نظافت و پذیرایی

بهترین روش برای از بین بردن موچه ها✔️ سمپاشی منزل در تهران

بهار که از راه می رسد سر و کله مورچه ها هم پیدا می شود. هر روزن کوچکی می تواند به محلی برای تجمع موچه ها تبدیل شود. این حشرات کوچک خیلی خوش خوراک هستند و تقریبا به هیچ ماده غذایی نه نمی گویند. وقتی کلونی مورچه به آشپزخانه تان حمله می کند به این سادگی نمی توانید از دستش خلاص شوید. سمپاشی منزل تنها راه حل قطعی از بین بردن مورچه ها و دیگر حشرات مزاحم است. البته با برخی از مواد طبیعی هم می توان مورچه ها را از خانه فراری داد. قبل از تماس با سمپاش، این راه های ساده را امتحان کنید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

راه های ساده برای فراری دادن مورچه ها

ساده ترین راه برای مهار حشرات اینست که جلوی ورود آنها را بگیرید. نصب توری پنجره،استفاده از درزگیرها، بتونه زدن به سوراخ های بین کاشی آشپزخانه و … تا حدود زیادی موثر است. اما فراموش نکنید باقی مانده غذاها ، ظروف نشسته و حتی سطل زباله هم می تواند بساط یک مهمانی بزرگ را برای مورچه ها فراهم کند. مورچه ها ابتدا آشپزخانه و رفته رفته کل خانه را اشغال می کنند. قبل از اینکه خیلی دیر شود با استفاده از مواد طبیعی، مورچه های آشپزخانه را نابود کنید. اگر با این راهکارها موفق نشوید باید از سمپاشی آشپزخانه برای کشتن مورچه ها استفاده کنید.

1- از بین بردن مورچه ها با نعنا

نعنا گیاهی معطر و خوشبوست که مورچه را فراری می دهد. در گلدان های کوچک نعنا بکارید، مورچه ها از بوی نعنا نفرت دارتد. اگر امکان کاشت و نگهداری از گیاه نعنا را ندارید از روغن نعنا استفاده کنید. چند قطره روغن نعنا را به پنبه مالیده و با آن، مناطق مشکوک و گوشه های دیوار را روغن بزنید. حتی می توانید یک پنبه آغشته به روغن نعنا را در کابینت قرار دهید تا مورچه ها سراغ کابینت ها نروند.

هزینه سمپاشی منزل چقدر است؟

راه های از بین بردن مورچه هاراه های ساده برای از بین بردن مورچه ها

2- سرکه سفید برای فراری دادن مورچه ها

سرکه سفید یکی از مواد پر کاربرد در نظافت منزل و از بین بردن میکروب ها و باکتری های آشپزخانه است. جالب است بدانید که سرکه یک مهار کننده قوی مورچه هم به حساب می آید. مقدار مساوی آب و سرکه سفید را در یک بطری ریخته و به لانه مورچه ها اسپری کنید. این محلول را در اطراف پنجره ها، درز بین کاشی های آشپزخانه و یا هر قسمتی که ردیفی از مورچه ها را می بینید، بپاشید.

۶ کار که قبل از سمپاشی منزل باید انجام دهید

3-چند قطره آبلیمو برای از بین بردن مورچه ها

طرز استفاده از آبلیمو درست شبیه به سرکه است با این تفاوت که به ازای هر یک قسمت آبلیمو باید 3 قسمت آب، استفاده کنید. این محلول طبیعی و بی خطر را می توانید دورتادور اتاق ها، پشت درهای ورودی و هر جایی که لازم است، اسپری کنید! در مقایسه با سرکه سفید، بوی آبلیمو قابل تحمل تر است و رایحه ای خوش در خانه ایجاد می شود.

چگونه سوسک ریز کابینت را از بین ببریم؟

4-خلاص شدن از دست مورچه ها با دارچین

دارچین از ادویه های بسیار خوشبوست که در طعم گوشت و مواد غذایی را بهتر می کند. دارچین از پوست درختی به همین نام به دست می آید. در بازار انواع دارچین خشک به صورت تکه ای، پودری و حتی روغن دارچین پیدا می شود. برای از بین بردن مورچه ها کمی پودر دارچین را در مسیر رفت و آمد مورچه ها بپاشید. شخصا بوی دارچین را خیلی دوست دارمم ولی این بو می تواند مورچه ها را خفه کند. اگر از روغن دارچین استفاده می کنید حتما مقدار مساوی آب به آن اضافه کنید و این محلول را در مسیر مورچه ها اسپری کنید.

فرای دادن مورچه های ریزراه حل قطعی نابود کردن مورچه ها

5- گچ موثرترین ماده برای از بین بردن مورچه ها در منزل

برخی از افراد با استفاده از گچ مدرسه توانسته اند از شر مورچه خانگی خلاص شوند. منظور همین گچ هایی است که برای نوشتن روی تخته سیاه استفاده می شود. با گچ در گوشه دیوارها و سمیر عبور مورچه را خط بکشید. هنوز مشخص نیست به چه دلیل ولی مورچه ها دیگر از آن مسیر، رفت و آمد نخواهند کرد. البته گچ نمی تواند مورچه را بکشد ولی قطعا همه این حشرات ریز را فراری خواهد داد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

6- از بین بردن مورچه ها با فلفل سیاه

تجربه ثابت کرده که این حشرات موذی چندان علاقه ای به ادویه های تند و تیز ندارند. انواع فلفل در دفع مورچه ها موثر است اما فلفل سیاه کار را تمام می کند. امکان پاشیدن فلفل در همه مناطق خانه نیست زیرا بسیاری از افراد نسبت به فلفل واکنش آلرژیک نشان می دهند. در ضمن بد نیست بدانید که فلفل، مورچه ها را نمی کشد ولی به عنوان یک سد محکم مانع از ورود مورچه ها می شود. اگر سوراخ مورچه را پیدا کردید بدون اینکه از اسپری های شیمیایی استفاده کنید نیز می توانید مورچه ها را فراری دهید! کمی پودر فلفل سیاه را در ورودی لانه مورچه بریزید تا برای همیشه خانه را ترک کنند.

7-پودر ذرت برای کشتن مورچه ها

اگر قصد کشتن و نابودی کامل مورچه ها را دارید از ذرت استفاده کنید. مقدار زیادی پودر ذرت را در نزدیکی لانه مورچه ها بریزید و فردا نتیجه را ببینید. به نظر می رسد مورچه ها پس از خوردن پودرهای ذرت، نابود شده اند. در این مورد احتمالا بقایای مورچه های مرده زیادی را در محل مشاهده می کنید! به هر حال برای از بین بردن مورچه ها باید راه های مختلف را امتحان کنید.

در صورتی که با این راه های طبیعی نتوانسته اید مورچه ها را از بین ببرید هنوز یک روش تضمین شده وجود دارد. با خدمات شرکت سمپاشی منازل تماس بگیرید تا خیلی زود اکیپ ویژه سمپاش برای نابود کردن مورچه ها به محل اعزام شود.

خدمات سمپاشی ساس در تهران

از بین بردن مورچه ها با مواد طبیعیاز بین بردن مورچه ها با روش طبیعی

تعرفه خدمات سمپاشی هوم سرویز

قیمت سمپاشی
قیمت سمپاشی رستوران

خدمات سمپاشی منزل در تهران

از بین بردن مورچه و دیگر حشرات خانگی گاهی به این سادگی ها نیست. معمولا سوسک، ساس، موریانه، مورچه و دیگر حشرات وقتی دیده می شوند که تعدادشان خیلی زیاد شده است. در این صورت تنها راهکار موثر برای از بین بردن دائمی حشرات، سمپاشی خانه است. اگر با ازدحام حشرات در آشپزخانه یا اتاق خواب مواجه شدید با ما تماس بگیرید. خدمات سمپاشی هوم سرویز در همه ایام سال سفارش می پذیرذ. این سرویس با هماهنگی قبلی در تعطیلات نیز ارائه می شود. در صورت لزوم و به تایید کارشناس، احتمال سمپاشی نوبت دوم نیز وجود دارد! این سرویس تضمین شده است و با قیمت مناسب توسط تیم سمپاش ارائه می شود.

برای ثبت سفارش سمپاشی منزل از پلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا