لوله کشی و تاسیسات

جادوی لوله بازکنی با جوش شیرین

جوش شیرین ماده ای همه کاره در نظافت منزل است و کاربرد فراوانی دارد. این پودر سفید رنگ در از بین بردن چربی ها و لکه بری معجزه می کنید. استفاده خوراکی از جوش شیرین مدتهاست که ممنوع شده ولی کاربردهای غیر خوراکی جوش شیرین هر روز بیشتر می شود. لوله بازکنی با جوش شیرین از ترفندهای قدیمی و موثر در گرفتگی های خفیف لوله فاضلاب سینک ظرفشویی است. در گرفتگی های شدید باید از سرویس های لوله بازکنی و تخلیه چاه استفاده کرد. قبل از تماس با لوله بازکن بد نیست ترفندهای معرفی شده در این مطلب را نیز امتحان کنید. بسیاری از گرفتگی ها با این روش ها به کلی برطرف می شود.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

چرا لوله گرفته با جوش شیرین باز می شود؟

جوش شیرین یا Sodium bicarbonate یک ماده شیمیایی کریستالی و سفید رنگ است. این ماده در ترکیب با مواد اسیدی به سرعت واکنش نشان می دهد. ترکیب یون سدیم و بی کربنات در مجاورت یکدیگر روند تجزیه چربی ها را سریع تر می کند. چنانچه علت انسداد لوله ها، چربی یا موادی شبیه به آن باشد می توان از ترکیبات جوش شیرین و دیگر مواد برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده کرد. جوش شیرین یک همه کاره دوست دار محیط زیست است. به جای استفاده از لوله بازکن های شیمیایی هر از گاهی در سینک ظرفشویی یا روشویی و توالت مقداری جوش شیرین بریزید. به این ترتیب لوله ها هرگز دچار گرفتگی نمی شوند. در ادامه طریقه استفاده از جوش شیرین را در 3 ترکیب معرفی می کنیم.

رفع گرفتگی لوله و چاه و فاضلاب با قیمت مناسب

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه

1-لوله بازکنی با جوش شیرین و آب جوش

این ترفند را خیلی از خانم ها می دانند و بارها از ان استفاده کرده اند. هدف از ذکر این مطلب، یادآوری استفاده های مختلف از جوش شیرین برای جوان ترهاست. خیلی از اوقات با اولین گرفتگی روشویی یا سینک آشپزخانه به سراغ محلول های لوله بازکن شیمیایی می رویم. این محلول ها به مرور به لوله ها آسیب می زنند. به خصوص در خانه های قدیمی و بافت فرسوده لوله ها تحمل ندارند و خطر ترکیدگی و یا نشتی لوله فاضلاب نیز وجود دارد. به جای استفاده از مواد شیمیایی می توانید در یک قابلمه بزرگ مقداری آب جوش تهیه کنید. سپس مقدار یکی دو بسته جوش شیرین را در فاضلاب ریخته و آب جوش را روی آن سرازیر کنید. 

2-لوله بازکنی با جوش شیرین و سرکه

ترکیب جوش شیرین و سرکه یک محلول جادویی برای باز کردن لوله های فاضلاب است. دو لیوان سرکه سفید و مقدار 100 گرم جوش شیرین را تهیه کنید. جوش شیرین را به صورت پودر خشک در سوراخ فاضلاب، روشویی، سینک ، چاهک حمام و … بریزید. سپس سرکه سفید را جوش شیرین ریخته و منتظر باشید. خواهید دید که بلافاصله ترکیب سرکه و جوش شیرین شروع به جوشش و فوران می کند. این واکنش در طول مسیر فاضلاب و انسداد لوله ها ادامه دارد و گرفتگی های خفیف تا متوسط را باز می کند. ترکیب این دو ماده یک چربی زدای قوی است و برای باز کردن گرفتگی فاضلاب ظرفشویی خیلی کار راه انداز است. اگر با این روش گرفتگی رفع نشد لازم است تا گلویی فاضلاب سینک را باز کرده و آشغال ها را خارج کنید.

برای باز کردن لوله های فاضلاب گرفته چکار کنیم؟

لوله بازکنی با جوش شیرینخدمات لایروبی و تخلیه چاه در تهران

3- لوله بازکنی با جوش شیرین و نوشابه

نوشابه سیاه نیز درست مثل بی کربنات سدیم کاربردهای فراوانی دارد. برای پاک کردن روغن در موتور ماشین، نوشابه را امتحان کنید. این ماده یک چربی زدای قوی و بی ضرر است. مواد موجود در ترکیب نوشابه با بی کربنات سدیم واکنش نشان داده و تاثیر دو چندان دارد. درست به روش شرح داده شده قبلی نیاز به مقدار مناسب پودر جوش شیرین دارید. با توجه به بزرگی لوله فاضلاب از مقدار بیشتری جوش شیرین استفاده کنید. پس از ریختن نشاسته خشک در لوله فاضلاب یک بطری نوشابه سیاه را به فاضلاب سرازیر کنید. در صورتی که لوله فاضلاب باز نشد با سرویس لوله بازکنی هوم سرویز تماس بگیرید.

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در سراسر تهران شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی با دستگاه

پیدا کردن علت گرفتگی لوله ها مهم است. اگر چاه فاضلاب پر شده باشد با روش های ذکر شده در این مطلب نمی توانید لوله را باز کنید. در این صورت ابتدا لایروبی و تخلیه چاه انجام می شود سپس عملیات لوله بازکنی با فنر امکان پذیر است. در گرفتگی های شدید ، لوله بازکن با دستگاه و فنر می تواند عامل به وجود آورنده گرفتگی را حذف کند. اگر بوی بدی در ساختمان پیچیده و مدتهاست که با مشکل گرفتگی لوله ها دست و پنجه نرم می کنید لازم است تا از لوله بازکن حرفه ای کمک بگیرید. سرویس های لوله بازکنی سیار و خدمات شبانه روزی لوله بازکنی هوم سرویز در همه مناطق تهران فعال است. باز کردن لوله های فاضلاب آشپزخانه، سرویس بهدشاتی و حمام با دستگاه در کوتاه ترین زمان انجام می شود. 

ترفندهای خانگی برای بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی هم ارائه میده؟

لوله بازکنی با نوشابه سیاهلوله بازکنی با جوش شیرین و نوشابه سیاه

تعرفه لوله بازکنی و تخلیه چاه هوم سرویز

قیمت لوله بازکنی
قیمت تخلیه چاه
قیمت لایروبی چاه فاضلاب

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران

با توجه به مشکلاتی که گرفتگی چاه و فاضلاب به وجود می آورد این سرویس به صورت شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل نیز ارائه می شود. جهت ثبت سفارش خدمات لوله بازکنی به اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید. ثبت سفارش از طریق این سامانه کاملا رایگان است. هوم سرویز برای سرویس های خدماتی و لوله بازکنی در همه مناطق تهران سفارش می پذیرد. همیاران ما در محله شما هستند و با اولین تماس به محل مراجعه می کنند. قبل از اقدام به باز کردن لوله ها لازم است عیب یابی انجام شود. برای باز کردن لوله ها از دستگاه فنر برقی، دستگاه تراکم هوا یا دیلم توالت استفاده می شود. هزینه خدمات طبق نرخ تعرفه در همه سفارش ها محاسبه می شود. این سرویس شامل گارانتی و تضمین کیفیت است.

ثبت سفارش تخلیه چاه و لوله بازکنی ازطریق اپلیکیشن هوم سرویز رایگان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا