رایانه و تکنولوژی

چگونه مشکل کمرنگ شدن پرینت بعد از شارژ کارتریج پرینترهای hp را برطرف کنیم؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اگر با مشکل کمرنگ شدن پرینت بعد از شارژ کارتریج پرینترهای hp مواجه شدید نگران نباشید. این مشکل چندان جدی نیست و به سادگی برطرف می شود. آیا تاکنون نحوه شارژ کارتریج جوهر افشان hp یا شارژ پرینترهای لیزری را دیده اید؟ شارژ کارتریج کار دشواری نیست ولی اگر برخی نکات ریز را رعایت نکنید، کیفیت تصاویر چاپ شده به خوبی قبل نمی شود.

بررسی علت کمرنگ شدن پرینت بعد از شارژ کارتریج پرینترهای hp

شارژ کارتریج پرینتر یک راه مقرون به صرفه برای استفاده مجدد از آن است. قیمت شارژ کارتریج hp در مقایسه با تعویض کارتریج hp کمتر است و این امر باعث می شود خیلی ها به جای خرید خرید کارتریج hp آن را شارژ کنند. خدمات شارژ کارتریج هوم سرویز در محل از سرویس های فعال در تهران است که به فاصله بسیار کوتاهی پس از ثبت سفارش انجام می شود.

شارژ کارتریج پرینتر

  • تنظیمات Economy Mode را بررسی کنید

در اغلب موارد کمرنگ شدن پرینت بعد از شارژ کارتریج پرینترهای hp می تواند مربوط به تنظیمات اقتصادی(Economy Mode) پرینتر است. در برخی از ادارات برای صرقه جویی در هزینه شارژ کارتریج پرینتر و تعویض کارتریج hp از قابلیت Economy Mode استفاده می شود. این تنظیمات موجب کاهش مصرف جوهر کارتریج و یا پودر آن می شود ولی روی کیفیت چاپ هم اثرگذار است. اگر از این قابلیت استفاده می کنید کیفیت پرینت بعد از شارژ کارتریج پرینترهای hp بسیار پایین می آید و تصاویر چاپ شده کاملا کمرنگ تر از قبل می شود. اگر با مشکل کمرنگ شدن پرینت ها مواجه هستید ابتدا این تنظیمات را بررسی کنید با قرار دادن تنظیمات روی کیفیت بالا، مشکل برطرف می شود اما مصرف پودر یا جوهر هم افزایش می یابد.

  • کیفیت رنگ در شارژ کارتریج پرینترهای hp

یکی از اصلی ترین علت های کمرنگ شدن پرینت بعد از شارژ کارتریج پرینترهای hp مربوط به جنس پودر یا جوهر کارتریج است. با نگاه کردن به فیلم آموزش شارژ کارتریج می توانید خودتان اقدام به تعویض کارتریج کنید ولی از قبل باید جوهر و یا پودر با کیفیت را تهیه کرده باشید. مواد اولیه تاریخ گذشته و نامعتبر مناسب پرینتر نیستند و کیفیت پرینت را کاهش می دهند. همیشه پودر یا جوهر کارتریج hp را از مراکز معتبر خریداری کنید. البته شارژ پرینترهای لیزری حساسیت بیشتری دارد و بهتر است توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود.

انجام خدمات کامپیوتری در محل

شارژ کارتریج اچ پی

  • اشکال در درام یا غلطک سبز رنگ

اگر از دستگاه زیاد استفاده می کنید بهتر است موقع شارژ کارتریج پرینترهای hp قطعه سبز یا آبی رنگ (درام) روی کارتریج را هم تعویض کنید. در بسیاری از مواقع با تعویض این قطعه مشکل به کلی برطرف شده و کیفیت پرینت ها مثل قبل خواهد شد. هرگز برای کاهش هزینه ها از قطعه ارزان و بی کیفیت استفاده نکنید. تجهیزات جانبی پرینتر روی کیفیت پرینت تاثیر می گذارند و بایستی از بهترین تجهیزات موجود در بازار انتخاب شوند.

  • تعمیر کارتریج و غلطک آهنربایی

درون کارتریج یک مگنت با نام فوم رول و یا غلطک آهنربایی وجود دارد که در صورت خراب شدن، کیفیت تصاویر افت می کند. در برخی از موارد علت کمرنگ شدن پرینت بعد از شارژ کارتریج پرینترهای hp مربوط به عدم کارایی این غلطک می باشد. برای تعمیر کارتریج و تعویض قطعات مصرفی با نمایندگی مجاز و واحد خدمات کارتریج پرینترهای hp هوم سرویز تماس بگیرید. همیاران ما درب منزل و یا محل کار مراجعه می کنند و تعمیر کارتریج و تعویض قطعات را در محل انجام می دهند. تعویض کارتریج hp و شارژ کارتریج پرینتر در محل توسط تکنیسین های با تجربه و آموزش دیده انجام می شود.

نحوه شارژ کارتریج جوهر افشان hp

  • قطعه تیغه ای کارتریج پرینترهای hp

برای شارژ کارتریج پرینترهای hp لازم است تا کارتریج از دستگاه خارج شود. یک قطعه تیغه ای شکل حساس داخل کارتریج تعبیه شده که می بایست در جای صحیح قرار گیرد. اگر این تیغه در جای خود قرار نگیرد، کیفیت پرینت کاهش می یابد و تصاویر پس از شارژ کارتریج پرینترهای hp به وضوح کمرنگ دیده می شود. علت اصلی این مشکل عدم انتقال پودر یا جوهر به میزان صحیح برای چاپ است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات شارژ و تعویض کارتریج هم ارائه میده؟
  • خرید کارتریج hp

استفاده از کارتریج های تقلبی هم یکی دیگر از دلایل کمرنگ شدن پرینت بعد از شارژ کارتریج پرینترهای hp است. همه کارتریج های موجود در بازار اصل نیستند. برخی از سودجویان با فروش کارتریج hp تقلبی به عنوان مارک اصلی، مشکلاتی را برای مصرف کنندگان به جود آورده اند. در این موراد با تعویض کارتریج hp همچنان مشکل کمرنگ بودن پرینت ها دیده می شود که علت نامرغوب بودن کارتریج است. بدون تردید امکان دیدن محتویات داخل کارتریج وجود ندارد و به هنگام خرید نمی توانید متوجه اصل بودن کارتریج شوید. اما همیشه می توانید برای خرید کارتریج hp به فروشنده های شناخته شده مراجعه کنید. در این صورت نگرانی بابت کارتریج تقلبی وجود ندارد.

قیمت شارژ کارتریج hp

شارژ کارتریج در محل

شارژ پرینترهای لیزری ، شارژ کارتریج اچ پی، شارژ کارتریج جوهر افشان hp، تعویض کارتریج hp و تعمیر کارتریج از خدمات ارائه شده در سامانه خدمات ردب منزل هوم سرویز است. منصفانه ترین قیمت شارژ کارتریج hp و هزینه تعمیر و تعویض قطعات کارتریج را با هوم سرویز تجربه کنید. متخصصین و کارشناسان ما پاسخگوی تماس های شما هستند پس از ثبت سفارش رایگان در اسرع وقت هماهنگی برای سرویس دهی در محل انجام می شود.

برای ثبت سفارش” سرویس شارژ و تعویض کارتریج ” از اپ هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا