بنایی و دکوراسیون

انواع کابینت آشپزخانه در طراحی داخلی

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

آیا تاکنون فکر کرده اید که یک آشپزخانه بدون کابینت چه شکلی است؟ انواع کابینت آشپزخانه ضروری ترین وسیله در هر آشپزخانه ای هستند. این کابینت های بزرگ و کوچک کاربرد زیادی دارند. چه یک خانواده کم جمعیت باشید و یا یک خانواده بزرگ و پر جمعیت همیشه لازم است تا آشپزخانه را با کابینت طراحی کنید. رنگ کابینت، جنس کابینت و طرح آن روی دکوراسیون داخلی منزل تاثیر می گذارد. بهتر است طراحی کابینت آشپزخانه نزدیک به سبک طراحی داخلی باشد. اینجا فضایی اختصاصی و جدا از سایر بخش های منزل نیست بلکه قلب ساختمان و مرکز تجمع ساکنین به حساب می آید. هر چقدر که در دیزاین این فضا سلیقه به خرج دهید، به همان نسبت کاربری فضا بیشتر می شود. به نظرتان اصلی ترین عنصر دکوراتیو در آشپزخانه کدام است؟ 

انواع کابینت آشپزخانه

تنوع زیادی در انواع مدل کابینت اشپزخانه ایرانی وجود دارد. تنوع سلیقه ها و سبک دکوراسیون داخلی موجب شده تا کابینت سازها از طراحی های متفاوت تری استفاده کنند. بیشترین تفاوت در متریال ساخت کابینت آشپزخانه به چشم می خورد. در واقع کابینت ها به دو دسته چوبی و فلزی تقسیم می شوند. هر کدام از این دو گروه شامل انواع کابینت آشپزخانه با ویژگی های مختلفی هستند. در ادامه برخی از محبوب ترین کابینت آشپزخانه را معرفی می کنیم.

چرا باید نحوه محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه را یاد بگیریم؟

انواع کابینت آشپزخانهساخت انواع کابینت آشپزخانه در تهران

کابینت آشپزخانه فلزی

قدیمی ترین انواع کابینت آشپزخانه همین متریال فلزی است. امروزه کابینت های مدرن تر با تجهیزات مقاوم تری تولید شده که جا کابینت های فلزی را گرفته است. فلز قابلیت رنگ پذیری بالایی دارد و خیلی راحتی می توان رنگ کابینت فلزی را هماهنگ با رنگ اصلی دکوراسیون خانه، انتخاب کرد. جالب اینکه هر زمان که دلتان خواست می توانید با تغییر رنگ کابینت فلزی، دکوراسیون خانه را تغییر دهید. 

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه ۲۰۱۹

کابینت چوبی در آشپزخانه

در سبک طراحی روستیک استفاده از المان هایی که یادآور طبیعت هستند، بسیار رایج است. چوب طبیعی دارای رنگ های جذاب و گره های زیبایی است. برای اینکه فضای طبیعت بکر را به داخل خانه ها بیاورید از چوب طبیعی استفاده کنید. سازه های چوبی نظیر تختخواب، کمد و کابینت چوبی گرما و صمیمیت خاصی در فضای داخلی به وجود می آورند. مشکل اینجاست که چوب طبیعی بسیار گران قیمت و کمیاب است. قیمت کابینت آشپزخانه چوبی در مقایسه با دیگر متریال همیشه بیشتر است.

قیمت کابینت آشپزخانه با طرح جدید چقدر است؟

قیمت انواع کابینت آشپزخانهانواع کابینت آشپزخانه با طراحی مدرن

کابینت ام دی اف

انواع کابینت آشپزخانه با ورق ام دی اف ساخته می شود. تنوع جنس ورق ام دی اف در بازار بسیار زیاد است. mdf به لحاظ ضخامت و کیفیت یکسان نیست. کابینت آشپزخانه با ورق مرغوب ام دی اف یک سازه مقاوم و ماندگار است. زیبایی طرح کابینت ام دی اف به خاطر تشابه ظاهری آن با چوب است. در واقع در ساخت کابینت ام دی اف از تراشه های چوبی استفاده می شود. اگر چه ام دی اف چوب طبیعی نیست ولی در بین دکوراتیوها بسیار طرفدار پیدا کرده است. انواع کابینت آشپزخانه با ورق ام دی اف و یا مغزی ام دی اف ساخته می شوند. قیمت کابینت بستگی به مواد اولیه ساخت آن دارد. mdf ئر مقایسه با چوب همیشه ارزان تر است.

کابینت آشپزخانه هایگلاس

دکوراسیون داخلی با کابینت هایگلاس رنگ و روی شیک تری دارد. هایگلاس نوعی روکش براق و شفاف است که بر روی مغزی ام دی اف روکش می شود. ورق ام دی اف کار شده در کابینت هایگلاس با کابینت ام دی اف تفاوت دارد. به طور معمول از ام دی اف های معمولی و با قیمت مناسب تر برای این منظور استفاده می شود. روکش هایگلاس بسیار شفاف است و زیبایی خیره کننده ای دارد. درخشندگی، سهولت نظافت و قیمت مناسب کابینت هایگلاس موجب شده تا این سازه طرفداران پر و پا قرصی داشته باشد. همه طرح های کابینت هایگلاس زیبا و شکیل هستند ولی در این بین برخی از رنگ بندی ها جذابیت بیشتری دارد:

هایگلاس سفید یکی از انواع کابینت آشپزخانه است که اغلب در طراحی لاکچری به کار می رود. اگر چه آشپزخانه همیشه مملو از چربی و روغن و … است اما سطح صاف و شفاف روکش هایگلاس خیلی راحت تمیز می شود. برخلاف تصور عموم نگهداری از کابینت سفید آشپزخانه اصلا کار دشواری نیست اما باید راه و رسمش را بلد باشید. 

سفید قهوه ای یا کرم قهوه ای یکی از محبوب ترین انواع کابینت آشپزخانه هایگلاس است. رنگ های تیروه و روشن در کنار یکدیگر هارمونی خوبی ایجاد کرده اند. دکوراسیون آشپزخانه های امروزی از جدیدترین ابتکارات الهام گرفته شده است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

جدیدترین طرح کابینت آشپزخانه در دکوراسیون آشپزخانه لوکس

ساخت انواع کابینت آشپزخانهساخت انواع کابینت آشپزخانه لوکس
  • کابینت سه بعدی ممبران

طرح های برجسته ممبران تکمیل کننده دکوراسیون آشپزخانه است. ممبران از انواع کابینت آشپزخانه با روکش ضد آب و حکاکی های بسیار چشم نواز است. کارهای حکاکی و تزیینات روی درب کابینت ممبران توسط یک دستگاه پشرفته انجام می شود.  طرح های ابتکاری ، زیبایی و دوام ممبران سه عامل اصلی در جلب توجه خریداران است. اگر به طراحی کابینت آشپزخانه لوکس علاقه دارید حتما ممبران را می پسندید. کابینت آشپزخانه هوم سرویز از بهترین متریال موجود در بازار ساخته می شود.

  • انواع کابینت آشپزخانه pvc

پی وی سی شباهت زیادی به پلاستیک دارد. ورق های پی وی سی از گران قیمت ترین متریال در ساخت کابینت آشپزخانه هستند. به دلیل قیمت بالای پی وی سی، معمولا بخشی از کابینت زیر ظرفشویی با pvc کار می شود. دیگر قسمت ها با ورق ام دی اف تولید می شود. به لحاظ ضد رطوبت بودن و مقاومت در برابر آب، بدون تردید ورق پی وی سی بهترین متریال است. جنس پی وی سی از سازه های مصنوعی است و در برابر رطوبت، قارچ و کپک، حشرات و موریانه ها کاملا مقاوم است. در اغلب موارد کابینت ام دی اف با پی وی سی روکش می شود تا ماندگاری و طول عمر بیشتری داشته باشد. قیمت کابینت روکش پی وی سی و کامل pvc متفاوت است. ورق های پی وی سی اغلب به صورت سفید رنگ در کابینت سازی استفاده می شوند.

سفارش رایگان ساخت کابینت آشپزخانه را از طریق اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا