ساخت آلاچیق فلزی

ساخت آلاچیق فلزی

از 1157 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت ساخت آلاچیق فلزی در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت طراحی و ساخت آلاچیق فلزی

توافقی

متوسط قیمت0 تومانکمینه قیمت0 تومانبیشینه قیمت0 تومان

آنچه درباره ساخت آلاچیق فلزی خواهید خواند

  • ساخت آلاچیق فلزی باغ، حیاط و پشت بام منازل
  • انواع آلاچیق فلزی بر اساس طراحی و کاربرد
  • طرح آلاچیق فلزی
  • ساخت اسکلت آلاچیق فلزی با کمترین هزینه
  • ساخت آلاچیق فلزی ساده
  • ارتفاع آلاچیق فلزی چقدر باید باشد؟
  • ساخت آلاچیق فلزی روی پشت بام
  • هزینه ساخت آلاچیق فلزی به چه مواردی بستگی دارد؟
  • ساخت انواع آلاچیق باغ فلزی توسط متخصصین هوم سرویز

ساخت آلاچیق فلزی باغ، حیاط و پشت بام منازل

ساخت آلاچیق فلزی یکی از بهترین اقدامات برای زیباسازی محوطه حیاط منازل و باغ می باشد. با نصب آلاچیق فلزی در باغ می توان از هوای آزاد در تمامی فصول سال بهره مند شد. آلاچیق های فلزی و آلومینیومی نسبت به سایر متریال ها برتری هایی مانند انعطاف پذیری بالا دارند، از این رو می توان اشکال مختلفی را با استفاده از این متریال پدید آورد. ساخت آلاچیق فلزی علاوه بر کاربردش که ایجاد سایه و نشیمنگاه است، از استحکام بالایی نیز برخوردار است و برای سالیان سال می تواند مکان خوبی برای آرامش همه اعضای خانواده باشد. اگر قصد ساخت یا نصب آلاچیق فلزی دارید با ما در ادامه همراه باشید. در ادامه انواع آلاچیق و معرفی عوامل موثر بر هزینه ساخت آلاچیق فلزی را شرح خواهیم داد.

انواع آلاچیق فلزی بر اساس طراحی و کاربرد

آلاچیق باغی فلزی

منظورمان از ساخت آلاچیق باغی، ساخت اسکلت فلزی است و برای تزیینات آن از بتن یا چوب استفاده می شود. در طراحی این سازه از اشکال چند ضلعی منظم استفاده می شود. همچنین سقف آلاچیق فلزی معمولی را نیز اغلب به شکل شیروانی طراحی و اجرا می کنند.

آلاچیق فلزی مدرن

نمونه مدرن دقیقا در نقطه مقابل آلاچیق سنتی قرار می گیرد. معمولا در ساخت آلاچیق فلزی مدرن هیچ قانون و قاعده ای وجود ندارد و همه به خلاقیت طراح و خواسته مشتری بر می گردد. استفاده از اشکال هندسی غیر منظم و سقف های صاف از خصوصیات بارز آلاچیق آهنی مدرن هستند.

نصب آلاچیق فلزی قابل حمل یا پرتابل

آلاچیق آماده قابل حمل یا پرتابل یک نمونه پر طرفدار دیگر است که معمولا برای کمپ استفاده می شود. این مدل آلاچیق ها سبک و تاشو هستند و برای سقف آنها از پارچه های نایلونی سبک استفاده می شود.

طرح آلاچیق فلزی

به لحاظ طراحی تنوع زیادی در آلاچیق ها دیده می شود. معمولا با توجه به مکان نصب آلاچیق می توان نسبت به طراحی آن اقدام کرد. آلاچیق هایی که در فضایی سبز و میان گیاهان طراحی می شوند اغلب با گیاهان طبیعی پوشیده شده اند. حتی می توان برای سقف این نوع آلاچیق ها از گیاهان سبز و رونده نیز استفاده کرد. تعبیه لانه های پرندگان در لا به لای تیرک های سقف بر جذابیت این سازه های فلزی اضافه می کند. به غیر از اسکلت و بدنه اصلی آلاچیق که با فلز کار می شود می توان از انواع متریال از جمله تور، پارچه،حصیر و … نیز در طراحی آلاچیق بهره برد. به این ترتیب طراحی سنتی و منحصر به فردی را خواهید داشت. آلاچیق های فلزی دایره ای، چهارگوش، پنج بخشی و … همگی گزینه های خوبی برای زیبا سازی فضای باز هستند.

در ویلاها و باغ های شخصی می توان از پرده ها برای جلوگیری از ورود آفتاب و زیبایی آلاچیق استفاده کرد.

ساخت اسکلت آلاچیق فلزی با کمترین هزینه

مدل ساخت اسکلت آلاچیق فلزی می تواند شامل شکل های هندسی متفاوتی مانند چهارگوش، پنج گوش، بیشتر و یا کاملا دایره ای باشند. یکی از ویژگی های بارز این سازه ها در این است که می توانید سقف های گوناگونی را بر روی آنها اجرا نمایید. از سقف های شیشه ای و متحرک گرفته تا سقف های مشبک و طرح های پارچه های همه قابلیت اجرا بر روی این سازه ها را دارند. طراحی آلاچیق فلزی با توجه به سلایق افراد متفاوت از یکدیگرند. برخی دارای ستون و اسکلت ضخیم هستند و برخی بسیار با ظرافت ساخته می شوند. طبعا اگر به دنبال ساخت آلاچیق فلزی ارزان هستید باید در ساخت اسکلت فلزی آلاچی از آهن کمتری استفاده کنید و نمونه و طرح هایی را انتخاب کنید که در ترکیب با سایر متریال ها ساخته می شوند و حجم آهن کمتری نیاز دارند.

ساخت آلاچیق فلزی ساده

اگر از توانایی فنی متوسط برخوردار هستید و لوازمی مانند دستگاه جوش و برش فلز را در اختیار دارید می توانید خودتان اقدام به ساخت آلاچیق فلزی ساده کنید. برای ساخت آلاچیق فلزی ارزان در قدم اول باید بر اساس فضای مورد نظرتان اقدام به طراحی و اندازه گیری ابعاد آلاچیق کنید. ابتدا سوراخ هایی برای نصب ستون های آلاچیق حفر کنید. باید در این زمان دسترسی به نقشه لوله کشی های زیر زمینی داشته باشید یا از افراد متخصص کمک بگیرید. برای قراردادن ستونهای آلاچیق و نصب اسکلت باید سوراخ های 70 تا 120 سانتی حفر کنید تا استحکام کافی داشته باشند. باید ستون های خود را به شکل ابعاد 2.5 در 2.5 حفر کنید. البته این ابعاد با توجه به فضای شما تا حدی قابل تغییر هستند. در زیر حفزه ها مقداری شن و ماسه بریزید تا تیرهای ستون طی مرور زمان جابجا نشوند. پس از قرار دادن ستونها در داخل حفره ها باید اقدام به بتن ریزی کنید. بعد از بتن ریزی باید یک روز کامل مهلت دهید تا سیمان کاملا خشک شود و سپس اقدام به نصب سقف آلاچیق فلزی کنید.

ارتفاع آلاچیق فلزی چقدر باید باشد؟

بهترین ارتفاع آلاچیق فلزی بین 2.5 تا 3 متر است. اما شما بسته به نیاز خود و ابعاد کلی آلاچیق می توانید این اندازه را کمتر یا بیشتر کنید. البته ارتفاع بیشتر از 3 متر معمولا توصیه نمی شود. در نتیجه مهمترین عاملی که تعیین کننده ارتفاع ابعاد کلی آن است تعداد نفراتی هستند که دوست دارید از آنجا استفاده کنند. یکی از بهترین انواع آلاچیق که می توان از حداکثر فضا در آن استفاده کرد آلاچیق دایره ای با ارتفاع حدود 2.70 سانت است.

ساخت آلاچیق فلزی روی پشت بام

ساخت آلاچیق فلزی پشت بام به عنوان مکانی که در تمام ساعات شبانه روز می تواند در دسترس افراد ساکن ساختمان قرار بگیرد متداول شده است. نصب آلاچیق فلزی پشت بام در اجرای روف گاردن یا بام سبز بسیار کاربرد دارد. در آلاچیق پشت بامی می توان از ترکیب متریال مختلفی مانند فلز شیشه و چوب پلاست استفاده کرد. اینکه در چه منطقه مکانی و با چه آب و هوایی می خواهید اقدام به ساخت این سازه نمایید، متریال مورد نیاز را تغییر می دهد. برای انتخاب مدل آلاچیق فلزی و متریال مناسب می توانید با متخصصین هوم سرویز مشورت کنید تا با مناسب ترین هزینه ساخت اسکلت آلاچیق فلزی بهترین سازه را انتخاب و نصب کنید.

هزینه ساخت آلاچیق فلزی به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت آلاچیق فلزی به نوع آلاچیق، متریال مورد نظر و البته ابعاد آلاچیق مورد نظر بستگی دارد. خیلی از افراد قیمت ساخت آلاچیق فلزی را متری اعلام می کنند که این مورد ممکن است بر اساس نیاز مشتری تغییر کند. نحوه زیر سازی عامل مهم دیگری در تعیین هزینه ساخت آلاچیق فلزی است. گاهی فقط آلاچیق پیش ساخته را روی سطح قرار می دهند و فنداسیون ریزی نمی کنند در این صورت قیمت نصب آلاچیق فلزی بسیار کاهش پیدا می کنند. البته مواردی مانند هزینه حمل و اجرت نصب آلاچیق فلزی نیز پس از بازدید از محل اعلام می شود. هزینه ساخت آلاچیق فلزی چند ضلعی نسبت به آلاچیق های چهار ضلعی و دایره شکل به دلیل قرار دادن ستون های بیشتر، گرانتر تمام می شود.

ساخت انواع آلاچیق باغ فلزی توسط متخصصین هوم سرویز

در صورتیکه مایل به ساختن آلاچیق فلزی باغی در ویلا و یا فضاهای دیگر هستید می توانید از متخصصین و استادکاران هوم سرویز کمک بگیرید. ساخت آلاچیق فلزی ساده و ارزان بر اساس بودجه مد نظر شما، تخصص ماست. برای دریافت خدمات می توانید به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید تا جهت مشاوره و اعلام قیمت و شرایط کار با شما تماس گرفته شود.

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس ساخت آلاچیق فلزی و همچنین ارایه خدمات ساخت آلاچیق ساده فلزی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات دکوراسیون ارائه می دهد که شامل نصب پرده جدید توسط نصاب پرده حرفه ای, دوخت پرده ساده و شیک, نصب کاغد دیواری قابل شستشو , نصب پوستر کاغذ دیواری, نصب دیوار پوش پی وی سی , بازسازی خانه ویلایی و آپارتمانی, بازسازی آشپزخانه قدیمی, طراحی دکوراسیون داخلی, طراحی دکوراسیون مغازه, نصب موکت راه پله, طراحی و اجرای روف گاردن, محوطه سازی باغ و ویلا, ساخت آبنما در حیاط منزل, ساخت آلاچیق چوبی و پرگولا, اجرای نمای کامپوزیت ساختمان, غرفه سازی نمایشگاه می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس ساخت آلاچیق فلزی

ساخت آلاچیق ساده فلزی

ساخت آلاچیق فلزی پرتابل فلزی

ساخت آلاچیق فلزی روی پشت بام

اجرای آلاچیق فلزی حیاط باغ و ویلا

اجرای آلاچیق فلزی پیش ساخته

ساخت آلاچیق آهنی مدرن و چند ضلعی

نظرات کاربران

profile picture
ابوالقاسمی ابوالقاسمی

کیفیت کارشون عالی بود و از نظر زمانی هم کارشون رو به موقع انجام دادن

profile picture
مهناز زردوز

عالی بودن ایشون پولی که دادم حلالشون باشه

profile picture
اقای ابراهیمی

واقعا عالی بود بسیار آقای خوش برخوردی بودن کاملا راضی هستیم

profile picture
مهشید فروغی یکتا

با حوصله و دلسوزی و اخلاق خوب کار تعمیرات ما را انجام دادند.

شرایط ساخت آلاچیق باغی فلزی ساده و مدرن و ساخت اسکلت آلاچیق

قیمت دقیق ساخت آلاچیق فلزی مورد نظر شما پس از بازدید و مراجعه حضوری کارشناس مشخص می شود.

هزینه های اعلامی با احتساب یراق آلات و سایر هزینه ها بوده و همیار مجاز به دریافت هیچگونه هزینه اضافه تری نمی باشد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

fountain
طراحی و ساخت آبنما
در حال بروزرسانی قیمت
garden-design
محوطه سازی و طراحی باغچه
قیمت از 500,000 الی 19,000,000 تومان
roof-garden
طراحی و اجرای روف گاردن
در حال بروزرسانی قیمت
irrigation-system
سیستم آبیاری قطره ای
قیمت از 600,000 الی 600,000 تومان