نصب توالت فرنگی

نصب توالت فرنگی

از 1013 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت نصب توالت فرنگی در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت نصب توالت فرنگی یک تکه

200,000 الی 250,000 تومان

قیمت نصب توالت فرنگی دو تکه

250,000 الی 330,000 تومان

قیمت تنظیم فلوتر سرویس فرنگی

120,000 تومان

قیمت حداقل دستمزد

180,000 تومان

متوسط قیمت800,000 تومانکمینه قیمت300,000 تومانبیشینه قیمت900,000 تومان

آنچه درباره نصب توالت فرنگی خواهید خواند

  • نصب توالت فرنگی توکار و روکار
  • انواع توالت فرنگی
  • بهترین روش نصب توالت فرنگی وال هنگ و زمینی
  • وسایل مورد نیاز نصب توالت فرنگی دیواری
  • برندهای توالت فرنگی که در بازار موجود هستند
  • طریقه نصب توالت فرنگی خودشور و توالت فرنگی توکار
  • قیمت نصب توالت فرنگی به چه مواردی بستگی دارد؟
  • نصب توالت فرنگی را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

نصب توالت فرنگی توکار و روکار

اهمیت نصب توالت فرنگی بر کسی پوشیده نیست. نصب توالت فرنگی ایرانی در مکان‌های عمومی همچون بیمارستان‌ها و هتل‌ها که افراد قادر به استفاده از توالت ایرانی نیستند، بهترین انتخاب است. یکی از راه حل های افرادی که با مشکل درد زانو و کمر درگیرند، نصب توالت فرنگی در منزل است. امروزه معمولا در هنگام ساخت بنا، لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی را قرار می دهند. در صورتی که ساختمان قدیمی باشد و لوله های لازم نیز در نظر گرفته نشده باشد هم خوشبختانه راه حل های زیادی برای نصب فرنگی وجود دارد. همین اقدامات مشکلات نصب فرنگی را کاهش داده است. همچنین قیمت نصب توالت فرنگی در روش های جدید به صورت چشم گیری کمتر می شود. در ادامه به معرفی انواع روش های نصب فرنگی و عوامل موثر بر قیمت نصب توالت فرنگی می پردازیم.

انواع توالت فرنگی

توالت فرنگی ها در کل به دو دسته توالت فرنگی زمینی و توالت فرنگی دیواری یا نصب توالت فرنگی توکار یا وال هنگ تقسیم می شوند. همچنین توالت فرنگی زمینی را نیز می توان به دو دسته تقسیم کرد.

نصب توالت فرنگی یک تکه ای

در این نوع توالت فرنگی مخزن و کاسه توالت به یکدیگر متصل شده اند و بسیار جمع و جور هستند. تنها ایراد نصب توالت فرنگی یک تکه ، قیمت نسبتا بالای آن نسبت به سایر مدل هاست.

نصب توالت فرنگی دو تکه

در هنگام نصب توالت فرنگی دو تکه، مخزن و کاسه توالت به صورت مجزا از هم نصب می شوند و بسیار متداول و مرسوم هستند. قیمت توالت فرنگی دو تکه بسیار مناسب تر از مدل یکپارچه آن است.

نصب توالت فرنگی دیواری

معمولا نصب توالت فرنگی وال هنگ برای فضاهای کوچک پیشنهاد می شود. زیرا ابعاد و حجم این نوع توالت فرنگی نسبت به توالت فرنگی معمولی کمتر است. مخزن توالت فرنگی در هنگام ساخت بنا در داخل دیوار قرار می گیرد. بدین ترتیب فقط کاسه توالت نمایان است. سیستم تخلیه توالت فرنگی دیواری و سیفون آن در داخل دیوار قرار دارد.

بهترین روش نصب توالت فرنگی وال هنگ و زمینی

اگر فردی به اصطلاح آچار به دست هستید می توانید از پس طریقه نصب فرنگی بر بیایید. البته رعایت نکات مهم در نصب توالت فرنگی بسیار مهم است. نحوه نصب توالت فرنگی بر اساس نوع و مدل توالت متفاوت است. بی توجهی به بعضی از موارد موجب می شود نشتی و یا حتی شکستن توالت فرنگی در حین اتصال می شود. به همین علت ما پیشنهاد می کنیم که از نصاب توالت فرنگی خودشور و بیده دار کمک بگیرید.

وسایل مورد نیاز نصب توالت فرنگی دیواری

از جمله مواردی که برای نصب فرنگی مورد نیاز است عبارت اند از:

  • پیچ گوشتی‌های چهارسو و دوسو
  • انبردست
  • آچار فرانسه
  • درزگیر مخصوص توالت
  • شلنگ رابط توالت فرنگی
  • نصب حلقه مومی با پیچ

برندهای توالت فرنگی که در بازار موجود هستند

  • چینی کرد
  • مینا
  • انیکس
  • گلسار
  • مروارید
  • پارس سرام و ...

طریقه نصب توالت فرنگی خودشور و توالت فرنگی توکار

طریقه نصب توالت فرنگی در صورتی که لوله کشی های مورد نیاز تعبیه شده باشد راحت تر از نصب توالت های ایرانی است. اما همواره رعایت نکات اساسی موجب می شود که در آینده مشکلات جدی تری ایجاد نشود. از موارد مهم رعایت فاصله قرار دادن توالت فرنگی تا دیوار است.

  • ابتدا حلقه مومی روی دهانه لوله فاضلاب باید قرار بگیرد و توالت فرنگی در آنجا نصب می شود. این حلقه باید دقیقا در محل مناسب قرار بگیرد و جابجا نشود.
  • در مرحله بعدی کاسه توالت فرنگی را بر فرنگی باید روی حلقه مومی قرار داده شود و محکم کاری های لازم انجام شود.
  • در مرحله بعدی باید واشرها به انداره محکم شوند و نباید از بست های پلاستیکی استفاده شود. در هنگام محک کاری های نهایی دقت کنید ککه کاسه توالت در تراز ترین حالت ممکن قرار داده باشد. تا به مرور زمان دچار لغزش نشود و همچنین ایرادی در تخلیه توالت فرنگی ایجاد نشود.
  • مرحله بعدی نوبت به نصب مخزن توالت فرنگی و اتصالات بعدی مانند شیلنگ می رسد.
  • در نهایت در مرحله آخر تمام اتصالات در جای خود مانند نشیمنگاه باید نصب شوند و دور تا دور توالت به خوبی آب بندی و درز گیری شود تا نشتی پیش نیاید.

قیمت نصب توالت فرنگی به چه مواردی بستگی دارد؟

عوامل متفاوتی بر قیمت نصب توالت فرنگی تاثیر دارد. مورد اول قیمت توالت فرنگی است. به طور مثال قیمت نصب توالت فرنگی خودشور از نمونه معمولی بیشتر است. همچنین ایرانی یا خارجی بودن و برند توالت نیز بر قیمت توالت فرنگی تاثیر دارد. مورد طریقه نصب توالت فرنگی مورد دیگری است که بر هزینه نصب توالت فرنگی تاثیر دارد. مدل توکار با روکار و یا حتی پیچی وصل کردن بر قیمت نهایی تاثیر دارد. مورد دیگر مصالح مورد نیاز است. مواری مانند چسب آکواریوم، نصب بوگیر توالت فرنگی و سایر موارد نیز تعیین کننده و تغییر دهنده قیمت نهایی هستند

نصب توالت فرنگی را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

با توجه به اهمیت نصب فرنگی هرگونه ایراد باید در کمترین زمان ممکن توسط نصاب توالت فرنگی رفع شود. اما دسترسی به نصاب توالت فرنگی حرفه ای کار آسانی نیست. تیم هوم سرویز با کمک مجرب ترین سرویسکار آماده خدمات رسانی به کابران خود می باشد. جهت دریافت خدمات می توانید به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید تا نزدیک ترین همیار ما با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس نصب توالت فرنگی و همچنین ارایه خدمات نصب توالت فرنگی توکار نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات تاسیسات ارائه می دهد که شامل نصب شیرآلات اهرمی توکار و روکار, نصب فلاش تانک ساده، نصب فلاش تانک دوزمانه، آنتی باکتریال، اتوماتیک و..., اجرای لوله کشی گاز, نصب سینک ظرفشویی روکار, نصب روشویی کابینتی، نصب آینه، نصب جا حوله ای و ...., تعمیر تصفیه آب خانگی, تعمیر استخر خانگی, تعمیر پمپ آب خانگی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های لوله کشی و تاسیسات را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس نصب توالت فرنگی

نصب توالت فرنگی توکار

نصب توالت فرنگی وال هنگ

نصب توالت فرنگی اتوماتیک

نصب توالت فرنگی یک تکه

نصب فرنگی دو تکه

نصب توالت فرنگی دیواری و ...

نظرات کاربران

profile picture
محسن رحیمی

کارشون خوب و با کیفیت بود

profile picture
آرش احسان

بسیار بسیار با مهارت . کاملا با تخصص و حرفه ایی کارو انجام دادن . برای نصب فرنگی و روشویی آمدند ولی مشکلی در لوله پوسیده بود که ایشون با صبر و مهارتی که داشتن اون رو هم برای ما حل کردن . من پیشنهاد میکنم اگه وسواس دارید و حساس هستید مثل ما با خیال راحت صفر تا صد کارو به دست ایشون بسپارید.

profile picture
مهرداد ریاحی

عالی

شرایط نصب توالت فرنگی توکار، نصب توالت فرنگی دیواری و وال هنگ

بسیار مهم است که بدانید آکس لوله خروجی فاضلاب چه اندازه ای دارد و فاصله آن از دیوار چقدر است تا بتوانید توالتی را انتخاب کنید که با آن تطابق داشته باشد و نیاز به استفاده از اتصالات اضافی نداشته باشید.

همیار می بایست ابتدا سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر نماید.

تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

repair-water-pump-and-source
تعمیر پمپ آب
قیمت از 300,000 الی 1,000,000 تومان
package-installation-repair
سرویس و تعمیر پکیج
قیمت از 400,000 الی 1,400,000 تومان
leakage-pipe-fracture
رفع نشتی یا ترکیدگی لوله
قیمت از 1,000,000 الی 3,500,000 تومان
install-towel-dryer
نصب حوله خشک کن
قیمت از 225,000 الی 225,000 تومان