نظافت و پذیرایی

چگونه فرش را بدون شامپو فرش برق بیندازیم؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

روزگاری که خیلی هم دور نیست خانه ها حیاط داشتند و سالی یکی دوبار بساط شستشوی فرش در حیاط برپا می شد. با پودر، آب فراوان و یک پارو کار شستن فرش ها در یک چشم بر هم زدن تمام می شد. امروزه شستشوی فرش در منزل با دستگاه انجام می شود. کوچک شدن خانه ها، مشغله زیاد و … موجب شده که کار شستشوی فرش را به کارخانه قالیشویی بسپاریم. البته هنوز هم خیلی ها سالی یکی دو مرتبه با شامپو فرش ، قالی ها را تمیز می کنند. شوینده های شیمیایی و انواع شامپوهایی که برای تمیز کردن فرش استفاده می شوند، با همه کارامدی برای سلامت انسان مناسب نیستند. به جای استفاده از پاک کننده های شیمیایی از مواد تمیز کننده خانگی که ریسک کمتری دارند، استفاده کنید.

قیمت قالیشویی سال 99

چرا شامپو فرش مضر است؟

پاک کننده های شیمیایی علت اصلی بسیاری از آلرژی های پوستی و تنفسی در کودکان و بزرگسالان هساتد. بسیاری از موادی که برای شستشو در خانه ها استفاده می شود حاوی مواد شیمیایی آسیب رسان برای بدن است. شامپو فرش یک پاک کننده پر قدرت برای تمیز کردن فرش و لکه بری است. این شوینده موثر از هر مارک و برندی که باشد، حاوی مواد شیمیایی بسیاری است. به خصوص اگر فرزندی در خانه دارید نباید از انواع شامپوهای تمیز کننده فرش استفاده کنید. طریقخ شستن فرش ها با شامپو به این صورت است که بعد از تمیز کردن، فرش ها آبکشی نمی شوند. در واقع همیشه مقداری از مواد شیمیایی روی فرش ها باقی می ماند. کودکان خردسال هر چیزی را از زمین برداشته و به دهان می برند، این به معنای بلعیدن مواد شیمیایی به جا مانده از پاک کننده های شیمیایی است.

قالیشویی با شامپو فرش دست سازخدمات قالیشویی آنلاین در همه مناطق تهران

طریقه صحیح شستشوی فرش در منزل

شستشوی فرش دستباف کمی حساس تر است هر شوینده ای را نمی توانید برای لکه بری و تمیز کردن قالی نفیس دستباف استفاده کنید. خدمات قالیشویی هوم سرویز، با دستگاه های پیشرفته و به صورت تخصصی انجام می شود. اگر قالی گران قیمت و با ارزش خود را به شیوه سنتی با آب فراوان و پودر تمیز کنید حتما به بافت قالی و رنگ آن آسیب وارد می شود. اما هنوز هم می توانید فرش های دستبافت را با شامپو فرش تمیز کنید به شرطی که از فرمول جادویی دست ساز برای شستن فرش ها استفاده کنید. به جای صرف هزینه برای خرید مواد پاک کننده شیمیایی و آسیب رسان، این مواد کم ضرر را برای تمیز کردن لکه های فرش استفاده کنید.

پاک کردن لکه جوهر از روی فرش

لکه جوهر روی فرش به این سادگی ها پاک نمی شود شاید اولین فکری که به ذهن تان می رسد استفاده از یک شامپو فرش قوی برای تمیز کردن لکه جوهر از روی فرش است. اما راهکار ساده تر و الیته کم ضررتری هم برای قالیشویی و تمیز کردن لکه جوهر وجود دارد . مقداری نشاسته ذرت را در یک کاسه بریزید و مقداری شیر را به آن اضافه کنید. مخلوط شیر و نشاسته ذرت شکل خمیر پیدا می کند. یک لایه ضخیم از این خمیر را روی لکه جوهر بکشید و چند ساعت صبر کنید. نگران نباشید این مواد آسیبی به الیاف فرش نمی رساند. پس از خشک شدن کامل نشاسته، با کمک جاروبرقی پودر خشک را از روی قالی بردارید. خواهید دید که اثری از لکه جوهر باقی نمانده است.

قیمت قالیشویی و خدمات قالیشویی در تهران چقدر است؟

تمیز کردن لکه جوهرپاک کردن لکه جوهر از روی فرش با شامپو فرش خانگی

شامپو فرش خانگی با جوش شیرین

خانم های کدبانو جوش شیرین را یک پاک کننده همه کاره می دانند. وقتی بشقاب غذای فرزندتان روی فرش بر می گردد، چه کار می کنید؟ برای پاک کردن لکه های روغن، چربی، ادرار و یا استفراغ از پودر جوش شیرین کمک بگیرید. ابتدا با یک دستمال مرطوب تا جایی که می شود، محل را تمیز کنید. اکنون مقدار زیادی جوش شیرین را روی لکه فرش بپاشید. برای اینکه پاک کننده قوی تری داشته باشید کمی نمک به جوش شیرین اضافه کنید. با یک برس روی لکه ها را بکشید تا جوش شیرین کامل وارد الیاف فرش شود. دیگر لازم نیست کاری انجام دهید این ماده جادویی یک لکه بر و ضد عفونی کننده قوی خانگی است. بعد از 5 یا 6 ساعت با جاروبرقی نمک و جوش شیرین را از روی فرش بردارید. به همین سادگی هیچ لکه ای روی فرش ها باقی نمی ماند.

شستشوی فرش دستباف در قالیشویی قیمت مناسب تهران

شستشوی فرش در منزل با یخ!

حتما باور نمی کنید که با یخ بتوانید فرش ها را تمیز کنید. درست فکر کرده اید یخ برای تمیز کردن فرش به کار نمی رود. اما همیشه می توانید با تکه های یخ، آدامس چسبیده روی فرش و موکت را تمیز کنید. مقداری یخ را در کیسه پلاستیکی ریخته و این کیسه را مستقیم روی آدامس خشک شده بگذارید. در کمتر از دو دقیقه آدامس کاملا سفت می شود. حالا با استفاده از یک کارد کره خوری آدامس را به راحتی از الیاف فرش جدا کنید. خانواده هایی که دارای یکی دو فرزند هستند، بیشتر با مشکل چسبیدن آدامس به فرش دست به گریبان هستند. بعد از برداشتن آدامس ها می توانید از خدمات شستشوی فرش در منزل با دستگاه هوم سرویز استفاده کنید. در این صورت در کمتر از دو ساعت کل فرش تمیز و شسته می شود.

شستشوی فرش در بهترین قالیشویی تهران

شامپو فرش خانگی بسازیدکندن آدامس از روی فرش با یخ

دستمال مرطوب بچه

به محض اینکه مایعی روی فرش ریخت باید آن را سریع پاک کنید تا لکه ایجاد نشود. نایزی نیست سریع سراغ شامپو فرش بروید و روی لکه را تمیز کنید. این محلول حاوی مواد شیمیایی بسیار قوی و آسیب رسان است. بعد از تمیز کردن محل لکه از یک عدد دستمال مرطوب بچه برای جذب آب و همچنین پاک کردن لکه روی فرش استفاده کنید. کافیست یکبار امتحان کنید تا دیگر سراغ شامپو فرش و پاک کننده های شیمیایی نروید. دستمال مرطوب بچه، آلرژی زا نیست و خیلی خوب لکه ها را تمیز می کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قالیشویی هم ارائه میده؟

قالیشویی آنلاین هوم سرویز

با همه این ترفندها لازم است تا حداقل سالی یکبار فرش ها به طور کامل شسته شوند. برای شستشوی فرش دستباف و شستشوی فرش ماشینی با خدمات قالیشویی هوم سرویز تماس بگیرید. ما خدمات بهترین قالیشویی تهران را در محل ارائه می دهیم. قالیشویی سعادت آباد، قالیشویی پونک، قالیشویی تهرانپارس، قالیشویی جنت آباد و قالیشویی صادقیه از همیاران خوم سرویز در تهران هستند. قیمت قالیشویی طبق نرخ مصوب اتحادیه در همه سفارش های ثبت شده از طریق اپ هوم سرویز لحاظ می شود. 

ثبت سفارش رایگان سرویس قالیشویی از طریق اپ هوم سرویز امکان پذیر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا