درب حیاط

درب حیاط

از 1156 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت درب حیاط در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت ساخت انواع درب ساده هر کیلو

13,000 الی 18,000 تومان

قیمت ساخت انواع درب طرح دار هر کیلو

22,000 الی 50,000 تومان

متوسط قیمت7,500,000 تومانکمینه قیمت3,000,000 تومانبیشینه قیمت12,000,000 تومان

آنچه درباره درب حیاط خواهید خواند

  • درب حیاط و ساخت درب ورودی آهنی
  • درب حیاط آهنی و درب پارکینگ چه مزایایی دارد؟
  • انواع درب پارکینگ ساختمان
  • انتخاب سایز در ساخت درب حیاط
  • کاربری درب آهنی حیاط
  • سبک طراحی و نمای ساختمان
  • انواع درب فلزی حیاط
  • نحوه ساخت درب حیاط چگونه است؟
  • قیمت درب حیاط به چه مواردی بستگی دارند؟
  • سفارش ساخت و نصب درب حیاط منزل را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

درب حیاط و ساخت درب ورودی آهنی

درب حیاط منزل نقش موثری در زیبایی ورودی ساختمان دارد. درب حیاط علاوه بر زیبایی ساختمان تامین کننده ی امنیت ساختمان هم هستند. شاید در نگاه اول تنها برای درب ورودی ساختمان به زیبایی کار توجه کنید، اما این مورد به تنهایی ملاک خوبی برای انتخاب نیست. اگر تصمیم به تعویض درب حیاط ویلایی یا ساخت و نصب درب فلزی پارکینگ دارید باید موارد زیادی را مد نظر قرار دهید. انواع درب های حیاطی موجود هستند که می توان به ساخت و نصب درب آهنی تلسکوپی، کرکره ای، درب کشویی، درب های اتوماتیک، درب سکشنال، درب حیاط فرفورژه و درب آهنی ریلی حیاط اشاره کرد. در ادامه به بررسی موارد مهمی که در ساخت دروازه حیاط تاثیر گزارند و معرفی انواع درب فلزی ساده و همچنین عوامل موثر بر قیمت درب حیاط و قیمت درب پارکینگ می پردازیم.

درب حیاط آهنی و درب پارکینگ چه مزایایی دارد؟

درب آهنی حیاط در مقایسه با دربهای چوبی از استحکام و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند. ترکیب فلز و شیشه نشکن هم ایده خوبی برای درب ورودی ساختمان است که در عین امنیت، زیبایی دروازه حیاط هم حفظ می شود. هنگام ساخت درب آهنی ورودی ساختمان همیشه اولویت با جنس مقاوم تر است. بهترین متریال برای درب حیاط ویلایی و درب ورودی ساختمان ، پروفیل فلزی است. سازه های فلزی به مراتب استحکام و امنیت بیشتری نسبت به سایر متریال ها دارند.

در درب پارکینگ آهنی باید از قفل هایی ایمن و ضد سرقت استفاده شود. این روزها باز کردن قفل درب حیاط برای سارقین چندان دشوار نیست. درب حیاط مدرن به طریقی ساخته می شوند که قابلیت اجرای انواع قفل روکار و توکار را دارند. درب تلکسوپی حیاطی، درب حیاط ریلی، درب حیاط فرفورژه، درب حیاط آکاردئونی و …. همگی قابلیت نصب سیستم های امنیتی ضد سرقت را دارند. در حیاط با کیفیت، بدون داشتن قفل خوب اصلا کارایی ندارد و نمی تواند امنیت ساختمان را به تنهایی تضمین کنند.

انواع درب پارکینگ ساختمان

هیچ نوع محدودیتی در انتخاب درب پارکینگ ساختمان نیست اما بهتر است با توجه به محله، مناسب ترین سازه را برای ورودی حیاط انتخاب کنید. درب ساده فلزی را می توان در همه مناطق دید و از این نظر کمی دست تان بازتر است. درب فلزی در مقایسه با سازه های چوبی استحکام بیشتری دارند و از لحاظ امنیتی نیز، ایده آل هستند. رایج ترین انواع درب ورودی طراحی های باز و بسته هستند.

درب فلزی ساده با طراحی بسته

درب حیاط بسته، فضای محوطه را خصوصی و قابل استفاده تر می کند. در واقع مالک می تواند در حیاط ساختمان آزادی بیشتری داشته باشد و به راحتی در این فضا تردد کند. معمولا این درب ها به صورت کامل با فلز ساخته شده اند و دارای نرده و قسمت های باز دیگر نیستند. به این ترتیب امکان دیدن فضای داخل محوطه از بیرون ساختمان وجود ندارد. در ساختمان هایی که دید مشرف ندارند استفاده از درب های بسته خیلی رایج است.

درب فلزی ساده حیاط با طراحی باز

درب حیاط باز از مدل های رایج در آپارتمان های مدرن است. در این سازه درب فلزی به گونه ای طراحی می شود که از بیرون ساختمان، فضای داخل محوطه کامل در دید قرار دارد. در ساختمان هایی که فضای سبز و محوطه سازی شده اند، همیشه طراحی باز پیشنهاد می شود. هدف از این طراحی، دیده شدن فضای عمومی ساختمان و نماسازی بهتر است. اگر حیاط شخصی نیست و به صورت اشتراکی استفاده می شود می توانید از درب با طراحی باز بیشترین زیبایی را در ورودی ساختمان ایجاد کنید. این سازه مناسب آپارتمان ها، ساختمان های ویلایی با دکوراسیون فضای سبز و ساختمان های مدرن است.

انتخاب سایز در ساخت درب حیاط

موقع ساخت بنا، اندازه درب ورودی ساختمان آهنی هم مشخص می شود. با توجه به نوع معماری و طراحی ساختمان انواع درب های تک لنگه ، درب یک و نیم لنگه یا دو لنگه را می توان به عنوان درب حیاط نصب کرد. سایز درب بستگی به کاربری آن دارد. برای مثال فضای مورد نیاز برای نصب درب فلزی پارکینگ همیشه بیشتر از درب ورودی حیاط است. اندازه درب حیاط ویلایی و اندازه درب ورودی ساختمان هم با تفاوت دارند.

کاربری درب آهنی حیاط

درب پارکینگ تنها برای عبور اتومبیل ها در نظر گرفته شده و اندازه و سبک متفاوتی از ساخت درب ورودی ساکنین به مجتمع دارد. بهتر است این درب مجهز به سیستم های بازشو باشد تا کاربری راحت تری پیدا کنند. انواع ساخت درب تلسکوپی یا ساخت درب ریلی پارکینگ پیشنهاد مناسب تری است. اما ساخت درب فلزی حیاط برای عبور ومرور ساکنین، اندازه کوچکتری از درب پارکینگ دارد.

سبک طراحی و نمای ساختمان

درب حیاط آهنی جزئی از ظاهر ساختمان است و باید در هماهنگی کامل با نمای اصلی باشد. متریال به کار برده شده در نما و همچنین سبک طراحی در انتخاب و درب ورودی ساختمان تاثیر دارد. ساختمان هایی که با سبک مدرن طراحی شده اند و از متریال متفاوتی استفاده کرده اند بنابراین با درب آهنی ساده و سنتی سنخیتی ندارند. هماهنگی در همه المان های نما موجب حفظ تعادل در ظاهر سازه می شود و نما را چشمگیرتر می کند.

انواع درب فلزی حیاط

ساخت درب آهنی ساده

درب آهنی ساده یکی از ارزان ترین و متداول ترین نوع درب حیاط می باشند. امکان ایجاد طرح های مختلف بر روی درب آهنی و درب حیاط ساده وجود دارد. می توان در ساخت درب آهنی حیاط از ترکیب شیشه و فلز یا ایجاد طرح های فرفورژه نیز بهره برد. معمولا معیار تعیین قیمت درب حیاط ساده مقدار آهن مصرفی در ساخت و اجرت آهنگر می باشد وهزینه های جانبی چندانی ندارد.

درب حیاط فرفورژه

درب حیاط فرفورژه نمونه ای از پرطرفدارترین انواع درب های حیاطی هستند. در درب حیاط فرفورژه اشکال منحنی زیبای آهنی دیده می شود . طراحی درب حیاط فرفورژه هم به شکل کلاسیک وهم مدرن انجام می شود واز امنیت خوبی هم برخوردار هستند. قیمت درب حیاط فرفورژه نسبت به قیمت درب حیاطی ساده بیشتر است. زیرا ایجاد طرح و ساخت آن مدت زمان و آهن بیشتری می طلبد.

درب تلسکوپی حیاطی

درب تلسکوپی حیاطی یا درب حیاط آکارئونی اصطلاحا به حفاظ های مشبک لوزی شکل و از جنس آهن گفته می شود. در حیاط تلسکوپی معمولا برای فضاهایی که مشکل محدودیت فضا دارند پیشنهاد می شود. این درب ها کاملا ضد سرقت هستند و از امنیت قابل توجهی برخوردارند.

درب کشویی حیاطی

درب ریلی پارکینگ مناسب برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری هستند. بیشتر در مکانهایی که فضای کمی برای پارک کردن خودرو دارند اقدام به نصب درب کشویی فلزی حیاط می کنند. زیرا که درب ریلی پارکینگ در فضای داخلی پارکینگ یا بیرونی دیوار باز و بسته می‌شوند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. و به راحتی افراد می‌توانند خودرو هایشان را در پشت درب در حیاط پارک کنند. از مزایای دیگر درب آهنی پارکینگ کشویی امنیت بالای آنها است. چرا که به هیچ وجه نمی‌ توان آنها را باز کرد. همچنین نوع فلزی آنها استحکام و طول عمر بالایی نیز دارند.

درب پارکینگ سکشنال

درب پارکینگ مناسب برای ساختمان های مدرن می باشند. درب سکشنال یا درب زیر سقفی به دلیل مکانیزم ویژه ای که دارد مناسب برای فضاهای محدود و با ارتفاع سقفی کم است. عملکرد درب های زیر سقفی به ترتیبی است که توسط فنرهای بالانس و ریل های مخصوص کاملا در زیر سقف جمع می شوند و در صورت نیاز به سرعت و بدون ایجاد هیچ گونه سر و صدایی باز می شوند.

نحوه ساخت درب حیاط چگونه است؟

در صورتی که مایلید با مراحل نصب درب فلزی ساده حیاط آشنا شوید، باید بدانید مهمترین مرحله در طراحی در آهنی حیاط انتخاب درست و نقشه درب حیاطی است. باید با توجه به شرایط و نوع کاربری بهترین انتخاب صورت بگیرد.سپس باید به اندازه گیری چارچوب، جوشکاری و ساخت قوطی محکم پرداخته شود. میزان استحکام قوطی و نحوه ی زیر سازی درب حیاط تعیین کننده طول عمر درب است. البته وابسته به نوع درب، ساخت چارچوب درب حیاط نیز باهم تفاوت دارند.

قیمت درب حیاط به چه مواردی بستگی دارند؟

قیمت درب حیاط به موارد متعددی بستگی دارد. سبک طراحی درب حیاط ، اندازه بزرگی درب، تک لنگه بودن یا تعداد لنگه های بیشتر، همگی روی قیمت درب حیاط آهنی و قیمت درب ورودی حیاط تاثیرگذار هستند. درب هایی که به صورت اختصاصی سفارش داده شوند با توجه به مواردی که به ظاهر یا ایمنی درب افزوده شود، موجب تغییر قیمت درب حیاط می شود. پیشنهاد می شود همیشه هزینه مناسبی را برای سفارش درب حیاط منزل و قیمت درب آهنی حیاط اختصاص دهید. صرفه جویی در قیمت درب پارکینگ ساختمان اصلا به نفع تان نیست. با پرداخت مبلغ کمتر یک درب غیر ایمن و دارای استحکام ضعیف را خریداری می کنید. مراقب سازه های بی کیفیت با پروفیل ضایعاتی باشید. فراموش نکنید درب پارکینگ ساختمان بیشترین سهم را در امنیت فضای داخلی دارد و باید استحکام بالایی داشته باشد.

سفارش ساخت و نصب درب حیاط منزل را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

جهت نصب و تعویض درب پارکینگ می توانید به طور رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. همیاران ما جهت مشاوره و اعلام محدوده قیمت با شما تماس می گیرند. همه اندازه گیری ها در محل انجام می شود و محاسبه مبلغ نهایی ساخت محاسبه و به مشتری اطلاع رسانی می شود. پس از اندازه گیری مراحل طراحی درب حیاط به طور کامل در کارگاه انجام می شود. درب آماده به محل ارسال می شود و در کوتاه ترین زمان درب آهنی در محل مورد نظر نصب می شود.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس درب حیاط و همچنین ارایه خدمات درب حیاط تک پنلی (تک درب) نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات جوشکاری و آهنگری ارائه می دهد که شامل جوشکاری سیار, ساخت حفاظ شاخ گوزنی در تراکم و ارتفاع های متفاوت , ساخت حفاظ پنجره , حفاظ استیل بانکی و ساده, حفاظ فرفورژه طرح دار و معمولی, ساخت و نصب پله استیل گرد, ساخت درب آکاردئونی دو لوزی و سه لوزی, تابلوسازی مغازه , ساخت سوله کارخانه, ساخت کانکس سیار و ثابت, ساخت سایبان حیاط, نصب سایبان کولر آبی, کلیه خدمات آهنگری در پروسه ساخت اسکلت ساختمان, خدمات تراشکاری , جوشکاری پلاستیک می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های خانگی و ساختمانی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس درب حیاط

درب حیاط تک پنلی (تک درب)

درب حیاط دو پنلی (دو درب)

درب پارکینگ ریلی، تلسکوپی آهنی

طراحی و ساخت درب فرفورژه حیاطی

ساخت دروازه ویلایی لوکس و لاکچری

ساخت درب ورودی حیاط مجتمع اداری و تجاری

ساخت و نصب درب حیاط توری یا شبکه‌ای

نظرات کاربران

profile picture
میثم اکرمی

سلام و عرض ادب ، در کل از جناب قشقایی رضایت دارم و نظرم نسبت به کار و اخلاق ایشان مثبت است🙏⚘️👍🫡

profile picture
خانم عامری

آقای محترم و باشخصیتی بودن سر وقت اومدن و کار رو زودتر از موقعی که گفته بودن آوردن تحویل دادن. کار آقای بیات تمیز و با کیفیت بود بنده رضایت داشتم.

profile picture
مریم نیکنام

بسیار عالی خیلی راضی بودم

profile picture
بهروز خوش فطرت

بسیار با تجربه و خوش برخورد

شرایط درب حیاط ساختمان و ساخت درب پارکینگ فرفورژه و آهنی

قیمت دقیق درب حیاط مورد نظر شما پس از بازدید و مراجعه حضوری کارشناس مشخص می شود.

هزینه های اعلامی با احتساب یراق آلات و سایر هزینه ها بوده و همیار مجاز به دریافت هیچگونه هزینه اضافه تری نمی باشد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

painting-stairs-parking-building
نقاشی راه پله و پارکینگ ساختمان
قیمت از 15,000,000 الی 15,000,000 تومان
mosquito-netting-service
توری پنجره
قیمت از 750,000 الی 3,800,000 تومان
wall-anti-climb-fence
ساخت حفاظ شاخ گوزنی
قیمت از 600,000 الی 600,000 تومان
canopy-building
ساخت سایبان
قیمت از 1,700,000 الی 1,700,000 تومان