بنایی و دکوراسیون

جدیدترین طراحی برای مدل اپن ام دی اف

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

طراحی، رنگ،جنس و مدل اپن ام دی اف باید مورد پسند کدبانوی خانه قرار گیرد. اصولا دکوراسیون آشپزخانه تا حدود زیادی سلیقه ای است اما با ترفندهایی هوشمندانه می توان این فضا را کاربردی کرد. زیبایی در کنار عملکرد مناسب کابینت آشپزخانه، دو اصل مهم در طراحی هستند. شکل ظاهری چیدمان آشپزخانه های اپن، روی دکوراسیون پذیرایی هم تاثیر دارد. پس در عین کاربردی بودن کابینت ها، باید روی طراحی و ظرافت مدل اپن ام دی اف هم دقت داشت. طراحی کابینت هایی که قابلیت استفاده را ندارند، تنها پول تان را هدر می دهد. کابینت های دیواری و زمینی، میز جزیره و اپن آشپزخانه همگی می توانند شکیل و کاربردی طراحی شوند. بدون در نظر گرفتن یکی از این دو عنصر، دکوراسیون آشپزخانه دچار مشکل می شود.

اپن آشپزخانه چیست؟

هنوز هم در ساختمان های قدیمی می توان انواع آشپزخانه های بزرگ و کوچک را دید که مثل اتاق خواب دارای درب و دیوار هستند. در گذشته نوع زندگی خانواده ها تفاوت زیادی داشته و این موضوع روی دکوراسیون داخلی و حتی معماری بنا هم اثر گذاشته است. آشپزخانه های قدیمی فضایی جداگانه در داخل ساختمان و یا گوشه ای از حیاط بودند. در این فضا غذای مصرفی خانوار پخت می شد. درست کردن انواع ترشی، رب، مربا و … همگی در آشپزخانه انجام می شد. امروزه با تغییر در سبک زندگی خانواده های تحصیلکرده، دکوراسیون داخلی و معماری ساختمان ها هم تغییر کرده است. انواع مدل اپن ام دی اف با حذف دیوار مجاور پذیرایی، طراحی شده که فضا را کاربردی تر کرده است.

چرا باید نحوه محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه را یاد بگیریم؟

جدیدترین مدل اپن آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانه مدرن

مدل اپن ام دی اف

از وقتی دیوارها برداشته شده و آشپزخانه ها اپن شده اند، دکوراسیون آشپزخانه هم رنگ و بوی دیگری گرفته است. مدل کابینت آشپزخانه کوچک با طرح کابینت آشپزخانه مدل جدید تفاوت دارد. مدل اپن ام دی اف هماهنگ با طراحی کابینت ها انتخاب می شود بنابراین وقتی فضا محدود است طراحی اپن هم حساس تر می شود. این دقت در انتخاب رنگ و همچنین جنس کابینت هم لحاظ می شود. در آشپزخانه های لوکس، مدل اپن ام دی اف از رنگ متضاد یا یکسان با درب کابینت ها انتخاب می شود. این ویژگی بستگی به کاربری کانتر آشپزخانه دارد. در ادامه برخی از جدیدترین طرح های اپن آشپزخانه را معرفی می کنیم.

طراحی مدل اپن ام دی اف

آشپزخانه هایی که با طراحی U شکل کابینت شده اند، بسیار زیباتر دیده می شوند. این طراحی کلاسیک بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اگر فضای آشپزخانه به اندازه کافی بزرگ باشد می توان در دو طرف دیوارها از کابینت زمینی و دیواری استفاده کرد. در این صورت مدل اپن ام دی اف هم در تکمیل کابینت های زمینی نقش عمده ای خواهد داشت. اگر فضای آشپزخانه کوچک با طراحی یک میز ناهارخوری جمع و جور در زیر آرک، از همه فضای موجود استفاده کنید. به این ترتیب دیگر نیازی به میز ناهارخوری جداگانه در آشپزخانه نیست. نکته مهم در این مورد انتخاب صندلی اپن با اندازه مناسب است. با یک نگاهی در فروشگاه های لوازم دکوراسیون، انواع صندلی های اپن برای آشپزخانه های فسقلی هم پیدا خواهید کرد.

قیمت کابینت آشپزخانه با طرح جدید چقدر است؟

رنگ و مدل اپن ام دی افطراحی و ساخت کابینت آشپزخانه اپن

رنگ در انواع مدل اپن ام دی اف

در طراحی انواع مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید نقش رنگ ها بسیار پر رنگ تر شده است. استفاده از رنگ های شاد و پر انرژی در آشپزخانه مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است. در آپارتمان های امروزی، آشپزخانه ها فقط برای پخت غذا استفاده نمی شوند. این فضا برای غذا خوردن و نشستن هم مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع ساعات زیادی از بیداری اعضای خانوار در همین مکان سپری می شود. بنابراین توجه به دکوراسیون و رنگ کابینت جدید تدبیر هوشمندانه ای برای بالا بردن روحیه در فضای بسته منزل است. مدل اپن ام دی اف آبی روشن، بنفش، سبز آبی، کابینت آشپزخانه سفید، کابینت های گلاس سفید قهوه ای از پر طرفدارترین مدل کابینت ام دی اف هستند.

اپن آشپزخانه قرینه ای

یکی از شکیل ترین طرح ها و مدل اپن ام دی اف استفاده از قرینه سازی در دکوراسیون است. به این طراحی، مدل آینه ای هم می گویند. در واقع دو دیوار روبروی هم به صورت کاملا یکسان کابینت می شوند. به این ترتیب فضای آشپزخانه و پذیرایی توسط میز یا دیوار اپن از هم جدا نمی شوند. در این طراحی بسیار شیک، آشپزخانه در امتداد پذیرایی قرار دارد. قیمت کابینت آشپزخانه هوم سرویز ارتباط مستقیم به طراحی آن دارد. برای مثال در این دکوراسیون با وجود حذف اپن هنوز هم تعداد کاینت های زمینی و دیواری بیشتر است. دو سمت دیوار اصلی کامل با کابینت تکمیل می شود و حسابی جا برای لوازم آشپزخانه باز می شود. برای ورودی هم می توانید دو کمد ویترین با درب شیشه ای سفارش دهید که از پذیرایی به خوبی دیده شود.

کابینت آشپزخانه کاربردی ترین فضا در قلب خانه

 مدل اپن ام دی افجدیدترین مدل اپن ام دی اف

طراحی اپن آشپزخانه L

وقتی فضای کافی برای طرح های قرینه ای نباشد، چاره ای جز طراحی ال وجود ندارد. در مدل اپن ام دی اف L نقش میز پیشخوان خیلی پر رنگ تر است. برای استفاده حداکثری از این فضا می توان از یک میز دو طبقه استفاده کرد. این پیشخوان حالا کاربری میز ناهارخوری را هم دارد. در این صورت لازم است تا فضای زیر اپن با کابینت مسدود نباشد تا به راحتی امکان نشستن داشته باشید. اگر خانواده کوچکی داشته باشید این طراحی یک میز ناهارخوری شیک برای تان ایجاد می کند. به این ترتیب تنها یک فضای مشخص برای رفت و آمد به داخل آشپزخانه باز است و بقیه فضا با مدل اپن ام دی اف بسته شده است.

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه هایگلاس

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

طراحی سینک ظرفشویی در اپن

این مدل بدون تردید از خاص ترین طراحی ها برای دکوراسیون آشپزخانه است. بر خلاف معمول سینک ظرفشویی و گاز روی میز اپن کار می شود. مدل اپن ام دی اف با سینک و گاز یا حداقل گاز از طراحی های جدیدتر و کمی ریسکی است. در واقع خبری از سینک ظرفشویی در گوشه ای از دیوار نیست و هود هم در بالای اپن نصب می شود. ایده سینگ و گاز در ورودی آشپزخانه خلاقانه است و در حین آشپزی و شستشوی ظروف می توانید روی بازی بچه ها در اتاق پذیرایی هم نظارت داشته باشید.

سفارش رایگان ساخت کابینت آشپزخانه را از طریق اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا