ساخت تخت خواب

ساخت تخت خواب

از 1208 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت ساخت تخت خواب در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت ساخت سرویس خواب کودک (شامل تخت، دراور، میز و...)

9,000,000 الی 26,000,000 تومان

قیمت ساخت سرویس خواب بزرگسال (شامل تخت، دراور، میز و...)

11,000,000 الی 31,000,000 تومان

متوسط قیمت11,450,000 تومانکمینه قیمت7,900,000 تومانبیشینه قیمت15,000,000 تومان

آنچه درباره ساخت تخت خواب خواهید خواند

  • ساخت تخت خواب دو نفره، یک نفره کودک و نوجوان
  • انواع طراحی و ساخت تخت خواب
  • تخت خواب مدرن
  • ساخت سرویس خواب چوبی
  • ساخت تختخواب ام دی اف
  • تخت خواب عروس
  • ساخت تخت خواب کودک و نوزاد
  • ساخت تختخواب ارزان چگونه انجام می شود؟
  • قیمت ساخت سرویس خواب دونفره به چه مواردی بستگی دارد؟
  • ساخت تخت خواب کودک، ساخت تخت دونفره و نوجوان را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

ساخت تخت خواب دو نفره، یک نفره کودک و نوجوان

ساخت تخت خواب سفارشی موجب می شود به هر آن چیزی که نیاز دارید دست پیدا کنید. اغلب در نمونه های آماده ی تخت خواب دونفره یا یک نفره تمام مواردی که مورد نظر کابر است لحاظ نمی شود. مورد بعدی اینکه ساخت سرویس خواب دونفره، کودک یا نوجوان، دنیای بسیار وسیعی است. انواع متریال های مختلف در ساخت سرویس خواب کودک به کار می روند که شاید از نظر ظاهری شبیه به هم باشند، اما قطعا از نظر کارایی و مقاومت با هم تفاوت های بسیاری دارند. متاسفانه بسیاری از سازندگان با هدف بالا بردن حاشیه سود خود، از نمونه های بی کیفیت استفاده می کنند.

قیمت ساخت تخت خواب به موارد زیادی بستگی دارد. اگر در فکر ساخت تخت خواب کمجا، ساخت تخت خواب تاشو و انواع پاتختی در طرح های مدرن و کلاسیک هستند در ادامه با ما همراه باشید.

انواع طراحی و ساخت تخت خواب

انواع متفاوتی از انواع طراحی تخت خواب مدرن، کلاسیک و اسپرت موجود هستند که بر اساس نیاز کارفرما و سلیقه وی اجرا می شوند.

ساخت تخت خواب کلاسیک

وقتی که واژه کلاسیک به کار برده می شود، بیشتر افراد تصور می‌کنند که با مجموعه‌ای ازطرح های قدیمی و شلوغ روبه رو هستند، در حالی که این تعریف کاملاً اشتباه است. ساخت تخت خواب کلاسیک هرگز مفهوم قدیمی و دمده ندارد. در این سبک تختخواب دونفره همواره اصالت طرح کلاسیک در آن جریان دارد. عنصر اصلی و مشترک در ساخت تخت خواب چوبی و رنگ‌های رسمی می باشد که وقار خاصی به اتاق خواب می بخشند.

ساخت تخت خواب اسپرت

این موارد برای خانه هایی با دکوراسیون مدرن پیشنهاد می شود. یکی از مزیت های ساخت تخت خواب چوبی اسپرت تنوع در طرح ها و رنگ های مختلف است که می تواند تقریبا هر سلیقه ای را راضی نگاه دارد. قیمت ساخت تخت خواب ام دی اف اسپرت مناسب است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

تخت خواب مدرن

تختخواب مدرن در واقع دنباله رو سبک سادگی است. استفاده از متریال هایی مانند ام دی اف و یا ساخت تخت خواب چوبی ساده در این سبک گنجانده می شوند. استفاده طرح های ساده و همچنین مواردی مانند ساخت تخت خواب کمجا و ساخت تخت خواب تاشو نیز زیرمجموعه نمونه های مدرن هستند.

ساخت سرویس خواب چوبی

سرویس خواب چوبی جزو قدیمی ترین و متداول ترین نوع به شمار می آید. در ساخت تخت خواب چوبی از چوب راش، گردو، توسکا و چوب روسی استفاده می شود. از ویژگی بارز آنها این مورد است که رنگ چوب، رگه ها و خطوط موجود در چوب، جلوه مدرن و زیبایی به اتاق خواب می بخشد و برای ست کردن با هر دکوراسیونی مناسب هستند. انواع سرویس خواب چوبی در رنگهای روشن و تیره چوبی ساخته می شوند و اینکه شما چه رنگ و چه طرحی را انتخاب کنید کاملا به سلیقه و طراحی اتاق خوابتان بستگی دارد.

ساخت تختخواب ام دی اف

ام دی اف از جمله پرطرفدارترین مصالح در این زمینه است. ساخت سرویس خواب ام دی اف به انواع حالت های تخت خواب کشودار، ساخت تخت خواب جک دار و ساخت تخت خواب کمجا طراحی و اجرا می شوند. در طراحی و ساخت تخت خواب چوبی کشودار یا ساخت تختخواب دراوری به راحتی می توان از فضای زیر تختخواب استفاده نمود. همچنین ساخت تخت خواب چوبی جک دار نیز مورد بسیار مناسبی برای فضاهای محدود است و از فضای زیر تختخواب به عنوان کمد استفاده می شود.

ساخت تخت نوجوان

سرویس خواب نوجوان علاوه بر ساخت تخت خواب نوجوان، ساخت پاتختی و میز آرایشی برای نوجوانان دختر نیز قرار داده می شود. تخت خواب نوجوان بر اساس سلیقه ی فرد به شکل سرویس خواب فانتزی دخترانه یا ساخت تخت خواب اسپرت پسرانه اجرا می شود.

در پروسه تولید و ساخت تخت نوجوان بر اساس جنسیت می توان آیتم های مختلفی را به آن اضافه یا از آن حذف نمود. مواردی مانند آینه قدی، کتابخانه، مبل تکی، پاف و غیره همه از لوازم جانبی هستند که وابسته به سلیقه وی اضافه می شوند.

تخت خواب عروس

سرویس خواب عروس همانطور که از نامش مشخص است، برای زوج های جوان طراحی می شود و به عنوان بخشی از جهیزیه عروس می باشد. رنگ غالبی که در سرویس خواب چوبی عروس استفاده می شود، رنگ سفید است. رنگ سفید با قابلیت هماهنگی با سایر رنگ ها موجب به وجود آمدن یک اتاق خواب آرام، شیک و مدرن می شود. سرویس خواب عروس جدید در مدل های ساخت تختخواب دو نفره ساده و مدرن، سرویس خواب سلطنتی عروس و غیره تولید می شوند. که زوج های جوان با توجه به ابعاد اتاق خواب، سبک دکوراسیون مورد علاقه خودشان و البته بودجه توانند هر کدام از مدل های ذکر شده را سفارش دهند. سرویس خواب عروس سلطنتی یا حتی ساده دارای لوازم جانبی مانند کمد، میز آرایش، صندلی، آئینه، پاتختی و پاف هستند. البته همانطور که پیشتر هم گفتیم می توانید هر کدام را به میل خود حذف یا اضافه کنید.

ساخت تخت خواب کودک و نوزاد

تخت نوزاد، یکی از مهمترین کالاهایی است که باید برای نوزادان تهیه شود تا هم خوابی راحت را در آن تجربه کنند و هم امنیت کافی را در آن داشته باشند. سرویس خواب چوبی نوزاد از پرطرفدارترین انواع سرویس خواب است. انتخاب تخت مناسب براساس فضای اتاق و جنسیت نوزاد و مدلی که می خواهید، خیلی اهمیت دارد. خیلی از افراد تصور می کنند تختخواب چوبی نوزاد فقط به صورت آماده قابل خریداری است، اما شما می توانید ساخت تخت کودک را به سلیقه خودتان انجام دهید.

سفارش ساخت تخت خواب کودک نیز از آن دسته از دکوراسیونی هستند که همیشه روی آنها حساسیت های زیادی می باشد. امروزه تنوع در ساخت سرویس خواب نوزاد و کودک بسیار زیاد شده است. به طوری که دیگر فقط تخت خواب ها را برای استفاده نوزادی طراحی نمی کنند و با طراحی های خاص امکان جدا شدن تختخواب ها و تبدیل شدن به تختخواب نوجوان یا تخت خواب کودک نیز فراهم می شود. در ماههای اول نگهداری از نوزاد نیاز به سفارش ساخت تخت کنار مادر می باشد تا مادر توجه بیشتری به نوزاد خود داشته باشد. تمامی این موارد را می توانید به صورت مجزا یا با هم سفارش دهید.

ساخت تختخواب ارزان چگونه انجام می شود؟

برای کم کردن قیمت تختخواب باید از متریال با کیفیت پایین تر استفاده نمود. در واقعیت راهکار دیگری به جز آن وجود ندارد. به طور مثال ساخت تختخواب با لترون یا نئوپان با روکش ملامینه و روکش هایگلاس از مواردی هستند که قیمت را پایین می آورند اما نباید انتظار کیفیت بسیار بالایی از آن را داشته باشید.

بسیاری از خریداران متاسفانه این موضوع را در هنگام خرید تخت خواب متوجه نمی شوند و پس از مدتی، متوجه کیفیت پایین آنها می شوند. اما با کمک از متخصصین هوم سرویز شما می توانید با استفاده از متریال و یراق آلات مناسب از کیفیت خود مطمئن باشید. تنها کافیست چیزی که در ذهن دارید را با متخصیین ما در میان بگذارید.

قیمت ساخت سرویس خواب دونفره به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت ساخت تخت خواب به عوامل مختلفی بستگی دارد. مورد اول طرح و مدل سرویس خواب است که بر قیمت ساخت تختخواب ام دی اف و هزینه ساخت سرویس خواب چوبی تاثیر دارد. به طور مثال قیمت سرویس خواب سلطنتی با قیمت سرویس خواب اسپرت و قیمت ساخت سرویس خواب ام دی اف یکسان نمی باشد. مورد بعدی اینکه ابعاد تخت نیز تعیین کننده قیمت تختخواب هستند. قیمت سرویس خواب دو نفره با قیمت ساخت سرویس خواب تک نفره به علت افزایش میزان مصرف متریال تفاوت هایی با هم دارند.

قیمت تخت خواب عروس به تجهیزات جانبی آنها نیز بستگی دارد. به طور مثال هزینه ساخت پاف و آیینه قدی وغیره همه و همه بر قیمت نهایی تاثیر گذارند.

ساخت تخت خواب کودک، ساخت تخت دونفره و نوجوان را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

صرفا زیبایی کافی نیست! کیفیت چوب و یراق آلات به کار رفته در ساخت تخت خواب و لوازم جانبی بسیار مهم هستند. اگر هم به دنبال زیبایی و هم به دنبال کیفیت هستید می توانید به هوم سرویز اعتماد کنید. در صورتی که طرح خاصی مد نظرتان است یا مایلید تختخواب سفارشی با تعداد کشو دلخواه داشته باشید، می توانید نظرات خود را با استادکاران ما در میان بگذارید، تا همان را برایتان با بهترین متریال بسازیم. به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید تا همیاران ما با شما تماس بگیرند. به خاطر داشته باشید که ما فروشگاه نیستیم و تنها نمونه های سفارشی را میسازیم از این رو می توانید به طراحان و متخصصین ما اعتماد کنید و هر آنچه در ذهن دارید را با ما در میان بگذارید.

همیار شماییم تا پایان سرویس..

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس ساخت تخت خواب و همچنین ارایه خدمات ساخت تختخواب دونفره نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات نجاری ارائه می دهد که شامل تعمیر کمد دیواری, ساخت کابینت ام دی اف, ساخت در اتاق خواب ، PVC، MDF, HDF، ABS, تعمیر در چوبی, سفارش ساخت کمد دیواری ام دی اف، هایگلاس و ممبران, نصب درب ضدسرقت و درب ضدحریق بدون تخریب, ساخت جاکفشی ساده و طرح دار, ساخت کتابخانه در منزل, ساخت میز چوبی با پایه‌های فلزی, ساخت دراور چوبی , پارتیشن اداری و مسکونی, ساخت استند فروشگاهی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس ساخت تخت خواب

ساخت تختخواب دونفره

ساخت تخت نوجوان

ساخت تختخواب نوراد با قابلیت تبدیل به تخت نوجوان

ساخت تختخواب تاشو

ساخت تختخواب کشودار و تختخواب درآوری

ساخت تختخواب جک دار و باکسی

ساخت سرویس خواب به همراه ساخت میز آرایشی، پاف و پاتختی چوبی و ام دی اف

نمونه کارهای ساخت تخت خواب هوم سرویز

Arayan Tarsim آرایان ترسیم
ست تختخواب یک نفره و میز کار
Arayan Tarsim آرایان ترسیم

نظرات کاربران

profile picture
ابوالقاسمی ابوالقاسمی

کیفیت کارشون عالی بود و از نظر زمانی هم کارشون رو به موقع انجام دادن

profile picture
مهناز زردوز

عالی بودن ایشون پولی که دادم حلالشون باشه

profile picture
اقای ابراهیمی

واقعا عالی بود بسیار آقای خوش برخوردی بودن کاملا راضی هستیم

profile picture
مهشید فروغی یکتا

با حوصله و دلسوزی و اخلاق خوب کار تعمیرات ما را انجام دادند.

شرایط ساخت سرویس خواب دونفره و ساخت تخت نوزاد و کودک

سرویس ساخت سرویس خواب چوبی شامل گارانتی صد در صدی سامانه هوم سرویز بوده و کیفیت کار و استفاده از اجناس مرغوب توسط سامانه هوم سرویز تضمین می شود.

قیمت اعلام شده توسط هوم سرویز برای ساخت ساخت سرویس خواب بر حسب هزینه جنس و اجرت کار بوده و مبلغ اعلام شده در لیست قیمت ها، کلیه هزینه های ساخت تختخواب را شامل می شود. قیمت ساخت تخت چوبی شامل هزینه ساخت به اضافه 10 درصد هزینه حمل و نصب خواهد بود. همیار متخصص ساخت سفارشی سرویس خواب اجازه دریافت هیچگونه هزینه اضافه ای، مازاد بر قیمت های اعلام شده را نخواهد داشت.

منظور از ساخت سفارشی سرویس خواب، ساخت انواع تخت خواب یک نفره، تختخواب دو نفره، تخت سیسمونی نوزاد و سرویس خواب کودک، تخت تاشو، تخت کم جا و ... به همراه بدنه، درب ها و کشوها و طبقات و یراق آلات و ... مورد نظر مشتری می باشد.

سرویس ساخت تخت خواب در هوم سرویز شامل یکسال گارانتی برای جنس و یراق آلات مصرفی خواهد بود.

ساخت بدنه تخت خواب از جنس لترون و نئوپان با روکش ملامینه شامل گارانتی نمی شود.

منظور از ام دی اف درجه یک و درجه دو در بازار، تفاوت برندهای تولیدکنندگان و قیمت و کیفیت آنها در بازار می باشد و به صورت کلی به جنس مغز ام دی اف بستگی دارد.

طراحی سه بعدی کار در صورت عقد قرارداد هیچگونه هزینه ای برای مشتری نخواهد داشت. در صورتیکه که منجر به عقد قرارداد نشود مبلغ 300 تا 500 هزار تومان هزینه خواهد بود.

جهت انتخاب جنس تختخواب مورد نظر حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد.

همیار موظف می باشد پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

wooden-shoe-rack
ساخت جاکفشی چوبی
قیمت از 19,000,000 الی 32,000,000 تومان
making-kitchen-cabinets
ساخت کابینت آشپزخانه
قیمت از 7,900,000 الی 15,000,000 تومان
knauf-work
کناف کاری
قیمت از 1,200,000 الی 4,000,000 تومان
making-wall-closet
ساخت کمد دیواری
قیمت از 50,000 الی 50,000 تومان