شارژ کارتریج

شارژ کارتریج

از 1128 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت شارژ کارتریج در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت شارژ تونر لیزری سیاه و سفید

180,000 الی 370,000 تومان

قیمت شارژ تونر لیزری رنگی به ازای هر رنگ

360,000 الی 500,000 تومان

قیمت شارژ کارتریج به ازای هر رنگ جوهر افشان

370,000 الی 500,000 تومان

متوسط قیمت450,000 تومانکمینه قیمت230,000 تومانبیشینه قیمت790,000 تومان

آنچه درباره شارژ کارتریج خواهید خواند

  • شارژ کارتریج چیست؟
  • چه زمانی به شارژ کارتریج در محل نیاز دارید؟
  • انواع شارژ کارتریج در محل
  • شارژ کارتریج در محل چه مزایایی دارد؟
  • شارژ کارتریج فوری
  • آیا کیفیت چاپ، پس از شارژ پرینتر لیزری تغییر می کند؟
  • تعویض کارتریج پرینتر یا شارژ کارتریج لیزری کدام یک؟
  • بهترین موقع تعویض کاتریج پرینتر چه موقع است؟
  • شارژ کارتریج انواع برندهای پرینتر
  • راهکارهای تشخیص کارتریج ارجینال در هنگام شارژ پرینتر لیزری در محل
  • هر کارتریج چند مرتبه قابل شارژ شدن است؟
  • قیمت شارژ کارتریج در محل به چه مواردی بستگی دارد؟
  • نحوه شارژ کارتریج چگونه است؟
  • شارژ و تعویض کارتریج پرینتر در محل خود را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

شارژ کارتریج چیست؟

شارژ کارتریج یکی از مهمترین قطعات تشکیل دهنده ی پرینترهای لیرزی و یا جوهر افشان است. هزینه شارژ کارتریج یکی از هزینه های ثابت در استفاده از انواع پرینتر است. به موادی که در کارتریج وجود دارد تونر گفته می شود. در گذشته شارژ تونر توسط مخلوطی از اکسید آهن، شکر و کربن انجام می شد. ولی بعد از مدتی با هدف بالا بردن کیفیت نهایی چاپ از پلیمر و کربن در شارژ تونر کارتریج استفاده شد. قیمت شارژ کارتریج پرینترها با توجه به مدل پرینتر و همچنین کارایی آنها متفاوت هستند. هزینه شارژ کارتریچ لیزری با هزینه شارژ کارتریج پرینتر جوهرافشان یکسان نیست. همچنین هر چه اندازه پرینتر بزرگتر باشد متقابلا اندازه جوهر آن نیز بزرگتر خواهد بود و در نتیجه قیمت شارژ پرینتر hpدر محل نیز بالا می رود.

مسئله مهم در هنگام خرید پرینتر در نظر گرفتن هزینه تعویض کارتریج می باشد. بسیاری از افراد در هنگام خرید پرینتر به هزینه شارژ تونر توجه نمی کنند. در صورتی که هزینه شارژ کارتریج جزو هزینه های ثابت و البته غیر قابل حذف می باشد. کارتریج پرینتر با توجه به مدل پرینتر و نحوه ی کارکرد چاپگر متفاوت است. تونر لیزری سیاه و سفید ، تونر رنگی و کارتریج جوهرافشان از انواع مختلف کارتریج ها می باشند. در ادامه به انواع کارتریج پرینتر لیزری و جوهرافشان و عوامل موثر بر هزینه شارژ پرینتر خواهیم پرداخت.

چه زمانی به شارژ کارتریج در محل نیاز دارید؟

شارژ کارتریج جوهر افشان یا لیزری در همه زمان ها لازم نیست. گاهی تنها یکی از قطعات کارتریج مشکل پیدا کرده است که کیفیت چاپ پایین آمده است. اما در مواقعی که مطمئن هستید از آخرین باری که تونر کارتریج را تعویض کرده اید مدت زمان طولانی گذشته است. تنها راه این است اقدام به شارژ کارتریج پرینتر کنید.

انواع شارژ کارتریج در محل

· شارژ کارتریج لیزری

کیفیت شارژ کارتریج لیزری مهم ترین مسئله در این زمینه است. زیرا ممکن است بسیاری از افراد با استفاده از تونر نامرغوب اقدام به شارژ کارتریج پرینتر با بهانه هزینه شارژ پزینتر ارزان نمایند. تونر مخصوص مسئولیت تامین رنگ پرینترهای لیزری را بر عهده دارد. شارژ کارتریج لیزری هر 4 الی 5 بار انجام می شود. پس از این مدت شارژ باید مخزن کارتریج به طور کامل تعویض شود. از این رو بهتر است که قبل از شارژ کارتریج لیزری تمام قطعات بررسی شود و سپس شارژ پرینتر انجام شود. پودرهای مورد استفاده در کارتریج لیزری به دو صورت سیاه و سفید و رنگی موجود هستند . درزمان شارژ کارتریج لیزری رنگی هم از 4 رنگ مشکی، آبی، قرمز و زرد استفاده می شود.

در شارژ کارتریج لیزری رنگی باید به موارد زیادی دقت شود. استفاده از تونرهای اورجینال بسیار حائز اهمیت است. زیرا عدم استفاده از تونرهای اورجیینال موجب می شود هم کیفیت چاپ کاهش پیدا کند و هم طول عمر پرینتر کم شود. تعویض کارتریج یا شارژ کارتریج لیزری نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد. زیرا هر گونه ایراد در این زمینه موجب تونر ریزی می شود و کیفیت چاپ را به شکل محسوسی کاهش می دهد.

· شارژ کارتریج جوهرافشان

به علت قیمت کارتریج جوهرافشان بالا بسیاری از افراد ترجیح می دهند اقدام به شارژ کارتریج جوهر افشان نمایند. البته نکته مهم این مورد است که قبل از تمام شدن کامل کاتریچ، اقدام به شارژ تونر جوهرافشان نمایید. شارژ کارتریج جوهرافشان با استفاده از جوهر های رنگی مایع انجام می شود. کارتریج جوهر افشان در رنگ های مشکی، ابی، قرمز و زرد موجودند. زیرا در صورتی که این اقدامات را به تعویق بیاندازید ممکن است ته مانده تونر خشک شود و قادر به شارژ کارتریج پرینتر خود نباشید.

شارژ کارتریج در محل چه مزایایی دارد؟

اهمیت شارژ کارتریج در محل بیشتر در یک ساختمان اداری که ده ها دستگاه پرینتر و چاپگر وجود دارد و به طور دائم مورد استفاده قرار می گیرند بیشتر نمایان می شود. تمام شدن تونر این دستگاه ها یکی از مشکلاتی است که اغلب در سازمان های فعال، اتفاق می افتد. معمولا با تمام شدن جوهر پرینتر، عملا آن دستگاه از دسترس خارج می شود. با توجه به این موارد شرکت های خدماتی با ارائه شارژ کارتریج رنگی در محل این مشکل را برای همیشه برطرف کرده اند. به این ترتیب تنها با یک تماس، تکنیسین حرفه ای برای شارژ یا تعویض کارتریج در محل حضور پیدا می کند.

با اینکار مشکلات حمل و نقل دستگاه را نخواهید داشت. خارج کردن دستگاه از شرکت می تواند آسیب جدی به آن وارد کند. در طی جابجایی همیشه امکان خسارت و صدمه به دستگاه هست. به این ترتیب علاوه بر شارژ ناچارید هزینه تعمیرات پرینتر را نیز بپردازید. از طرفی خروج دستگاه و حمل به محل کارگاه، به معنای از دست دادن آن برای حداقل چند روز است.

شارژ کارتریج فوری

پروسه شارژ کارتریج رنگی چندان وقت گیر نیست ولی دستگاه های دیگری هم برای همین مشکل به شرکت خدماتی آورده شده اند و باید در نوبت بمانید. در حالی که خیلی ساده می توانید با شرکت تخصصی برای شارژ کارتریج فوری در محل تماس بگیرید تا تکنیسین بلافاصله به محل اعزام شود و در کمتر از یک ساعت پروسه شارژ پرینتر انجام شود.

هزینه شارژ پرینتر فوری در مقایسه با قیمت خرید یک کارتریج تازه، خیلی کمتر است. شاید در یک پرینتر خانگی تهیه جوهر یا پودر تونر چندان هزینه زیادی نداشته باشد ولی به طور قطع با افزایش تعداد دستگاه ها، هزینه های تامین قطعات نیز بیشتر خواهد شد. شارژ کارتریج رنگی لیزری بدون تردید بهترین گزینه برای صرفه جویی در سازمان های با ترافیک کاری بالاتر است.

آیا کیفیت چاپ، پس از شارژ پرینتر لیزری تغییر می کند؟

کیفیت چاپ بستگی به نوع تونر استفاده شده به هنگام شارژ پرینتر لیزری دارد. در بازار برندهای نامرغوب و بی کیفیت زیادی به فروش می رسد که اصلا کارایی مناسبی ندارند. برای اینکه با مشکل افت کیفیت چاپ مواجه نشوید همیشه از تونرهای معتبر و کیفیت اصل استفاده کنید. خدمات شارژ کارتریج پرینتر هوم سرویز توسط تکنیسین های متخصص ارائه می شود. این سرویس دارای گارانتی است و به شرط اصل بودن تونر، انجام می شود. پس از شارژ یا تعویض کارتریج، هیچ گونه افت کیفیت چاپ در پرینتر به وجود نخواهد آمد.

توجه داشته باشید که نام برند بر روی بدنه کارتریج های اصل، حک شده است. اگر مشخصات کارتریج بر روی برچسب درج شده باشد، در تقلبی بودن آن تردید نکنید.

تعویض کارتریج پرینتر یا شارژ کارتریج لیزری کدام یک؟

قبل از این مقایسه باید یه معرفی و تعریف اجمالی کارتریج پرینتر لیزری و کارتریج پرینتر جوهرافشان بپردازیم. شارژ کارتریج لیزری که با نام تونر نیز شناخته می شوند، حالت پودری دارند. در این نوع پرینترها، دستور چاپ توسط درام صادر می شود. قیمت کارتریج پرینتر لیزری در مقایسه با کارتریج پرینترهای جوهرافشان بیشتر است. از مزایای دیگر آنها، طول عمر بالای آنها است. شارژ کارتریج پرینتر جوهرافشان، هم به صورت رنگ مشکی تک رنگ و هم شامل سه رنگ اصلی آبی، قرمز و زرد موجود هستند. کارتریج جوهری، از جنس مایع است. در پرینتر جوهرافشان hp و پرینتر اپسون و غیره دستور چاپ بر روی کاغذ توسط جوهر و هد انجام می شود.

زمانی که ظرفیت یک کارتریج تمام می شود، دو گزینه را می توان انتخاب نمود. یک شارژ کارتریج در محل و دومین مورد تعویض کارتریج در محل . اگر پرینتر شما جوهر افشان است، توصیه می می شود به جای شارژ کارتریج جوهر افشان، آن را تعویض کنید. زیرا در بعضی مواقع شارژ کارتریج جوهر افشان موجب آسیب به دستگاه چاپگر می شود.

شارژ یا تعویض کارتریج پرینتر لیزری نیز بستگی به کیفیت و حساسیت کار شما دارد. اگر به کیفیت بالا در پرینتر صفحات نیاز ندارید. می توانید به شارژ کارتریج پرینتر لیزری بپردازید. متاسفانه کیفیت چاپ کارتریج شارژ شده از کارتریج اصلی و فابریک دستگاه کمتر است و ظرفیت محدود تری نیز دارد.

بهترین موقع تعویض کاتریج پرینتر چه موقع است؟

به طور معمول هر 6 ماه را به زمان تعویض کارتریج اختصاص می دهند. البته در پرینترهای پیشرفته پیغامی برای تعویض کارتریج پرینتر نمایش داده می شود. در مواردی که هم به این تکنولوژی مجهز نیستند کم شدن کیفیت برگه های چاپ شده نشان دهنده ی زمان تعویض کارتریج است.

شارژ کارتریج انواع برندهای پرینتر

  • شارژ کارتریج hp اچ پی
  • شارژ کارتریج کانن
  • شارژ کارتریج سامسونگ
  • شارژ کارتریج پاناسونیک
  • شارژ کارتریج برادر
  • شارژ کارتریج پرینتر لیزری رنگی
  • شارژ کارتریج پرینتر لیزری سیاه و سفید

راهکارهای تشخیص کارتریج ارجینال در هنگام شارژ پرینتر لیزری در محل

  • کیفیت بسته بندی کارتریج تا حد بالایی گویای اصالت کالا می باشد. به بسته بندی کارتریج قبل از شارژ و یا تعویض آن توجه کنید.
  • به هولگرام کارتریج دقت کنید. هولگرام باید براق باشد. و کلمه OK در داخل هولگرام باید به وضوح دیده شود و حالت برجسته داشته باشد.
  • مهمترین معرفه کارتریج اصل، لیبل آن می باشد. در هنگام شارژ کارتریج کانن به لیبل در پشت جعبه کارتریج توجه کنید. این لیبل بیان کننده ی مدل دستگاه می باشد که غیر قابل دستکاری و خدشه وارد کردن است.
  • در صورتی که برنامه اسکنر را در گوشی هوشمند خود دارید. هولگرام را اسکن کنید. تمام مشخصات کآن به طور کامل پس از اسکن بیان می شود.

هر کارتریج چند مرتبه قابل شارژ شدن است؟

تا زمانی که کارتریج سالم است و دچار شکستگی نشود می توانید اقدام به شارژ کارتریج پرینتر لیزری کنید. البته در مواردی نیز در کنار شارژ کارتریج باید چند قطعه تعویض شود. البته در موارد این چنینی باید برآورد شود که هزینه تعویض کارتریچ به صرفه تر است یا شارژ آن. رعایت این مورد که در هر بار شارژ کارتریج در محل از تونرهای اورجینال استفاده شود بر کیفیت نهایی پرینتر تاثیر دارد.

قیمت شارژ کارتریج در محل به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت شارژ پرینتر به موارد متعددی وابسته است. از این رو به طور معمول نمی توان مبلغ ثابتی را به عنوان هزینه شارژ کارتریج مطرح نمود. در ادامه به معرفی عوامل موثر بر قیمت شارژ کارتریج خواهیم پرداخت.

· نوع و مدل پرینتر بر هزینه شارژ پرینتر تاثیر دارد

نوع و مدل پرینتر و البته نوع آن از عوامل موثر بر هزینه شارژ کارتریج هستند. به طور کلی پرینتر ها را می توان در چهارگروه پرینتر لیزری، پرینتر حرارتی، پرینتر سوزنی و پرینتر جوهر افشان تقسیم کرد. که هزینه شارژ کارتریج در محل برای هر کدام از این گونه ها متفاوت است. برای مثال هزینه شارژ کارتریج جوهر افشان با قیمت شارژ کارتریج رنگی لیزری متفاوت است.

· برند پرینتر بر قیمت شارژ کارتریج تاثیر دارد

همچنین قیمت کارتریج پرینتر بسته به برند پرینتر نیز متفاوت است. چرا که برندهای مختلف پرینتر میزان مصرف جوهر متفاوتی نیز دارند و در نتیجه تعداد دفعات شارژ در آنها نیز با هم تفاوت دارند. برای مثال قیمت شارژ کارتریج سامسونگ با هزینه شارژ کارتریج hp قطعا یکسان نیست.

· ابعاد پرینتر

هر چه پرینتر بزرگتر باشد طبعا به چوهر بیشتری برای شارژ نیاز است و هزینه شارژ کارتریج نیز بالا می رود.

برای اطلاع از قیمت شارژ کارتریج لیزری می توانید از خدمات آنلاین هوم سرویز استفاده کنید و از افراد متخصص در این زمینه مشاوره لازم را دریافت کنید.

نحوه شارژ کارتریج چگونه است؟

پس از خرید کارتریج برای پرینتر باید تمام وسایل مورد نیاز مانند جوهر، سرنگ، برچسب و دفترچه راهنما را در داخل این کیت قرار گرفته باشد. از آنجایی که مراحل تعویض کارتریج یا شارژ تونر ممکن است کمی کثیف کاری به همراه داشته باشد باید تعدادی دستمال و روزنامه در زیر کار نگه دارید. البته اگر در اینکار مهارت ندارید از عینک و دستکش هم استفاده کنید تا جوهر در چشم و روی پوستتان نریزد و کارتریج قبلی را خارج کنید. بر اساس دفترچه راهنما مراحل کار توضیح داده شده است. بر روی کارتریج سوراخی برای وارد کردن جوهر تعبیه شده است. به طور مثال برای برای شارژ کارتریج پرینتر hp هم برای هر رنگ یک سوراخ جداگانه تعبیه شده است. با استفاده سرنگ امتحان کنید که کدام سوراخ به مخزن راه دارد.

همچنین اگر هیچ سوراخی روی کارتریج وجود ندارد باید به فکر ایجاد یک ورودی برای جوهر باشید. سپس سرنگ را از جوهر پر کرده و تا انتها در مخزن فرو کنید و مراقب باشید که هوا به سرنگ وارد نشود. این کار را به آرامی انجام دهید تا حبابی به وجود نیاید.

سپس ورودی سوراخ را با برچسب بپوشانید و یا از چسب شیشه ای کمک بگیرید. در نهایت کارتریج در در محل خود نصب کنید و چند برگ پرینت کنید تا کیفیت کار را بررسی کنید.

شارژ و تعویض کارتریج پرینتر در محل خود را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

با توجه به ابعاد دستگاه و امکان آسیب دیدن در حین جابجایی بسیاری از افراد ترجیح می دهند، شارژ کارتریج پرینتر در محل انجام دهند. شارژ تونر در محل با هزینه را می توانید از متخصصین ما دریافت کنید. از مزایای دیگر این کار نظارت کامل به نحوه ی شارژ و تعویض کارتریج می باشد. در هوم سرویز شارژ پرینتر hp ، شارژ تونر اپسون، پرینتر ریکو، پرینتر کونیکا مینولتا، پرینتر برادر و سامسونگ انجام می شود. کارتریج های ارایه شده توسط تعمیرکار هوم سرویز اصل بوده و هولگرام شرکت سازنده را دارا می باشند. تمامی قطعات و کارتریج مورد نیاز برای شارژ و تعویض کارتریج با فاکتور به مشتری ارائه می گردد.

در صورت نیاز به شارژ کردن کارتریج در محل کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. متخصصین ما جهت مشاوره رایگان و اعلام قیمت ها با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...​

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس شارژ کارتریج و همچنین ارایه خدمات شارژ کارتریج پرینتر لیزری نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات ماشین اداری ارائه می دهد که شامل سرویس دستگاه کپی در محل, سرویس پرینتر در محل, تعمیر کارتخوان بیسیم می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های رایانه و تکنولوژی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس شارژ کارتریج

شارژ کارتریج پرینتر لیزری

شارژ کارتریج پرینتر جوهر افشان

تعویض کارتریج خشک شده

تعویض مخزن کارتریج

تخلیه‌ باقیمانده تونر داخل کارتریج و جایگزینی با نمونه اورجینال

شارژ و تعویض کارتریج پرینترهای اچ پی، اپسون، سامسونگ، کانن، برادر و ....

نظرات کاربران

profile picture
حسام هامونی

کارشون عالی بود بسیار منصف و انسان شریف و دوست داشتنی بودن

شرایط شارژ کارتریج پرینترهای لیزری و جوهر افشان

تهیه لوازم، قطعات در خصوص شارژ و تعویض کارتریج پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد مشاوره لازم را به مشتری ارایه نماید و در صورت تایید مشتری شارژ یا تعویض کارتریج را انجام دهد.

همیار موظف است بلافاصله پس از حضور در محل مشتری وضعیت سلامت دستگاه پرینتر مشتری را بررسی نماید و پس از مشورت با مشتری نسبت به شارژ کارتریج اقدام نماید. به همین ترتیب مشتری نیز پس از انجام شارژ پرینتر می بایست وضعیت دستگاه را بررسی نماید. چنانچه دستگاه دارای عیب یا خرابی باشد بلافاصله به همیار اطلاع رسانی نماید.

شارژ کارتریج پرینتر انجام شده توسط همیار شامل یک هفته گارانتی همیاران می باشد و در صورت بروز خرابی همیاران می بایست نسبت به رفع مشکل اقدام نماید.

هزینه دقیق تعویض کارتریج پس از بررسی همیار متخصص به مشتریان اعلام خواهد شد، لذا همیاران بر اساس توضیحات مشتری، برآورد اولیه هزینه شارژ کارتریج را به صورت تلفنی به مشتریان ارایه داده و پس از بررسی فیزیکی دستگاه پرینتر و وضعیت کارتریج قیمت دقیق خدمت مشتریان ارائه می شود. پس از تایید مشتری نسبت به شارژ، تعمیر، تعویض و یا انصراف از آن اقدام خواهد شد. همیار بدون هماهنگی با مشتری مجوز شارژ و تعویض کارتریج را نخواهد داشت.

همیاران هوم سرویز احراز هویت و صلاحیت شده و دارای مدارک فنی معتبر می باشند و همچنین تضامین و قرارداد مستقلی از ایشان نزد هوم سرویز وجود دارد، ولیکن در حین سپردن خدمات مورد نظر شما به همیاران حتما نظرات و تجربیات سایر مشتریان از خدمات اخذ شده از همیار را ملاک انتخاب و تایید همیار قرار دهید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

repair-printers-scanners
تعمیر و سرویس پرینتر و اسکنر
قیمت از 250,000 الی 2,800,000 تومان
network-maintenance
نصب و راه اندازی شبکه
قیمت از 350,000 الی 350,000 تومان
repair-copy-machine
تعمیر و سرویس دستگاه کپی
قیمت از 2,250,000 الی 10,800,000 تومان
computer-repair
تعمیر کامپیوتر
قیمت از 300,000 الی 860,000 تومان