عایق رطوبتی

عایق رطوبتی

از 1406 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت عایق رطوبتی در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت عایق رطوبتی

توافقی

متوسط قیمت1,800,000 تومانکمینه قیمت1,800,000 تومانبیشینه قیمت1,800,000 تومان

آنچه درباره عایق رطوبتی خواهید خواند

  • نصب عایق رطوبتی
  • نصب انواع عایق رطوبتی نانو پلیمر
  • عایق رطوبتی سرویس های بهداشتی
  • قیمت نصب عایق رطوبتی به چه مواردی بستگی دارد؟
  • اجرای انواع عایق رطوبتی را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

نصب عایق رطوبتی

نصب عایق رطوبتی دارای تعاریف متعددی است. این مواد با ترکیبات مختلف به منظور جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت اجرا می شوند. در ایران با توجه به آب و هوای منطقه و وجود منابع نفتی، استفاده از عایق رطوبتی قیر و گونی متداول است. با گذشت زمان عایق­های رطوبتی پیش ­ساخته روی کار آمدند. سپس نصب عایق رطوبتی جدید ترند شد. به این ترتیب این عایق ها هم از نظر اقتصادی و هم از نظر کارایی بهتر هستند. نصب عایق رطوبتی نانو در تمام قسمت های ساختمان مانند پشت بام، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، استخر و غیره الزامی است. این عایق ها علاوه بر آب در برابر اشعهUV خورشید نیز مقاوم هستند. در ادامه به معرفی انواع عایق رطوبتی نانو و پلیمری و همچنین قیمت عایق رطوبتی می پردازیم.

نصب انواع عایق رطوبتی نانو پلیمر

برای اینکه بتوانید بهترین و مناسب ترین عایق را انتخاب کنید در ابتدا باید با انواع آنها آشنا شوید. به صورت کلی انواع عایق بر اساس نوع مواد تشکیل دهنده و نحوه اجرا گروه بندی می شوند.

بر اساس روش اجرا این عایق‌ها به دودسته گرم اجرا و سرد اجرا تقسیم بندی می‌شوند. گرم اجرا مانند ایزوگام و قیرگونی و سرد اجرا نیز مواردی مانند پودری، مایع و نصب با قلم‌مو و غلتک انجام می شود.

نصب عایق رطوبتی نانو

تکنولوژی نانو با ایجاد تغییر در خواص فیزیکی و شیمیایی مواد، در صنعت ساختمان سازی و سازه های بتنی و فلزی کاربرد گسترده ای دارد. در مقایسه با قیر داغ و مشکلاتی که ایجاد می کند، عایق رطوبتی نانو یک شگفتی بزرگ است. نصب عایق رطوبتی نانو یک کار تزئینی نیست و باید در برنامه ریزی ساخت و ساز در نظر گرفته شود. عایق نانو بر روی همه سطوح قابل اجراست و محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. اما مهم ترین ویژگی مربوط به سرعت نصب عایق نانو است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

نصب عایق رطوبتی پلیمری

عایق رطوبتی نانو پلیمری در صورتی که دچار صدماتی شود در کمترین زمان ممکن قابل تعمیر است. از این عایق بر روی سایر مواد مانند ایزوگام و قیر قابل انجام است. عایق رطوبتی نانو پلیمری دارای ترکیبات نانو دارای استقامت و دوام بالا هستند. این مواد آب گریز و غبار گزیر هم هستند. همچنین از مزایای دیگر عایق رطوبتی نانو پلیمر خاصیت خود تمیزشوندگی آن است که نیازی به شستشو با مواد شیمیایی ندارد.

نصب عایق رطوبتی نانو، علاوه بر رطوبت در برابر رشد قارچ و کپک نیز مقاوم هستند. در این نوع عایق از فناوری نانو استفاده شده است، به همین علت آن را زیر گروه عایق های پلیمری قرار می دهند. از عایق های نانو می توان برای نصب عایق رطوبتی دیوار گچی و عایق رطوبتی پشت بام استفاده کرد. عایق رطوبتی مدرن راحت تر و سریع تر از نمونه های دیگر نصب می شوند.

نصب عایق های رطوبتی سیمانی

این موارد نیز تقریبا عایق پلیمری محسوب می شوند. زیرا مواد پلیمری در آنها استفاده شده است. از عایق رطوبتی سیمانی نباید در فضاهایی که امکان ترک خوردگی وجود دارد استفاده نمود. از عایق سیمانی برای دیوار استخرها استفاده می شود.

نصب عایق رطوبتی قیر امولسیون

قیر امولسیون نیز یکی از جدیدترین مواد در جهت ایرولاسیون ساختمان است. این مواد مانند عایق رطوبتی نانو پلیمر، عایق رطوبتی نانو بی‌رنگ و مانند مواد پلیمری است. از این مواد برای عایق رطوبتی دیوار داخلی و عایق کاری سازه های بتنی که در زیر خاک هستند نیز استفاده می شوند. این مواد غیرقابل اشتعال هستند و بدون نیاز به ایجاد حرارت و آسانتر اجرا می شوند. این مواد دارای چسبندپی خوبی هستند و در مدت زمان کمتری نصب می شوند. نصب عایق رطوبتی قیر امولوسیون با محیط زیست سازگاری داشته و بدون بو هستند.

عایق رطوبتی سرویس های بهداشتی

عایق رطوبتی نانو با ترکیبی از الیاف و رزین های محلول در آب، از نفوذ رطوبت به سطح زیرین جلوگیری می کنند. یکی از مهم ترین موارد استفاده از عایق نانو در سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها است. علاوه بر بام می توان از این فناوری پیشرفته برای فضای داخل هم استفاده کرد. نانو عایق ها خیلی سریع تر از قیرگونی خشک می شوند و قابلیت نفوذ ناپذیری بسیار بالاتری هم دارند. لازم است تا کف و دیوارهای سرویس بهداشتی با عایق به طور کامل پوشیده شود تا امکان نفوذ آب به طبقات زیرین به صفر برسد.

قیمت نصب عایق رطوبتی به چه مواردی بستگی دارد؟

نصب عایق رطوبتی نانو به مواد متعددی بستگی دارد. از این مواد برای ضد آب کردن کمد دیواری، عایق رطوبتی موتورخانه و غیره استفاده می شود. قیمت عایق رطوبتی نانو بر اساس قیمت هر کیلو عایق نانو اعلام می شود. قیمت نصب عایق رطوبتی نیز بر اساس وزن هر کیلو عایق مورد نیاز محاسبه می شود. قیمت عایق کاری رطوبتی موتورخانه با مواد نانو بیشتر است اما ماندگاری بیشتری دارد.

جدا از نوع عایق، خود فضا نیز از عوامل موثر بر هزینه نصب عایق رطوبتی می باشد. بسیاری از فضاها مثل نصب عایق رطوبتی دیوار استخر یا بام ساختمان ها نیاز به چند لایه عایق کاری رطوبتی دارد، اما برای دیوارها یا لوله ها یک لایه عایق کفایت می­ کند. افزایش تعداد لایه ها علاوه بر افزایش هزینه مواد، موجب زمان بر شدن روند پروژه نیز می­ شود و به این ترتیب دستمزد عایق کار افزایش پیدا می کند. آب و هوای فضای مورد نظر نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت عایق رطوبتی هستند. هر چه محیط بارانی و مرطوب­تر باشد، عایق باید ضخیم­تر و با غلظت و دقت بیشتری انجام شود.

اجرای انواع عایق رطوبتی را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

از مهم تریم اقدامات در ساختمان، عایق کاری رطوبتی ساختمان است. این موارد باید با دقت فراوان و با وسواس انجام شود. برای استفاده از بهترین عایق رطوبتی تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. متخصصین ما جهت مشاوره و ارائه راهکار در جهت نصب عایق رطوبتی ساختمان و اطلاع هزینه با شما تماس خواهند گرفت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس عایق رطوبتی و همچنین ارایه خدمات نصب عایق رطوبتی نانو استخر نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات عایق کاری ارائه می دهد که شامل نصب ایزوگام پشت بام, آسفالت کاری پشت بام, آب بندی استخر خاکی و استخر کاشی شده , اجرای قیرگونی پشت بام می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های خانگی و ساختمانی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس عایق رطوبتی

نصب عایق رطوبتی نانو استخر

نصب عایق رطوبتی پشت بام

نصب عایق های رطوبتی سیمانی

نصب عایق رطوبتی قیر امولسیون

اجرای عایق رطوبتی سرویس بهداشتی

عایق رطوبتی حمام و پشت بام با استفاده از مواد پلیمری، کو پلیمری، نانو پلیمر و ...

نظرات کاربران

profile picture
محمد بصیری

یا سلام و تشکر از مدیریت هوم سرویز، جناب آقای بیگی از نظر اینجانب بعنوان مدیر ساختمان بسیار شخص محترم ،و تمام ایتم های بالا را دارا میباشد امیدوارم سلامت و تندرست باشند.

شرایط اجرای عایق رطوبتی نانو و عایق رطوبتی پلیمری

کلیه قیمت های اعلام شده توسط سامانه بر حسب قیمت جنس و اجرت کار می باشد.

چنانچه که سطح زیرین فلزی است زنگ زدگی و آلودگیها باید پاک شده، از یک پوشش آستری ضد زنگ استفاده شود.

معیار محاسبه قیمت در خصوص این سرویس متراژ(متر مربع) کار می باشد و قیمت ها اعلام شده بر حسب قیمت جنس و اجرت کار می باشد.

چنانچه مشتری نیاز به تهیه جنس مناسب توسط همیار داشته باشد، همیار در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید و همچنین هزینه حمل و نقل را به مشتری ارایه نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

pool-waterstop
عایق کاری استخر
قیمت از 500,000 الی 3,000,000 تومان
engine-room-service
تعمیر و سرویس موتورخانه
قیمت از 450,000 الی 1,500,000 تومان
shed-roof-installation
نصب سقف شیروانی
قیمت از 500,000 الی 3,000,000 تومان
sound-resistant
عایق بندی صدا و آکوستیک اتاق و درب
قیمت از 900,000 الی 6,000,000 تومان