شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی

از 1215 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی 4 کیلویی(با پودر خاموش کننده)

250,000 تومان

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی 6کیلویی(با پودر خاموش کننده)

280,000 تومان

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی 4کیلویی(با گاز co2)

280,000 تومان

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی 6کیلویی(با گاز co2)

300,000 تومان

متوسط قیمت980,000 تومانکمینه قیمت980,000 تومانبیشینه قیمت1,100,000 تومان

آنچه درباره شارژ کپسول آتش نشانی خواهید خواند

  • شارژ کپسول آتش نشانی را به موقع انجام دهید
  • شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز
  • زمان شارژ کپسول آتش نشانی
  • قیمت شارژ کپسول آتش نشانی به چه مواردی بستگی دارد؟
  • لیست شرکت های مجاز شارژ کپسول آتش نشانی با کمک هوم سرویز

شارژ کپسول آتش نشانی را به موقع انجام دهید

شارژ کپسول آتش نشانی یکی از مهمترین اقدامات برای افزایش ایمنی در محیط کاری، منزل و خودرو است. استفاده از کپسول اطفاء حریق، شارژ خاموش کننده دستی و کپسول آتش نشانی خودرو موجب می شود تا در مواقع ضروری بتوان از بروز وقایع آتش سوزی در محل یا خودرو جلوگیری نمود و یا حجم فاجعه را به میزان چشم گیری کاهش داد. در ادامه به معرفی انواع کپسولهای آتش نشانی و کاربردهای هرکدام، زمان شارژ کپسول آتش نشانی و عوامل موثر بر قیمت شارژ کپسول آتش نشانی می پردازیم.

شارژ خاموش کننده آب و گاز

شارژ خاموش کننده آب و گاز برای مهار کردن موادی مانند کاغذ، پلاستیک، چوب و لاستیک بسیار مناسب هستند. زیرا در این اشیا آتش پنهان می ماند و امکان دارد با افزایش درجه حرارت دوباره شعله ور شوند و ایجاد آتش سوزی مهیب تری کنند. آب تنها خاموش کننده ای است که می تواند درجه حرارت تمام اشیا و و سطوح اطراف آن را کاهش دهد، از این رو بهترین انتخاب است.

البته شارژ کپسول آتش نشانی آب و گازی در کنار مزایای خود، معایبی نیز دارد. یکی از مشکلاتی که شارژ کپسول آتش نشانی آب دارد این مورد است که در دماهای کمتر از 4 درجه سانتی گراد امکان دارد دچار یخ زدگی شوند. ازین رو در هنگام شارژ کپسول اتش نشانی آبی به جای آب از محلول ضدیخ مخصوص استفاده می شود. قدرت پرتاب این نوع خاموش کننده در حدود 7 متر است در واقع هرچه قدرت پرتاب بالاتر باشد این بدان معنی است که می توانید در فاصله ایمن تری آتش را مهار کنید. برای اطمینان از عمکرد کپسول آتش نشانی آبی باید هر ماه بازدید انجام شود. در این بازدید، فشارسنج سر سیلندر کپسول، شیر، پلمپ و شیلنگ کنترل می شود. همچنین باید سالی یکبار در طی حریق آموزشی، محتویات آن تخلیه شود و شارژ مجدد کپسول آتش نشانی انجام شود.

شارژ کپسول اطفای حریق کف یا فومی

سیستم عملکرد کپسول فوم آتش نشانی به این صورت است که در واقع کف موجود در این کپسول ها روی مواد در حال اشتعال را می پوشاند و از رسیدن اکسیژن به این مواد جلوگیری می کند و به اصطلاح آتش را خفه می کند. این نوع کپسول اطفاء حریق برای خاموش کردن مایعات استفاده می شود. از آنجایی که مایعات قابل اشتعال چگالی کمتری نسبت به آب دارند. اگر در هنگام خاموش کردن مایعات از آب استفاده کنیم آنها به علت سبک بودن روی آب قرار می گیرند و بستری فراهم می شود تا شعله ورتر شوند.

شارژ کپسول آتش نشانی CO2

در شارژ کپسول آتش نشانی CO2 همانطور که از نامش پیداست از گاز دی اکسید کربن پر می شود. این نوع از شارژ کپسول خاموش کننده برای اطفای حریق تجهیزات الکترونیکی استفاده می شود. کپسول اطفای حریق دی اکسید کربن مانع انتقال جریان الکتریسیته می شوند. از مهمترین ویژگی گازCO2 می توان به وزن آن که حدود یک و نیم برابر هوا است، اشاره نمود. به همین علت زمان آتش‌سوزی به صورت یک لایه ای روی آتش را می پوشاند و باعث خفه شدن و مهار آتش می شود.

این گازها کاملا غیر قابل اشتعال، بدون بو، غیر سمی و خنثی هستند. از این نوع کپسول آتش نشانیco2 را نباید در هنگام سوختگی روی انسان به کار برد زیرا که موجب خفگی و آسیب شدید می شوند. حتی ممکن است عامل مرگ فرد در اثر کمبود اکسیژن نیز شود.

شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز

شارژ کپسول آتش نشانی پودری باید در فواصل زمانی کوتاه انجام شود. خاموش کننده پودری نوعی خاموش کننده مناسب و چند منظوره می باشد، زیرا می‌توانند در انواع آتش سوزی نقش موثری ایفا کنند. شارژ کپسول آتش نشانی پودری در آتش سوزی ناشی از تجهیزات و تاسیسات الکتریکی نیز بسیار مفید هستند. از آنجایی که استفاده از خاموش کننده های پودری می توانند قدرت بینایی را از بین ببرند و موجب بروز مشکلات تنفسی شوند در استفاده از محیط بسته پیشنهاد نمی شود.

یه یاد داشته باشید که جهت استفاده از خاموش كننده و کپسول اطفاء حریق پودر و گاز چون روش خاموش كردن به روش خفه كردن سطحی است، از این رو مساحت سطح حریق مهم است. باید با توجه به سطح ، اندازه و وزن کپسول آتش نشانی پودر و گاز را تعیین نمود. کپسول اطفا حریق قابل حمل به صورت كپسولهای 6 یا 12 كیلوگرمی موجود هستند. برای خاموش کردن هر متر مربع حریق، به حدود 2 کیلوگرم پودر نیاز است.

زمان شارژ کپسول اتش نشانی پودری هر 3 ماه یکبار است و هر ساله بدنه کپسول توسط کارخانه سازنده تست می شود.

زمان شارژ کپسول آتش نشانی

متوسط زمان شارژ کپسول آتش نشانی هر سالی یکبار می باشد. برای اطلاع از تاریخ پایان شارژ کپسول می توانید به کارت متصل به کپسول مراجعه کنید. به یاد داشته باشید اگر حتی یکبار حتی به مقدار بسیار کم از کپسول استفاده کرده اید باید در جهت شارژ مجدد کپسول آتشنشانی اقدام کنید.

نظارت و بررسی کپسول های آتشنشانی به صورت ماهانه است. البته به جز شارژ کپسول های کربن دی اکسید که هر 6 ماه باید بررسی شوند. در محل هایی که آب و هوای خاص دارند مانند آب و هوای بسیار سرد یا بسیار گرم یا در شرایط شرجی بسیار زیاد کپسول باید در زمانهای کوتاه تری بازرسی شود و در صورت نیاز اقدام به شارژ کپسول آتشنشانی شود.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت شارژ خاموش کننده دستی به موارد متعددی بستگی دارد. همانطور که پیش تر اعلام کردیم کپسول های آتشنشانی در انواع مختلفی موجود هستند. همچنین موادی که درون آنها شارژ می شوند بر اساس نوع کاربری محیط و شرایط فضای موجود متفاوت هستند. ازین رو هزینه شارژ کپسول آتش نشانی نیز بر اساس همین مواد تغییر می کند. از عوامل دیگر تاثیر گزار بر هزینه شارژ کپسول آتشنشانی ظرفیت کپسول است. هر چه کپسول بزرگتر باشد در نتیجه هزینه شارژ مجدد کپسول آتش نشانی نیز بالاتر خواهد رفت. کیفیت موادی که در شارژ کپسول آتش نشانی استفاده می شوند نیز در قیمت شارژ خاموش کننده دستی تاثیر زیادی دارد. در هوم سرویز هزینه شارژ کپسول آتشنشانی بر اساس قیمت اتحادیه شارژ کپسول اتش نشانی تعیین می شود.

لیست شرکت های مجاز شارژ کپسول آتش نشانی با کمک هوم سرویز

در صورتی که موعد شارژ مجدد کپسول اتش نشانی خود است، می توانید از هوم سرویز کمک بگیرید. زیرا همانطور که می دانید شارژ این سیلندرها بر خلاف تصور برخی از افراد به دانش و تجربه کافی در این زمینه نیاز دارد و نمی توان شارژ خاموش کننده دستی به هر فرد یا شرکت شارژ کپسول آتشنشانی غیر معتبری سپرد. چراکه عدم آگاهی می تواند صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. هوم سرویز لیست شرکت های مجاز شارژ کپسول آتش نشانی را در اختیار دارد. پس بدون زحمت می توانید درخوستتان را در هوم سرویز ثبت کنید و از همیاران هوم سرویر کمک بخواهید.

با ثبت درخواست و درج جزئیات در درخواستتان همیاران جهت شارژ مجدد کپسول آتش نشانی با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد. سپس برای شارژ کپسول آتش نشانی در محل حضور پیدا خواهند کرد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس شارژ کپسول آتش نشانی و همچنین ارایه خدمات شارژ کپسول پودر و گاز آتش نشانی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات ساختمانی ارائه می دهد که شامل درخواست کارگر ساده ساختمانی و کارگر ساده بنایی, دریل کاری دیوار , کانال سازی کولر ، هواساز و چیلر, آکوستیک کردن اتاق خواب, نصب مه پاش و رطوبت ساز خانگی, برش لیزری پلکسی, اجرای سقف شیروانی ویلا، آلاچیق و پارکینگ, پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب یا راپل می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های خانگی و ساختمانی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول پودر و گاز آتش نشانی

شارژ کپسول دی اکسید کربن آتش نشانی CO2

شارژ کپسول فوم آتش نشانی

شارژ کپسول آب و گاز آتش نشانی

شارژ کپسول بیورسال آتش نشانی

تست هیدرواستاتیک بدنه کپسول‌های آتش نشانی

نظرات کاربران

profile picture
حسن شفیعی

بسیار مودب و متخصصص در امر سمپاشی و آشنایی با عمموم سمها

profile picture
مهدی حیدری

من واقعا ممنونم کارمو همون طور که میخواستم عالی انجام شد عالی میشه گفت اقای رجبی استاده ‌پنجره من ۱۰ سال بود ایراد داشت خیلی سرویس کار اومده بود نتونسته بودن ایراده درب و پنجره پیدا کنن ولی واقعا الان راضیم عالی شد

profile picture
محمد بصیری

یا سلام و تشکر از مدیریت هوم سرویز، جناب آقای بیگی از نظر اینجانب بعنوان مدیر ساختمان بسیار شخص محترم ،و تمام ایتم های بالا را دارا میباشد امیدوارم سلامت و تندرست باشند.

profile picture
گیتا یعقوبی

بسیاربسیار عالی و کاربلدبودند.خیلی ممنون از اپلیکیشن خوبتون

شرایط شارژ کپسول آتش نشانی co2، پودری و فومی

این سرویس شامل مشاوره، بازرسی، فروش و شارژ انواع کپسول های آتش نشانی و خاموش کننده برای منازل، ساختمان ها و شرکت ها و ... توسط همیاران متخصص می باشد.

کپسول های آتش نشانی تحویلی به مشتری شامل کارت شارژ و پلمپ با نام شرکت رسمی شارژ کننده بر روی کپسول‌ها و بیمه نامه معتبر می باشد.

همیاران این حوزه از میان متخصصین معتبر و دارای مجوز اتحادیه انتخاب شده اند و از پودرهای مصرفی مورد تایید استفاده می شود.

بدلیل قرار گرفتن کپسول ها در تست بدنه و نشتی، مدت زمان تحویل کپسولها بین 2 تا 5 روز کاری می باشد.

هزینه حمل و نقل در سفارشات زیر 5 عدد به فاکتور اضافه می‌گردد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

fire-alarm-system
سیستم اعلام و اطفا حریق
قیمت از 200,000 الی 700,000 تومان
elevator-service-maintenance
سرویس و نگهداری آسانسور
قیمت از 200,000 الی 300,000 تومان
camera-repair
نصب دوربین مدار بسته
قیمت از 350,000 الی 2,400,000 تومان
surge-protector
نصب محافظ برق ساختمان
قیمت از 270,000 الی 3,200,000 تومان