سقف شیروانی

سقف شیروانی

از 1328 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت سقف شیروانی در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت نصب سقف شیروانی

توافقی

قیمت ساخت و اجرای انواع سقف شیروانی

توافقی

متوسط قیمت15,500,000 تومانکمینه قیمت1,000,000 تومانبیشینه قیمت30,000,000 تومان

آنچه درباره سقف شیروانی خواهید خواند

  • ساخت و اجرای سقف شیروانی
  • مزایای اجرای سقف شیروانی
  • انواع سقف شیروانی
  • انواع مدلهای سقف شیروانی
  • نصاب سقف شیروانی ماهر
  • قیمت نصب سقف شیروانی به چه مواردی بستگی دارد؟
  • نصب انواع مدل سقف شیروانی و تعمیر سقف شیروانی را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

ساخت و اجرای سقف شیروانی

اجرای سقف شیروانی یکی از قدیمی ترین و همچنین محبوب ترین نوع سقف ها هستند. شیروانی در واقع جزئی از نمای خانه محسوب می شود. به عبارت دیگر در بسیاری از طراحی های ساختمان ساخت سقف شیروانی موجب کامل شدن زیبایی ساختمان می شود. البته سقفهای شیروانی تنها مختص به سقف خانه نیست. بلکه نصب سقف شیروانی روی آلاچیق، بالکن، پارکینگ و غیره نیز کاربرد دارد. مدل و طراحی سقف شیبدار بر اساس نوع آب و هوای منطقه انجام می شود. ساخت سقف شیبدار برای منازل و ویلاهایی با طراحی خاص عموما استفاده می شوند. نوع متریال مورد استفاده در ساخت سقفهای شیروانی و شیبدار در قیمت سقف شیروانی تاثیر زیادی دارد و طبعا می توان گفت مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت سقف شیروانی همین مورد است در ادامه به معرفی انواع سقف شیبدار و عوامل موثر بر قیمت نصب سقف شیروانی خواهیم پرداخت.

مزایای اجرای سقف شیروانی

اجرای سقف شیبدار قطعا دارای مزایای فراوانی هستند. اولین و مهم ترین مورد در معرفی مزایای ساخت سقف شیبدار، قیمت سقف شیروانی است که نسبت به ساخت سقف های مسطح مناسب تر است. مورد دیگر اینکه با اجرای سقف شیبدار فضای زیادی در زیر آن پدید می آید که نقش موثر و زیبایی در طراحی داخلی ساختمان داشته و امکان اجرای ایده های جدیدی را فراهم می کند. همچنین به علت شیب مناسب در این نوع سقف ها آب باران و برف به راحتی از روی آن عبور کرده و توسط سایر تاسیسات به زمین انتقال پیدا می کند. همچنین در بررسی ها نشان داده شده است که سقف های شیروانی چون عایق انرژی و حرارت هستند از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند.

انواع سقف شیروانی

نصب انواع سقف شیبدار بیشتر در ویلاها به چشم می خورد. ساختار کلی شیروانی به گونه ای است که در مقایسه با دیگر سقف ها به راحتی شناسایی می شوند. تنها مورد که انواع سقف های شیروانی را از هم جدا می کند، متریال و مصالح به کار رفته در آن است. متریال بر اساس منطقه آب و هوایی، میزان بودجه در نظر گرفته شده و نوع طراحی ساختمان انتخاب می شوند.

ساخت سقف شیروانی فلزی

سقف شیب دار فلزی از نمونه های مرسوم و قدیمی است. در ساخت انواع سقفهای شیروانی فلزی از ورق های گالوانیزه، آلومینیوم، روی و استیل استفاده می شود. این سقف ها مناسب برای فضاهایی است که در معرض آتش سوزی قرار دارند. قیمت سقف شیروانی فلری نسبت به نمونه های دیگر مناسب تر است و ورق گالوانیزه را می توان به عنوان ارزانترین سقف شیروانی معرفی نمود.

شینگل آسفالت

آسفالت محبوب‌ترین متریال و یک انتخاب بسیار متداول برای پوشش شیروانی است. این ماده مقاومت خوبی در برابر آب و هوای بارانی و مرطوب دارد. اگر در شیروانی اقدام به ساخت پنجره‌ عمودی شود بهترین انتخاب این نوع سقف است. زیرا در مقابل نشت باران و برف بسیار مقاوم است.

سقف شیروانی سنگی

متریال مورد استفاده در این سقف از تخته سنگ است که از جمله گزینه‌های لوکس به حساب می‌آید. این نوع سقف نه تنها ظاهر چشمگیر و شیکی با ساختمان می‌دهد، بلکه طول عمر بسیار بالایی نیز دارد.

سقف شیروانی چوبی

سقف شیبدار چوبی یکی از نمونه های قدیمی سقفهای شیب دار است. در حالت کلی مقاوم ترین نوع چوب ها هم در مقابل تغییرات آب و هوایی تا یک مقدار مشخصی مقاومت داشته و عمر مفید چندانی ندارند. همچنین عواملی مانند نفوذ حشرات ممکن است آسیب های شدیدی به سقف شیبدار چوبی وارد کنند. ساخت سقف شیروانی چوبی امروزه بیشتر جنبه تزئینی دارد و برای فضاهای محدود مانند آلاچیق و سایه بان ها به علت ظاهر نوستالژیک و زیبایشان مورد استفاده قرار می گیرند.

ساخت سقف شیروانی سفالی یا تایل

سقف شیب دار سفالی جزو قدیمی ترین سقف ها هستند به گونه ای که بسیاری از خانه ها و آثار تاریخی قدیمی دارای این نوع سقف می باشند. همین مورد می تواند تاییدی بر طول عمر بالا و کیفیت این نوع مصالح باشد. سقف شیروانی سفالی از مقاومت بالایی در مقابل عوامل جوی برخوردار است و دچار پوسیدگی نمی شوند. البته تنها موردی که در راستا مطرح می شود بالا بردن بار اضافی ساختمان است زیرا این مصالح وزن زیادی دارند. همچنین قیمت ساخت سقف شیروانی سفالی به علت زمان بر بودن بیشتر است.

سقف شیروانی بتنی

انواع سقفهای شیروانی بتنی شبیه سقف های سفالی هستند. ساخت سقف شیروانی بتنی دارای مقاومت و استحکام بالایی است و همچنین قیمت سقف شیروانی بتنی نسبت به نمونه های سفالی کمتر است.

شیروانی با ورق آندوویلا

ورق آندوویلا یک نوع ورق کاملا ضد آب است که جایگرین مناسبی برای دیگر مصالح است. این ورق دارای تمام استانداردهای روز دنیا است و از استحکام خوبی برخوردار می باشد. سقف شیب دار آندوویلا در کنار مدرن بودن حس و حال سنتی نیز دارد.

پوشش سقف شیبدار با ورق آندولین

نصب سقف شیبدار سبک با ورق آندولین به علت مقاوم بودن در مقابل نفوذ رطوبت و انعطاف پذیری بالا پیشنهاد می شود. این نوع پوشش سقف سبک شیروانی در دو مدل شیروانی ساختمان موجود هستند. از نمونه ی ضخیم تر آن برای ساختمان و ویلا های بزرگ استفاده می شود و از نمونه ی نارک تر آن مناسب برای نصب سقف شیب دار پارکینگ و گاراژ است.

انواع مدلهای سقف شیروانی

نصب سقف شیروانی یک طرفه

شیروانی یک طرفه یکی از مدل های سقف های شیبدار مدرن است. ساخت سقف شیب دار یک طرفه برای مکانهایی مانند تراس یا آلونک کاربرد دارد. یک سمت سقف شیبدار یک طرفه اغلب به یک دیوار بلند متصل است. ساخت سقف شیبدار یک طرفه دارای مزایایی مانند هزینه کمتر و هدایت بهتر و سریعتر آب باران و برف است. اما نصب سقف شیبدار یک طرفه مناسب برای فضاهای بادخیز نمی باشد.

نصب سقف شیروانی دو شیب

از محبوب ترین مدل شیروانی ساختمان، نمونه دو شیب آن است که هم دارای ظاهر زیباتری است و هم در مناطقی که بادخیز هستند مقاومت خوبی دارند. از دیگر نمونه های دیگر سقف شیروانی نمونه های چهار شیب و بیشتر است که بسته به طراحی سقف شیب دار اجرا می شوند.

نصاب سقف شیروانی ماهر

همانطور که پیش تر بیان کردیم مصالح نقش موثری در مقاومت شیروانی ساختمان دارند. اما باید بدانید در کنار مصالح، مهارت نصاب شیروانی نیز مهم است. از این رو نباید به علت اجرت نصب سقف شیروانی کمتر که تعدادی از استادکاران کم تجربه دریافت می کنند این کار مهم را به افراد ناوارد بسپارید و امنیت کل سازه را به خطر بیاندارید. نحوه آهن کشی سقف شیروانی و اجرای صحیح مراحل نصب موجب می شود که طول عمر سقف بیشتر شده و طی مرور زمان دچار ترک خوردگی و آسیب های جدی نشوند.

قیمت نصب سقف شیروانی به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت نصب سقف شیب دار به موارد متعددی بستگی دارد. به طور کل محاسبه قیمت سقف شیروانی بر اساس متریال مورد استفاده، متراژ، مساحت سقف و همچنین اجرت نصب سقف شیروانی که توسط نصاب تعیین می شود بستگی دارد. به طور کل قیمت اجرای سقف شیروانی بر اساس مترمربع است. انواع مصالح بیان شده هر کدام در نحوه نصب سقف شیروانی دارای سختی کار خود هستند، از این رو اجرت نصب هر متر مربع سقف شیروانی هر کدام از آنها با هم تفاوت دارد. مورد دیگر اینکه در بعضی از سقف های شیروانی نیازی به زیر سازی نیست و طبعا قیمت سقف های شیروانی در این موارد کمتر از نمونه های دیگر خواهد شد.

نصب انواع مدل سقف شیروانی و تعمیر سقف شیروانی را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

کلام آخر اینکه اگر در فکر ساخت انواع مدل سقفهای شیروانی و سقف شیب دار برای هر کدام ار فضاها مانند بالکن، تراس، و یا بازسازی و تعمیر سقف شیروانی منزل و ویلای خود هستید می توانید از متخصصین و نصابان شیروانی هوم سرویز کمک بخواهید. با ثبت درخواست رایگان در سامانه هوم سرویز متخصصین ما جهت مشاوره در ساخت و تعمیر سقف شیروانی با شما تماس گرفته و توضیخات لازم را در جهت متریال و قیمت نصب و قیمت تعمیر سقف شیروانی را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس سقف شیروانی و همچنین ارایه خدمات اجرای سقف شیروانی ویلا، آلاچیق و پارکینگ نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات ساختمانی ارائه می دهد که شامل درخواست کارگر ساده ساختمانی و کارگر ساده بنایی, دریل کاری دیوار , کانال سازی کولر ، هواساز و چیلر, شارژ کپسول پودر و گاز آتش نشانی, آکوستیک کردن اتاق خواب, نصب مه پاش و رطوبت ساز خانگی, برش لیزری پلکسی, پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب یا راپل می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های خانگی و ساختمانی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس سقف شیروانی

اجرای سقف شیروانی ویلا، آلاچیق و پارکینگ

نصب سقف شیروانی تایل سنگ ریزه

ساخت سقف شیروانی آندولین

ساخت سقف شیبدار تاپ تایل و تایل دکرا

ساخت و اجرای سقف شیبدار آکروتایل و با استفاده از سفال بام

تعمیرات سقف شیروانی پارکینگ و ساختمان

نصب و اجرای سقف شینگل شیروانی یک طرفه و دوطرفه

نظرات کاربران

profile picture
یاسمن نیرومند

اقای امیری در زمینه گل و گیاه دارای تحصیلات عالیه و خبره هستند و حین انجام کار توضیحات لازم جهت نگهداری گیاهان رو آموزش دادند و کلیه کارهای لازم را با دقت انجام دادند از زحمات ایشان تشکر دارم

profile picture
اردشیر فضل علی

کیفیت کارشون خیلی عالی بود. همون قیمتی که تو تماس تلفنی داده بودن رو گرفتن. واقعا برخورد خیلی خوبی داشتن. اگه میتونستم امتیاز 50 میدادم بهشون به خاطر اخلاقی که داشتن و رفتار خوبشون با مشتری. حتی بهمون گفتن که اگه مجددا سرویس خواستید با شرکت تماس بگیرید این حرفشون باعث شد من به ایشون و به شرکت هوم سرویز بیشتر از قبل اعتماد کنم. ما هرکاری داشته باشیم از هوم سرویز نیرو میگیریم چون دیگه کیفیت بالای نیروهاشون ثابت شده.

profile picture
حسن شفیعی

بسیار مودب و متخصصص در امر سمپاشی و آشنایی با عمموم سمها

profile picture
مهدی حیدری

من واقعا ممنونم کارمو همون طور که میخواستم عالی انجام شد عالی میشه گفت اقای رجبی استاده ‌پنجره من ۱۰ سال بود ایراد داشت خیلی سرویس کار اومده بود نتونسته بودن ایراده درب و پنجره پیدا کنن ولی واقعا الان راضیم عالی شد

شرایط اجرای سقف شیروانی و تعمیرات سقف شیروانی

همیار می بایست ابتدا سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به نصب شیروانی نماید.

تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

turning
تراشکاری
قیمت از 1,000,000 الی 30,000,000 تومان
roof-garden
طراحی و اجرای روف گاردن
قیمت از 1,000,000 الی 30,000,000 تومان
canalization
کانال کشی و نصب دریچه
قیمت از 1,400,000 الی 4,000,000 تومان
blacksmithing
آهنگری
قیمت از 750,000 الی 1,400,000 تومان