انگیز برای ویترین و دکوراسیون مغازه

 

         12. رنگ ویترین را درست انتخاب کنید.

این روزها تاثیر رنگ در فروش یک موضوع کاملا اثبات شده است و شما با انتخاب رنگ جذاب در ویترین، می توانید به نفع کسب و کارتان کار کنید. ترکیب بعضی از رنگها در کنار هم، یک انتخاب عالی و هوشمندانه برای چیدمان ویترین و داخل مغازه است. مثلا در بوتیک های لباس شب، ترکیب دو رنگ مشکی و قرمز همیشه جذاب است و در فروشگاه های لوازم ورزشی، ترکیب سفید و نارنجی جالب در می آید.

        13. ویترین را با نورپردازی مناسب، جذاب تر کنید.

حتی لوکس ترین و معروف ترین فروشگاه های دنیا هم به نورپردازی درست نیاز دارند تا بتوانند مشتریان را به سمت مغازه خود جذب کنند. نور ویترین و نور داخل مغازه شما، از مهم ترین و تاثیرگذارترین عوامل در جذب مشتری است و به همین دلیل است که شما باید به این موضوع توجه داشته باشید و با نورپردازی درست، جزئیات و ظریف کاری اجناس خود را به مخاطب نشان دهید و ذهنش را برای خرید آماده کنید.

همانطور که مطالعه کردید، ویترین مغازه و دکوراسیون آن تاثیر زیادی در جلب توجه افراد دارد و به دعوت افراد برای ورود به مغازه شما و خرید از شما بسیار تاثیرگذار است. شما می توانید اجرای ویترین و دکوراسیون مغازه خود را به طراحان متخصص هوم سرویز بسپارید تا این کار را به صورت حرفه ای و جذاب برای شما انجام دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا