زیبایی

فیشیال صورت چیست؟ مراحل فیشیال صورت و مزایای آن چیست؟

زندگی امروز ما به‌گونه‌ای است که در معرض آلودگی‌های مختلف محیطی قرار داریم و اکثر شهرها نیز هوای آلوده‌ای دارند. این موضوعات باعث می‌شود که پوست ما نسبت به آلودگی‌ها حساس‌تر بوده و دچار مشکلات مختلف پوستی شویم.

در گذشته به‌خاطر پاک بودن هوا و کمتر بودن آلودگی‌های موجود، معمولاً مشکلات پوستی نیز بسیار کمتر بود؛ اما امروزه باتوجه‌به این آلودگی‌ها، افراد زیادی درگیر چنین مشکلاتی هستند و مجبورند که به روش‌های درمانی یا روش‌های پیشگیری موجود برای مشکلات پوستی روی بیاورند و با این کار، از خراب‌شدن پوست خودشان جلوگیری کنند.

یکی از روش‌های پیشگیری و درمان مشکلات پوستی که در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است، فیشیال صورت است. فیشیال پوست در اکثر سالن‌های زیبایی انجام می‌شود و یکی از پردرآمدترین لاین های آرایشگری است. فیشیال پوست، مزایا و نتایج بسیار خوبی دارد و به همین دلیل، توانسته طرفداران زیادی پیدا کند.

اما سؤال اینجاست که فیشیال صورت چیست؟ مراحل فیشیال چگونه است؟ در این روش از چه مواد و مراحلی استفاده می‌شود و فیشیال چطور به سلامتی و شادابی پوست کمک می‌کند؟

در این مقاله ما می‌خواهیم در مورد همین موضوع صحبت کنیم و بگوییم که فیشیال صورت چیست و در این روش، چه‌کارهایی روی پوست شما انجام می‌شود و فیشیال پوست چه مزایایی برای پوست صورت دارد.

اگر به دنبال این هستید که در مورد فیشیال صورت اطلاعات بیشتری کسب کنید و این روش آرامش‌بخش را برای سلامتی پوست خود اجرا کنید، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

عکس فیشیال صورت
آشنایی با فیشیال صورت

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت، روشی غیرتهاجمی و موثر است که به منظور سلامتی و شادابی پوست افراد انجام می‌شود. هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند برای فیشیال پوست صورت خود اقدام کنند تا پوستی شاداب، روشن و جوان داشته باشند. در فیشیال پوست، مراحلی مانند تمیز کردن پوست از آلودگی، لایه‌برداری پوست، آبرسانی پوست و تغذیه پوست با ماسک‌های مخصوص انجام می‌شود. بعد از اتمام فیشیال صورت، پوست فرد روشن‌تر، جوان‌تر و تمیزتر می‌شود و مشکلاتی مانند خشکی پوست، جوش و آکنه، چروک‌های ریز و تیرگی‌های دورچشم از بین می‌روند. فیشیال صورت چندین مرحله دارد و در مراکز تخصصی مراقبت از پوست و توسط افراد متخصص انجام می‌شود.

فیشیال صورت، روشی غیرتهاجمی برای درمان مشکلات پوستی است که در این روش، شما در آرامش کامل می‌توانید پوستتان را پاک‌سازی کنید و سپس شاهد تغییرات فوق‌العاده پوستتان خواهید بود.

همچنین نکته دیگری که باید بدانید این است که معمولاً روش‌های درمان و پیشگیری مشکلات پوستی، نیاز به چندین جلسه مراجعه دارند و باید هزینه زیادی را بابت آنها پرداخت کنید، اما فیشیال صورت به این شکل است که شما با تنها یک جلسه یک‌ساعته، می‌توانید با هزینه‌ پاکسازی بسیار مناسب پوستتان را شاداب‌تر کنید و از داشتن چنین پوستی لذت ببرید.

با استفاده از خدمات پاکسازی پوست، پوستی زیبا، روشن و جوان خواهید داشت و از مشکلاتی مانند تیرگی دور چشم، جوش و آکنه، خشکی پوست و خطوط ریز روی صورت نجات پیدا می‌کنید.

تفاوت فیشیال و پاکسازی پوست
تفاوت فیشیال و پاکسازی پوست

تفاوت پاک‌سازی پوست با فیشیال صورت چیست؟

احتمالاً خیلی از افراد، پاک‌سازی پوست را با فیشیال صورت اشتباه می‌گیرند و نمی‌دانند که این روش‌ها چه تفاوتی با هم دارند. به همین خاطر ما در ادامه می‌خواهیم برخی از تفاوت‌های مهم این دو روش را بررسی کنیم.

از جمله تفاوت پاکسازی پوست و فیشیال صورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- زمان تکرار:

پاک‌سازی پوست به این صورت است که شما باید حدوداً هر دو یا سه هفته یکبار آن را انجام دهید تا بتوانید از فواید این روش بهره‌مند شوید و در صورت قطع مراحل، ممکن است دچار مشکل شوید.

اما فیشیال پوست به این صورت است که در صورت تمایل می‌توانید آن را تکرار کنید و اجباری در این زمینه وجود ندارد و برای تمدید نیز هر دو ماه یکبار می‌توانید اقدام کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات پاکسازی صورت بانوان هم ارائه میده؟

2- ماساژ پوست:

در پاک‌سازی پوست، از ماسک‌های مناسب برای آبرسانی و پاک‌سازی پوست استفاده می‌شود و خود متخصص کار خاصی روی پوستتان انجام نمی‌دهد، به همین خاطر هزینه پاک‌سازی پوست بسیار ارزان‌تر است.

اما در فیشیال صورت، علاوه بر اینکه از مواد مخصوصی برای پاک‌سازی و درمان پوست استفاده می‌شود، همچنین متخصص با استفاده از دست یا با دستگاه‌های مخصوص اقدام به ماساژ پوست صورت می‌کند که این موضوع هم باعث ایجاد آرامش عمیق در شما می‌شود و هم باعث می‌شود که جریان خون در پوست افزایش پیدا کرده و شاداب‌تر شود.

ماساژ پوست
ماساژ پوست

3- مدت‌ زمان انجام:

پاک‌سازی پوست، در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود و پوست شما را خیلی سریع تمیز می‌کند. اما فیشیال صورت به این شکل است که حداقل یک ساعت برای انجام کامل آن زمان نیاز است و حتی گاهی اوقات ممکن است این زمان تا دو ساعت نیز افزایش پیدا کند.

4- مدت نتیجه‌گیری:

فیشیال صورت در مدت زمانی بسیار کمتر می‌تواند پوست شما را شاداب و جوان کند و برای مشاهده نتیجه آن، به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت. اما پاک‌سازی به این صورت است که باید به‌صورت مداوم از آن استفاده کنید تا بتوانید نتایج ملموسی را مشاهده کنید.

این موارد، مهم‌ترین تفاوت‌هایی هستند که بین پاک‌سازی پوست و فیشیال صورت وجود دارند و باید آنها را بدانید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید. در نهایت توجه داشته باشید که فیشیال صورت یکی از متدهای پاکسازی پوست محسوب می شود.

مراحل فیشیال پوست
مراحل فیشیال پوست

مراحل انجام فیشیال صورت چیست؟

حالا که با فیشیال صورت آشنا شده‌اید، بد نیست که در مورد مراحل انجام این کار نیز اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید راحت‌تر برای انجام آن اقدام کنید؛ بنابراین در ادامه این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

1- بررسی پوست:

زمانی که برای پاکسازی و فیشیال پوست اقدام می‌کنید و به فرد متخصص پاکسازی پوست مراجعه می‌کنید، ابتدا مشاوره پوست برای شما انجام می‌شود. برای این کار، نوع پوست شما مشخص می‌شود و مشکلات پوستی و روش درمان آنها تعیین می‌شود. همچنین با توجه به نوع پوست و خصوصیات شما، بهترین کرم‌ها و ماسک‌های صورت مشخص خواهد شد.

2- آماده‌سازی پوست:

برای شروع فیشیال، ابتدا باید موهای شما با استفاده از کلاه‌های مخصوص جمع شود تا مواد فیشیال به آنها برخورد نکند. سپس از آب و شوینده مناسب پوست برای تمیز کردن پوست صورت و برداشتن آلودگی‌ها استفاده می‌شود تا هیچ‌گونه آلودگی و مواد آرایشی روی پوست شما باقی نماند.

در مجله زیبایی هوم سرویز با اشتباهات رایج در زمان شستشوی پوست صورت آشنا شوید.

بخور دادن پوست در فیشیال
بخور دادن پوست در فیشیال

3- بخور دادن پوست:

مراکز فیشیال معمولاً یک دستگاه مخصوص دارند که بخور گرم را تولید کرده و مستقیماً به پوست شما هدایت می‌کند. این کار باعث می‌شود که هم پوستتان نرم و شل شود و راحت‌تر بتوان روی آن کارهای مختلف مانند تخلیه جوش‌ها را انجام داد و هم کمک می‌کند که پوستتان عرق کرده و منافذ آن پاک‌سازی شوند.

البته ممکن است برخی از افرادی که دارای پوست‌های حساس هستند، این مرحله را دریافت نکنند و مستقیم به مرحله بعدی بروند.

4- لایه‌برداری پوست:

مرحله چهارم از انجام فیشیال صورت، این است که با استفاده از مواد مخصوصی مانند اسکراب‌ها، پوست شما لایه‌برداری می‌شود تا سلول‌های مرده روی پوست از بین بروند و پوستتان شاداب‌تر و شفاف‌تر شود.

برای انتخاب لایه‌بردار مناسب پوست صورتتان، بهتر است با انواع لایه‌بردارهای پوست آشنا شوید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات پاکسازی صورت بانوان هم ارائه میده؟
لایه برداری پوست
لایه برداری پوست

5- تخلیه جوش‌ها:

مرحله دیگری که در فیشیال پوست وجود دارد، تخلیه جوش‌های سرسفید و سرسیاه پوست است. در این مرحله تمامی جوش‌ها به‌صورت کامل تخلیه می‌شوند تا بتوانید به مرحله بعدی بروید.

اگر جوش‌های زیادی داشته باشید ممکن است در این مرحله کمی درد حس کنید؛ اما باید بدانید که داشتن یک فیشیال کامل و نتیجه‌بخش، نیازمند این است که تخلیه جوش‌ها کامل انجام شود.

در صورت وجود علائمی مانند جوش و آکنه، منافذ باز، لکه‌های پوستی، خطوط ریز و… آرایشگر متخصص از دستگاه‌های دیگر مانند میکرودرم برای کمک به ترمیم و بازسازی پوست استفاده می‌کند.

6- ماساژ پوست:

جذاب‌ترین و آرامش‌بخش‌ترین مرحله از فیشیال صورت، ماساژ است. در این مرحله، فرد متخصص پاکسازی پوست، با استفاده از دستگاه یا به‌صورت دستی، شروع به ماساژ دادن پوست شما می‌کند. ماساژ پوست باعث از بین رفتن چین و چروک‌های ریز و ریلکس شدن پوست صورت می‌شود. زمانی که فرد در حال ماساژ دادن پوست شما است، می‌توانید چشمان خود را ببندید و همزمان با احساس آرامش و ریلکسیشن، از این لحظه لذت ببرید.

فیشیال پوست
مراحل فیشیال پوست

7- قرار دادن ماسک صورت:

در فیشیال پوست، افراد متخصص با توجه‌ به نوع پوست شما و مشکلات پوستی که دارید، ماسک را تهیه می‌کنند و آن را روی پوست شما قرار می‌دهند تا بتوانید از خواص ماسک بهره‌مند شوید.

در این مرحله نیز باید مقداری صبر کنید تا ماسک کامل جذب شود و سپس به سراغ مرحله بعدی بروید.

8- آبرسانی پوست:

آخرین مرحله از فیشیال صورت، این است که با استفاده از سرم‌های آب‌رسان، پوستتان را هیدراته می‌کنند تا پوستی شاداب و جوان داشته باشید. آرایشگر متخصص برای آبرسانی پوست شما، از انواع سرم آبرسان و ماسک مخصوص استفاده می‌کند تا مواد مرطوب کننده و آبرسان به‌خوبی جذب پوست شما شود.

این مراحل در فیشیال صورت انجام می‌شوند و شما می‌توانید بعد از انجام آنها، تفاوت و شادابی را روی پوست صورتتان حس کنید و از خواص این روش بهره‌مند شوید.

آبرسانی پوست
آبرسانی پوست

فواید فیشیال صورت چیست؟

در آخرین بخش این مقاله، می‌خواهیم باهم به بررسی فواید فیشیال صورت بپردازیم تا بتوانید با آنها آشنا شوید و بدانید که این روش درمانی چه فوایدی برای پوستتان دارد.

1- پاک‌سازی عمیق پوست:

اولین فایده‌ای که فیشیال پوست برای شما دارد، این است که پوستتان را به‌صورت کاملاً عمیق پاک‌سازی می‌کند و بعدازاین کار، می‌توانید احساس سبکی بسیار زیادی را در پوستتان حس کنید.

2- کاهش پیری زودرس:

آبرسانی عمیق و افزایش جریان گردش خون بر اثر ماساژ، کارهایی هستند که در فیشیال صورت انجام می‌شوند و کمک می‌کنند که اثرات پیری زودرس در پوستتان از بین برود و از ایجاد چین‌وچروک در پوستتان جلوگیری خواهد شد. اگر دوست دارید خطوط ریز و چروک‌های سطحی روی پوستتان را از بین ببرید، می‌توانید روش‌های دیگری مانند هایفو را نیز امتحان کنید.

در مجله زیبایی هوم سرویز با نکات مهم برای جلوگیری از پیری پوست آشنا شوید.

جوانی و شادابی پوست
جوانی و شادابی پوست بعد از فیشیال

3- درمان مشکلات پوستی:

براساس نوع پوست فرد و مشکلات پوستی او، ماسک‌ها و مواد مخصوصی روی پوست قرار می‌گیرند. این موضوع کمک می‌کند که مشکلات پوستی شما درمان شوند و پوستی سالم‌تر و شاداب‌تر داشته باشید.

4- سفت‌شدن پوست:

افتادگی پوست، یکی از دلایل پیر شدن و ایجاد چین‌ و چروک روی پوست صورت است. مراحل فیشیال صورت باعث سفت شدن پوست شما می‌شود و کمک می‌کند که پوستی صاف و جذاب داشته باشید.

5- رفع گودی زیر چشم:

افرادی که گودی زیر چشم دارند، معمولاً به دنبال این هستند که این موضوع را رفع کنند تا بتوانند ظاهری زیباتر داشته باشند. در فیشیال صورت، تا حد زیادی می‌توانید این گودی و کبودی زیر چشم را از بین ببرید و صورتی زیباتر داشته باشید.

پاکسازی و فیشیال پوست
پاکسازی و فیشیال پوست

خدمات پاکسازی پوست هوم سرویز

در این مقاله از مجله هوم سرویس در مورد این صحبت کردیم که فشیال صورت چیست و درباره تفاوت فیشیال صورت و پاک‌سازی پوست با شما صحبت کردیم.

در ادامه نیز بررسی کردیم که فیشیال صورت چه مراحلی دارد تا با مراحل این کار آشنا شوید و در انتها نیز فواید این روش برای پوستتان را بررسی کردیم.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بدانید فیشیال صورت چیست و در صورت نیاز، برای انجام آن اقدام کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و دعوت می‌کنیم راهکارهای رفع لک های پوستی را در مجله زیبایی هوم سرویز مطالعه کنید. همچنین با مصرف بهترین مکمل ها برای شادابی پوست و مو، سلامتی و شادابی پوست و موهای خود را حفظ کنید.

برای دریافت خدمات مختلف هوم سرویز هم کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید تا بتوانید از خدمات متنوع هوم سرویز استفاده کنید.

هوم سرویز با ارائه خدماتی مانند آرایشگر خانم در منزل، به شما کمک می‌کند تا همواره ظاهری زیبا و جذاب داشته باشید و در مراسم‌های بزرگ به‌خوبی بدرخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا