بنایی و دکوراسیون

ایده هایی برای محو کردن ستون های بزرگ وسط خانه

ایده های جذاب برای محو کردن ستونهای بزرگ در خانه را بخوانید

ستون بزرگ وسط خانه معمولا می تواند منظره بدی به دکوراسیون خانه بدهد و به همین خاطر است که خیلی از افراد، به دنبال روش هایی برای تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی هستند تا بتوانند ظاهر زشت این ستون را پنهان کنند و زیبایی دکوراسیون خانه خودشان را بیشتر کنند. روش های مختلفی برای تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها، کاری کنید که ستون وسط خانه به جای ایراد خانه شما، به یک نقطه قوت تبدیل شود و بتواند زیبایی بسیار زیادی را به خانه تان ببخشد. در این مقاله می خواهیم در مورد روش هایی برای تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی صحبت کنیم که کمک می کنند بتوانید این ستون را به یکی از زیبایی های خانه خودتان تبدیل کنید و زشتی و بی استفاده بودن آن را بپوشانید.

اگر ستون بزرگی در وسط خانه شما قرار دارد و به دنبال روش هایی برای تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی هستید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا روش های مختلف و جذابی را برای انجام این کار به شما بگوییم و بتوانید با استفاده از این روش ها، خانه ای زیباتر و جذاب تر برای خودتان بسازید.

 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

ستون وسط خانه
روشهای دیزاین ستون وسط خانه

آیا برداشتن ستون وسط خانه امکان پذیر است؟

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی امکان پذیر است و می توان این ستون را از طور کلی حذف کرد یا خیر؟

باید بگوییم که خیلی از اوقات ستون بزرگ وسط خانه، یک ستون حمال است که وزن کل ساختمان را تحمل می کند و به همین خاطر نمی توان آن را جابجا کرد یا حذف کرد. البته روش هایی برای این کار وجود دارند و می توانید با تقویت ستون های دیگر و تقویت اسکلت سقف، این ستون را حذف کنید اما این کار انقدر ریخت و پاش دارد و هزینه بر است که به صرفه نیست بخواهید آن را انجام دهید.

به همین خاطر بهتر است به جای برداشتن ستون بزرگ وسط خانه، به فکر روش هایی برای تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی باشید تا بتوانید این ستون را به یکی از بخش های زیبای خانه خودتان تبدیل کنید.

سرویس بنایی هوم سرویز
روشهای تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی

روش های تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی چه هستند؟

در ادامه می خواهیم در مورد روش هایی صحبت کنیم که به ما این امکان را می دهند که تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی را انجام دهیم و ستونی زیبا و بی نقص برای خانه خودمان بسازیم.

در ادامه با ما همراه باشید تا روش های مختلف را برای این موضوع بررسی کنیم:

1- تزئین ستون وسط خانه با گیاه:

یکی از راه های جذابی که می توانید با استفاده از آن، ستون وسط خانه خودتان را زیباتر کنید و به یکی از نقاط قوت خانه خودتان تبدیلش کنید، این است که از گیاهان روی آن استفاده کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بازسازی و دکوراسیون هم ارائه میده؟

مثلا می توانید از ایده ساخت دیوار سبز برای ستون وسط خانه خودتان استفاده کنید تا این ستون با استفاده از گیاهان و گل های موردعلاقه شما و اهالی خانه تزئین شود و بتوانید زیبایی بیشتری به ستون خانه خودتان ببخشید.

همچنین این کار در کنار زیبایی زیادی که به خانه شما می بخشد، می تواند باعث شود که اکسیژن بیشتری در خانه شما تولید شود و در کنار آن می تواند آرامش بیشتری هم به فضای خانه شما ببخشد، اگر از افرادی هستید که به گل و گیاه علاقه زیادی دارید، می توانید ستون خانه خودتان را به یک دیوار سبز بسیار زیبا و بی نظیر تبدیل کنید و طبیعت را به خانه خودتان بیاورید.

2- گچبری ستون وسط پذیرایی:

گچبری یکی از هنرهایی است که می تواند جذابیت زیادی به دیوارها و ستون های خشک و خالی خانه بدهد. با استفاده از یک گچبری زیبا و جذاب، می توانید ستون وسط پذیرایی را زیباتر و چشم نوازتر کنید و کاری کنید که هرکسی به خانه شما می آید عاشق آن شود.

حتی در کنار این کار، می توانید نقاشی حرفه ای روی گچبری ها انجام دهید و گل ها و زمینه های آن را به رنگ های متنوعی در بیاورید تا بتوانید یک ستون بسیار زیبا برای خودتان بسازید.

اگر خانه شما گچبری های زیادی دارد و می خواهید ستون خودتان را هم تزئین کنید، این روش برای شما بسیار مناسب است و می تواند کمک کند که ستون وسط پذیرایی با جاهای دیگر خانه شما هماهنگ شود و یکپارچگی بیشتری در دکوراسیون خانه تان ایجاد شود.

ستون وسط پذیرایی
تزئین ستون وسط پذیرایی

3- تزئین ستون با آینه:

یکی دیگر از روش هایی که می توانید برای تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی از آن استفاده کنید، استفاده از هنر آینه کاری است. آینه ها همیشه می توانند زیبایی بیشتری به دکوراسیون خانه ببخشند و اگر از آنها درست و به جا استفاده کنید، قطعا می توانید یک دکور بسیار زیبا و دیدنی برای خانه تان بسازید.

برای این کار کافیست سعی کنید از یک طراح دکوراسیون داخلی کمک بگیرید تا براساس دکوراسیون خانه شما و فضاهایی که دارید، بهترین روش آینه کاری را برای ستون به شما پیشنهاد بدهد و بتوانید با استفاده از این پیشنهاد، ستون وسط خانه خودتان را بسیار زیباتر و چشم نوازتر کنید.

حتی می توانید با استفاده از این تکنیک، عمق بیشتری به خانه خودتان بدهید و منظره های بسیار زیبایی را در خانه خودتان ایجاد کنید.

4- تزئین ستون وسط خانه با کاشی استخری:

کاشی های استخری بسیار کوچک هستند و استفاده از آنها می تواند زیبایی بسیار زیادی را به ستون خانه شما ببخشد. این روش تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی می تواند باعث شود که ظاهر ستون خانه شما بسیار جذاب و دیدنی شود و بتوانید کارهای مختلفی روی آن انجام دهید.

کاشی استخری به خاطر رنگ ها و طرح های متنوعی که دارد، می تواند به راحتی روی ستون خانه شما مورد استفاده قرار بگیرد و با این کار می توانید ظاهری زیبا و چشم نواز در این ستون ایجاد کنید.

5- تزئین ستون وسط خانه با نمای آجر:

نمای آجر تزئینی می تواند یک روش دیگر برای تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی باشد که زیبایی زیادی هم به خانه شما می بخشد. آجر یکی از مصالحی است که همیشه زیبا بوده و هست و فضاهای اطراف خودش را هم بسیار زیبا می کند، به همین خاطر اگر به آجر علاقمند هستید و حس می کنید این روش می تواند با دکوراسیون خانه شما همخوانی داشته باشد، حتما از آن استفاده کنید و ستون خانه خودتان را با استفاده از نمای آجر، زیباتر و جذاب تر کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بازسازی و دکوراسیون هم ارائه میده؟

تزئین ستون وسط خانه
تزئین ستون وسط خانه با سنگ آنتیک

6- تزئین ستون وسط خانه با سنگ آنتیک:

سنگ آنتیک یکی دیگر از دکورهایی است که می تواند زیبایی زیادی به خانه شما ببخشد و تزئین ستون با استفاده از این سنگ ها، می تواند بسیار چشم نواز شود.

اگر دوست دارید فضایی آنتیک و زیبا به خانه خودتان بدهید و دکوراسیونی مدرن در ستون وسط خانه خود ایجاد کنید، توصیه می کنیم با استفاده از این روش ستون وسط خانه خودتان را تزئین کنید تا برایتان دلچسب تر شود.

7- تزئین ستون وسط خانه با چوب:

یکی دیگر از ایده های تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی، استفاده از تخته های چوبی برای تزئین آن است. شما می توانید با استفاده از تخته های چوبی و چسباندن آنها به دور ستون وسط خانه، ظاهری زیبا و آرامش بخش را در خانه خودتان ایجاد کنید و کمک کنید که ستون وسط خانه تان زیبایی بیشتری به دست بیاورد.

برای این کار کافی است کمی سلیقه به خرج دهید و این ستون را به فضایی زیبا و دلنشین تبدیل کنید تا هرکسی در نگاه اول عاشقش شود.

8- تزئین ستون وسط خانه با طاقچه:

یکی دیگر از روش هایی که می توانید از آن برای زیباسازی ستون وسط خانه خودتان استفاده کنید، این است که مثلا اگر دو ستون در وسط خانه شما قرار دارند، بین آنها یک طاقچه بسازید تا زیبایی زیادی داشته باشند و جایگاهی هم برای وسایل شما باشند.

این کار می تواند زیبایی این ستون ها را چند برابر کند و باعث شود که آنها استفاده مفیدی در دکوراسیون خانه داشته باشند.

توصیه می کنیم اگر از دکوراسیون مدرن در خانه خودتان استفاده می کنید، حتما از این روش استفاده کنید تا یک ظاهر زیبا و جذاب به ستون ها ببخشید. مثلا می توانید برای کف طاقچه از چوب استفاده کنید تا زیبا و چشم نواز شود.

9- تزئین ستون وسط خانه با ترکیب روش های مختلف:

به عنوان آخرین پیشنهاد، می خواهیم به شما بگوییم که می توانید روش های مختلفی که تا الان گفته شدند را باهم ترکیب کنید و با خلاقیت خودتان یک تزئین زیبا و بی نظیر برای خانه تان بسازید.

مثلا ممکن است شما بخواهید ستون خانه را با چوب تزئین کنید و بین چوب ها هم جعبه های گیاه قرار دهید تا زیبایی بیشتری به دست بیاورد. یا ممکن است خودتان بخواهید ستون را نقاشی کنید و طرح های جذاب و زیبایی روی آن ایجاد کنید تا بسیار زیباتر از روش های دیگر شود.

این موضوع به خلاقیت خودتان بستگی دارد و می توانید با خلاقیت در این زمینه، روش های بسیار زیادی را برای تزئین ستون وسط خانه و تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی پیدا کنید. شما می توانید تزئین ستون وسط خانه را به تیم هوم سرویز بسپارید.

تزئین ستون وسط خانه با سنگ
تزئین ستون وسط خانه با سنگ

چکیده مطلب:

در این مقاله در مورد تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی صحبت کردیم و گفتیم که چه روش هایی را می توانید استفاده کنید تا بتوانید یک تزئین بسیار زیبا و چشم نواز برای ستون وسط خانه خودتان ایجاد کنید و زیبایی دکوراسیون داخلی خانه را چند برابر کنید.

توصیه می کنیم سعی کنید خلاقیت خودتان را به کار بگیرید تا زیبایی بیشتری در این ستون ایجاد کنید و خودتان را به مصالحی که گفتیم محدود نکنید تا نوآوری های خوبی در این زمینه انجام دهید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید با روش های تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی آشنا شوید و به بهترین شکل ممکن این کار را در خانه خودتان انجام دهید.

تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی
تخریب ستون وسط خانه بدون خرابی با هوم سرویز

تغییر دکوراسیون داخلی خانه شما با هوم سرویز

شما می توانید از سرویس بنایی هوم سرویز برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنید و کار را به متخصصان تیم هوم سرویز بسپارید. همچنین می توانید برای تزئین خانه خود از متخصصان و طراحان هوم سرویز کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا