تعمیر فلاش تانک

تعمیر فلاش تانک

از 1235 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعمیر فلاش تانک در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت نصب فلاش تانک روکار

230,000 الی 330,000 تومان

قیمت نصب فلاش تانک توکار

350,000 الی 450,000 تومان

قیمت تعویض شناور فلاش تانک

140,000 الی 180,000 تومان

قیمت آب بندی فلاش تانک

140,000 الی 220,000 تومان

قیمت عیب یابی و تعمیر فلاش تانک

200,000 الی 400,000 تومان

متوسط قیمت600,000 تومانکمینه قیمت350,000 تومانبیشینه قیمت800,000 تومان

آنچه درباره تعمیر فلاش تانک خواهید خواند

  • تعمیر فلاش تانک ( تعمیر سیفون توالت )
  • انواع فلاش تانک
  • طریقه نصب فلاش تانک
  • تعمیر فلاش تانک توکار
  • راهکارهای عیب یابی و تعمیر فلاش تانک
  • تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی و تعمیر فلاش تانک دیواری
  • قیمت تعمیر فلاش تانک توالت به چه مواردی بستگی دارد؟
  • خدمات نصب و تعمیرات فلاش تانک را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

تعمیر فلاش تانک ( تعمیر سیفون توالت )

فلاش تانک همان سیفون است که برای توالت فرنگی و ایرانی نصب می شود. سیفون توالت یک مخزن پر از آب است که در موقع لزوم با تخلیه شدن این آب، مواد زائد به مجرای فاضلاب هدایت می شود. کارکرد همه سیفون های توالت تقریبا مشابه است و طبق یک سیستم ساده کار می کند. نصب فلاش تانک توکار و روکار با توجه به ابعاد فضای سرویس بهداشتی، انتحاب می شود. کارکرد مداوم فلاش تانک موجب فرسودگی قطعات فلاش تانک می شود. در این صورت چاره ای جز تعمیر فلاش تانک نیست. قیمت تعویض فلاش تانک خیلی بیشتر از هزینه تعمیر فلاش تانک است. در ادامه به معرفی انواع فلاش تانک ها، عیب یابی و تعمیر فلاش تانک و عوامل موثر بر قیمت نصب فلاش تانک دیواری و قیمت تعمیر فلاش تانک می پردازیم.

انواع فلاش تانک

فلاش تانک ضد باکتری با آنتی باکتریال

تنها تفاوت فلاش تانک‌های آنتی باکتریال یا ضد باکتری در حفظ بیشتر بهداشت توسط آنها است. در این نوع ساختار فلاش تانک‌ها از مواد و مصالح آنتی باکتریال استفاده شده است.

فلاش تانک‌های دوگانه

نصب فلاش تانک دو گانه برای صرفه جویی آب استفاده می شوند. در فلاش تانک‌های دوگانه مخزن آنها به دو قسمت کوچک و بزرگ تقسیم ‌شده اند. به طوری که خروجی هر کدام از این دو قسمت نیز جداگانه قابل تنظیم می باشد. بنا به نیاز هر کدام از دکمه‌های کوچک یا بزرگ قابل استفاده است. دراین صورت حجم قابل‌توجهی از آب ذخیره می شود. نصب فلاش تانک روکار دو زمانه موجب صرفه جویی ۵۰ تا ۷۰ درصد در مصرف آب می شود.

نصب فلاش تانک توکار

نصب فلاش تانک‌ توکار نوع دیگری از انواع فلاش تانک‌ها است که ویژگیهای خاص خود را دارد. مخزن فلاش تانک در دیوار قرار می گیرد و فقط دکمه تخلیه آب روی دیوار دیده می شود. این نوع فلاش تانک بسیار مناسب برای مکانهای پر رفت و آمد و محدود است. زیرا هم فضای کمتری را اشغال می‌کنند هم ظاهر بهتری به سرویس بهداشتی می‌دهند.

البته باید به این نکته هم توجه کنید که اگر می‌خواهید اقدام به نصب فلاش تانک‌ توکار استفاده کنید باید از قبل به فکر تاسیسات سرویس بهداشتی باشید. البته در کنار مزایای آن، معایبی نیز وجود دارند. یکی از این معایب نحوه تعمیر فلاش تانک توکار است. زیرا در این نوع با مشکل عدم دسترسی به مخزن رو به رو هستید.

فلاش تانک اتوماتیک

نصب فلاش تانک اتومات در سرویس های بهداشتی هم زمان با باز و بسته شدن درب سرویس، مخزن به صورت اتوماتیک مخزن تخلیه می شود. البته میزان هدر رفت آب در این نوع فلاش تانک بسیار زیاد است. نحوه نصب قطعات فلاش تانک اتوماتیک تفاوت چندانی با سایر مدل ها ندارد.

طریقه نصب فلاش تانک

معمولا روش نصب در همه نوع ها و برندها با هم یکی هستند. به طور مثال روش نصب فلاش تانک محک با طریقه نصب قطعات فلاش تانک ایمن آب، تاپ یا قهرمان تفاوت چندانی ندارند. فقط کافیست با قطعات مختلف آنها آشنا باشید. پمپ تخلیه، شناور یا فلوتر، واشر دیافراگمی فلاش تانک و وال هنگ از مهمترین قطعات فلاش تانگ می باشد.

  • پس از تهیه ابزار و وسایل نصب باید با مطالعه دفترچه راهنما ارتفاع نصب فلاش تانک دکمه‌ای را تعیین کنید.
  • در مرحله بعد باید استپ به کاسه توالت وصل شود. تا قبل از نصب کامل، سرپوش آن را برندارید.
  • لوله ها را با دقت و محکم به هم وصل کنید.
  • طریقه نصب فلاش تانک در این مرحله به این صورت است که فلوتر هماهنگ با جهت انشعاب در جای خود باید قرار بگیرد. همزمان با محکم کردن مهره از بیرون، طناب کششی از سوراخ روبه‌روی فلوتر را وارد کرده و در بست گیره‌ای قرار بدهید.
  • پس از بستن اجزای مخزن سیفون, باید کاسه سیفون را به لوله ها و روی دیوار قرار داد. با اندازه گیری درست باید سیفون روی دیوار نصب شود که در بهترین حالت و تعادل کامل باشد.

تعمیر فلاش تانک توکار

تعمیر فلاش تانک توکا با فلاش تانک ساده تفاوت دارد. به طور معمول نیاز به سرویس فلاش تانک توکار نیست. در صورت خرابی و ایراد همه تعمیرات از طریق کلید روی دیوار قابل انجام می باشد. اغلب برای تعمیر فلاش تانک نیازی به تخریب کلی دیوار نمی باشد مگر موضوع مربوط به نشتی از سیفون باشد.

راهکارهای عیب یابی و تعمیر فلاش تانک

تعمیر فلاش تانک کار ساده ای نیست و نیاز به تجربه و تخصص دارد. همانطور که پیش تر هم گفتیم فلاش تانک یک مخزن ذخیره آب است که در توالت ها، پمپ تخلیه فلاش تانک وظیفه ریزش آب برای نظافت کاسه توالت را بر عهده دارد. تعمیر فلاش تانک های توکار به دلیل عدم دسترسی، هزینه بیشتری دارد. اما تعمیر فلاش تانک دیواری به راحتی قابل انجام است زیرا اجزای آن در دسترس قرار دارند.

بسیار دیده شده که در اثر استفاده مکرر از این سیستم، مشکلاتی در آبگیری و یا تخلیه آب به وجود آمده که لوله کش اقدام به تعمیر فلاش تانک می کند. قبل از اقدام به تعمیر فلاش تانک دیواری ابتدا باید علت آسیب دستگاه تشخیص داده شود. بدون عیب یابی فلاش تانک نمی توان اقدام به تعویض قطعات فلاش تانک و تعمیر فلاش تانک توکار کرد. به طور معمول برای عیب یابی فلاش تانک این موراد بررسی می شود.

تعمیر فلاش تانک : آب بندی نشدن فلاش تانک

چنانچه آب به داخل کاسه توالت خود به خود سرریز می شود. باید سریعا به تعمیر فلاش تانک پرداخت. نادیده گرفتن این امر منجر به هدر رفتن آب و پرداخت آب بهای بیشتر می شود. علاوه بر این، با تخلیه آب، فشار آب سیفون برای تخلیه زائدات کاسه توالت کم می شود. علت اصلی سر ریز شدن آب به داخل کاسه توالت، آب بندی نشدن آن است. برای حل این مشکل باید به تعویض واشر دیافراگمی فلاش تانک پرداخت.

تعمیر سیفون توالت : علت کم شدن فشار تخلیه آب فلاش تانک چیست؟

چنانچه floater یا شناور فلاش تانک خراب شود، مخزن به صورت کامل پر نمی شود و آب کافی برای شستشوی کاسه توالت جمع نمی شود. فلوتر وسیله ای برای کنترل سطح آب سیفون است. قبل از اقدام به تعمیر فلوتر فلاش تانک ابتدا شیر آب را بررسی کنید. شاید باز نبودن کامل شیر آب علت کم شدن فشار باشد. در صورتی که ایراد ازاین قسمت نباشد باید به تعمیر فلوتر پرداخت.

تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی : علت چکه کردن آب از فلاش تانک چیست؟

سلامت اتصالات در عملکرد صحیح آن نقش بسزایی دارد. اگر اتصالات در هنگام تعمیر سیفون توالت توسط لوله کش ماهر و به طور صحیح بسته نشوند و مهره ها کامل محکم نشوند، ممکن است موجب نشتی سیفون شود.

تعمیر فلاش تانک دیواری : علت عدم تخلیه آب فلاش تانک چیست؟

اهرم سیفون و اهرم داخلی چنگکی با همکاری یکدیگر موجب تخلیه کامل آب فلاش تانک می شوند. اگر اهرم به درستی نصب نشود و یا مشکل در مسیر چنگکی وجود داشته باشد، آب فلاش تانک به درستی تخلیه نمی شود.

هنگام تخلیه ، آب به فشار و سرعت به فاضلاب می رود چنانچه سرعت آب تخلیه کاهش پیدا کرد باید مکانیزم تخلیه آب را بررسی کنید. خرابی دستگیره و دکمه تخلیه آب علت نیر موجب عدم تخلیه آب فلاش تانک می شوند. اگر از صحت کارکرد این قسمت اطمینان دارید بایستی شیر خروج آب سیفون را تعویض و به تعمیر سیفون فلاش تانک بپردازید.

تعمیر سیفون توالت : علت قطع نشدن صدای آب بعد از کشیدن سیفون چیست؟

وقتی دکمه تخلیه فلاش تانک زده می شود، آب تخلیه شده و سپس آب مخزن دوباره پر می شود. شنیدن صدای آب تا لحظاتی بعد کاملا طبیعی است. اما گاهی بعد از سیفون کردن اصلا صدای آب قطع نمی شود. اگر با این مشکل مواجه شدید حتما نسبت به تعمیر فلاش تانک اقدام کنید. خراب شدن فلوتر و باز ماندن دریچه خروجی آب تخلیه، موجب می شود تا صدای آب یکسره شنیده می شود. سهل انگاری در تعمیر فلاش تانک موجب هدر رفتن مقدار بسیار زیادی آب در شبانه روز می شود. به این ترتیب منتظر بالا رفتن قیمت آب بها در فیش بعدی باشید. با مواجهه با این مشکل سریع شیر اصلی آب توالت را ببندید و با تعمیرکار فلاش تانک هوم سرویز تماس بگیرید.

تعمیر فلاش تانک : علت کار نکردن دکمه تخلیه فلاش تانک چیست؟

وقتی دکمه تخلیه فلاش تانک را می زنید به طور اتومات آب وارد کاسه توالت می شود. اگر با زدن دکمه، این اتفاق نمی افتد حتما مشکلی وجود دارد. یکی از شایع ترین دلایل کار نکردن دکمه تخلیه اینست که طول زنجیر دکمه تخلیه بسیار بلند است. شاید این موضوع به نظر چندان مهم نباشد ولی بارها دیده شده که زنجیر به بدنه تانک یا اهرم گیر می کند و موجب درست عمل نکردن دکمه تخلیه می شود. با کوتاه کردن این زنجیر مشکل به کلی حل می شود. اگر طول زنجیر مناسب است نگاهی به پیچ های زیر دکمه تخلیه بیندازید. اگر پیچ ها تنظیم نیست لازم است تا آن را تنظیم کنید.

تعمیر فلاش تانک دیواری : علت سرازیر شدن آب از مخزن فلاش تانک چیست؟

تعمیر فلاش تانک بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه آب مصرفی است. اگر شناور تنظیم نباشد، آب اضافی از مخزن تانک به بیرون سرازیر می شود. البته گیر کردن درب فلاش تانک نیز می تواند عامل سرریز شدن آب سیفون شود. در صورت مشاهده خرابی سیفون توالت می توانید با لوله کش تماس بگیرید. همیاران هوم سرویز در کوتاه ترین زمان در محل حاضر شده و تعمیر فلاش تانک را به طور کامل انجام می دهند.

تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی و تعمیر فلاش تانک دیواری

تا زمان رسیدن لوله کش و تعمیرکار فلاش تانک هوم سرویز با بستن شیر اصلی آب، از هدر رفتن آب شهری جلوگیری کنید. برای استفاده می توانید شیر آب را به صورت مقطعی باز کنید و در پایان دوباره شیر آب را به صورت کامل ببندید. این کار از صرف هزینه های اضافی آب بها پیشگیری می کند. تعمیر فلاش تانک را به حرفه ای ها بسپارید تا کارتان را به نحو احسنت انجام دهند. از جمله مواردی که در تعمیرات فلاش تانک اعمال می شود عبارت اند از:

  • تعمیر شناور فلاش تانک
  • تعمیر سیفون فلاش تانک
  • تعمبر فلوتر فلاش تانک
  • تعمیر پمپ فلاش تانک
  • تعمیر نشتی فلاش تانک
  • تعمیر پمپ تخلیه فلاش تانک محک
  • تعویض واشر دیافراگمی فلاش تانک

قیمت تعمیر فلاش تانک توالت به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت نصب فلاش تانک به موارد متعددی بستگی دارد. اولین موردی که بر قیمت تعمیر فلاش تانک دیواری توالت بستگی دارد مدل آن است. انواع فلاش تانک ایمن آب، قهرمان، پارس گروهه، ایران راسان ، محک و غیره در مدل های متنوعی در بازار موجود هستند. مورد دیگر نحوه نصب فلاش تانک روی دیوار است. روکار با توکار بودن فلاش تانک بر قیمت راه اندازی آن تاثیر دارد.

هزینه تعمیر فلاش تانک توکار به دلیل عدم دسترسی به قسمت های داخلی سیفون، همیشه با قیمت تعمیر فلاش تانک دیواری تفاوت دارد. از این قضیه که بگذریم ملاک اصلی قیمت گذاری در تعمیر فلاش تانک، میزان خرابی است. در اغلب موارد لازم است تا قطعه آسیب دیده تعویض شود و این قضیه روی قیمت ها اثرگذار است. برای مثال هزینه تعمیر پمپ فلاش تانک با قیمت تعویض شناور فلاش تانک یکی نیست.

خدمات نصب و تعمیرات فلاش تانک را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

در صورت نیاز به متخصصین جهت نصب و تعمیر فلاش تانک به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. متخصصین ما جهت مشاوره رایگان و اعلام قیمت تعمیر فلاش تانک با شما تماس خواهند گرفت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعمیر فلاش تانک و همچنین ارایه خدمات نصب فلاش تانک ساده، نصب فلاش تانک دوزمانه، آنتی باکتریال، اتوماتیک و... نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات تاسیسات ارائه می دهد که شامل نصب شیرآلات اهرمی توکار و روکار, نصب توالت فرنگی توکار , اجرای لوله کشی گاز, نصب سینک ظرفشویی روکار, نصب روشویی کابینتی، نصب آینه، نصب جا حوله ای و ...., تعمیر تصفیه آب خانگی, تعمیر استخر خانگی, تعمیر پمپ آب خانگی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های لوله کشی و تاسیسات را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعمیر فلاش تانک

نصب فلاش تانک ساده، نصب فلاش تانک دوزمانه، آنتی باکتریال، اتوماتیک و...

تعمیر فلاش تانک توکار و تعمیر سیفون توالت

آب بندی فلاش تانک

تعمیر فلاش تانک دیواری و توکار

تعمیر شناور فلاش تانک، رفع نشتی فلاش تانک و تعویض واشر دیافراگمی فلاش تانک

تعمیر فلوتر فلاش تانک و تعمیر پمپ فلاش تانک با استفاده از قطعات با کیفیت

نظرات کاربران

profile picture
امیرحسین وحدتی

بسیار عالی و بسیار با سلیقه و تمیز بود

profile picture
محمد حاتم

اخلاقیات و رفتار بیستتت👌👌

profile picture
احمدرضا رفعت

راضی بودیم دستشون درد نکنه کارشون عالی بود

profile picture
حسام رفیعی

خیلی اقای خوب و باشخصیتی بودند و کارشونم خیلی سریع انجام دادند متشکرم

شرایط تعمیر فلاش تانک، تعمیر سیفون و نصب فلاش تانک

همیار می بایست ابتدا سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر نماید.

تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

bath-shower-grout
دوغاب حمام و دستشویی
قیمت از 1,000,000 الی 1,800,000 تومان
transformation-iranian-toilet
تبدیل توالت ایرانی به فرنگی
قیمت از 600,000 الی 4,500,000 تومان
fixing-roof
رفع نم ساختمان
قیمت از 1,300,000 الی 2,800,000 تومان
water-plumbing-sewerage
لوله کشی آب و ساختمان
قیمت از 500,000 الی 2,270,000 تومان