تعمیر دوربین مدار بسته
هوم‌سرویز
/
قیمت خدمات
/
برقکاری ساختمان
/
تعمیر دوربین مدار بسته

تعمیر دوربین مدار بسته

از 1375 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعمیر دوربین مدار بسته در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت تعمیر برد دوربین معمولی

300,000 الی 800,000 تومان

قیمت تعمیر برد دوربین اسپید دام

700,000 الی 2,000,000 تومان

قیمت تعویض لنز دوربین

170,000 الی 230,000 تومان

قیمت تعمیر دوربین انالوگ

200,000 الی 500,000 تومان

قیمت تعمیر دوربین AHD

350,000 الی 600,000 تومان

قیمت تعمیر دوربین دیجیتال

450,000 الی 700,000 تومان

قیمت حداقل دستمزد و کارشناسی

180,000 تومان

متوسط قیمت900,000 تومانکمینه قیمت500,000 تومانبیشینه قیمت2,000,000 تومان

آنچه درباره تعمیر دوربین مدار بسته خواهید خواند

  • تعمیر دوربین مداربسته و تعمیرات دی وی آر
  • عیب یابی دوربین مداربسته و تعمیر دوربین مداربسته در محل
  • مواردی که نیاز است به فکر تعمیرات دوربین مداربسته باشید
  • آموزش تعمیر دوربین مداربسته
  • تعمیر دوربین تحت شبکه
  • نشانه های خرابی و تعمیر DVR (دی وی آر)
  • تعمیرکار دوربین مداربسته
  • قیمت تعمیر دوربین مداربسته به چه مواردی بستگی دارد؟
  • تعمیرات تخصصی دی وی آر و دوربین مداربسته توسط متخصصین هوم سرویز

تعمیر دوربین مداربسته و تعمیرات دی وی آر

دوربین مداربسته با هدف نظارت و کنترل راه اندازی می شود. از این رو خرابی دوربین مداربسته به عنوان یه نقص بزرگ در امنیت محسوب می شود و عیب یابی دوربین مداربسته و تعمیرات دوربین مداربسته باید سریعا انجام شوند. در ادامه اطلاعاتی را درباره ی تعمیر دی وی آر dvr و تعمیر دوربین مداربسته در محل ارائه می کنیم و به عوامل موثر بر قیمت نصب دوربین مداربسته می پردازیم.

عیب یابی دوربین مداربسته و تعمیر دوربین مداربسته در محل

بدیهی است که عیب یابی دوربین مداربسته و تعمیر دوربین مداربسته در محل باید توسط متخصصین و تعمیرکار دوربین مداربسته حرفه ای انجام شود. اما اطلاعات کلی در ارتباط با این تجهیزات می تواند از بروز ایرادات وسیع تر جلوگیری کند. معمولاً علت قطعی دوربین مداربسته مربوط به قطعی کابل، ایرادات در سیم کشی دوربین، سوختگی تجهیزات، خرابی سوکت و پورت های خروجی می شود.

مواردی که نیاز است به فکر تعمیرات دوربین مداربسته باشید

  • روشن نشدن دوربین مدار بسته
  • تصویر نداشتن در هنگام روشن شدن دوربین مداربسته
  • وجود نویز شدید روی تصویر دوربین مدار بسته
  • تصویر دوربین مدار بسته دارای خط های افقی یا عمودی است
  • کم و زیاد شدن نور تصویر
  • سبز شدن صفحه نمایش دوربین مداربسته در شب
  • قطع و وصل شدن تصویر دوربین مدار بسته
  • تصاویر صدا ندارند
  • دوربین مداربسته حرکت نمی کند
  • زوم نکردن دوربین مداربسته
  • عدم ضبط تصاویر
  • تصویر در شب تار و غیرواضح هستند
  • و...

آموزش تعمیر دوربین مداربسته

· علت سیاه شدن تصویر دوربین مدار بسته چیست؟

در صورتی که دوربین در شرایط و مکان نامناسب نصب شود. به طور مثال دوربینی که ضد آب نیست را در معرض رطوبت و شرایط جوی نامناسب قرار دهند ممکن است شرایط جوی موجب سوختن و یا ایراد در لنز دوربین و سیاه شدن تصاویر شوند.

· علت قطع و وصل شدن دوربین مداربسته در شب چیست؟

ممکن است اولین ایراد از سمت منبع تغذیه دوربین باشد. در غیر این صورت تنها با تعمیر برد دی وی آر مشکل رفع خواهد شد. اگر در هنگام دید در شب تصویر دچار لرزش یا نویز می شود مواردی مانند پاور و آداپتور و سیم های برق دستگاه باید تست شوند.

· علت خط های بزرگ و کوچک و نویز روی صفحه نمایش چیست؟

بدنه دوربین باید در هنگام قرار گیری در کنار وسایل رسانا عایق باشند. شکستگی لنز یا بدنه دوربین و ایراد در سیم دوربین موجب بروز این ایرادات می شود. همچنین با تست آداپتور دوربین می توان ایرادات این قسمت را نیز بررسی نمود.

· علت نوارهای افقی در تصویر دوربین مدار بسته چیست؟

تداخل روشنایی یا منابع تولید کننده نور فعال در اطراف دوربین و یا تداخل الکترونیکی وسایلی که در اطراف دوربین در حال کار کردن هستند از مهم ترین دلیل این اتفاقات می باشند. جهت تست مورد اول اطمینان حاصل کنید، که هیچ چراغ الکتریکی در اطراف دوربین روشن نباشند و مستقیماً روی دوربین نتابند. چراغ های روشن و همچنین برخی از منابع تولید کننده نور الکتریکی می توانند در سنسورهای CCD یا تراشه دوربین تداخل ایجاد کنند و منجر به بروز لرزش یا خطوط افقی در فیلم های دوربین مدار بسته شوند.

· چرا دوربین مدار بسته در شب کار نمی کند؟

اگر دوربین مدار بسته شما به فناوری دید در شب مجهز شده است. اما تنها چیزی که در شب تصویر یرداری می کند یک صفحه سیاه است. ایراد از LED های تعبیه شده در دوربین است و باید سریعا باید تعمیرکار دوربین مدار بسته تماس بگیرید. مورد بعدی، منبع تغذیه را بررسی کنید. مطمئن شوید ولتاژ کافی را به دوربین انتقال می دهد. آداپتور یا منبع تغذیه آسیب دیده با انتقال ناکافی جریان برق موجب می شود تا به تجهیزات متصل به خود آسیب وارد کند. این عملکرد نیز به نوبه خود موجب می شود با سنسور CCD تداخل پیدا کند و باعث ایجاد امواج یا خطوط افقی در تصاویر دوربین مدار بسته شود.

برای تعمیر دوربین مداربسته دید در شب، ابتدا لامپ LED بررسی شوند. در صورت خرابی هر یک لامپ ها، باید آنها را تعویض نمود.

  • علت تصویر نداشتن دوربین مدار بسته چیست؟

برای تعمیر دوربین مداربسته آنالوگ در مرحله اول مشاهده کنید که سیستم به برق وصل است یا خیر. در مرحله دوم تمام فیش ها و کابل ها باید بررسی شوند که به درستی به دوربین وصل شده باشند. سپس تغذیه آداپتور باید چک شود. اگر همزمان از یک آداپتور برای چند دوربین استقاده می شود، اتصالات باید مورد بررسی مجدد قرار بگیرند. اگر ایراد این قسمت ها نبود معمولا ایراد با تعمیرات دی وی آر و تعمیر هارد دی وی آر برطرف خواهد شد.

· چرا تصاویر دوربین مدار بسته سیاه و سفید شده است؟

دوربین های مدار بسته فقط در صورتی که میزان نورپردازی محیط به اندازه کافی بالا باشد، می توانند تصویربرداری کنند. دوربین هایی هم که مجهز به دید در شب هستند، می توانند با روشن کردن صحنه با LED های مادون قرمز، تصاویر را در شرایط کم نور روشن کنند. با این حال، آنها نمی توانند رنگها را در زیر نور مادون قرمز متمایز کنند. بنابراین حتی یک دوربین مدار بسته رنگی نیز هنگام تاریک شدن فضا، تصاویر سیاه و سفید را بدست می آورد. علت های زیادی ممکن است موجب شوند تا تصاویر در DVR به صورت سیاه و سفید ضبط شود. شایع ترین ایراد ممکن است به دستگاه DVR مربوط باشد و برای رفع این ایراد و تعمیر دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتال باید به تعمیر دی وی آر دوربین مداربسته بپردازید.

تعمیر دوربین تحت شبکه

دوربین های تحت شبکه با سیستم دیجیتال کار می کنند. امکانات و کارایی دوربین های دیجیتال به مراتب بیشتر از دوربین های آنالوگ قدیمی است. دوربین تحت شبکه با سیستم دیجیتال اغلب در موارد اتصالات دوربین تحت شبکه و مدار تغذیه دچار ایراد می شوند. برای پیدا کردن ایراد و تست دوربین تحت شبکه از طریق IP می توان اقدام کرد. با یک لپ تاپ یا گوشی اندرویدی می توان آدرس IP و اتصال به شبکه را تست کرد. البته حتما باید دو دستگاه دوربین و کامپیوتر روی یک شبکه قرار داشته باشند. این تنظیمات از قبل انجام می شود و تنظیم دوباره آن توسط تعمیرکار انجام می شود. همه شرکت های دوربین مدار بسته از سیستم نرم افزاری اختصاصی برای اتصال دوربین به شبکه از طریق IP استفاده می کنند. اصطلاحا به این عملیات PING می گویند.

نشانه های خرابی و تعمیر DVR (دی وی آر)

  • DVR تصاویر را نمایش نمی دهد.
  • ذخیره نشدن تصاویر روی هارد
  • روش نشدن دستگاه DVR
  • تنظیمات DVR به درستی انجام نمی شود
  • NVR یا dvr تصویر دارند اما صدا ندارند.
  • داغ شدن دستگاه های DVR و NVR و...

تعمیرکار دوربین مداربسته

عیب یابی و تعمیرات دوربین مداربسته به افرادی مطمئن و همچنین متخصص نیاز دارد تا بتوانند ایرادات را به خوبی تشخیص بدهند و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کنند. تعمیر دوربین مداربسته با توجه به پیچیدگی تجهیزات و همچنین حساسیت قطعات نیازمند تجربه و دانش بروز در این زمینه می باشد. موارد زیر از اصولی هستند که تعمیرکار دی وی آر و دوربین مداربسته باید با آنها آشنایی داشته باشد.

  • عملکرد لنزها و انواع آن ها
  • نحوه باز و بسته کردن دوربین مداربسته
  • نحوه اتصال DVR به اینترنت
  • تنظیمات دی وی آر
  • نصب نرم افزارهای دوربین ها
  • روش های از بین بردن نویز دوربین مداربسته
  • سیم کشی و اتصال کابل ها و سیم های دوربین
  • نحوه تعمیرات و یا تعویض برد دوربین مداربسته ...

قیمت تعمیر دوربین مداربسته به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت تعمیردوربین مداربسته به موارد متعددی بستگی دارد. در درجه اول میزان خسارت تعیین کننده قیمت تعمیرات دوربین مداربسته است. قطعا نوع تعمیر دوربین مداربسته سوخته با تعمیر دوربین مداربسته شکسته یکسان نیست. تعمیر قطعات یا تعویض قطعات نیز بر قیمت کلی تاثیر می گذارند. به طور مثال قیمت تعویض برد دوربین مدار بسته با قیمت تعمیر برد دی وی آر دوربین مداربسته یکسان نیست. همچنین مورد دیگر تعمیر هارد دی وی آر است که در صورت سوختن هزینه ها را افزایش می دهد. اما همواره قیمت تعمیر دوربین مداربسته تحت شبکه نسبت به نمونه های معمولی بیشتر است.

در ضمن قیمت تعمیر دی وی آر وابسته به برند شرکت تولید آن نیز می باشد. به طور مثال قیمت تعمیرات دی وی ار داهوا با قیمت یکسان نیست. زیرا قیمت قطعات آنها در بازار متقاوت است. همچنین هزینه تعمیر دوربین مداربسته رابطه مستقیم با نوع دوربین مدار بسته دارد. قطعا هزینه تعمیرات دوربین مداربسته آنالوگ با تعمیرات دوربین مداربسته دیجیتال تفاوت دارد.

تعمیرات تخصصی دی وی آر و دوربین مداربسته توسط متخصصین هوم سرویز

در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی و تعویض سیم کشی و تعمیرات دی وی آر و ان وی آر nvr تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. متخصصین ما جهت مشاوره رایگان و اعلام محدوده قیمت با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعمیر دوربین مدار بسته و همچنین ارایه خدمات تعمیر دوربین مدار بسته تحت شبکه، تعمیر دوربین بیسیم( وایرلس)، دیجیتال و آنالوگ نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات هوشمندسازی ساختمان ارائه می دهد که شامل نصب دوربین مدار بسته بیسیم، گردان، دام،بولت، لامپی و ...., تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ جک دار، بازویی، ریلی, کشویی، لولایی, تعمیر جک درب پاکینگ سوزوکی، کوچی، لیفت مستر، تابا، توربو و...., تعمیر کرکره برقی مغازه, هوشمند سازی ساختمان اداری، تجاری و مسکونی, نصب دزدگیر منزل ساده و آژیری, نصب سیستم اعلام حریق متعارف, نصب استابلایزر خانگی یا نصب ترانس خانگی برای کنترل برق ورودی به ساختمان مسکونی, تعمیر موتور برق خانگی, تعمیر آیفون صوتی (تعمیر اف اف), نصب آیفون تصویری می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های برقکاری ساختمان را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعمیر دوربین مدار بسته

تعمیر دوربین مدار بسته تحت شبکه، تعمیر دوربین بیسیم( وایرلس)، دیجیتال و آنالوگ

تعمیر و تعویض کابل کشی دوربین مداربسته

تعمیرات دی وی آر و تنظیمات دی وی آر

تعمیر دید در شب دوربین مدار بسته

تعمیر رسیور دوربین مدار بسته

تعمیر لنز دوربین مداربسته

تعمیر برد و تعمیر هارد دوربین مداربسته و..

نظرات کاربران

profile picture
سینا فخاری

خیلی آدم خوبی بودن دست شما درد نکنه بابت نیروهای خوبی که دارین و پیگیری هایی که انجام میدین. واقعا تمام تلاششون رو کردن.

profile picture
علی اجاق

خیلی آدم خوبی هستن آقای عزیزی. وارد و کاربلد بودن و کار رو خیلی سریع انجام دادن و تحویل دادن. خیلی راضی بودم ازشون و بالاترین امتیاز رو میدم بهشون.

profile picture
مهتاب بایرامی

سر ساعت تشریف اوردند و دستگاه را چک کردند و ایراد را برطرف کردند متشکرم

profile picture
مهدی نظام دوست

خیلی عالی و خوب بودند

شرایط تعمیر دوربین مداربسته و تعمیرات دی وی آر

همیار می بایست ابتدا عیب یابی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر دوربین نماید.

همیار موظف به ارایه فاکتور اقلام خریداری شده توسط وی می باشد و مدت زمان صرف شده جهت مشاوره و تامین در فاکتور خدمات تعمیر دوربین مدار بسته وی لحاظ خواهد شد.

تعمیر دوربین مدار بسته تنها در صورتی که خارج از دوره گارانتی باشند را به همیاران هوم سرویز بسپارید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

network-maintenance
نصب و راه اندازی شبکه
قیمت از 350,000 الی 350,000 تومان
camera-repair
نصب دوربین مدار بسته
قیمت از 350,000 الی 2,400,000 تومان
construction-of-electrical-panel
ساخت تابلو برق
قیمت از 350,000 الی 350,000 تومان
central-antenna-repair
نصب و تعمیر آنتن مرکزی
قیمت از 150,000 الی 300,000 تومان