بنایی و دکوراسیون

انواع مدلهای جذاب کابینت زیر پنجره

دکوراسیون آشپزخانه خود را جذاب تر کنید

کابینت یکی از مهمترین اجزای دکوراسیون آشپزخانه است که می تواند زیبایی آشپزخانه را چند برابر کند. کابینت زیر پنجره آشپزخانه یکی از مدل های کابینت است که با طراحی و استفاده از آن، می توانید آشپزخانه ای جذاب تر و لوکس تر داشته باشید. این مدل کابینت از جمله مدلهای مدرن محسوب می شود. باید بدانید که مدل های کابینت زیر پنجره آشپزخانه زیاد هستند و تنوع زیادی دارند. برای انتخاب بهترین مدل کابینت زیر پنجره، لازم است که ابتدا با مدلهای جذاب و زیبای آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین و جذاب ترین مدل کابینت زیر پنجره آشپزخانه را برای خانه خود انتخاب کرده و دکوراسیون خانه خود را دلنشین تر کنید.

در این مقاله می خواهیم درباره مدلهای جذاب کابینت زیر پنجره آشپزخانه با شما صحبت کنیم. همچنین اصولی که برای این کار باید رعایت کنید را به شما خواهیم گفت تا بتوانید بهترین مدل کابینت را انتخاب کرده و زیبایی آشپزخانه خود را چند برابر کنید.

ساخت انواع کابینت با هوم‌سرویز

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

فهرست مطالب

اگر به فکر تغییر دکوراسیون آشپزخانه خودتان هستید و دوست دارید از مدلی جذاب و زیبا برای طراحی کابینت زیر پنجره آشپزخانه استفاده کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

کابینت زیر پنجره آشپزخانه
انتخاب مدل کابینت زیر پنجره آشپزخانه

نکات مهم در انتخاب مدل کابینت زیر پنجره آشپزخانه

سوالی که برای بسیاری از افراد که قصد دارند دکوراسیون آشپزخانه خودشان را تغییر دهند، پیش می آید این است که مدل کابینت زیر پنجره آشپزخانه را چطور باید انتخاب کنند و چه اصولی را برای این کار باید رعایت کنند؟

در این بخش می خواهیم به شما نکاتی را بگوییم که در انتخاب مدل کابینت زیر پنجره آشپزخانه باید به آنها توجه کنید. پس در ادامه این بخش با ما همراه باشید.

1- فضای زیر پنجره را در نظر بگیرید:

اولین نکته ای که باید در انتخاب مدل کابینت زیر پنجره آشپزخانه در نظر گرفته شود، این است که دقت کنید فضای زیر پنجره چقدر است. اگر پنجره آشپزخانه در ارتفاع پایینی قرار داشته باشد و نتوان به خوبی برای آن مدل کابینتی را انتخاب کرد، باید از یک طراح کمک بگیرید تا بهترین انتخاب ممکن را به شما پیشنهاد دهد.

اما اگر ارتفاع پنجره ها مناسب است و می توانید در زیر آنها کابینت طراحی کنید، می توانید مدل های مختلفی را برای این کار انتخاب کنید تا بتوانید به بهترین دکور ممکن برای آشپزخانه خودتان برسید.

2- تعداد پنجره ها را در نظر بگیرید:

یکی از نکات دیگری که در طراحی کابینت زیر پنجره آشپزخانه باید در نظر گرفته شود، این است که تعداد پنجره های آشپزخانه چقدر است. بر اساس تعداد پنجره های آشپزخانه می توانید مدل طراحی بهتری را در نظر بگیرید و بهترین گزینه ممکن را برای کابینت آشپزخانه خودتان انتخاب کنید.

این موضوع می تواند نقش زیادی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما داشته باشد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

3- پنجره را نپوشانید:

برخی اوقات در طراحی های غیرحرفه ای که برای کابینت زیر پنجره آشپزخانه انجام می شود، پنجره ها پوشانده می شوند و این موضوع می تواند باعث شود تاریک شدن و دلگیر شدن آشپزخانه شود و به همین خاطر اصلا توصیه نمی شود!

شما باید سعی کنید در طراحی کابینت ها پنجره را در نظر بگیرید و بتوانید از آنها برای طراحی بهتر کابینت استفاده کنید؛ نه اینکه آنها را بپوشانید و محو کنید.

نکات مهم در انتخاب کابینت زیر پنجره آشپزخانه
نکات مهم در انتخاب کابینت زیر پنجره آشپزخانه

مدل های طراحی کابینت زیر پنجره آشپزخانه

در ادامه می خواهیم درباره مدل های مختلف طراحی کابینت زیر پنجره آشپزخانه صحبت کنیم و چندین ایده جذاب به شما معرفی کنیم که به شما کمک می کنند تا مدل های حرفه ای تر و زیباتری را انتخاب کنید و آنها را در آشپزخانه خودتان پیاده سازی کنید.

1- سینک ظرفشویی:

اولین نوع طراحی که می توانید برای طراحی کابینت زیر پنجره آشپزخانه در نظر بگیرید، این است که سینک ظرفشویی را در آن قسمت قرار دهید. این کار حس خوبی به شما می دهد؛ زیرا زمانی که در حال شستشوی ظروف یا کارهای دیگر هستید، نمای زیبایی که از پنجره قابل مشاهده است را می تواند ببینید که بسیار دلپذیر و آرامش بخش است.

برای این کار باید ارتفاع پنجره را در نظر بگیرید و حواستان باشد که پنجره ارتفاع مناسبی داشته باشد. همچنین سعی کنید از شیرهای فانتزی و زیبا استفاده کنید تا دکور این قسمت زیباتر شود.

2- چیدن ظروف:

همیشه در آشپزخانه ظروفی هستند که نیاز نیست همیشه دم دست باشند و می توانیم آنها را در کابینت های پایینی قرار دهیم تا بتوانیم در زمان های مناسب از آنها استفاده کنیم. برای این کار می توانید در طراحی کابینت زیر پنجره آشپزخانه، کابینتی را در نظر بگیرید که جای چیدن ظروفی مانند قابلمه ها و وسایل تزئینی باشد و از این فضا برای چنین کاری استفاده کنید.

کابینت آشپزخانه
کاربردهای مختلف کابینت زیر پنجره در آشپزخانه

3- قراردادن اجاق گاز:

یکی دیگر از مدل هایی که می توانید از آن برای کابینت زیر پنجره آشپزخانه استفاده کنید، قراردادن اجاق گاز در این قسمت است. با قراردادن اجاق گاز در زیر پنجره آشپزخانه هنگام پختن غذا می توانید از منظره ای که از پنجره دیده می شود لذت ببرید و محیطی زیبا و بی نظیر ایجاد کنید که آشپزی را برایتان لذت بخش تر می کند.

برای این کار باید دقت کنید که طراحی را به گونه ای در نظر بگیرید که هود جلوی پنجره را نگیرد یا اجاق گاز فضای آشپزخانه را کثیف نکند. بهتر است می توانید از یک طراح حرفه ای کمک بگیرید تا بهترین مدل کابینت را برایتان انتخاب کند و مشکلاتی در آینده برایتان ایجاد نشود.

4- استفاده از کابینت های شفاف:

در حالتی که آشپزخانه دارای پنجره باشد، برای اینکه پنجره ها پوشیده نشوند، نباید در قسمت بالا کابینت اجرا کنید. اما گاهی اوقات می توانید با کمی خلاقیت این کار را به خوبی انجام دهید و از فضای آشپزخانه خودتان بهتر استفاده کنید.

برای این منظور می توانید از کابینت های شفاف استفاده کنید که پشت آنها به صورت شیشه ای است و پنجره را نمی پوشاند. این موضوع کمک می کند که بتوانید همچنان هم از کابینت استفاده کنید و هم بتوانید از منظره بیرون لذت ببرید.

5- نیمکت روی کابینت ها:

کار دیگری که می توانید انجام دهید تا فضای آشپزخانه برایتان به مکانی برای آرامش تبدیل شود، این است که در قسمتی از آشپزخانه که پنجره قرار دارد، کابینتی کوتاه تر در نظر بگیرید و روی آن را به صورت نیمکت طراحی کنید تا بتوانید یک فضای زیبا ایجاد کنید.

می توانید از این فضا برای نشستن در طول روز و نوشیدن چای یا قهوه استفاده کنید. این ایده می تواند یکی از استفاده های فوق العاده از پنجره آشپزخانه باشد و این بخش از خانه را به مکان دنج و محبوب شما تبدیل کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

کابینتهای نیمکت دار
کابینتهای نیمکت دار

6- میز ناهارخوری در کابینت ها:

یکی دیگر از کارهای خلاقانه ای که می توانید برای طراحی کابینت زیر پنجره آشپزخانه از آن استفاده کنید، این است که کابینت های این قسمت را به گونه ای طراحی کنید که از آن بتوانید به عنوان یک میز ناهارخوری دو نفره استفاده کنید و هنگام خوردن غذا از این قسمت لذت ببرید.

برای ایجاد چنین فضایی، باید کابینت زیر پنجره را به صورتی طراحی کنید که زیر آن خالی باشد و بتوانید به خوبی صندلی ها و پاهای خودتان را در این قسمت جای دهید تا قابل استفاده برای خوردن ناهار باشند.

کابینت های مدرن
کابینت های مدرن

کابینت زیر پنجره آشپزخانه به سبک مدرن باشد یا کلاسیک؟

تا به اینجا روش های مختلف طراحی کابینت زیر پنجره آشپزخانه را به شما گفتیم و درباره هر کدام از این روشها توضیح دادیم تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن کابینت مناسب را برای خودتان انتخاب کنید.

حالا ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که کابینت زیر پنجره را به صورت مدرن طراحی کنیم یا به سبک کلاسیک؟

این سوال کاملا بستگی به دکور خانه شما و سبک کابینت های دیگر شما دارد. اگر دکور خانه شما به سبک کلاسیک طراحی شده است، بهتر است که کابینت های زیر پنجره هم به صورت کلاسیک طراحی شوند تا با بخش های دیگر خانه شما همخوانی داشته باشند و بتوانند به زیبایی بیشتر دکوراسیون کمک کنند.

اگر هم دکوراسیون خانه شما به سبک مدرن طراحی شده است و سبک های مینیمال در آن استفاده کرده اید، بهتر است از کابینت زیر پنجره سبک مدرن استفاده کنید تا با طراحی مینیمال و زیبا، بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.

اگر هم در دکوراسیون خانه خودتان از سبک خاصی استفاده نکرده اید، بهتر است از طراح دکوراسیون داخلی کمک بگیرید تا بتوانید در این زمینه شما را راهنمایی کند و بهترین گزینه ممکن را به شما پیشنهاد دهد.

یکی از تیم های حرفه ای برای ساخت کابینت آشپزخانه، تیم هوم سرویز است که سالها سابقه و تجربه ساخت انواع مدلهای کابینت های آشپزخانه را دارند و می توانند زیباترین مدل کابینت را در آشپزخانه شما پیاده سازی و نصب کنند.

مدل کابینت آشپزخانه
مدل کابینت آشپزخانه

جمع بندی مطالب

در این مقاله درباره انواع مدل طراحی کابینت زیر پنجره آشپزخانه صحبت کردیم و گفتیم که در این کار چه نکاتی را باید در نظر بگیرید تا بهترین طراحی ممکن را انجام دهید. همچنین در ادامه گفتیم که انواع مدل های طراحی چه هستند و برای اجرای هر کدام باید چه کارهایی را انجام دهید.

در بخش آخر هم گفتیم که بهتر است کابینت زیر پنجره شما به سبک مدرن طراحی شود یا کلاسیک و این نکات به چه چیزی بستگی دارند. در پایان این نوشته و در تکمیل مطالب باید گفت که سعی کنید در این زمینه خودتان را محدود نکنید و خلاقیت خودتان را به کار بگیرید تا بهترین طراحی ممکن را برای دکوراسیون آشپزخانه انجام دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که در طراحی کابینت زیر پنجره آشپزخانه انتخاب بهتری انجام دهید و بتوانید آشپزخانه ای زیبا با فضایی دلنشین برای خودتان ایجاد کنید.

دکوراسیون شیک خانه شما با هوم سرویز

همه ما دوست داریم تا در فضایی زیبا و دلنشین زندگی کنیم و از خانه خود حس خوبی بگیریم؛ برای این منظور باید خانه خود را به زیبایی بچینیم و دکوراسیون خانه را حرفه ای انجام دهیم. شما می توانید دکوراسیون شیک خانه خود را به تیم حرفه ای هوم سرویز بسپارید تا با توجه به سلیقه و بودجه شما شروع به کار کنند و مدل موردنظر شما را در منزلتان اجرا کنند.

زیبایی آشپزخانه و خانه خود را با خدمات هوم سرویز چندین برابر کنید و از زندگی در فضایی زیبا و دلنشین لذت ببرید. برای سفارش خدمات ساخت کابینت یا دکوراسیون منزل خود، اپلیکیشن هوم سرویز را نصب کرده و درخواست خود را ثبت بفرمایید تا همکاران ما در هوم سرویز سریعا با شما تماس بگیرند و روند انجام خدمات موردنظر شما آغاز شود.

قیمت ساخت کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا