تعمیر درب چوبی

تعمیر درب چوبی

از 3860 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعمیر درب چوبی در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت رگلاژ درب

150,000 الی 200,000 تومان

قیمت تعویض کامل رویه

550,000 الی 700,000 تومان

قیمت رفع شکستگی به وسیله رنگ و بتونه

700,000 الی 1,500,000 تومان

متوسط قیمت800,000 تومانکمینه قیمت450,000 تومانبیشینه قیمت1,200,000 تومان

آنچه درباره تعمیر درب چوبی خواهید خواند

  • تعمیر درب چوبی منزل
  • تعمیر درب چوبی باد کرده
  • رفع پوسیدگی درب چوبی حمام و دستشویی
  • تعمیر درب چوبی شکسته
  • طریقه تعمیر درب چوبی شکسته سرویس بهداشتی و اتاق خواب
  • هزینه تعمیرات درب چوبی سرویس بهداشتی و اتاق خواب به چه مواردی بستگی دارد؟
  • تعمیر درب چوبی اتاق خواب را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

تعمیر درب چوبی منزل

با توجه به قدمت استفاده از درب های چوبی در دکوراسیون داخلی مطمئنا نیاز به خدمات تعمیر درب چوبی نیز همیشه احساس می شود. هر وسیله ای طی مرور زمان و طی یک سری اتفاقات ممکن است دچار ایراداتی شود که درب اتاق یا درب سرویس بهداشتی نیز از این قضیه مستثنی نیستند. درب های چوبی در کنار زیبایی زیادی که دارند در برابر ضربه، فشار و یا رطوبت بیشتر آسیب می بینند. در همه موارد هم تعویض درب چوبی اتاق خواب راه حل مناسب نیست. در مواقعی تعمیرات درب چوبی با هزینه های کمتر و در زمان سریع تری انجام می شود، بدون اینکه نیاز به خرید نمونه های جدید باشد. در صورتی که نیاز به تعمیرات درب دستشویی، تعمیرات درب حمام و اتاق خواب دارید، در ادامه با ما همراه باشید. در ادامه به انواع ایرادات شایع در دربهای چوبی ، مراحل تعمیرات درب چوبی اتاق خواب و البته عوامل موثر بر تعیین هزینه تعمیر درب چوبی توسط تعمیرکار درب چوبی خواهیم پرداخت.

تعمیر درب چوبی باد کرده

وسایل چوبی زیبایی زیادی دارند، ولی در عین زیبایی، نگهدای از آنها کمی سخت است. همانطور که می دانید علت ورم کردن درب چوبی نفوذ رطوبت به داخل بافت چوب است. تعمیر درب چوبی باد کرده در صورتی که در مراحل ابتدایی کار باشد قابل انجام است. زیرا اگر در ابتدای کار متوجه این مشکل شوید و تا مرحله پوسیدگی نرسد، امکان تعمیر وجود دارد.

به طوری که با سشوار یا هر وسیله دیگر رطوبت چوب را از بین ببرید و سپس به کمک سرنگ یا چاقو به آرامی چسب چوب را در داخل شیارهای چوب بریزید و طرفین درب را به هم فشار دهید به این ترتیب به ترمیم درب چوبی ام دی اف پرداخته اید. اما در صورتی که میزان رطوبت بالا باشد و لایه های چوب را از بین برده باشد، باید ابتدا با سمباده و کاتر تمام قسمت های آسیب دیده را جدا کنید و سپس به بتونه کاری درب چوبی بپردازید. البته موارد این چنینی، در صورت استفاده از درب های چوبی ضد آب مانند pvc , hdf کمتر اتفاق می افتد.

رفع پوسیدگی درب چوبی حمام و دستشویی

درب سرویس بهداشتی و حمام همواره در معرض رطوبت و آب قرار دارد. ازین رو امروزه از درب ضد آب برای نصب در این مکانها استفاده می شود. چوب را باید از رطوبت دور نگهدارید زیرا خیس شدن درب چوبی، موجب پوسیدگی آن می شود. جهت پیشگیری از پوسیده شدن درب، استفاده از روغن جلا و پولیش پیشنهاد می شود. با ایجاد یک لایه پوشش محافظ تا حد زیادی مانع آسیب به چوب خواهید شد. قبل از اینکه کمی پوسیدگی یا یک سوراخ کوچک به کل درب آسیب بزند، باید به فکر تعمیر درب چوبی پوسیده باشید.

تعمیر درب چوبی شکسته

چوب در برابر ضربه و ضربه بسیار آسیب پذیر است. در موقع جابجایی وسایل و اسباب کشی امکان شکستن درب واحد وجود دارد. گاهی سهوا ضرباتی به درب وارد می شود و خیلی ساده بخشی از آن می شکند. مشاهده درب چوبی شکسته و ایجاد یک حفره بزرگ روی درب یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است پیش بیاید. آیا به محض مواجه شدن با این مشکل فوری به فکر تعویض درب چوبی می افتید؟ خیر! خوب اینکه تعمیر درب چوبی شکسته امکان پذیر است. در بعضی از موارد تعمیر درب شکسته با اقدامات سطحی مانند با چسب کاری قابل رفع است. اما گاهی پیشنهاد می شود که درب به کلی کنده شود و به کارگاه نجاری انتقال پیدا کند. پس عمق شکستگی تعیین کننده است که تعمیرات درب چوبی شکسته چگونه انجام می شود...

طریقه تعمیر درب چوبی شکسته سرویس بهداشتی و اتاق خواب

تمیز کردن محل شکستگی

وقتی چوب بر اثر شکستگی با بروز رطوبت سوراخ می شود. در محل حفره مقدار زیادی خرده چوب و براده های ریز وجود دارد که باید کاملا پاک شوند. لبه های اضافی دورتا دور محل شکستگی درب را با استفاده از یک کاتر کاملا صاف و تمیز کنید. این کارها چندان وقت تان را نمی گیرند ولی حتما باید قبل از شروع تعمیرات درب چوبی انجام شوند. سپس گوشه های تیز حفره باید کامل صاف و هموار شوند. برای پر کردن سوراخ ایجاد شده روی درب، از دستمال کاغذی یا اسپری فوم استفاده کنید. تعمیرکار درب چوبی برای پر کردن حفره و ایجاد پوشش کافی از فوم پاششی کمک می گیرد.

برای پاشیدن فوم روی محل سوراخ درب از یک وسیله ساده شبیه به سرنگ یا اپلیکاتور استفاده می شود. این وسیله پلاستیکی مقداری ماده مخصوص را در خود جای می دهد که با فشار روی آن فوم به محل حفره تزریق می شود. البته این وسیله بزرگتر از یک سرنگ معمولی است. پس از تزریق فوم درون حفره چوبی مدتی زمان لازم است تا فوم خشک شود. این ماده در مجاورت هوا به وضوح افزایش حجم می دهد. نتیجه این می شود که حفره به طور کامل با فوم پوشیده می شود. فوم را به همین صورت ه مدت 10 ساعت رها کنید .

سطح درب را کاملا صاف و یکدست کنید

بعد از خشک شدن فوم به دلیل افزایش حجم، لازم است تا لبه های اضافی که از حفره به بیرون زده شده کاملا جدا شود. با استفاده از کاتر فوم را با سطح در، هم سطح کنید. فرقی ندارد درب ضد سرقت آپارتمان باشد، در کمد چوبی یا در اتاق خواب. همیشه به همین صورت می توان حفره ها را پر کرد. در این مرحله از بتونه و کمی هاردنر برای پوشاندن فوم و محل حفره استفاده می شود. این ترکیب بر خلاف فوم خیلی زود خشک می شود پس لازم است تا به سرعت کار را انجام دهید. پس از خشک شدن بتونه از تکه ای کاغذ سمباده برای صاف کردن سطح آن استفاده کنید.

تعویض یا تعمیر روکش درب چوبی

براثر گذر زمان و برخوردهای اشیا و افراد، روکش درب ها فرسوده یا پوسیده می شوند. که این موضوع باعث از بین رفتن زیبایی اولیه درب چوبی خواهد شد. در این مواقع یا باید به تعمیر روکش درب چوبی یا به تعویض روکش درب چوبی پوسیده پرداخت. تعویض یا تعمیر روکش درب چوبی ضد سرقت امر بسیار امرتخصصی می باشد، که باید توسط افراد با تجربه در این زمینه شود.

هزینه تعمیرات درب چوبی سرویس بهداشتی و اتاق خواب به چه مواردی بستگی دارد؟

معمولا نرخ ثابتی را نمی توان به قیمت تعمیر درب چوبی اختصاص داد. زیرا هزینه تعمیر در چوبی به عواملی مانند نوع خرابی ، میزان شکستگی و همچنین نوع درب بستگی دارد. به طور مثال هزینه تعمیر درب چوبی ضد سرقت از هزینه تعمیر درب چوبی قدیمی بسیار بالاتر است چون نوع چوب و روکش درب ضد سرقت تفاوت دارد. همچنین جنس درب نیز عامل بسیار مهمی در تخمین قیمت تعمیر درب چوبی است. به طور مثال هزینه تعمیر درب چوبی MDF، با هزینه تعمیر درب Hdf برابر نیست. به طور کلی می توان گفت دستمزد تعمیر درب چوبی پس از بررسی میزان ایرادات و جنس بدنه اعلام می شود.

تعمیر درب چوبی اتاق خواب را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

مراحل تعمیرات درب چوبی در منزل، وقتی به طور عملی وارد کار شوید، چندان راحت نخواهد بود و متوجه ریزه کاری های زیادی خواهید شد. تعمیر درب چوبی پوسیده دستشویی از این مراحل نیز مشکل تر است. بدون تردید اگر ابزار کافی در اختیار نداشته باشید نمی توانید تعمیرات درب سرویس بهداشتی یا اتاق خواب را دقیق و تمیز انجام دهید. ازین رو پیشنهاد می کنیم تعمیر درب چوبی و تعویض درب چوبی را به همیاران هوم سرویز بسپارید تا با مناسب ترین هزینه تعمیرات درب چوبی، ایرادات درب منزلتان به راحتی رفع شوند. جهت ثبت سفارش و هماهنگی برای بازدید همیار تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعمیر درب چوبی و همچنین ارایه خدمات تعمیر در چوبی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات نجاری ارائه می دهد که شامل تعمیر کمد دیواری, ساخت کابینت ام دی اف, ساخت در اتاق خواب ، PVC، MDF, HDF، ABS, سفارش ساخت کمد دیواری ام دی اف، هایگلاس و ممبران, نصب درب ضدسرقت و درب ضدحریق بدون تخریب, ساخت جاکفشی ساده و طرح دار, ساخت تختخواب دونفره , ساخت کتابخانه در منزل, ساخت میز چوبی با پایه‌های فلزی, ساخت دراور چوبی , پارتیشن اداری و مسکونی, ساخت استند فروشگاهی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعمیر درب چوبی

تعمیر در چوبی

تعمیر درب چوبی شکسته

تعمیر درب چوبی پوسیده

تعویض روکش درب اتاق خواب

تعویض درب چوبی شکسته

تعمیر درب ام دی اف و تعمیر درب چوبی با روکش اچ دی اف

کوتاه کردن و تعویض لولای درب چوبی و ....

نظرات کاربران

profile picture
الناز والوکیان

ایشون عالی بودن،کارشون حرف نداشت،حرفه ای و وقت شناس...خدا خیرشون بده 🙏

profile picture
صادق توکلی نژاد

واقعا کارشون رو حرفه ای انجام دادن

profile picture
میلاد تحریری زنگنه

واقعا کارشون عالی بود ممنون از هوم سرویز

profile picture
خانم محمدی

بسیار انسان شریف ماهر و تمیزکاری بودن ،انشالله همیشه موفق باشن

شرایط تعمیرات و تعویض درب چوبی شکسته اتاق و سرویس خواب

چنانچه مشتری نیاز به تهیه جنس مناسب توسط همیار داشته باشد، همیار در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید و همچنین هزینه حمل و نقل را به مشتری ارایه نماید.

جهت انتخاب جنس حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد.

همیار موظف می باشد پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

furniture-upholstery
رویه کوبی مبل
قیمت از 150,000 الی 2,500,000 تومان
carpentry
تعمیر کمد، کابینت و نجاری
قیمت از 500,000 الی 1,500,000 تومان
parquet-repair
تعمیر پارکت
قیمت از 900,000 الی 10,000,000 تومان
welding-forging
جوشکاری
قیمت از 400,000 الی 900,000 تومان