سقف پلی کربنات

سقف پلی کربنات

از 1400 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت سقف پلی کربنات در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت سقف پلی کربنات

توافقی

متوسط قیمت1,600,000 تومانکمینه قیمت1,600,000 تومانبیشینه قیمت3,000,000 تومان

آنچه درباره سقف پلی کربنات خواهید خواند

  • سقف پلی کربنات حیاط خلوت و پارکینگ
  • مزایای سقف حیاط خلوت پلی کربنات چیست؟
  • اجرای سقف پلی کربنات به چند روش انجام می شود؟
  • ساخت سقف پلی کربنات مناسب چه مکان هایی است؟
  • قیمت سقف پلی کربنات به چه مواردی بستگی دارد؟
  • ساخت و نصب انواع سقف پلی کربنات پارکینگ، حیاط خلوت و استخر را به نصاب سقف پلی کربنات هوم سرویز بسپارید

سقف پلی کربنات حیاط خلوت و پارکینگ

ورق پلی کربنات به عنوان یکی از سخت ترین و محکم ترین مواد شفاف ساخته شده، شناخته می شود. ورق های پلی کربنات به علت امکان اجرا روی انواع سازه ها و همچنین قابلیت به کارگیری با سایر مصالح در صنعت ساختمان سازی به عنوان نصب سقف حیاط خلوت پلی کربنات و سقف پلی کربنات استخر مورد استقبال قرار گرفته است. تنوع رنگی در آنها و همچنین امکان عبور نور بالای 50 درصد از دلایل دیگر محبوبیت این متریال است. در ادامه به معرفی انواع کاربرد اجرای سقف پلی کربنات و همچنین عوامل موثر بر قیمت سقف پلی کربنات می پردازیم.

مزایای سقف حیاط خلوت پلی کربنات چیست؟

این متریال از جمله پوشش های ترموپلاستیک هستند که از طول عمر بالایی برخوردار می باشند. سقف حیاط خلوت پلی کربنات موجب استفاده حداکثری از نور طبیعی می شود. در واقع اجرای سقف پلی کربنات شفاف مانع عبور اشعه های مضر نور خورشید می شود و تنها روشنایی کافی را از خود عبور می دهد. این نوع سقف در مکان هایی مانند اجرای سقف پلی کربنات پاسیو و اجرای سقف پلی کربنات استخر کاربرد دارد. همچنین گزینه ی بسیار مناسبی برای نصب سقف گلخانه و پارکینگ است.

استفاده از سازه های ایمن و مقاوم در برابر حریق یکی از مواردی است که ضرورت آن در ساختمان سازی بیشتر احساس می شود. به خصوص در ساختمان های عمومی و پر تردد، ضرورت آن بیشتر می شود. ورق پلی کربنات ضد آتش است و در برابر دما مقاومت بسیار زیادی دارد.

مقاومت در مقابل عوامل جوی مانند طوفان، تگرگ و حتی زلزله سبب شده است که ساخت سقف پلی کربنات بیشتر مورد توجه سازندگان قرار بگیرد. طلق پلی کربنات خاصیت ضربه پذیری بالایی نیز دارد. سبک بودن ورق پلی کربنات موجب می شود بار اضافی به سازه وارد نشود. همچنین پلی کربنات عایق حرارتی هم می باشد. به همین علت موجب کاهش مصرف انرژی در فصول مختلف سال خواهد شد و از انتقال آلودگی صوتی نیز جلوگیری می کند.

این ورق ها به علت خصوصیت آنتی استاتیک بودن، گرد و غبار و دوده معلق در هوا را به خود جذب نمی کنند و مشکل تمیز نگاه داشتن سقف پلی کربنات شفاف وجود ندارد.

اجرای سقف پلی کربنات به چند روش انجام می شود؟

استفاده از ورق پلی کربنات تخت برای سقف پارکینگ

از این نوع ورق ها برای ساخت سقف پلی کربنات راهرو، نصب سایه بان پلی کربنات و اجرای سقف پلی کربنات گلخانه استفاده می شود. این ورق ها چون از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند به همین علت می توانند به صورت شیروانی و یا حتی قوس دار طراحی و اجرا شوند. همچنین طلق های پلی کربنات به راحتی فرز و اره کاری می شوند و به ابعاد و اشکال مختلفی در خواهند آمد.

ورق پلی کربنات دوجداره

طبعا ورق های پلی کربنات دوجداره از مقاومت بالاتری در مقابل آب و آتش برخوردارند به همین علت گستره کاربری بیشتری را شامل می شوند. بهترین محل برای نصب سقف پلی کربنات دوجداره برای منازل مسکونی و گلخانه ها می باشد.

ساخت سقف پلی کربنات مناسب چه مکان هایی است؟

اجرای سقف پلی کربنات استخر

سقف استخر پلی کربنات راهکار موثری است که از نظافت استخر رهایی پیدا کنید. تنها موردی که باید مد نظر قرار دهید انتخاب طرح و رنگ سقف، متناسب با فضای استخر است. همچنین امکان اجرای سقف پلی کربنات متحرک استخر نیز وجود دارد. مزایای نصب سقف استخر پلی کربنات بی شمار است. اولین و مهمترین مزیت آن مقاومت و استحکام بالای این سازه در مقابل فشار و باد است. همچنین به علت فیلتر کردن اشعه نور خورشید و ممانعت از ورود اشعه یو وی، خواص شیمیایی آب استخر را تغییر نمی دهد.

اجرای سقف پلی کربنات پارکینگ

استحکام بالای این متریال موجب شده است که به عنوان سقف پارکینگ مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از سقف پلی کربنات دوجداره در پارکینگ منزل موجب زیباتر شدن فضا می شود. این نوع سقف ها دارای مقاومت بالایی در مقابل رعد و برق، بارندگی و بارش برف سنگین است. اجرای سقف پلی کربنات پارکینگ به صورت متحرک نیز امکان پذیر است. به این ترتیب به راحتی در مواقع غیر ضروری بسته شده و محیط بازتری در دسترس قرار می گیرد.

سقف پلی کربنات پاسیو

سقف پلی کربنات پاسیو نیز یکی دیگر از پوشش های بادوام و مناسب به شمار می آید. از آنجایی که میزان نوردهی در پاسیو اهمیت بالایی دارد.

سقف پلی کربنات حیاط خلوت

ساخت سقف پلی کربنات حیاط خلوت به عنوان یک سقف نورگیر بسیار متداول شده است. این نوع سقف حیاط خلوت به علت مقاومت بالا، حدود 250 برابر شیشه بیشتر مورد تایید سازندگان است. همچنین به علت شفافیت بالا به هیچ وجه مانع ورود روشنایی به منزل نخواهد شد.

قیمت سقف پلی کربنات به چه مواردی بستگی دارد؟

متراژ سقف پارکینگ یا حیاط خلوت

قیمت سقف پلی کربنات به موارد زیادی بستگی دارد. مورد اول متراژ محل است طبعا قیمت ورق پلی کربنات به صورت متری محاسبه می شود.

جنس و ضخامت پلی کربنات

ضخامت ورق پلی کربنات از عوامل اصلی در تغییر قیمت ها هستند. ورق های کم ضخامت، مناسب سقف حیاط خلوت نیستند و استحکام خوبی ندارند. دوجداره بودن یا تخت بودن مورد دیگری است که قیمت سقف پلی کربنات را تغییر می دهد.

اندازه فضا

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذاری در قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات، ابعاد محیط و متراژ حیاط خلوت است. ورق پلی کربنات به صورت متراژ قیمت گذاری می شود. به همین دلیل لازم است تا از قبل همیاران از محل اجرای کار بازدید کرده و اندازه های سقف را محاسبه کنند.

طراحی و شکل

طرح های متفاوتی با ورق پلی کربنات اجرا می شود. هر چه میزان پیچیدگی طرح بیشتر باشد و یا در هنگام نصب دشواری ایجاد کند، قیمت ها هم کمی بیشتر می شود. در این مورد کار خیلی سلیقه ای است اگر طرح خاصی مد نظرتان است با همیاران هوم سرویز در میان بگذارید تا دستمزد نصب سقف پلی کربنات و قیمت سقف پلی کربنات از ابتدا مشخص شود.

زمان پروژه نصب سقف پلی کربنات

کیفیت بسیار مهم است. پرداخت قیمت بیشتر برای سازه های با کیفیت استاندارد کاملا منطقی است. فریب قیمت های بسیار پایین را نخورید. برخی از افراد سودجو با کاهش کیفیت ساخت، توانسته اند قیمت ها را در رنج پایین تری نگهدارند. این زمان با توجه به شکل هندسی و مدل طراحی سقف در نظر گرفته می شود. اگر مشتری بخواهد کار در زمان کمتری انجام شود لازم است تا نیروی بیشتری برای آماده سازی سازه فعالیت کنند. چند برابر کردن نیروی ساخت موجب افزایش قیمت های نهایی می شود. اما در زمان تعیین شده عادی همیشه قیمت ها یکسان است و هزینه اضافی دریافت نمی شود.

ساخت و نصب انواع سقف پلی کربنات پارکینگ، حیاط خلوت و استخر را به نصاب سقف پلی کربنات هوم سرویز بسپارید

در صورت نیاز به طراحی و اجرای سقف پلی کربنات به راحتی می توانید با نصاب سقف پلی کربنات هوم سرویز مشورت کنید. امکان اجرای سقف پلی کربنات متحرک و ثابت با استفاده از بهترین متریال و هزینه مناسب نصب، توسط همیاران هوم سرویز فراهم شده است. در صورت نیاز، تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید و از مشاوره رایگان متخصصین ما بهره مند شوید.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس سقف پلی کربنات و همچنین ارایه خدمات اجرای سقف پلی کربنات نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات سقف کاذب ارائه می دهد که شامل نصب سقف کاذب ساده , کناف کاری ساختمان, رابیتس بندی و رابیتس کاری, سقف آسمان مجازی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس سقف پلی کربنات

اجرای سقف پلی کربنات

ساخت سقف پارکینگ پلی کربنات

نصب سقف حیاط خلوت پلی کربنات

اجرای سقف پلی کربنات استخر

نصب سقف پلی کربنات دوجداره

نصب سقف پلی کربنات راهرو و ....

نظرات کاربران

profile picture
محمدشمس

خیلی عالی بود

شرایط نصب سقف پلی کربنات دوجداره استخر، پاسیو و حیاط خلوت

مهمترین نکات در هنگام استفاده از این سرویس، توافق روی متراژ کار، نوع جنس و مصالح مورد استفاده، ضخامت ورق هاو هزینه های جابجایی مصالح می باشد.

تهیه اقلام درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

جهت انتخاب جنس حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد.

قیمت سرویس نصب سقف پلی کربنات به صورت متراژی محاسبه می گردد.

همیار موظف می باشد پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

parquet-installation-repair
نصب پارکت
قیمت از 2,880,000 الی 28,000,000 تومان
design-manufacture-furniture
طراحی و ساخت مبل
قیمت از 1,000,000 الی 10,000,000 تومان
wallpaper
نصب کاغذ دیواری
قیمت از 900,000 الی 2,000,000 تومان
wooden-shoe-rack
ساخت جاکفشی چوبی
قیمت از 32,000,000 الی 32,000,000 تومان