نظافت و پذیرایی

راهنمای خرید گل برای تبریک تولد نوزاد

تولد نوزاد یکی از اتفاقات جالب و هیجان انگیز در زندگی هرکسی است و برای این روز رسم است که گل های زیبایی را به عنوان یادبود می برند تا این اتفاق زیبا را به پدر و مادر نوزاد تبریک بگویند. برای سفارش سبد گل تبریک تولد نوزاد نیاز است که اصول و نکات این کار را بدانید تا بهترین سبد گل را سفارش دهید و بتوانید یک سبد گل تک و به یاد ماندنی به پدر و مادر نوزاد هدیه کنید.

در این مقاله می خواهیم در این مورد صحبت کنیم که چه اصول و نکاتی برای سفارش سبد گل تبریک تولد نوزاد باید رعایت شود و چه ریزه کاری هایی هستند که با رعایت آنها می توانید یک سبد گل بی نظیر سفارش دهید.

اگر می خواهید برای تبریک تولد یک نوزاد بروید و به فکر سفارش سبد گل تبریک هستید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اصول و نکات مهمی را به شما بگوییم که باعث می شوند یک سبد گل منحصر به فرد و بی نظیر سفارش دهید.

 

 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

سبد گل تبریک تولد
نکات مهم برای تهیه سبد گل تبریک تولد

گل برای تولد نوزاد در بیمارستان

بردن گل برای نوزاد در بیمارستان، کمک خیلی زیادی به این موضوع می کند که به پدر و مادر کودک دلگرمی بدهیم و بتوانیم به آنها یک تبریک جانانه بگوییم.

البته همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم این کار اصول خاصی دارد که با رعایت آنها، می توانید بهترین گزینه ممکن را سفارش دهید. یکی از نکاتی که خیلی از افراد رعایت نمی کنند، این است که سفارش سبد گل تبریک تولد نوزاد، برای دختر و پسر متفاوت است و باید این موضوع را در نظر بگیرید تا بتوانید یک سبد گل متناسب تهیه کنید.

در ادامه سعی می کنیم اصول کلی سفارش سبد گل تبریک نوزاد را بررسی کنیم و سپس اصولی را در مورد نوزاد دختر و پسر می گوییم که با توجه به آنها، خودتان بتوانید تصمیم بگیرید که بهترین سبد گل چه چیزی است.

اگر می خواهید زیباترین جشن تولدها را برگزار کنید، برنامه ریزی جشن تولد را به هوم سرویز بسپارید.

تبریک تولد نوزاد با گل
گلهای مناسب برای تبریک تولد

نکات مهم در سفارش سبد گل تبریک تولد نوزاد چیست؟

در ادامه نکاتی را می گوییم که برای سفارش سبد گل تبریک باید آنها را رعایت کنید:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سفارش آنلاین گل هم ارائه میده؟

1- به معنی گل ها برای تولد دقت کنید:

یکی از نکات مهمی که در سفارش سبد گل تبریک باید آن را در نظر بگیرید، این است که هر گل معنی و مفهوم خاصی دارد و اگر معنی هر گل را بدانید، می توانید انتخاب بسیار بهتری در این زمینه داشته باشید.

مثلا همه ما می دانیم که گل رز قرمز نماد عشق است و به همین خاطر است که معمولا این گل را برای نامزد یا همسر یا افرادی مانند مادر تهیه می کنیم تا به آنها عشق خودمان را نشان دهیم.

برای تولد هم گل هایی مانند لیلیوم، ارکیده و گل رز قرمز، مناسب هستند و می توانند یک سبد گل زیبا و جذاب را برای شما به ارمغان بیاورند.

گل لیلیوم به معنای شادی و خوشبختی است و به عنوان نماد این موضوع شناخته می شود. گل ارکیده نماد عشق و شکوه و بزرگی است و گل رز قرمز هم نماد عشق است و می توانید با سفارش دسته گل تبریک که ترکیب این موارد باشد، یک انتخاب هوشمندانه و زیبا داشته باشید.

گلهای زیبا
گلهای زیبا برای تبریک تولد

2- دیزاین گل تبریک مهم است!

برای اینکه تصمیم بگیرید ایده سبد گل تبریک شما چه باید و چه چیزهایی را در آن رعایت کنید، باید اطلاعات کافی در مورد نوزاد به دنیا آمده داشته باشید. مثلا خیلی از افراد به یک گل فروشی می روند و دسته گلی را برای تبریک تولد سفارش می دهند و خودشان هم دخالتی در این موضوع نمی کنند، این موضوع نشان دهنده این است که کودک متولد شده برای شخص موردنظر اهمیتی ندارد، اما اگر می خواهید میزان اهمیتی که پدر و مادر یا نوزاد برای شما دارند را نشان دهید، می توانید به خوبی برای سفارش سبد گل تبریک تولد نوزاد، وقت بگذارید.

برای این کار ایده های مختلفی وجود دارد، مثلا می توانید یک سبد گل از گل های فصل سفارش دهید تا ماندگاری مناسبی داشته باشد و زیبایی زیادی هم در سبد گل شما ایجاد کند. مثلا اگر در فصل زمستان هستید، می توانید یک سبد از گل های فصل زمستان تهیه کنید و برای تبریک آن را هدیه بدهید. یا در فصل های دیگر هم می توانید همین کار را انجام دهید.

ایده دیگر این است که مثلا ببینید نوزاد در چه ماهی متولد شده است و با توجه به این موضوع، یک سبد گل ماه تولد سفارش دهید تا گل های مربوط به طالع بینی و ماه تولد آن نوزاد را به خانواده اش هدیه بدهید.

این کارها اگرچه دردسر خاصی ندارد و ممکن است وقت زیادی هم از شما نگیرد، اما می تواند به خانواده نوزاد ثابت کند که چقدر برای شما اهمیت دارند و شما چقدر برایشان ارزش و احترام قائل هستید. به همین خاطر توصیه می کنیم حتما این کار را انجام دهید.

3- کارت تبریک را فراموش نکنید:

نکته مهم دیگری که در سفارش سبد گل تبریک باید به آن توجه کنید، این است که کارت تبریک را هم در کنار دسته گل خریداری کنید و آن را با دست خط خودتان بنویسید تا احساس خوبی به پدر و مادر نوزاد منتقل کنید.

این کار باز هم مانند مورد قبلی، نشان دهنده اهمیتی است که شما به این افراد می دهید و می تواند میزان ارزش آنها را در پیش شما مشخص کند.

کارت تبریک را هم می توانید بر اساس جنسیت کودک و ماه تولد او انتخاب کنید و طرح روی کارت تبریک را می توانید از طرح های کودکانه در نظر بگیرید تا برای این کار مناسب تر باشند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سفارش آنلاین گل هم ارائه میده؟

توصیه می کنیم در این کار حوصله به خرج بدهید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و یک کارت تبریک سرسری و نامناسب انتخاب نکنید.

دسته گل تبریک تولد
دسته گل تبریک تولد نوزاد پسر

انتخاب دسته گل برای تولد نوزاد پسر

در سفارش سبد گل تبریک تولد نوزاد پسر، باید نکاتی را در نظر بگیرید که می توانند در انتخاب شما تاثیر زیادی داشته باشند، در ادامه باهم این نکات را بررسی می کنیم:

1- تم پسرانه:

معمولا برای پسران تم رنگی آبی و رنگ های مشابه را در نظر می گیرند چون رنگ هایی پسرانه هستند و می توانند برای سبد گل نوزاد پسر، مناسب باشند. حتی می توانید از رنگ های مشابه و مناسب هم برای این کار استفاده کنید تا خود سبد و گل های آن در طیف رنگی موردنظر شما تهیه شوند و بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

2- استفاده از ربان های مرتبط:

همانطور که در مورد تم رنگی صحبت کردیم، باید سعی کنید ربان های به کار رفته در سبد گل را هم به رنگ های مناسب تهیه کنید تا برای تبریک تولد نوزاد پسر مناسب باشد و به خوبی با این موضوع هماهنگی داشته باشد.

3- استفاده از المان های پسرانه:

برای اینکه سفارش سبد گل تبریک تولد نوزاد پسر جذاب تر و زیباتر شود، می توانید از المان های پسرانه استفاده کنید. مثلا استفاده از بادکنک یا عروسک های آبی رنگ می تواند انتخاب مناسبی باشد و باعث می شود که به خوبی بتوانید منظور خودتان را برای تولد نوزاد پسر برسانید.

4- سبد گل مناسب و مرتبط:

آخرین موردی که باید برای انتخاب سبد گل تبریک تولد نوزاد پسر در نظر بگیرید، این است که سبد گل مناسب و مرتبطی انتخاب کنید.

مثلا می توانید از یک سبد گل به شکل ماشین استفاده کنید که نماد پسر بودن است و این موضوع می تواند باعث شود که سبد گل شما در بین گل های دیگر بسیار منحصر به فرد شود و متفاوت به نظر برسد.

سبد گل تبریک تولد
دسته گل تبریک تولد نوزاد دختر

انتخاب دسته گل نوزاد دختر

در سفارش سبد گل تبریک تولد نوزاد دختر هم، باید نکاتی را در نظر بگیرید که کمک می کنند سبد گل متفاوت و جذابی را تهیه کنید، در ادامه باهم این نکات را بررسی می کنیم:

1- تم دخترانه:

رنگ صورتی معمولا نمادی دخترانه است و می توانید سبد گل خودتان، از رنگ صورتی بیشتر استفاده کنید. البته رنگ های مشابه این رنگ هم هستند که می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند و باعث شوند که سبد گل شما متفاوت تر شود.

سعی کنید در انتخاب خودتان دقت کافی به خرج دهید تا یک تم رنگی مناسب و جذاب انتخاب کنید.

2- استفاده از ربان صورتی رنگ:

ربان صورتی هم می تواند باعث شود که تم رنگی دسته گل شما کامل تر شده و زیبایی بیشتری داشته باشد، به همین خاطر توصیه می کنیم که از ربان صورتی استفاده کنید یا اگر تم رنگی دیگری انتخاب کرده اید، ربان مرتبط با رنگ موردنظر را انتخاب کنید.

3- استفاده از المان های دخترانه:

معمولا دختران عاشق عروسک هستند و عروسک به یک نماد مناسب برای آنها تبدیل شده است. شما می توانید در سفارش سبد گل تبریک خودتان، بگویید که برایتان از عروسک و بادکنک هایی با رنگ دخترانه استفاده شود تا بتوانید یک سبد جذاب داشته باشید.

4- انتخاب سبدی زیبا:

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، سبد گل هم می تواند در زیبایی دسته گل تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. مثلا می توانید در انتخاب سبد گل نوزاد دختر یک گهواره کوچک را به عنوان سبد انتخاب کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشد.

گل برای تبریک تولد
خرید گل برای تبریک تولد

چکیده مطلب

در این مقاله در مورد سفارش سبد گل تبریک تولد نوزاد صحبت کردیم و گفتیم که برای انتخاب چنین سبدی، چه چیزهایی را باید رعایت کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. همچنین نکاتی را در مورد انتخاب سبد گل نوزاد دختر و سبد گل نوزاد پسر گفتیم که کمک می کنند بتوانید سبد بهتری را برای هر جنسیتی انتخاب کنید.

در آخر توصیه می کنیم که از نکات گفته شده استفاده کنید تا بتوانید یک سبد گل متفاوت و زیبا را تهیه کنید و میزان علاقه خودتان را به نوزاد و خانواده اش نشان دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که با سفارش سبد گل تبریک تولد نوزاد بیشتر آشنا شده باشید و بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در این زمینه داشته باشید.

سفارش سبد گل تبریک به هوم سرویز

گل آفتابگردان، گل رز، گل بابونه، گل نیلوفر، انواع گل لاله و گل نرگس از جمله گلهای زیبا برای تهیه سبد گل تبریک تولد نوزاد هستند. اگر می خواهید زیباترین سبد گلها را برای تبریک تولد نوزاد به عزیزان خود هدیه دهید، می توانید سفارش سبد گل تبریک را به هوم سرویز بدهید تا با بهترین و شاداب ترین گلها، سبد گل تبریک را برای شما آماده کنند و سبد گلی شیک و خاص را به شما تحویل دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا