بنایی و دکوراسیون

تزیین ویترین مغازه با بادکنک برای جلب مشتری بیشتر

یکی از مهمترین بخش های یک مغازه خوب، ویترین آن مغازه است. همه ما مغازه هایی را دیده ایم که ویترینی دارند که وقتی چشممان به آن می خورد، می خواهیم برویم داخل مغازه و کلی خرید کنیم و از طرفی دیگر مغازه هایی را دیده ایم که وقتی ویترین آنها را می بینیم، ذوق خریدمان از بین می رود و فقط می خواهیم از آن مغازه دور شویم! مدل ها و ابزارهای مختلفی برای تزئین ویترین مغازه وجود دارند که می توانند به ویترین مغازه شما، زیبایی بیشتری ببخشند. یکی از جدیدترین این روش ها، تزئین ویترین مغازه با بادکنک است. در این روش شما با استفاده از بادکنک و دیزاین ویترین مغازه خودتان، می توانید یک تم جذاب و مخاطب پسند را به مغازه خودتان بدهید و باعث جذب مشتری بیشتر شوید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

دوست دارید ویترین مغازه خود را به صورت بسیار جذاب و شگفت انگیز کنید که باعث جذب مشتریان به سمت مغازه شما شود؟ اگر می خواهید برای مغازه خودتان یک ویترین حرفه ای بسازید و با چیدمان ویترین مغازه با بادکنک بیشتر آشنا شوید، با ما در این مقاله همراه باشید.

ساخت ویترین مغازه با بادکنک
ساخت ویترین مغازه با بادکنک، یکی از ایده های جالب برای جذب مشتری است!

تزئین ویترین مغازه با بادکنک برای چه مغازه هایی بیشتر مناسب است؟

این روش چیدمان ویترین مغازه، بیشتر برای مغازه هایی مناسب است که کار فروش تم تولد یا اسباب بازی و وسایل این چنینی انجام می دهند. البته برخی از فروشگاه های پوشاک هم از این روش برای تزیین ویترین مغازه خودشان استفاده کرده اند که نتایج خوبی را برایشان به دنبال داشته است.

بادکنک به دلیل جذابیتی که برای افراد کودک و نوجوان و حتی جوانان دارد، می تواند برای مغازه هایی که مربوط به این قشر از مخاطبان هستند، کاربرد داشته باشد و این افراد را جذب کند.

ساخت ویترین مغازه با بادکنک
بادکنک آرایی یکی از جدیدترین روش های دکوراسیون ویترین مغازه است که حسابی جلب توجه می کند!

چرا بادکنک آرایی ویترین مغازه برای جذب مشتری مناسب است؟

چندین سال قبل، ویترین مغازه فقط ابزاری برای معرفی محصولات بود و کاربرد خاص دیگری نداشت، اما در حال حاضر به خاطر افزایش رقابت و تعداد مغازه ها، ویترین تبدیل به ابزاری برای جلب توجه مخاطب شده است و می تواند باعث کشاندن مشتریان به داخل مغازه شود.

بادکنک آرایی یکی از جدیدترین روش های دکوراسیون است که پای خودش را به طراحی ویترین مغازه ها هم باز کرده و توانسته بازدهی خوبی را داشته باشد.

شاید بپرسید چرا بادکنک آرایی برای ویترین مغازه مناسب است؟

در بازاریابی این موضوع اثبات شده است که تمامی ما انسان ها، خریدهای خودمان را به صورت احساسی انجام می دهیم. وقتی ما شاد یا هیجان زده می شویم، هورمون دوپامین در مغزمان ترشح می شود که این هورمون باعث می شود راحت تر بتوانیم تصمیم به خرید بگیریم.

حالا بادکنک در تمام دنیا نشانه چیست؟ نشانه شادی و جشن و… . شما با استفاده از بادکنک در ویترین مغازه خودتان و البته چیدمان درست و مناسب آنها، می توانید توجه مخاطبان و عابران را جلب کنید و در آنها حس شادی ایجاد کنید که همین موضوع شانس شما را برای فروش بیشتر و افزایش مشتری مغازه تان افزایش می دهد.

به همین سادگی با استفاده از بادکنک آرایی ویترین مغازه خودتان، می توانید مشتریان خودتان را هم افزایش دهید.

با طراحی ویترین مغازه با ایده های جذاب مانند بادکنک و… می توانید تعداد مشتریان و میزان فروش خود را چندین برابر کنید.

ساخت ویترین مغازه با بادکنک
استفاده از بادکنک برای تزئین ویترین مغازه، باعث جذب مشتری و افزایش فروش می شود

آیا تزیین ویترین مغازه با بادکنک ، روشی ماندگار است؟

شاید به این فکر کنید که بادکنک ممکن است در اثر دمای بالای هوا، کم باد شود یا حتی منفجر شود، چرا باید برای چنین ویترینی هزینه کنیم؟

بادکنک های لاتکسی که اکثر اوقات از آنها استفاده می شود، در برابر گرما می توانند منفجر یا کم باد شوند و این موضوع باعث می شود که ویترین مغازه شما جذابیت خودش را از دست بدهد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت دکور و ویترین مغازه هم ارائه میده؟

اما استفاده از بادکنک های فویلی جدید که مقاومت بسیار بهتری دارند و از بادکنک های لاتکسی ماندگاری شان بیشتر است، می تواند باعث شود دیر به دیر نیاز به بازسازی ویترین خودتان داشته باشید و راحت تر بتوانید روی تزیین ویترین مغازه با بادکنک، سرمایه گذاری کنید.

همچنین باید بدانید که شما می توانید با ترکیب بادکنک های فویلی و گاز هلیوم، چیدمانی جذاب و ظاهری بی نظیر را برای ویترین مغازه خودتان ایجاد کنید که این موضوع هم جذابیت زیادی برای مشتریان شما خواهد داشت.

ساخت ویترین مغازه با بادکنک
چرا ساخت ویترین مغازه با بادکنک از بهترین روشها برای افزایش فروش است؟

چرا تزیین ویترین مغازه با بادکنک ؟

خب تا به اینجا در مورد نکات مهمی که برای بادکنک آرایی و طراحی ویترین مغازه وجود دارند صحبت کردیم، حالا می خواهیم در این مورد صحبت کنیم که اصلا چرا تزیین ویترین مغازه با بادکنک کار خوبی است؟

1- هزینه پایین:

اگر قبلا ویترین مغازه خودتان را طراحی کرده باشید یا کسی برایتان این کار را انجام داده باشد، خوب می دانید که هزینه های طراحی ویترین مغازه، خود به تنهایی هزینه ای بسیار بالا خواهد بود و می تواند برایتان بسیار سنگین باشد.

اما هزینه بادکنک آرایی ویترین مغازه، بسیار پایین تر نسبت به روش های دیگر است و با هزینه ای بسیار مناسب، می توانید یک ویترین شیک و جذاب را برای خودتان بسازید.

2- جذابیت بالا:

بادکنک ها برای همه ما جذاب و دوست داشتنی هستند و استفاده از آنها در ویترین مغازه شما، می تواند ویترین مغازه را به جایی دوست داشتنی و جذاب برای مخاطب تبدیل کند که این موضوع می تواند روی میزان جذب مخاطب و فروش شما هم تاثیر زیادی بگذارد.

3- ایجاد تنوع:

همه ما مغازه هایی را دیده ایم که چندین سال است ویترین خود را تغییر نداده اند و همین موضوع باعث شده است که تاثیرگذاری ویترین آنها از بین برود.

وقتی مدت زیادی ویترین مغازه به یک شکل باشد، برای مخاطبان تکراری می شود و دیگر مغازه شما را نمی بینند، همین موضوع باعث می شود که میزان فروش و جذب مشتری مغازه شما افت کند.

اگر نتوانید در ویترین خودتان تنوع ایجاد کنید و اصطلاحا به روز باشید، مخاطبان کم کم علاقه خودشان را به مغازه شما از دست می دهند، اما اگر دائما در حال تنوع دادن و ایجاد تغییرات جذاب در ویترین مغازه خودتان باشید، می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

به خاطر هزینه پایین تزیین ویترین مغازه با بادکنک، شما به راحتی می توانید با مناسبت های مختلف، ویترین مغازه خودتان را تغییر دهید و در آن تنوع ایجاد کنید.

مثلا برای شب یلدا، کریسمس، ولنتاین، عید نوروز و… می توانید تم های مناسب این مناسبت ها را استفاده کنید که این موضوع می تواند ویترین مغازه شما را خاص کند و باعث شود تکراری نشوید.

4- انعطاف پذیری بالا:

اکثر مصالح قابل استفاده برای ویترین مغازه، به صورت ثابت هستند. یعنی مثلا شما وقتی از یک سکوی پیش ساخته استفاده می کنید یا از پنل های پیش ساخته در ساخت ویترین استفاده می کنید، ویترین شما قابلیت تغییر زیادی ندارد و همان مصالح را با همان شکلی که دارند باید استفاده کنید و اگر بخواهید کلا ویترین خودتان را تغییر دهید، باید مصالح را هم عوض کنید. اما در مورد بادکنک این موضوع وجود ندارد. شما می توانید با کمک یک متخصص بادکنک آرایی، به راحتی اشکال و دیزاین های مختلفی را برای ویترین مغازه خودتان ایجاد کنید و با این کار، تنوع و جذابیت زیادی را به ویترین مغازه خود ببخشید. همچنین در صورتی که بخواهید ویترین را تغییر دهید، می توانید از همان مصالح قبلی و مصالح جدید موردنیاز خودتان استفاده کنید تا از هزینه های اضافی جلوگیری کنید و بتوانید راحت تر در ویترین مغازه خودتان تغییر ایجاد کنید.

5- جلب توجه بالا:

استفاده از بادکنک های فویلی در ویترین مغازه، به خاطر ظاهر درخشان که این بادکنک ها دارند، می تواند باعث جلب توجه بیشتر مخاطبان شود. در کنار این موضوع نورپردازی مناسب در ویترین هم می تواند به جذابیت چیدمان ویترین شما اضافه کند. همچنین رنگ ها و اشکال مختلف بادکنک ها، باعث می شود که ویترین شما چشم نوازتر و در نتیجه جذاب تر به نظر برسد.

ساخت ویترین مغازه با بادکنک
برای ساخت ویترین مغازه با بادکنک از تیم هوم سرویز کمک بگیرید!

 

در این مقاله در مورد این موضوع صحبت کردیم که داشتن یک ویترین مغازه زیبا و جذاب چقدر اهمیت دارد و تا چه حد می تواند در افزایش تعداد مشتریان شما، موثر باشد. همچنین در ادامه گفتیم که روش تزیین ویترین مغازه با بادکنک چرا مناسب است و چه چیزی باعث شده این روش بسیار مورد توجه مغازه داران قرار بگیرد. در مورد مباحث روانشناسی بازاریابی صحبت کردیم و گفتیم که چرا استفاده از بادکنک در ویترین می تواند باعث افزایش فروش شما شود و در ادامه هم 5 مورد از مزایای تزیین ویترین مغازه با بادکنک را گفتیم که باعث می شود این روش دکوراسیون ویترین مغازه، از روش های دیگر مناسب تر باشد. امیدواریم که با مطالعه این مقاله توانسته باشید اطلاعات مناسبی را در مورد بادکنک آرایی ویترین مغازه به دست بیاورید و بتوانید با طراحی یک ویترین جذاب و متفاوت، مشتریان بیشتری را جذب کنید و به آنها محصولات خودتان را بفروشید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت دکور و ویترین مغازه هم ارائه میده؟

ساخت ویترین مغازه با بادکنک در هوم سرویز

اگر می خواهید ویترین مغازه خود را به جذاب ترین شکل ممکن دکور کنید، می توانید از خدمات ساخت ویترین مغازه با بادکنک توسط تیم هوم سرویز استفاده کنید تا ویترین و دکوراسیون مغازه شما جذاب تر و زیباتر شود و بتوانید مشتریان زیادی را به سمت مغازه خود جذب کنید و فروشتان را چند برابر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا