تعمیر توری پنجره

تعمیر توری پنجره

از 1428 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعمیر توری پنجره در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت تعمیر و تعویض توری ثابت و ریلی(هر متر مربع)

450,000 تومان

قیمت تعمیر و تعویض توری پلیسه(هر متر مربع)

550,000 تومان

متوسط قیمت350,000 تومانکمینه قیمت300,000 تومانبیشینه قیمت1,500,000 تومان

آنچه درباره تعمیر توری پنجره خواهید خواند

  • تعمیر توری پلیسه و تعمیر توری فلزی چگونه انجام می شود؟
  • تعمیر توری پنجره چگونه انجام می شود؟
  • اقداماتی که قبل از تعمیر توری پلیسه باید انجام دهید
  • تعمیر و تعویض توری درب و پنجره
  • روش های تعمیر توری پنجره دوجداره
  • قیمت تعمیر توری پنجره upvc و معمولی چقدر است؟
  • خدمات تعمیرات توری پنجره را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

تعمیر توری پلیسه و تعمیر توری فلزی چگونه انجام می شود؟

تعمیر توری درب و پنجره چون یکی از پرکاربردترین لوازم است بیشتر درخواست می شود. این ایرادات ممکن است به علت بازی کودکان یا اشتباه خودمان ایجاد شوند و وجود چنین سوراخی هرچند کوچک، می تواند باعث ورود حشرات مزاحم به منزل ما شود. در چنین حالتی شما دو راه دارید، یا اینکه باید به تعویض توری پنجره فکر کنید که این کار هزینه بر خواهد بود و یا باید به تعمیر توری پلیسه ای بپردازید که این روش مقرون به صرفه تر است. توری فلزی عمر طولانی دارد و اگر راه تعمیر توری پلیسه را به خوبی بلد باشید، مدت طولانی برای شما کار می کند و نیازی به عوض کردن توری پنجره نخواهید داشت. در ادامه روش های تعمیرات توری پنجره و قیمت تعمیر توری پنجره را برایتان شرح خواهیم داد.

تعمیر توری پنجره چگونه انجام می شود؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که آیا می شود به تعمیر توری فلزی پرداخت؟ باید بگوییم که اگر مقدار سوراخ یا پارگی توری فلزی کم و کوچک باشد، می توانید از طریق روش هایی مانند دوختن یا وصله زدن که در ادامه درباره آنها توضیح می دهیم، پارگی را برطرف کنید. اما اگر توری فلزی شما دارای سوراخ بزرگی باشد که به راحتی نتوانید آن را پوشش دهید، بهتر است آن را متر کرده و با خرید توری فلزی پنجره و تعویض توری پنجره به راحتی مشکل را حل کنید.

اگر قاب توری سالم باشد، شما می توانید به راحتی توری را تعویض کنید، ولی اگر قاب توری هم آسیب دیده است، بهتر است از یک متخصص درخواست کنید تا اقدام به تعویض توری پنجره نماید.

اقداماتی که قبل از تعمیر توری پلیسه باید انجام دهید

تعمیر توری پلیسه، تعمیر توری پنجره دوجداره، تعمیر توری آکاردئونی و… همه از انواع توریهایی هستند که در صورت پارگی و خرابی در آنها، می توانید از روش های تعمیری که در ادامه می گوییم استفاده کنید.

البته قبل از تعمیر توری فلزی پنجره، باید تمیزکاری های لازم را انجام دهید. معمولا وقتی توری فلزی پاره می شود، بافت آن بهم می ریزد و سیم های پاره شده و نوک تیزی دور سوراخ ایجاد می شوند. قبل از اقدام برای ترمیم توری فلزی، باید این سیم ها را با استفاده از قیچی یا سیم چین جدا کنید و سعی کنید که اضافی آنها را برگردانید تا به دستتان فرو نروند و مشکلی ایجاد نکنند.

البته باید در طی انجام این کار، دقت کنید که قیچی یا سیم چین باعث ایجاد پارگی بیشتر در توری نشوند. برای انجام این کار نباید عجله کنید و باید به اندازه کافی حوصله به خرج دهید. توصیه می کنیم برای اینکه با تمرکز بیشتری کار تعمیر توری فلزی را انجام دهید، آن را از پنجره جدا کنید و روی زمین بگذارید تا کار برایتان راحت تر باشد.

تعمیر و تعویض توری درب و پنجره

· تعمیر توری پلیسه ای

تعمیر توری پلیسه ای پنجره ممکن است به علت های مختلفی نیاز شود. گاهی نیز برای تعمیر توری آکاردئونی که از قاب خود خارج می شود، نیاز به رگلاژ و تعمیر توری پلیسه پنجره است. همچنین در صورت پارگی نیز می توان با استفاده از توری آماده با چسب اقدام به رفع پارگی محل مورد نظر نمود.

· تعمیر توری پنجره آهنربایی

این تورها به دلیل استفاده مکرر ممکن است خاصیت آهنربایی خود را از دست بدهند. برای تعمیر توری آهنربایی باید اقدام به تعویض آهنربا نمود و قسمت های پاره را با استفاده از روش هایی که در ادامه توضیح می دهیم به تعمیر توری پنجره بپردازید.

· تعمیر توری ریلی

تعمیر توری ریلی نیز در صورتی که قاب آلومینیومی آن سالم باشد تنها با تعویض توری پنجره می توان آن را ترمیم کرد. اما در صورتی که قاب توری آسیب دیده باشد باید با تعمیرکار توری پنجره ارتباط برقرار کنید و شرایط کار را برایشان شرح دهید.

روش های تعمیر توری پنجره دوجداره

· تعمیر توری پنجره دوجداره با چسب

اولین روشی که برای تعمیر توری پنجره کشویی و ساده می توانید از آن استفاده کنید، چسب زدن توری است. برای انجام این روش، شما باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

بر اساس اندازه محل پارگی توری اضافه تهیه کنید. چسب مناسب توری خریداری کنید. دور سوراخ را به چسب آغشته کنید و توری را روی آن قرار دهید. در حین چسباندن فشار زیاد به توری وارد نکنید تا حجم پارگی بیشتر نشود.

به همین راحتی در چند مرحله می توانید توری فلزی پنجره را با استفاده از چسب تعمیر کنید. این روش بسیار مناسب و سریع است، اما اگر می خواهید یک روش با ماندگاری و زیبایی بالا را امتحان کنید، روش بعدی بسیار مناسب تر خواهد بود.

· تعمیر توری کشویی با دوختن

دومین روشی که اصولی ترین روش برای تعمیر توری کشویی است، استفاده از نخ و سوزن برای دوختن توری است. که اصطلاحا به آن روش نخ کشی توری پلیسه نیز گفته می شود. در ادامه مراحل این روش را باهم بررسی می کنیم.

در این مرحله اول به خوبی توری را تمیز کنید و سیم های اضافی را ببرید تا دستتان دچار پارگی و زخم نشود. بر طبق میزان پارگی توری برش دهید. سپس باید وصله را روی محل مناسب بگذارید و اطراف آن را با استفاده از نخ محکم و سوزن مناسب بدوزید. اگر می خواهید جذابیت توری بیشتر شود و دوختگی آن خیلی مشخص نباشد، می توانید از نخ نایلیونی نازک استفاده کنید که هم مقاومت بالایی دارد و هم نامرئی است. سعی کنید نخ و سوزن را از تار و پود توری عبور دهید تا دور وصله را به خوبی بدوزید. بعد از اینکه یک یا چند دور وصله را دوختید، حالا زمان آن است که توری را کامل محکم کنید تا از جای خود تکان نخورد، برای این کار می توانید از دوخت های محکم تر استفاده کنید. البته دقت کنید که دوخت را خیلی محکم نکنید که باید ایجاد سوراخ در بخش های دیگر توری شود.

· تعمیر توری آکاردئونی

به طور کل توری پلیسه نسبت به سایر موارد کمتر دچار پارگی می شود. اما ممکن است به علت سهل انگاری یا در اثر کنجکاوی کودکان آسیب ببیند. هزینه تعمیر توری آکاردئونی قطعا نسبت به تعویض آن کمتر خواهد بود. البته تنها در مواردی تعمیر توری آکاردئونی پیشنهاد می شود که حجم پارگی کم باشد. در مواردی که حجم ایرادات بالاست تنها راه عوض کردن توری پنجره است.

· تعویض توری پنجره قدیمی

عوض کردن توری پنجره قدیمی نیز از مواردی است که زیاد درخواست می شود. برای تعویض توری پنجره باید قاب توری را کلا از پنجره جدا نموده و با استفاده از پیچ گوشتی دور لاستیک برداشته شود. در بیشتر موارد از منگنه یا میخ استفاده نشده است اما در صورت استفاده با استفاده از منگنه کش آنها را در بیاورید و توری جدید روی آن قرار داده و همه مراحل تکرار شود.

قیمت تعمیر توری پنجره upvc و معمولی چقدر است؟

قیمت تعمیر توری پنجره به موارد متعددی بستگی دارد. البته باید بگوییم که گاهی تعویض توری پنجره بهتر از تعمیر توری است. البته همه این موارد و هزینه تعمیر توری فلزی به نوع و حجم آسیب بستگی دارد. همچنین مدل توری نیز عامل دیگری است که بر قیمت تعمیر توری تاثیر دارد. به بیان دیگر قیمت تعمیر توری پلیسه با تعمیر توری ریلی ساده برابر نیست.

نوع ایراد مورد دیگری است در مواقعی نوع پارگی به ترتیبی است که نمی توان به هیچ صورت قابل تعمیر نیست اما گاهی نوع پارگی با روش های متعدد قابل ترمیم است که هزینه تعمیر توری پلیسه قطعا در این مواقع تغییر می کند. همچنین تعداد توری های معیوب نیز بر قیمت تعمیر توری پنجره تاثیر دارند. در صورتی که چندین توری ایراد دارند قیمت نهایی با توافق طرفین و بر اساس شرایط توری ها اعلام می شود. که بهتر است همه توری ها تعویض شوند یا ترمیم کردن آنها به صرفه تر است.

همچنین نوع توری درب تراس یا پنجره نیز بر هزینه تعمیر توری درب تاثیر دارد. هر چه توری بزرگ تر باشد هزینه عوض کردن توری پنجره نیز بیشتر خواهد شد.

خدمات تعمیرات توری پنجره را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

در صورت نیاز به خدمات تعمیرات توری درب و پنجره کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. متخصصین ما جهت مشاوره و اعلام قیمت تعمیر توری درب و پنجره کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعمیر توری پنجره و همچنین ارایه خدمات تعمیر توری پنجره نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات درب و پنجره ارائه می دهد که شامل نصب توری پنجره و درب, توری بالکن آکاردئونی, توری پلیسه پنجره upvc , ساخت پنجره آهنی ساده, نصب پنجره دوجداره UPVC, تعمیر پنجره دو جداره, ساخت پنجره آلومینیومی ساده , کلید سازی شبانه روزی, تعمیر پنجره آلومینیومی, تبدیل پنجره تک حالته به دوحالته می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های خانگی و ساختمانی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعمیر توری پنجره

تعمیر توری پنجره

تعویض توری پنجره و درب

تعمیر توری پلیسه پنجره دو جداره

تعمیر توری ریلی ساده

تعمیر توری آکاردئونی

تعمیر توری پنجره کشویی

تعمیر توری آهنربایی

تعمیر توری فلزی پنجره و تعمیر توری درب بالکن و تراس

نظرات کاربران

profile picture
سوزان سیگاریان

کارشون بی نظیر از همه لحاظ 100 درصد راضی بودم ممنونم ازشون

profile picture
لیلا کاظمی

با سلام تشکر میکنم از شرکت هوم سرویز و افراد مجربی که دارند واقعا راضی هستم از تمامی سرویس هایی که گرفتم🙏🙏

profile picture
سمیه بیرامی

بسیار خوش قول و سر وقت تعمیر توری پنجره من رو انجام دادن. ممنونم

شرایط تعمیرات توری فلزی پنجره و درب و تعمیر توری پلیسه و ریلی

مبلغ سرویس تعمیر توری بر اساس نوع توری و نوع ایراد توری محاسبه می شود.

در صورت نیاز به تعمیر یراق آلات مصرفی، هزینه نهایی پس از مراجعه حضوری همیار اعلام می شود.

تنها هزینه تعمیر یراق آلات و توری پنجره به همراه ایاب و ذهاب در فاکتور لحاظ می شود و همیار هیچگونه هزینه اضافی از مشتری دریافت نخواهد کرد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

pleated-lace
توری پلیسه ای
قیمت از 300,000 الی 2,400,000 تومان
flower-plant-care
مراقبت گل و گیاه
قیمت از 650,000 الی 1,550,000 تومان
water-cooler
سرویس کولر آبی
قیمت از 400,000 الی 1,400,000 تومان
double-glazing
دوحالته کردن پنجره دو جداره
قیمت از 1,000,000 الی 1,950,000 تومان