نظافت و پذیرایی

شامپو فرش چی بخرم؟ بهترین شامپو فرش ایرانی و خارجی

هر سال با نزدیک شدن به ایام عید و سال جدید، اکثر افراد به فکر خانه تکانی و نظافت منزل خود می‌افتند. یکی از مهم‌ترین مراحل در خانه تکانی، تمیز کردن فرش و موکت‌ها است. برای از بین بردن لکه‌ها و آلودگی‌های روی فرش، می‌توان از خدمات قالیشویی استفاده کرد تا فرش را به‌خوبی شستشو دهند و تمیز کنند. گاهی وقتها، میزان کثیفی فرش زیاد نیست و با کمک شامپو فرش می‌توان این لکه‌ها را از بین برد. با خرید بهترین شامپو فرش، شما می‌توانید آلودگی‌های موجود روی سطح فرش را خیلی سریع و راحت تمیز کنید و از تمیزی فرشتان لذت ببرید.

آیا شما می‌دانید که بهترین شامپو فرش برای تمیز کردن لکه‌های روی فرش و موکت چیست؟ آیا با بهترین برندهای تولیدکننده شامپو فرش ایرانی و خارجی آشنایی دارید؟

در این نوشته می‌خواهیم بهترین شامپو فرش ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم تا با کمک این محصولات، بتوانید فرش‌ها و موکت‌های خود را خیلی راحت تمیز کنید و منزل خود را برای عید امسال آماده کنید.

اگر دوست دارید با بهترین مارک شامپو فرش خارجی و ایرانی آشنا شوید و لکه‌های روی فرشتان را سریع پاک کنید، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین شامپو فرش نانو
بهترین شامپو فرش

قبل از معرفی انواع شامپو فرش خوب و مناسب، بهتر است با مزایای استفاده از شامپو فرش آشنا شوید.

مزایای استفاده از شامپو فرش

همانطور که گفتیم، با استفاده از شامپو فرش لکه بر، شما می‌توانید انواع لکه‌ها و آلودگی‌های روی فرش را به‌راحتی تمیز کنید و خیلی سریع کار شستشوی فرش را انجام دهید. موارد زیر، از جمله مزایای تمیز کردن فرش با کمک شامپو فرش هستند:

1- پاک کردن عمیق فرش:

با خرید بهترین مارک شامپو فرش خارجی و ایرانی، شما می‌توانید انواع لکه‌های سرسخت و عمیق روی فرش را به‌راحتی از بین ببرید و فرشتان را به‌خوبی تمیز کنید. شامپو فرش نانو، قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی دارد و با نفوذ به تار و پود فرش، انواع لکه‌ها را پاک می‌کند.

به همین دلیل است که استفاده از شامپو فرش، یکی از بهترین روش‌ها برای برق انداختن فرش و موکت در خانه است. بنابراین اگر دوست دارید بدون نیاز به شستشوی کامل و آبکشی، فرش‌های خود را تمیز کنید، از بهترین شامپو فرش موجود در بازار استفاده کنید و خیلی راحت، انواع لکه‌ها را از بین ببرید.

2- جلوگیری از کثیف شدن فرش:

با داشتن شامپو فرش در منزل، شما می‌توانید هر چند وقت یکبار، فرش خود را تمیز کنید و لکه‌های کوچک روی فرش یا موکت را به‌سرعت پاک کنید. این کار از کثیف شدن کامل فرش جلوگیری می‌کند. همچنین با نظافت منظم فرش و موکت، کمتر به شستشوی کامل فرش نیاز پیدا می‌کنید و همین موضوع در هزینه‌های شما نیز صرفه‌جویی خواهد کرد.

مزایای استفاده از شامپو فرش
تمیز کردن انواع لکه از روی فرش و موکت

3- رفع بوی فرش:

فرش، یکی از پراستفاده‌ترین وسایل منزل است. تمام اعضای خانه، به صورت مرتب روی فرش راه می‌روند و می‌نشینند. به همین دلیل است که پس از مدتی، فرش و موکت بوی بدی به خود می‌گیرد و شما بوی بد جوراب را از فرش و موکت‌های منزلتان احساس خواهید کرد.

در داخل بهترین مارک شامپو فرش خارجی و ایرانی، ترکیباتی وجود دارد که بوی بد فرش را به صورت کامل از بین می‌برد و فرش شما را خوشبو می‌کند.

اگر شما به‌تازگی فرش و موکت‌های منزلتان را شسته‌اید و هم اکنون با مشکل بوی بد فرش و موکت درگیر هستید، راهکارهای از بین بردن بوی بد فرش و موکت را در وبلاگ هوم سرویز مطالعه کنید.

4- شستشوی آسان:

یکی از مزایای مهم استفاده از شامپو فرش این است که ضمن اینکه با مشکلات رایج هنگام نظیر زرد آب فرش هنگام شستشو مواجه نخواهید شد، بدون نیاز به جابجایی فرش و پرداخت هزینه برای حمل و نقل فرش، شما می‌توانید فرشتان را تمیز کنید و لکه‌های موجود روی فرشتان را از بین ببرید. به همین دلیل است که استفاده از شامپو فرش به شما کمک می‌کند تا نظافت منزل را با سرعت بیشتری انجام دهید و دیگر نیازی به استفاده از خدمات قالیشویی نداشته باشید.

بهترین شامپو فرش نانو
شستشوی آسان فرش و موکت

5- امکان شستشوی موضعی فرش:

گاهی اوقات پیش می‌آید که غذا یا نوشیدنی روی قسمتی از فرش می‌ریزد و موجب باقی ماندن لکه روی فرش می‌شود. در این حالت، بهترین کار این است که با استفاده از شامپو فرش، خیلی سریع آن قسمت از فرش را تمیز کنید تا لکه روی فرش ماندگار نشود. با داشتن شامپو فرش، شما می‌توانید بدون شستشوی کامل فرش، انواع لکه چای، قهوه، غذاهای چرب و حتی لکه شمع روی فرش را پاک کنید. این موضوع برای کسانی که فرزندان کوچکی دارند بسیار کمک کننده است؛ زیرا می‌توانند خیلی سریع لکه‌های روی فرش و موکت را پاک کنند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قالیشویی هم ارائه میده؟

اگر می‌خواهید با روش پاک کردن انواع لکه‌ها مانند لکه چای و قهوه، لکه سس گوجه فرنگی، لکه غذا، لکه شمع و لکه جوهر آشنا شوید، به وبلاگ هوم سرویز مراجعه کنید و ترفندهای پاک کردن انواع لکه از روی فرش را یاد بگیرید.

حالا که مزایای استفاده از شامپو فرش و لکه بر فرش را مطالعه کردید، وقتش رسیده که با بهترین مارک شامپو فرش خارجی و ایرانی آشنا شوید تا بتوانید از بهترین شامپو فرش برای تمیز کردن فرش‌هایتان استفاده کنید.

بهترین شامپو فرش خارجی
بهترین شامپو فرش خارجی و ایرانی

معرفی بهترین شامپو فرش‌های ایرانی و خارجی

اگر به دنبال بهترین مارک شامپو فرش هستید، یکی از برندهای زیر را انتخاب کنید:

1- شامپو فرش نانوسان:

برند نانوسان (nano sun)، یکی از بهترین برندهای آلمانی است که انواع شامپو فرش نانو را با ترکیبات قوی تولید می‌کند. به دلیل وجود مواد نانو در شامپو فرش نانوسان، این محصول می‌تواند بدون آسیب به الیاف فرش، انواع لکه‌های روی فرش را خیلی سریع تمیز کند. شما می‌توانید از شامپو فرش نانوسان برای تمیز کردن مبل‌های منزل خود نیز استفاده کنید و تمام لکه‌های سطح مبل را به‌راحتی از بین ببرید.

شامپو فرش نانوسان
شامپو فرش نانوسان

2- شامپو فرش تاژ:

در هنگام معرفی بهترین شامپو فرش‌های ایرانی و خارجی، باید به برند ایرانی تاژ اشاره کرد که به‌صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات شوینده فعالیت می‌کند. شامپو فرش تاژ، فرمولاسیون خاصی دارد و قدرت لکه بری آن بسیار بالا است. با کمک شامپو فرش تاژ، شما می‌توانید انواع لکه‌های روی فرش یا موکت خود را پاک کنید. همچنین باید بدانید که قیمت شامپو فرش تاژ، بسیار مناسب و اقتصادی است و شما می‌توانید این محصول را به‌راحتی تهیه کرده و از آن برای شستشوی فرش یا موکت منزلتان استفاده کنید.

شامپو فرش تاژ
شامپو فرش تاژ

3- شامپو فرش ونیش:

ونیش (Vanish)، برندی انگلیسی است که انواع شامپو فرش‌ها را با کیفیت عالی تولید می‌کند. قدرت پاک کنندگی شامپو فرش ونیش بسیار بالا است و انواع لکه‌های قدیمی و سرسخت را به‌خوبی پاک می‌کند.

بوی شامپو فرش ونیش، معمولی است؛ اما ترکیبات قدرتمندی دارد. تنها با یک بار استفاده از شامپو فرش ونیش، مشاهده خواهید کرد که تمام لکه‌های موجود روی فرش پاک می‌شود و سطح فرش شما تمیز و درخشان خواهد شد.

باید بدانید که شامپو فرش ونیش برای شستشوی مبلمان مناسب نیست و فقط برای تمیز کردن فرش، موکت و گلیم می‌توان از آن استفاده کرد.

در هنگام شستن فرش با شامپو فرش، اگر مشاهده کردید که لکه‌های فرش زیاد هستند، بهتر است از مقدار بیشتری شامپو فرش استفاده کنید تا تمام لکه‌های روی فرش به‌راحتی پاک شوند.

شامپو فرش vanish
شامپو فرش vanish

4- شامپو فرش بس:

یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید شامپو فرش، برند بس است. شرکت بس از گذشته تا امروز، انواع شامپو فرش‎‌ها را با کیفیت عالی تولید می‌کند. شامپو فرش بس، جزو بهترین شامپو فرش‌های موجود در بازار ایران است که توانسته جای خود را در میان مردم باز کند.

بوی این شامپو فرش بسیار دلپذیر و خوشایند است و قدرت لکه بری بسیار بالایی نیز دارد. قیمت شامپو فرش بس از انواع شامپو فرش خارجی کمتر است و گزینه‌ای مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

باید بدانید که شامپو فرش بس برای شستن فرش‌های ماشینی مناسب است. همچنین برای تمیز کردن مبلمان با پارچه‌های ضخیم نیز می‌توان از این محصول استفاده کرد تا انواع لکه‌ها را به‌راحتی پاک کند.

شامپو فرش بس
شامپو فرش بس

5- شامپو فرش مَن:

شرکت ایرانی من، در زمینه تولید محصولات شوینده فعالیت می‌کند و انواع محصولات شوینده مانند جرم‌گیر، گاز پاک کن، مایع دستشویی، نرم کننده و… را با کیفیت عالی تولید می‌کند.

شامپو فرش من نیز یکی از بهترین شامپو فرش‌های موجود در بازار است که قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی دارد. این محصول، انواع لکه‌ها را از روی فرش تمیز می‌کند و کار لکه بری و چربی زدایی از سطح فرش را به‌خوبی انجام می‌دهد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قالیشویی هم ارائه میده؟

یکی از مزایای مهم شامپو فرش من این است که این محصول بدون آسیب رساندن به بافت فرش، تمام سطح فرش را پاک می‌کند و بوی خوبی به فرش می‌دهد.

از شامپو فرش من، می‌توان برای تمیز کردن انواع مبلمان و شستشوی روکش‌های خودرو نیز استفاده کرد. باید بدانید که این محصول نسبت به کیفیت و قیمتی که دارد، در برابر محصولات خارجی بسیار به‌صرفه است و در موارد زیادی می‌توان از آن استفاده کرد.

لیست وسایل لازم برای نظافت منزل را در وبلاگ هوم سرویز بخوانید و برای خانه تکانی عید، کاملاً مجهز شوید!

شامپو فرش من
شامپو فرش من

6- شامپو فرش استونیش (ASTONISH):

استونیش یکی از برندهای انگلیسی بسیار معروف در زمینه تولید مواد شوینده است. شامپو فرش استونیش، به عنوان یکی از بهترین شامپو فرش‌های موجود در بازار ایران شناخته شده است. قدرت پاک‌کنندگی شامپو فرش استونیش بسیار بالا است و می‌تواند تمام لکه‌های جدید و قدیمی را به‌سادگی پاک کند. همچنین رایحه محصولات این برند بسیار مطبوع است و شما می‌توانید شامپو فرش‌های استونیش را با رایحه‌های مختلف تهیه کنید.

این محصول برای تمیز کردن انواع الیاف و پارچه‌ها مناسب است. بنابراین با تهیه شامپو فرش استونیش، شما می‌توانید انواع فرش، موکت و مبلمان را تمیز کنید.

اگرچه استونیش برندی خارجی است، اما قیمت محصولات این برند بسیار مناسب و به‌صرفه است و به همین دلیل جزو شوینده‌های اقتصادی و پرطرفدار در ایران محسوب می‌شود.

حالا که با بهترین مارک شامپو فرش خارجی و ایرانی آشنا شدید، خوب است روش صحیح و مراحل شستن فرش با شامپو فرش را نیز یاد بگیرید تا بتوانید فرش‌های منزل خود را به‌خوبی تمیز کنید.

شامپو فرش استونیش
شامپو فرش استونیش

جمع‌بندی مطالب

در این مطلب درباره بهترین برندهای شامپو فرش با شما صحبت کردیم و تعدادی از برندهای برتر خارجی و ایرانی را به شما معرفی کردیم. همچنین مزایای شستن فرش با کمک شامپو فرش را به شما توضیح دادیم. حالا شما می‌توانید بهترین شامپو فرش را تهیه کنید و فرش‌های خود را حسابی تمیز کنید.

از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید از شما متشکریم و امیدواریم این مطالب برای شما مفید و کاربردی باشد.

هوم سرویز، یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نظافت منزل در ایران است که انواع خدمات قالیشویی، پرده شویی، مبل شویی، موکت شویی، نظافت منزل، نظافت مشاعات ساختمان و خانه تکانی عید را ارائه می‌دهد. با استفاده از خدمات نظافتی هوم سرویز، شما می‌توانید تمام قسمت‌های خانه خود را برق بیندازید و برای استقبال از سال جدید آماده شوید.

برای درخواست خدمات نظافت منزل، همین حالا به سایت یا اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا