ساخت میز چوبی

ساخت میز چوبی

از 1206 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت ساخت میز چوبی در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت ساخت میز و صندلی ساده MDF

4,000,000 الی 18,000,000 تومان

قیمت ساخت میز و صندلی ساده چوبی

10,000,000 الی 29,000,000 تومان

قیمت ساخت و میز و صندلی کودک

5,000,000 الی 17,000,000 تومان

قیمت ساخت میز و صندلی اداری

4,000,000 الی 16,000,000 تومان

متوسط قیمت7,000,000 تومانکمینه قیمت4,000,000 تومانبیشینه قیمت10,000,000 تومان

آنچه درباره ساخت میز چوبی خواهید خواند

  • ساخت میز چوبی و ساخت صندلی چوبی
  • طراحی و سفارش ساخت میز چوبی
  • انواع مدل ساخت میز چوبی
  • آموزش ساخت میز و صندلی چوبی
  • هزینه ساخت میز و صندلی چوبی یه چه مواردی بستگی دارد؟
  • ساخت انواع میز و صندلی مدرن و سنتی سفارشی به کمک نجاران حرفه ای هوم سرویز

ساخت میز چوبی و ساخت صندلی چوبی

​امروزه با سرچ ساده در اینترنت با انواع مدل میز چوبی و صندلی چوبی مواجه می شوید. در بسیاری از موارد پیدا کردن نمونه ی آماده از میز چوبی و صندلی چوبی که پسندیده اید، کار چندان راحتی نیست. اخیرا انواع طراحی و ساخت میز چوبی و ساخت صندلی چوبی مدرن بسیار ترند شده است. مواردی مانند ساخت میز چوبی با پالت، ساخت میز چوبی تاشو و ساخت صندلی چوبی ساده نیز مورد توجه قرار گرفته اند.

طراحی و ساخت میز و صندلی چوبی موجب می شود که دقیقا به آن چیزی که مد نظرتان است نزدیک شوید. اگر با توجه به دکوراسیون منزل نیاز به ساخت میز چوبی با ابعاد خاصی دارید در نظر دارید با مشورت با سازندگان حرفه ای می توانید طرح مورد نظر خود را اجرا کنید. در ادامه به معرفی انواع میز چوبی و صندلی چوبی و عوامل موثر بر قیمت ساخت میز چوبی می پردازیم.

طراحی و سفارش ساخت میز چوبی

نمونه های آماده از میز چوبی و صندلی های چوبی بازاری بر اساس نیازهای عامه مردم ساخته شده اند. اما گاهی شما به ساخت میز تحریر چوبی یا ساخت میز اداری یا ساخت صندلی چوبی نیاز دارید که مناسب فضای شما باشد یا ارتفاع خاصی داشته باشد. در این صورت به طراحی و ساخت میز چوبی سفارشی نیاز دارید که مخصوص شما و برای کاربرد شما طراحی شده باشد.

همیشه افراد نباید دنباله رو ایده دیگران باشند. می توانید ایده هایتان را مطرح کنید و استادکاران با تجربه خود طرح شما را به بهترین شکل ایجاد کنند. در ادامه به توضیح انواع طرح ها و مدل های ساخت میز و صندلی چوب می پردازیم.

انواع مدل ساخت میز چوبی

ساخت میز چوبی ساده

ساخت میز و صندلی چوبی ساده بیشتر به نوع چوب مورد استفاده در پروسه ساخت بستگی دارد. برای ساخت میز چوبی ساده توصیه می شود که از چوب راش استفاده شود. دلیل استفاده از چوب راش بافت نسبتا ساده و یکدست آن است. معمولا در طراحی ساده باید از چوب با ظرافت بالا استفاده کرد. زیرا زیبایی در سادگی است. استفاده از چوب هایی که بافت شلوغ و پیچیده دارند از زیبایی و ظرافت کار می کاهند.

ساخت میز چوبی تاشو

امروزه تنوع در ساخت میز چوبی زیاد شده است. سفارش ساخت میز چوبی تاشو یا سفارش ساخت میز چوبی ساده و شیک بسیار متداول شده است. ساخت میز و صندلی تاشو به علت مدرن بودن، جاگیری کمتر و حمل و نقل آسان برای ساخت در کافی شاپ ها و دکوراسیون های مدرن طرفدار پیدا کرده است.

ساخت میز چوبی با پالت

امروزه ساخت میز و صندلی چوبی با پالت جایگاه ویژه ای در منازل و ویلاها پیدا کرده است. زیبایی و خامی الوار و طرح و نقوش زیبای چوب و در عین حال سادگی طراحی میز و صندلی، زیبایی بی نظیری به محیط می بخشد. استفاده از چوب روستیک، الوار درخت نراد و غیره به علت بافت زیبای درخت جهت ساخت صندلی چوبی با پالت بیشتر پیشنهاد می شود.

ساخت میز چوبی با رزین

ساخت میز چوبی با رزین از جدید ترین انواع ساخت میز و صندلی چوبی است. امروزه ساخت قطعات تزئینی مانند ساخت میزکار و صندلی چوب با استفاده از رزین اپوکسی شفاف بطور قابل توجهی گسترش پیدا کرده است. ترکیب رزین با چوب میتواند تزیینات سه بعدی زیبا و چشم نوازی را ایجاد کند. جالب است بدانید استفاده از رزین در تولیدات چوبی موجب افزایش طول عمر آنها نیز می شود.

ساخت میز چوبی با تنه درخت

ساخت میز چوبی کوچک با تنه درخت در واقع نوعی تلفیق زندگی مدرن با سبک جنگلی است. معمولا در تزیین رستورانهای سنتی اقدام به ساخت میز نهارخوری به این سبک می کنند. اگر به نمونه های سفارش ساخت میزچوبی و صندلی چوبی با تنه درخت نگاه کنید. میبینید بدون هیچ گونه ابزار اضافی اقدام به خلق کردن آثار هنری می کنند. جهت ساخت میز چوبی سفارشی با تنه درخت باید از نوع چوب های با کیفیت و مناسب استفاده کرد تا طی مرور زمان دچار ایرادات احتمالی نشوند.

ساخت میز چوبی گرد با پایه های فلزی

طراحان و ایده پردازان مدرن همواره علاقمند به تلفیق هنر مدرن و سنتی هستند. ساخت میز چوبی گرد با پایه فلزی یک مثال بارز از طراحی میز چوبی مدرن است. که برای ساخت صندلی چوبی رستورانی، ساخت چهارپایه چوبی، ساخت نیمکت چوبی مدرن و غیره استفاده می شود. در واقع خیلی از افراد که به دنبال چیدمان منحصر به فرد، ساده و در عین حال زیبا هستند دنباله رو این ایده ها می باشند. امروزه نجاری صرفا یک حرفه نیست. بلکه یک هنر خلاقانه محسوب می شود. افرادی در این عرصه باقی می مانند که همواره حرفی برای گفتن داشته باشند و بر اساس سلایق و ایده های نو و جدید پیش بروند.

آموزش ساخت میز و صندلی چوبی

تعدادی از افراد مایلند خودشان دست به ساخت صندلی چوبی و ساخت میز چوبی بزنند. در واقع ما منکر توانایی شما برای انجام این کار نمی شویم اما این اقدامات به راحتی چیزی که به نظر می آیند هم نیستند. مرحله اول در شروع آموزش ساخت میز چوبی انتخاب نوع چوب است. باید بر اساس منطقه مکانی که در آن حضور دارید و نوع آب و هوا بهترین نوع چوب برای ساخت صندلی چوبی را انتخاب کنید. از انواع چوب مناسب برای ساخت صندلی چوبی سفارشی می توان به چوب راش، چنار، تبریزی، نراد ، گردو وغیره اشاره نمود. سپس باید ابزارهای نجاری را در اختیار داشته باشید. اندازه گیری مهمترین قسمت در اجرای نحوه ساخت صندلی چوبی تاشو و ساخت صندلی چوبی ساده است. به طوری هر اندازه گیری اشتباه موجب هدر رفت چوب و زحماتتان می شود.

پس از انتخاب نوع چوب و مدل مورد نظر باید به سراغ پیاده کردن مدل روی چوب بروید. سعی کنید الگو و نقشه ساخت میز و صندلی چوبی مورد نظر را برش دهید. برای اینکار می توانید از تکه چوب اسلوب استفاده کنید. برای ساخت صندلی چوبی بهتر است از چهارچوب شروع کنید. نقشه ساخت میز و صندلی چوبی را روی چوب منتقل کنید و با اره چوب بری آن را با دقت برش بزنید. باید دقت کنید که تمام اندازه‌ها دقیق باشند وگرنه صندلی‌تان قابل استفاده نخواهد شد. قطعات چوبی را با استفاده از میخ و چسب چوب به هم وصل کنید و منتظر بمانید که چسب‌ها کاملا خشک شوند. در مرحله بعد باید چارچوب ساخته شده را کاملا سمباده کشی و صیقلی نمایید و در نهایت رنگ آمیزی کنید.

هزینه ساخت میز و صندلی چوبی یه چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت ساخت میز و صندلی چوبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. مورد اول مدل میز و صندلی چوبی مورد نظر است. طبعا هرچه مدل خاص تر باشد دستمزد ساخت میز چوبی نیز افزایش پیدا خواهد کرد. هزینه ساخت میز و قیمت ساخت صندلی چوبی به ابعاد میز، تعداد صندلی های مورد نیاز و جنس چوب مورد استفاده نیز وابسته است. طبعا هزینه ساخت میز ام دی اف با قیمت ساخت میز چوبی راش یا گردو یکسان نیست و تفاوت قیمتی بالایی با هم دارند. در نتیجه نمی توان قیمت ثابتی را به عنوان قیمت ساخت میز و صندلی چوبی اختصاص داد. زیرا عوامل متعددی مانند نوع چوب، مدل طرح مورد نظر و تعداد میز یا صندلی ها بر قیمت ساخت میز چوبی و قیمت ساخت صندلی چوبی تاثیرگذازند.

ساخت انواع میز و صندلی مدرن و سنتی سفارشی به کمک نجاران حرفه ای هوم سرویز

در صورتی که مایل به ساخت صندلی چوبی سفارشی به عنوان ساخت صندلی چوبی اپن، ساخت صندلی راک چوبی، صندلی چوبی کودک ، ساخت نیمکت چوبی، ساخت میز اداری یا ساخت میز ناهارخوری و سایز لوازم چوبی هستید می توانید با مشاوره با متخصصین حرفه ای هوم سرویز به ایده های خود جامه عمل بپوشانید.

برای استعلام قیمت و مشاوره با متخصصین نجاری کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس ساخت میز چوبی و همچنین ارایه خدمات ساخت میز چوبی با پایه‌های فلزی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات نجاری ارائه می دهد که شامل تعمیر کمد دیواری, ساخت کابینت ام دی اف, ساخت در اتاق خواب ، PVC، MDF, HDF، ABS, تعمیر در چوبی, ساخت کمد دیواری ام دی اف, نصب درب ضدسرقت و درب ضدحریق بدون تخریب, ساخت جاکفشی ساده و طرح دار, ساخت تختخواب دونفره , ساخت کتابخانه در منزل, ساخت دراور چوبی , پارتیشن اداری و مسکونی, ساخت استند فروشگاهی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس ساخت میز چوبی

ساخت میز چوبی با پایه‌های فلزی

ساخت میز ام دی اف

ساخت میز مطالعه و میز تحریر چوبی

ساخت میز اداری و میز مدیریتی

ساخت صندلی چوبی اپن آشپزخانه، صندلی چوبی تاشو و ساخت صندلی ساده چوبی

طراحی و ساخت میز آرایش چوبی مدرن به همراه کشو و ساخت دراور چوبی

نمونه کارهای ساخت میز چوبی هوم سرویز

Arayan Tarsim آرایان ترسیم
میز اداری ساده
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
میز کار
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
میز کار صنعتی چوبی
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
میز مدیریتی
Arayan Tarsim آرایان ترسیم

نظرات کاربران

profile picture
شهروز برزگر

استاد کار با اخلاق و کاردان تبدیل توالت ایرانی به فرنگی را بسیار تمیز انجام دادند با تشکر از هوم سرویز برای معرفی آقای شهاب گل محمدی

profile picture
میلاد تحریری زنگنه

واقعا کارشون عالی بود ممنون از هوم سرویز

profile picture
محمد علی مرتضوی

کار با کیفیت عالی و رفتار حرفه ای داشتند کاملا" از ارائه کار راضی هستم

profile picture
مریم شمس

کارشون عالی بوده و خوش برخورد بودن .

شرایط سفارش ساخت میز با چوب و ساخت میز با ام دی اف

سرویس ساخت میز و صندلی چوبی شامل گارانتی صد در صدی سامانه هوم سرویز بوده و کیفیت کار و استفاده از اجناس مرغوب توسط سامانه هوم سرویز تضمین می شود.

قیمت اعلام شده توسط سامانه برای سرویس ساخت میز و صندلی چوبی بر حسب هزینه جنس و اجرت کار بوده و مبلغ اعلام شده در لیست قیمت ها، کلیه هزینه های حمل و نصب و یراق آلات را شامل می شود و همیار اجازه دریافت هیچگونه هزینه اضافه ای، مازاد بر قیمت های اعلام شده را نخواهد داشت.

منظور از ساخت میز و صندلی چوبی، ساخت انواع میز و صندلی نظیر میز نهارخوری، میز تلویزیون، میز کار، میز تحریر، میز آرایش، میز تلفن، میز جلو مبلی, انواع میز اداری و ... به همراه بدنه، درب ها و کشوها و طبقات و یراق آلات و ... مورد نظر مشتری می باشد.

سرویس ساخت میز و صندلی در هوم سرویز شامل یکسال گارانتی برای جنس و یراق آلات مصرفی خواهد بود.

ساخت بدنه کمد دیواری از جنس لترون و نئوپان با روکش ملامینه شامل گارانتی نمی شود.

منظور از ام دی اف درجه یک و درجه دو در بازار، تفاوت برندهای تولیدکنندگان و قیمت و کیفیت آنها در بازار می باشد و به صورت کلی به جنس مغز ام دی اف بستگی دارد.

طراحی سه بعدی کار در صورت عقد قرارداد هیچگونه هزینه ای برای مشتری نخواهد داشت. در صورتیکه که منجر به عقد قرارداد نشود مبلغ 300 تا 500 هزار تومان هزینه خواهد بود.

جهت انتخاب جنس میز مورد نظر حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد.

همیار موظف می باشد پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

wooden-library-shelf
ساخت کتابخانه و قفسه چوبی
قیمت از 14,000,000 الی 14,000,000 تومان
making-kitchen-cabinets
ساخت کابینت آشپزخانه
قیمت از 4,000,000 الی 10,000,000 تومان
repair-sofa
تعمیر مبل
قیمت از 700,000 الی 7,000,000 تومان
making-wall-closet
ساخت کمد دیواری
قیمت از 50,000 الی 50,000 تومان