محوطه سازی
هوم‌سرویز
/
قیمت خدمات
/
بنایی و دکوراسیون
/
محوطه سازی و طراحی باغچه

محوطه سازی

از 1218 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت محوطه سازی در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت طراحی و اجرای محوطه سازی در باغ

توافقی

قیمت طراحی و اجرای محوطه سازی در روف گاردن

توافقی

قیمت طراحی و اجرای باغچه

توافقی

متوسط قیمت500,000 تومانکمینه قیمت500,000 تومانبیشینه قیمت19,000,000 تومان

آنچه درباره محوطه سازی خواهید خواند

  • محوطه سازی و طراحی باغچه ویلا و حیاط
  • طراحی باغچه حیاط شامل چه مواردی است؟
  • در محوطه سازی ویلا و طراحی باغچه ویلا چه مواردی اهمیت دارد؟
  • محوطه سازی برج های مسکونی
  • اصول محوطه سازی باغ و طراحی باغچه
  • قیمت محوطه سازی باغ و طراحی باغچه به چه مواردی بستگی دارد؟
  • حیاط سازی منزل، طراحی محوطه باغ ویلا و مجتمع های مسکونی را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

محوطه سازی و طراحی باغچه ویلا و حیاط

محوطه سازی باغچه و طراحی فضای سبز در زندگی مدرن امروزی، به علت افزایش روز افزون سازه های عظیم و کاهش فضای سبز طبیعی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. محوطه سازی و طراحی باغچه ویلا و حیاط از کوتاه کردن چمن ها و هرس گیاهان شروع می شود و تا سازه هایی که در حیاط ویلا اجرا می شوند ادامه دارد. طراحی و ساخت محوطه فضای سبز ترکیبی از علم، تخصص و هنر است. محوطه سازی ویلا و طراحی باغچه حیاط خانه علاوه بر تاثیر شگرفی که در آب و هوای محیط دارد، موجب نشاط و آرامش افراد ساکن در ساختمان یا ویلا نیز می شود. همچنین لنداسکیپ یا محوطه سازی باغ به دلیل زیبایی که به فضای مورد نظر می بخشد به یکی از نقاط قوت ساختمان ها تبدیل شده است که می تواند در جلب نظر خریداران بسیار موثر باشد. باغچه کاری یا حیاط سازی صرفا به کاشت گل و گیاهان محدود نمی شود. بلکه مواردی مانند ساخت آبنما، آلاچیق، نرده کشی، ساخت نهر، حوض و یا استخر نیز زیرمجموعه حیاط سازی ویلا و طراحی باغ قرار می گیرند.

حیاط سازی منزل و طراحی باغچه ویلا بر اساس نوع طراحی ساختمان، ابعاد فضای سبز در دسترس و همچنین افرادی که در ساختمان رفت و آمد دارند اجرا می شود. در ادامه به انواع محوطه سازی باغ و طراحی باغچه در فضاهای مختلف و قیمت محوطه سازی و عوامل موثر بر قیمت طراحی باغچه می پردازیم.

طراحی باغچه حیاط شامل چه مواردی است؟

حیاط سازی یا طراحی باغچه حیاط به نوعی زیر مجموعه محوطه سازی ویلا است، ولی در ابعاد و اندازه های کوچکتر! طراحی باغچه کوچک برای حیاط معمولا بر اساس اندازه حیاط و سلایق مشتری به کاشت درختان مثمر و درخت تزئینی محدود می شود. اگر با مشکل کمبود فضا مواجه اید باید بدانید که طراحی باغچه حیاط منزل نسبت به طراحی و محوطه سازی حیاط ویلا نیاز به تبحر و تجربه بیشتری دارد. زیرا که در این شرایط باید از حداقل فضا، بیشترین استفاده را نمود. همچنین توجه به جزئیات و ظرافت در این زمینه، بیشتر حائز اهمیت است.

در محوطه سازی ویلا و طراحی باغچه ویلا چه مواردی اهمیت دارد؟

محوطه سازی ویلا باید تابع شرایط خاصی باشد. یکی از آن شرایط نحوه ی طراحی و معماری ویلا است. به طور مثال محوطه سازی ویلا مدرن با محوطه سازی ویلا کلاسیک قطعا یکسان نخواهد بود. حیاط سازی منزل می تواند از یک طراحی ساده شروع شود و تا جزییات زیادی ادامه پیدا کند. معمولا در طراحی باغچه ویلا با فضای سبز وسیع، نیاز به طراحی لنداسکیپ و باغ آرایی، گلکاری و حیاط سازی حرفه ای است.

محوطه سازی برج های مسکونی

طراحی فضای باز مجتمع مسکونی به علت افزایش روز افزون این نوع سازه ها به یک رشته مجزا تبدیل شده است. زیرا طراحی محوطه و باغچه سازی برج مسکونی تاثیر بسیار مثبتی در خرید و فروش واحدها و افزایش میزان رضایت اهالی ساختمان خواهد داشت. طراحی فضای سبز در مجتمع مسکونی صرفا شامل کاشت تعدادی گل و گیاه نیست. بلکه طراحی لنداسکیپ، حیاط سازی ساده و شیک و باغ آرایی شامل به کارگیری همزمان هنر و علم است.

طراحی باغچه حیاط به حدی در زیباسازی ساختمان ها موثر هستند که حتی زیباترین ساختمانها با بهترین معماری هم بدون طراحی باغ همیشه کمبودهایی دارند.

اصول محوطه سازی باغ و طراحی باغچه

بررسی همه جانبه زمین و توجه به شرایط آب و هوایی، توجه به عناصر طبیعی و غیر طبیعی موجود در زمین، سلیقه مشتری و سبک معماری سازه همه وهمه از مواردی هستند که باید قبل از طراحی پلان محوطه سازی و ایده پردازی آنها را مد نظر قرار داد. همچنین ابعاد و شکل کلی زمین باید به دقت بررسی شود، به این ترتیب یک نقشه کلی از زمین و اطلاعات دقیق از پستی و ناهمواری های زمین در دسترستان قرار خواهد گرفت. در واقع جهت تابش و شدت نور خورشید، جهت و شدت بادهایی که در منطقه مرسوم است و تغییرات دمایی در ساعات مختلف از شبانه روز رخ می دهد. همه در انتخاب پوشش گیاهی، نوع باغچه کاری بسیار موثر هستند.

در بین مواردی که بیان کردیم تنها موردی که بیشترین تاثیر را بر طراحی باغچه حیاط و طراحی حیاط ویلایی دارد میزان فضای در دسترس است. طبعا هر چه فضا بزرگتر باشد مطمئنا دست طراح بازتر خواهد بود و می تواند شرایط رویایی تری را ایجاد کند.

در باغچه سازی حیاط خانه یا ویلا با گیاهان متنوع سروکار داریم. گیاهانی که در فضای سبز مورد استفاده قرارمی گیرند بر اساس نوع زیست گاه و خصوصیات منحصر به فردشان با هم متفاوت هستند. عواملی مانند مانند تغییرات درجه حرارت، حداقل دما، میانگین و حداکثر دما، میزان رطوبت هوا، حجم بارندگی و غیره همه بر نوع پوشش گیاهی و بر اصول باغچه آرایی تاثیر گذار هستند.

قیمت محوطه سازی باغ و طراحی باغچه به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت محوطه سازی باغ و قیمت طراحی باغچه به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کل میزان مساحت فضای سبز، بیشترین تاثیر را بر قیمت محوطه سازی دارد. همچنین قیمت محوطه سازی باغ و ویلا به نوع پوشش گیاهی مد نظر و ساخت موارد غیر طبیعی مانند ساخت استراحتگاه، ساخت باربیکیو و غیره که مد نظر کار فرما هستند همه و همه بر قیمت حیاط سازی موثر هستند. در کل در موارد این چنینی که به صورت پروژه ای انجام می شود، بهترین راهکار برای تعیین هزینه محوطه سازی و قیمت طراحی باغچه ویلا و حیاط بازدید حضوری است. زیرا در طراحی پلان محوطه سازی تمام موارد پر اهمیت از نظر کارفرما اعلام می شود و می توان بر اساس این نقطه نظرات بودجه محوطه سازی باغ یا باغچه را دقیق تر بیان نمود.

حیاط سازی منزل، طراحی محوطه باغ ویلا و مجتمع های مسکونی را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

به کارگیری خلاقیت و همچنین تجربه نقش بسزایی در طراحی و دیزاین باغچه و باغ دارد. در واقع تفاوتی ندارد به دنبال اجرا و محوطه سازی حیاط خانه باشید یا محوطه سازی باغ ویلا بزرگ. در هر دو این موارد باید از حداقل متریال بیشترین استفاده را با توجه به فضا برد. مواردی مانند ساخت برکه، جدول بندی باغچه، فلاور باکس، محوطه سازی استخر، حوض، حوضچه، ویواریوم، تراواریوم و غیره همه و همه از مواردی هستند که با توجه به نیاز مشتری و نوع انتظار او از فضای سبز طراحی و اجرا می شوند.

تیم هوم سرویز با همکاری گروهای کاملا حرفه ای آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی باغچه حیاط ویلا و باغ آرایی در مساحت های وسیع و محدود هستند. در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از قیمت طراحی باغچه کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید همکاران ما جهت مشاوره و اعلام هزینه با شما تماس خواهند گرفت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس محوطه سازی و همچنین ارایه خدمات محوطه سازی باغ و ویلا نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات دکوراسیون ارائه می دهد که شامل نصب پرده جدید توسط نصاب پرده حرفه ای, دوخت پرده ساده و شیک, نصب کاغد دیواری قابل شستشو , نصب پوستر کاغذ دیواری, نصب دیوار پوش پی وی سی , بازسازی خانه ویلایی و آپارتمانی, بازسازی آشپزخانه قدیمی, طراحی دکوراسیون داخلی, طراحی دکوراسیون مغازه, نصب موکت راه پله, طراحی و اجرای روف گاردن, ساخت آبنما در حیاط منزل, ساخت آلاچیق ساده فلزی, ساخت آلاچیق چوبی و پرگولا, اجرای نمای کامپوزیت ساختمان, غرفه سازی نمایشگاه می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس محوطه سازی

محوطه سازی باغ و ویلا

طراحی باغچه حیاط منزل

محوطه سازی استخر

حیاط سازی منزل و کاشت انواع درختان و گیاهان

طراحی محوطه با اجرای نورپردازی های متناسب

باغچه کاری، چمن کاری و گلکاری در محوطه

طراحی و اجرای باغ شیشه‌ای و باغ آبی

جدول بندی باغ و فضاسازی با استفاده از سازه های مختلف مانند سایه بان، آلاچیق ، آبنما و غیره

نظرات کاربران

profile picture
حاج کریم خرازی حاج کریم خرازی

عالی بودند ممنون میشم هرماه ایشون تشریف بیاوردند

شرایط طراحی باغچه حیاط، لند اسکیپ باغ و محوطه سازی فضای سبز

همیار می بایست قبل از شروع پروژه طرح محوطه فضای سبز طراحی و پس از تایید و توافق مشتری نسبت به محوطه سازی و ساخت باغچه اقدام نماید.

چنانچه مکان مورد نظر جهت ساخت محوطه نیاز به اخذ تاییدیه از مدیریت ساختمان یا ارگان خاصی داشته باشد، مشتری می بایست تاییدیه های لازم را اخذ نماید.

همیار ابتدا می بایست از پروژه بازدید نموده و نمونه کار محوطه سازی و باغچه های اجرا شده را به مشتری ارایه دهد و پیشنهادات خود را به مشتری اعلام نماید. سپس همیار و مشتری برآورد هزینه و مدت زمان انجام کار را به همراه مشخص نمودن مسئولیت تامین کالا(مشتری یا همیار) و ذکر نوع مصالح و درجه مرغوبیت اجناس و طی قراردادی مکتوب نمایند.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

flower-plant-care
مراقبت گل و گیاه
قیمت از 600,000 الی 1,500,000 تومان
building-cleaning
نظافت راه پله و مشاعات
قیمت از 380,000 الی 460,000 تومان
fountain
طراحی و ساخت آبنما
قیمت از 150,000 الی 10,000,000 تومان
irrigation-system
سیستم آبیاری قطره ای
قیمت از 600,000 الی 600,000 تومان