خانگی و ساختمانی

راهنمای خرید ایزوگام مرغوب

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اگر تصمیم به تعمیر و یا تعویض ایزوگام دارید بدون توجه به قیمت ها، بهترین را انتخاب کنید. با توجه به انواع مارک ایزوگام و شرکت هایی که در زمینه تولید عایق های رطوبتی فعالیت دارند، خرید ایزوگام با کیفیت کار دشواری است. به طور معمول اکثر افراد شناختی از بهترین نوع ایزوگام ندارند و نمی دانند کدام محصول کیفیت بالاتری دارد. بخش عمده ای از قیمت نصب ایزوگام مربوط به خود عایق است. برای اینکه کیفیت عایق بندی پشت بام و عایق های رطوبتی بالا باشد، استانداردهایی در نظر گرفته می شود. اگر در این زمینه اطلاعی ندارید با ما تماس بگیرید. سرویس نصب ایزوگام هوم سرویز، با استفاده از بهترین محصولات موجود در بازار انجام می شود. انواع ایزوگام استاندارد و با کیفیت محصول شرکت های معروف برای عایق کاری در ساختمان استفاده می شود.

خرید ایزوگام با کیفیت چه تاثیری در عایق بندی دارد؟

 همه محصولات موجود در بازار دارای کیفیت خوبی نیستند.  نصب یک ایزوگام مرغوب و با کیفیت، عمر سازه را نیز افزایش می دهد. نفوذ آب به دیوارهاف سقف و سایر قسمت ها موجب آسیب جدی به ساختمان می شود. پشت بام، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه ها همگی می بایست به خوبی عایق بندی شوند. ایزوگامی که کیفیت مناسبی ندارد، خیلی زود فرسوده می شود. از طرفی احتمال نفوذ آب و یا ترک خوردگی محصول بی کیفیت هم وجود دارد. اگر قصد خرید ایزوگام را دارید با حرفه ای ها تماس بگیرید.

قیمت نصب ایزوگام در هوم سرویز

قیمت خرید ایزوگامخدمات نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و عایق نانو

بررسی قبل از خرید ایزوگام

این حق مشتری است که قبل از خرید، کیفیت محصول را برسی کند. برای اینکه خیال تان راحت باشد از ایزوگام هایی که تولید شرکت های خوشنام است، خریداری کنید. شرکت های معروف اعتبار خود را زیر سوال نمی برند. بنابراین دقت بیشتری را به کار می برند تا کیفیت نهایی محصول قابل قبول باشد. به لحاظ ظاهری یک ایزوگام مرغوب دارای ایراد و نقص نیست. هر گونه بریدگی یا عیب و نقص در سطح ایزوگام، قابل قبول نیست. قبل از خرید ایزوگام دقت کنید تا جنس بی کیفیت را به بهای محصول مرغوب خریداری نکنید. با بررسی این موارد هم می توانید کیفیت و جنس ایزوگام را بررسی کنید:

ایزوگام طرح دار خدمتی نوین از هوم سرویز

  • نشان استاندارد بر روی بهترین ایزوگام

صنایع ساختمان سازی تحت پوشش استاندارد ایران قرار دارند. محصولات تولید شده داخلی همگی توسط استاندارد ایران بررسی می شوند. از تولید شیر آلات و یراق آلات آشپزخانه گرفته تا ایزوگام همگی می بایست تویط کارشناسان اداره استاندارد بررسی شوند. خرید محصولاتی که دارای آرم استاندارد ایران نیستند، شاید ارزان تر تمام شود ولی قطعا پول تان را برای خرید محصول به درد نخور و بی کیفیتی هدر داده اید. کارخانه ایزوگام دلیجان، ایزوگام بام گستر ، ایزوگام کار از کارخانه های معروفی هستند که تحت نظارت اداره استاندارد ایران قرار دارند.آرم و نشان استاندارد بر روی پوشش ایزوگام و خود محصول هم درج شده است که به سادگی می توانید ببینید.

نکات مهم درباره عایق رطوبتی استخر

راهنمای خرید ایزوگام استانداردخرید ایزوگام استاندارد و  قیمت هر متر ایزوگام با نصب
  • بوی نامطبوع ایزوگام نامرغوب

یک راه ساده برای تشخیص کیفیت محصول استفاده از بویایی است. انتظار نداشته باشید این محصول بوی گل و گلاب بدهد اما به مشام رسیدن بوی نامطبوع هم یک علامت هشدار جدی است. استفاده از مواد و الیاف مصنوعی نامرغوب و غیر استاندارد در تولید ایزوگام یک تقلب آشکار است. علت بوی ناخوشایند محصول همین امر است. البته در برخی مواقع نیز پس از نصب ایزوگام ، کم کم بوی نامطبوعی از آن منتشر می شود که نشان دهنده بی کیفیت بودن محصول است. در این صورت دستتان به جایی بند نیست و مجبورید پروسه تعویض ایزوگام را دوباره انجام دهید. 

  • آزمایش انعطاف پذیری ایزوگام

برای اینکه ایزوگام روی سطح کار بنشیند از حرارت استفاده می شود. محصولات مرغوب دارای حالت کشسانی بیشتری بوده و خشک و بدون انعطاف نیستند. محصولاتی که دارای انعطاف بالاتری هستند به سادگی پاره و یا شکسته نمی شوند. ایزوگام را با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه انتخاب کنید و از محصولات استاندارد با کیفیت و دارای انعطاف بالا، استفاده کنید. برای اینکه بدانید جنس این محصول دارای کیفیت مناسب است می توانید یک تکه از ایزوگام را بکشید. در صورتی که به سادگی و با کمترین فشاری، محصول پاره شد حتما مشکلی در ساخت آن وجود دارد. این محصول را به هیچوجه خریداری نکنید.

عایق رطوبتی نانو چه کاربردی دارد؟

خرید عایق استانداردنصب و خرید ایزوگام با کیفیت برای عایق پشت بام
  • وزن ایزوگام مرغوب

برخی از شرکت های تولید کننده برای کاهش هزینه تولید، وزن هر متر مربع از محصول را کم می کنند! کاهش وزن عایق به معنای کم شدن کیفیت آن است. عایق های بسار سبک، نازک تر بوده و به سادگی در برابر گرما و نور خورشید آسیب می بینند. وجود ترک ها و شکست های عایق ناشی از عدم تحمل در برابر تغییرات آب و هوایی است. در هنگام خرید ایزوگام وزن عایق را از روی بسته بندی ها بررسی کنید. عایق های کمتر از 39 کیلوگرم دارای کیفیت مناسبی نیستند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ایزوگام، قیرگونی و آسفالت هم ارائه میده؟
  • بهترین ایزوگام دو لایه یا تک لایه

انواع ایزوگام در دو نوع یک لایه و دو لایه تولید می شود. به هنگام خرید نوع کاربری محصول را در نظر داشته باشید. عایق رطوبتی بام در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارد. استفاده از ایزوگام های تک لایه برای عایق بندی پشت بام توصیه نمی شود. این محصول از یک لایه پلی استر تشکیل شده و تحمل اشعه ماورا بنفش خورشید را ندارد.  عایق های دو لایه از لایه پلی استری به اضافه یک لایه اضافی از تیشو ساخته شده اند. بدون تردید این محصول برای عایق بندی پشت بام بسیار مناسب تر است.

قیمت خرید ایزوگام

بهترین زمان برای تعویض ایزوگام فصل تابستان است. با توجه به هوای مناسب در تابستان، سطح پشت بام کاملا خشک است و می توانید به راحتی عملیات نصب ایزوگام را انجام دهید. قبل از اینکه بارش های پاییزی از راه برسند در مورد خرید ایزوگام و نصب آن تصمیم گیری کنید.وقتی موقع انتخاب عایق با کیفیت می شود نباید به قیمت های بسیار پایین اطمینان کنید. قیمت خرید ایزوگام و عایق های رطوبتی معیار خوبی برای سنجش کیفیت محصول است. اما مهم تر از آن نصاب ایزوگام است. حتی با خرید بهترین عایق ها هم در صورت نصب غیر اصولی با مشکل روبرو می شوید. برای اطلاع از قیمت نصب ایزوگام هوم سرویز با ما تماس بگیرید. نصب حرفه ای عایق های رطوبتی پشت بام، عایق بندی حمام و توالت، عایق رطوبتی استخر، عایق نانو در ساختمان با هماهنگی قبلی پذیرفته می شود.

هزینه نصب ایزوگام

قیمت آسفالت کاری
قیمت قیرگونی

برای ثبت سفارش رایگان سرویس ایزوگام، قیرگونی و آسفالت و عایق نانو از اپ هوم سرویز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا