نصب رادیاتور

نصب رادیاتور

از 1372 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت نصب رادیاتور در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت نصب هر رادیاتور

120,000 الی 150,000 تومان

قیمت باز کردن هر رادیاتور

80,000 الی 5,000 تومان

متوسط قیمت350,000 تومانکمینه قیمت250,000 تومانبیشینه قیمت600,000 تومان

آنچه درباره نصب رادیاتور خواهید خواند

  • نصب رادیاتور شوفاژ
  • نصب رادیاتور پنلی
  • برای نصب رادیاتور شوفاژ چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
  • آموزش نصب رادیاتور در محل جدید
  • نصاب رادیاتور شوفاژ
  • چه عواملی بر هزینه نصب رادیاتور شوفاژ موثر هستند؟
  • خدمات نصب و تعویض رادیاتور شوفاژ را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

نصب رادیاتور شوفاژ

در هنگام ساخت یا بازسازی ساختمان گاهی نیاز به نصب رادیاتور شوفاژ، تعویض رادیاتور یا جابجایی رادیاتور شوفاژ است. البته راه اندازی و تعویض رادیاتور شوفاژ راحت نیست زیرا این تجهیزات به واسطه لوله و اتصالات روی دیوار قرار گرفته اند. جابجا کردن یا نصب مجدد آن ها کار چندان ساده ای نیست و نیاز به اجرای تاسیسات مجدد دارند و باید توسط افراد متخصص و متبحر انجام شود. تعیین محل نصب رادیاتور شوفاژ از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه با طریقه نصب رادیاتور پنلی و پره ای و همچنین اجرت نصب رادیاتور شوفاژ و هزینه نصب رادیاتور شوفاژ می پردازیم.

نصب رادیاتور پنلی

مراحل نصب رادیاتور شوفاژ بر اساس برند و نوع این سیستم گرمایشی با یکدیگر متفاوتند. به‌عنوان نمونه، طریقه نصب رادیاتور بوتان، طریقه نصب رادیاتور پره ای و همین‌طور نصب رادیاتور پنلی در جزییات با هم تفاوت دارند. اما یک سری اقدامات برای تعویض رادیاتور شوفاژها مشترک هستند. نحوه نصب شوفاژ روکار و جابجایی آن از مراحل متعددی تشکیل شده است که در ادامه کلیه مراحل به اختصار آورده ایم.

  • تعیین محل نصب رادیاتور شوفاژ
  • نصب پایه رادیاتور
  • اجرای لوله رادیاتور
  • بازکردن شوفاژ از مکان قبلی (در صورت جابجایی و یا تعویض رادیاتور شوفاژ)
  • هواگیری و روشن نمودن شوفاژ

برای نصب رادیاتور شوفاژ چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

رادیاتور پنلی و پایه آن نیاز به مکانی محکم برای نصب دارند و به همین خاطر باید آنها را به دیوار نصب کنید و به هیچ وجه نباید روی کاغذ یا با استفاده از چسب کار نصب رادیاتور پنلی را انجام دهید. زیرا همانطور که می دانید رادیاتور پنلی یک وسیله گرمایشی است و در صورت گرم شدن می تواند به راحتی چسب را شل کرده و از جای خود جدا شود که این موضوع باعث کنده شدن آن خواهد شد. در ادامه با هم نکاتی را بررسی می کنیم که هنگام نصب رادیاتور پنلی باید آنها را رعایت کنید.

نصب رادیاتور شوفاژ : بررسی رادیاتور

قبل از اینکه رادیاتور خریداری شده را نصب کنید، ابتدا توصیه می کنیم که تمامی بخش های آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که رادیاتور آسیب یا ضربه ای ندیده و ترک و شکستگی ندارند. این کار باعث می شود که قبل از نصب بتوانید مشکلات موجود را پیدا کرده و در صورت نیاز رادیاتور را تعویض کنید، اما پس از نصب ممکن است نتوانید رادیاتور را به فروشنده برگردانید.

نصب رادیاتور پنلی : رادیاتور را از بالا یا از کناره ها بگیرید

رادیاتورهای پنلی جدید معمولا بسیار ظریف و زیبا هستند و به همین خاطر باید دقت کنید که رادیاتور را از محلی بگیرید که آسیبی به ظرافت و زیبایی آن نرسد. هنگام جابجایی رادیاتور را از بالای پنجره مشبک یا از کناره ها بگیرید و جابه‌جا کنید تا آسیبی به نمای آن نرسد. همچنین اگر فکر می کنید که ممکن است به بدنه رادیاتور آسیبی وارد شود، هنگام نصب خودتان حتما روی آن یک کاور قرار دهید تا ضربه و خط و خش به آن وارد نشود.

محل مناسبی را برای نصب رادیاتور اختصاص دهید

همانطور که می دانید رادیاتور برای استفاده از سیستم های گرمایشی با آب گرم طراحی شده است و باید آن را در مکانی نصب کنید که لوله کشی های موردنیاز برای اتصال به پکیج یا سیستم موتورخانه وجود داشته باشد، به همین خاطر نمی توانید رادیاتور را در هر مکانی که می خواهید قرار دهید و باید از یک متخصص بخواهید که شرایط و فضای شما را بررسی کرده و بهترین مکان ممکن را پیشنهاد دهد.

راهنمای تعویض رادیاتور : اتصالات رادیاتور را تهیه کنید

برای نصب رادیاتور پنلی، باید تمامی اتصالات موردنیاز آن را از تاسیساتی ها تهیه کنید که بتوانید به راحتی کار نصب را انجام دهید. رادیاتور نیاز به اتصالاتی دارد که باید آنها را متناسب با نوع و ظرفیت رادیاتور خودتان خریداری کنید. به همین خاطر نیاز است که بدانید چه اتصالاتی برای رادیاتور شما موردنیاز است.

همچنین اگر خودتان در این زمینه وارد نیستید، می توانید از نصاب رادیاتور پنلی بخواهید که لوازم موردنیاز را برایتان تهیه کند. هیچگاه برای مواردی مانند هزینه نصب رادیاتور شوفاژ از افراد ناوارد کمک نخواهید.

آموزش نصب رادیاتور در محل جدید

از این مرحله به بعد قرار است طرز بستن رادیاتور شوفاژ محل جدید را شرح می دهیم. نصب شیر رادیاتور رفت و برگشت باید در قدم اول انجام شود. لوله های شیر را به لوله های رفت و برگشت رادیاتور وصل کرده و با مهره محکم کاری انجام می شود. نصب رادیاتور شوفاژ دیواری ابتدا باید پایه با استفاده از بست روی دیوار قرار داده شود. در ابتدا رادیاتور به صورت موقت روی دیوار قرار داده می شود تا از تراز بودت کامل شوفاژها اطمینان حاصل شود. سپس با استفاده از دریل سوراخ نهایی ایجاد می شود و محکم کاری های نهایی انجام می شود.

نصاب رادیاتور شوفاژ

عدم تجربه و مهارت در زمینه خدمات تاسیساتی موجب به نصب ناقص و هدررفت هزینه نصب رادیاتور شوفاژ می‌شود. از این رو کمک از متخصصین و نصاب رادیاتور حرفه ای در نصب یا تعویض رادیتور شوفاژ موجب می شود که از هر گونه ایراد احتمالی در آینده جلوگیری شود.

چه عواملی بر هزینه نصب رادیاتور شوفاژ موثر هستند؟

موارد متعددی بر قیمت نصب رادیاتور شوفاژ تاثیر دارد. مورد اول محل قرار دادن رادیاتور است. زیرا در مواردی نیاز به عایق کاری می باشد و اگر نیاز به لوله کشی بیشتری باشد هزینه نصب رادیاتور شوفاژ بالاتر می شود. تعداد رادیاتور ها هرچه بالاتر شود قیمت نصب رادیاتور شوفاژ نیز افزایش پیدا می کند. همچنین در صورتی که نیاز به تعویض رادیاتور شوفاژ باشد. قیمت تعویض رادیاتور شوفاژ قطعا با هزینه نصب رادیاتور شوفاژ مجدد یکسان نیست. انشعاب گیری و اضافه کردن رادیاتورها اگر نیاز به لوله کشی جدید باشد اجرت نصب رادیاتور شوفاژ بیشتر می شود. پس بهتر است قبل از هرگونه تصمیمی با نصاب شوفاژ هوم سرویز مشورت کنید تا با توجه به بودجه شما بهترین تصمیم گرفته شود.

مدل های مختلف رادیاتور بر هزینه نصب شوفاژ تاثیر دارد. به عبارت دیگر قیمت نصب رادیاتور پنلی، با قیمت نصب رادیاتور پره ای یکسان نیست. قیمت نصب شوفاژ بوتان، قیمت نصب رادیاتور ایران رادیاتور و سایر برندها با هم متفاوتند.

خدمات نصب و تعویض رادیاتور شوفاژ را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

اگر نیاز دارید در ارتباط با خرید رادیاتورهای جدید یا جابجایی رادیاتور و یا تعویض رادیاتورها با متخصصین مشورت کنید تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز مشورت کنید. متخصصین ما با توجه به بودجه در دسترس شما و متراژ ساختمان، میزان انتظار شما از سیستم گرمایشی و غیره بهترین گزینه ها را برای نقشه محل مورد نظر در اختیارتان قرار خواهند داد. متخصصین ما جهت مشاوره رایگان و اعلام هزینه نصب رادیاتور شوفاژ با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس نصب رادیاتور و همچنین ارایه خدمات نصب رادیاتور پره ای نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات گرمایشی ارائه می دهد که شامل تعمیر پکیج دیواری و زمینی, نصب پکیج دیواری, تعمیر آبگرمکن دیواری، تعمیر آبگرمکن مخزن دار, نصب آبگرمکن دیواری, تعمیر شوفاژخانه, سرویس و تعمیر رادیاتور شوفاژ, تعمیرات حوله خشک کن, طراحی و ساخت شومینه مدرن و کلاسیک, نصب حوله خشک کن در حمام و سرویس بهداشتی, تعمیر شومینه گازی، تعمیر شومینه سنگی، تعمیر شومینه دیواری، برقی و ..., نصب سیستم گرمایش از کف پکیج می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های لوله کشی و تاسیسات را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس نصب رادیاتور

نصب رادیاتور پره ای

نصب رادیاتور پنلی

اضافه کردن پره به رادیاتور

جابجایی رادیاتور

تعویض رادیاتور شوفاژ

انشعاب گیری رادیاتور

نظرات کاربران

profile picture
آذین امانی

بسیار محترم و خوش برخورد بودن واقعا کارشونو بلد بودن. مرسی از هوم سرویز

profile picture
اکرم نظری

همه چیز خوب بود همه کارشونو تمیز انجام دادند هم اقای با شخصیت و خوبی دادند

profile picture
نسیم رضایی

من خیلی راضی بودم خیلی کاربلد بودند ممنون

profile picture
بهرام ذکاوت منش

ممنون ، بسیار عالی و مورد رضایت بودند

شرایط جابجایی رادیاتور شوفاژ و تعویض رادیاتور شوفاژ

تهیه لوازم و قطعات یدکی درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

همیار می بایست حتی المکان از قطعات دارای گارانتی برای نصب استفاده نماید و برگه گارانتی را به مشتری ارایه نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

underfloor-heating
اجرای سیستم گرمایش از کف
قیمت از 10,000,000 الی 10,000,000 تومان
window-door-aluminum-installation
ساخت درب و پنجره آلومینیومی
قیمت از 6,000,000 الی 6,000,000 تومان
upvc-door-window
نصب درب و پنجره دوجداره
قیمت از 500,000 الی 5,000,000 تومان
boiler-plumbing
لوله کشی پکیج و شوفاژ
قیمت از 500,000 الی 500,000 تومان