تعمیر ماکروفر
هوم‌سرویز
/
قیمت خدمات
/
لوازم خانگی
/
نصب و تعمیر مایکروویو

تعمیر ماکروفر

از 1084 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعمیر ماکروفر در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت تعویض لامپ مگنتران مایکروویو

250,000 الی 350,000 تومان

قیمت تعویض ترانس های ولتاژ مایکروویو

300,000 الی 400,000 تومان

قیمت تعویض ورق نسوز مایکروویو

200,000 الی 300,000 تومان

قیمت تعویض موتور صفحه گردون مایکروویو

200,000 الی 300,000 تومان

قیمت تعویض المنت مایکروویو

200,000 الی 350,000 تومان

قیمت تعویض ترموستات مایکروویو

200,000 الی 300,000 تومان

قیمت تعویض برد مایکروویو

230,000 الی 350,000 تومان

قیمت تعمیر برد مایکروویو

450,000 الی 1,300,000 تومان

قیمت تعویض میکروسوئیچ مایکروویو

200,000 الی 300,000 تومان

قیمت تعویض دیود مایکروویو

200,000 الی 300,000 تومان

قیمت نصب مایکروویو

250,000 تومان

متوسط قیمت3,150,000 تومانکمینه قیمت1,000,000 تومانبیشینه قیمت3,850,000 تومان

آنچه درباره تعمیر ماکروفر خواهید خواند

  • تعمیر ماکروفر و ماکروویو
  • تعمیر ماکروفر در محل شامل چه مواردی است؟
  • عیب یابی و تعمیرات مایکروفر در محل
  • تعمیرات ماکروفر : علت گرم نکردن غذا در ماکروفر چیست؟
  • تعمیرات مایکروفر : علت نچرخیدن سینی ماکروفر چیست؟
  • تعمیر ماکروفر : علت جرقه در ماکروفر چیست؟
  • تعمیر مایکروفر در منزل : علت کار نکردن دکمه های روی ماکروویو چیست؟
  • تعمیر ماکروفر در منزل : از کار افتادن صفحه لمسی مایکروفر
  • تعمیرات ماکروویو در منزل : علت دود کردن و بوی بد ماکروویو چیست؟
  • نمایندگی تعمیر ماکروفر، مایکروفر و تعمیر سولاردام
  • قیمت تعمیرات ماکروفر به عوامل متعددی بستگی دارد؟
  • تعمیرات ماکروفر، ماکروویو و سولاردم در محل توسط متخصصین هوم سرویز

تعمیر ماکروفر و ماکروویو

تعمیر ماکروفر برای بسیاری در اولویت قرار دارد. اگر بخواهیم یک وسیله کاربردی و بسیار پرمصرف را برای افراد نام ببریم قطعا ماکروفر، مایکروویو، سولاردم ها هستند. نصب و تعمیر ماکروفر توکار در آشپزخانه موجب می شود در زمان شما بسیار صرفه جویی شود. تعمیر مایکروفر موجب صرفه جویی در زمان پخت و پز می شود. طبعا در صورت بروز ایراد باید سریعا اقدام به تعمیر مایکروفر در منزل نمود. قطعا تعمیر ماکروفر در منزل یا تعمیر ماکروویو باید توسط کارشناس و تعمیرکار حرفه ای انجام شود. در ادامه به عیب یابی و تعمیرات ماکروویو و قیمت تعمیر مایکروفر و مایکروویو می پردازیم.

تعمیر ماکروفر در محل شامل چه مواردی است؟

خوشبختانه در صورت بروز ایراد در ماکروفرها و سولاردام ها حدود 95 درصد ایرادات توسط تعمیرکار ماکروفر در منزل رفع می شود و نیازی به انتقال وسیله به تعمیرگاه ماکروفر نمی باشد. قطعات زیر در خدمات تعمیر ماکروفر در منزل تعمیر یا تعویض می شوند.

تعمیر ماکروفر و تعویض مگنترون و تعویض لامپ روشنایی :

لامپ خلاء و یا مگنترون یکی از قطعات اصلی در تعمیرات ماکروفر می باشد. مگنترون ماکروفر وظیفه ی اصلی ایجاد گرما در ماکروفر را دارد. کلمه ی مگنترون گرفته شده از دو کلمه ی مگنت و الکترون است. مگنترون امواج رادیویی را که طول آن پنج اینچ است را تولید می کنند و موجب حرکت مولکول های غذا و در نهایت پختن غذا می شود. لامپ اشعه مایکروفر بعد از حدود 10 سال استفاده اغلب نیاز به تعویض دارد. تعمیر ماکروفر و تعویض لامپ مایکروفر در محل انجام می شود.

تعمیرات ماکروفر و تعویض ترانس ولتاژ مایکروفر :

یکی از قطعات مهم در تعمیر مایکروفر، ترانس می باشد. این قطعه در صورتی که ایراد پیدا کند موجب از کار افتادن ماکروفر می شود. این قطعه نیز در خدمات تعمیر ماکروفر در منزل تعمیر یا تعویض می شود.

تعمیرات ماکروویو و تعویض میکروسویچ و زبانه درب :

خراب شدن این قطعات موجب از کار افتادن کامل مایکروفر می شود. تعمیر درب ماکروفر و تعویض میکروسوییچ درب ماکروفر در محل انجام می شود.

تعمیر ماکروفر و تعویض کاغذ میکا :

این قطعه یک فیلتر برای لامپ اشعه است. هر سالی یکبار باید فیلتر اشعه عوض شود. در هر بار سرویس ماکروفر تعویض این قطعه انجام می شود.

تعمیر فن ماکروفر :

تعمیرات فن مایکروفر در محل انجام می شود.

تعمیر ماکروفر و تعمیر موتور گردان ماکروفر :

غذای روی یک صفحه‌ی گردان در داخل مایکروفر قرار می‌گیرد که با چرخاندن غذا موجب می شود همه قسمت های غذا به یک اندازه پخته شود. نچرخیدن سینی ماکروفر اغلب به علت خرابی موتور گردان است. تعویض موتور گردان جزو خدماتی است که در منزل انجام می شود.

عیب یابی و تعمیرات مایکروفر در محل

قبل از تعمیر مایکروفر و سولاردام باید عیب یابی دستگاه به درستی انجام شود. تشخیص اشتباه موجب هزینه تراشی های بیشتر و بالارفتن قیمت تعمیرات ماکروفر شده و ممکن است خسارات بیشتری به وجود بیاورند. تعمیر مایکروفر باید به تعمیرکار ماهر سپرده شود. هیچ عنوان خودتان بدون مهارت و دارا بودن دانش فنی اقدام به باز کردن ماکروفر نکنید.

در ادامه سوالات و مشکلات مایکروفر که ممکن است برای افرادی که نیاز به آموزش تعمیرات مایکروویو در منزل دارند را شرح می دهیم. وابسته به نوع دستگاه و نوع ایراد ماکروفر مد نظر شما ایرادات و آموزش تعمیر ماکروفر می تواند تخصصی یا ساده باشد.

تعمیرات ماکروفر : علت گرم نکردن غذا در ماکروفر چیست؟

هنگامی که مایکروفر غذا را گرم نمی کند ، برای رفع عیب و تعمیر و سرویس ماکروویو باید قطعات زیادی را بررسی کرد. مواردی مانند لامپ، دیود، خازن، ترانس ولتاژ و برد دستگاه ممکن است نیاز به تعمیرات ماکروفر داشته باشد. برای شروع ابتدا قطع کننده ی گرما که قطعاتی دیسکی شکل هستند که با یک سیم به مگنترون وصل شده اند را بررسی کنید. برای چک کردن این قسمت باید به وسیله اهم متر یا ولت متر پایانه ها را بررسی نمود، که هر دو عدد صفر را نشان دهند. در غیر این صورت در برای تعمیر مایکروفر در منزل باید این قطعه تعویض شود. در صورتی که ایراد از این قسمت نبود به بررسی خازن و دیود بپردازید. اما پیشنهاد می کنیم برای بررسی مگنترون ماکروفر که کمی تخصصی هستند، حتما با نمایندگی تعمیرات ماکروفر تماس بگیرید.

تعمیرات مایکروفر : علت نچرخیدن سینی ماکروفر چیست؟

معمولا تعمیر مایکروفر زمانی که ظرف داخل آن نمی چرخد کار چندان سختی نیست و برای رفع مشکل باید به بررسی موتور گردان داخل ماکروفر پرداخت. همچنین اگر موتور چرخان داخل ماکروفر یکنواخت نمی چرخد و غدا به طور یکنواخت گرما نمی بیند نیز باید ولتاژ برق ورودی به ماکروفر را بررسی کنید. اگر ولتاژ برق کمتر از 115 ولت باشد در سیستم برق رسانی ماکروفر اختلال ایجاد شده است.

تعمیر ماکروفر : علت جرقه در ماکروفر چیست؟

برای بررسی و یافتن علت جرقه زدن ماکروفر باید مواردی مانند لامپ مگنتران را بررسی کرد. زیرا طی مرور زمان ممکن است دهانه لامپ گشاد شود و همین موضوع عامل ایجاد جرقه در ماکروویو شود. همچنین در صورتی که فلز در داخل ماکروفر قرار داده شود موجب می شود که دستگاه جرقه بزند. در مرحله آخر بررسی کنید که ورقه میکا آسیب ندیده باشد.

سرویس ماکروویو : علت خاموش شدن ناگهانی ماکروویو چیست؟

حتما پیش آمده که در حین کار با ماکروویو، دستگاه به صورت ناگهانی خاموش شود. در صورت استفاده مکرر از دستگاه در یک روز ترموستات دستگاه به اصطلاح داغ می کند و دستگاه را خاموش می کند. در این مواقع جهت تعمیر ماکروویو کافیست فقط دستگاه را چند ساعت خاموش کنید تا سرد شود.

همچنین در صورتی که ماکروفر در محیط بسته قرار داده شود، که امکان جابجایی هوا وجود نداشته باشد. دمای داخلی ماکروفر چندین خواهد شد و به دستگاه فشار مضاعف وارد می شود و دستگاه خاموش می شود. البته کم و زیاد شدن جریان برق و ایراد و اتصالی در پریز برق نیز می تواند عامل این ایراد شود. در صورتی که با رعایت تمامی راهکارها به نتیجه نرسیدید، متخصصین نصب و تعمیر ماکروویو در منزل هوم سرویز را خبر کنید.

تعمیر مایکروفر در منزل : علت کار نکردن دکمه های روی ماکروویو چیست؟

ابتدا بررسی کنید که قفل کودک را اشتباها فعال نکرده باشید . زیرا در این صورت به علت امکانات امنیتی، دکمه های دستگاه غیر فعال می شود. مورد دیگر این است که ، به یاد داشته باشید که ماکروفر در حین کار دکمه هایش غیر فعال می شود ، پس اگر هنگام روشن بودن دکمه های دستگاه کار نکرد، قطعا ایراد از دستگاه نیست. در بیشتر موارد این مشکل با خاموش روشن کردن دستگاه، مشکل حل می شود. دستگاه را از برق بکشید و چند ساعت بعد دوباره امتحان کنید.

تعمیر ماکروفر در منزل : از کار افتادن صفحه لمسی مایکروفر

از کار افتادن صفحه لمسی معمولا مربوط به خرابی تاچ پنل ماکروفر می باشد. تنها را تعمیر ماکروفر تعویض پنل نیست و بلکه در بسیاری از موارد با تعمیر تاچ پنل و تغییرات جزئی مدار الکترونیکی مشکل رفع می شود.

تعمیرات ماکروویو در منزل : علت دود کردن و بوی بد ماکروویو چیست؟

عمده ترین عامل بروز این مشکل کثیف بودن ماکروویو است. گاهی باقیمانده چربی در دیواره آن موجب این دود و بو است .راه حل این موضوع پاک کردن با محلول جوش شیرین و آب است. ابتدا تمام داخل مایکروفر را با این مواد بشویید و دکمه گریل را بزنید و پس از 10 دقیقه با پارچه خیس داخل ماکروفر را پاک کنید. معمولا پس از اینکار به متخصص نصب و تعمیر ماکروویو نیاز نخواهید داشت.

نمایندگی تعمیر ماکروفر، مایکروفر و تعمیر سولاردام

تعمیرات تخصصی تنها در صورتی محقق می شود که خدمات تعمیر ماکروویو و تعمیرات سولاردام را به تعمیرکار ماکروفر ماهر بسپارید. به این ترتیب از کیفیت قطعات تعویض شده اطمینان دارید. استفاده از قطعات بی کیفیت و فیک موجب می شود طول عمر دستگاه کاهش پیدا کند. با مراجعه به نمایندگی تعمیر ماکروویو می توانید با اطمینان از خدمات درب منزل آنها نیز بهره مند شوید.

تعمیر ماکروفر در منزل یا به صورت سیار از طرف متخصصین انجام می شود. تعمیرات مایکروویو باید از طرف نمایندگی یا تعمیرگاه‌های مجاز انجام بگیرد. پس از بررسی خرابی ماکروفر یا ماکروویو، هزینه تعمیرات ماکروفر به شما اعلام شده و در صورت رضایت تعمیر می شود. همانطور که پیش تر بیان شده بسیاری از خرابی های ماکروفر در منزل رفع می شود و برخی از ایرادات باید به تعمیرگاه ها انتقال پیدا کند.

قیمت تعمیرات ماکروفر به عوامل متعددی بستگی دارد؟

مورد اول نوع دستگاه شما است. قیمت تعمیر مایکروفر با قیمت تعمیر مایکروویو یکسان نیست. مورد دیگر قدیمی یا جدید بودن دستگاه است که بر هزینه تعمیرات مایکروفر در منزل تاثیر دارد. همچنین مواردی مانند نوع قطعه معیوب نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه از مواردی است که بر هزینه تعمیر ماکروفر موثر است. به علت تمام این موارد هزینه تعمیر ماکروفر سامسونگ با هزینه تعمیر مایکروفر قدیمی یکسان نمی باشد. خوشبختانه در هوم سرویز هزینه تعمیرات ماکروفر برندهای مختلف همه بر اساس نرخ اتحادیه تعمیرکاران محاسبه و اعلام می شود. هزینه تعمیر ماکروفر و اجرت تعویض قطعات به صورت مجزا در اپلیکیشن هوم سرویز نمایش داده شده است. این شفافیت در هزینه تعمیر ماکروفر موجب می شود تا قبل از اعزام متخصصین جهت تعمیر ماکروفر در منزل از کلیه هزینه ها اطلاع داشته باشید.

تعمیرات ماکروفر، ماکروویو و سولاردم در محل توسط متخصصین هوم سرویز

درهوم سرویز تمام برندها مانند تعمیر مایکروفر کنوود، تعمیر مایکروفر بلک اند دکر، تعمیر ماکروفر بوتان، تعمیر ماکروفر تکنو، تعمیر ماکروفر دلونگی ، تعمیر ماکروفر بوش و تعمیر ماکروفر دسینی و ... انجام می شود.

در صورتی که نیاز به انجام کلیه خدمات مربوط به نصب و تعمیر مایکروویو در منزل دارید. میتوانید به صورت کاملا رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن جهت مشاوره رایگان و اعلام قیمت تعمیرات مایکرویو با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...​

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعمیر ماکروفر و همچنین ارایه خدمات نصب و تعمیر ماکروفر، تعمیر ماکروویو و سولاردام توکار نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات لوازم آشپزخانه ارائه می دهد که شامل تعمیر یخچال قدیمی، ساده و معمولی, تعمیر چرخ گوشت صنعتی و خانگی, تعمیر قهوه ساز خانگی و صنعتی, تعمیر چای ساز و تعمیر کتری برقی لمسی و کلید دار , نصب هود آشپرخانه توکار، نصب هود لمسی، شومینه ای، مورب، آسانسوری و ..., تعمیر زودپز برقی, تعمیرات آبمیوه گیری ایرانی و خارجی, سرویس آبسردکن در محل, بازسازی ظروف تفلون می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های لوازم خانگی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعمیر ماکروفر

نصب و تعمیر ماکروفر، تعمیر ماکروویو و سولاردام توکار

تعمیر ماکروفر و تعویض برد ماکروفر

تعمیر مایکروفر و تعویض موتور گردان ماکروفر

تعویض لامپ مگنترون ماکروفر و ماکروویو

تعمیر یا تعویض المنت، فن و ترانس دستگاه

تعمیر تاچ پنل یا پنل دکمه‌های ماکروویو

تعمیر گریل ماکروفر یا ماکروویو و ....

نظرات کاربران

profile picture
امیر مهرپویا

نیرو پیگیری بودند کار رو دنبال میکردند و از بهترین قطعات استفاده کردند ازشون صمییمانه تشکر میکنم

شرایط تعمیرات مایکروفر و تعمیر مایکروویو در محل

همیار می بایست ابتدا مایکروویو را عیب یابی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر مایکروویو نماید.

همیار موظف به ارایه فاکتور اقلام خریداری شده جهت تعمیر مایکروویو می باشد و مدت زمان صرف شده جهت مشاوره و تامین در فاکتور خدمات وی لحاظ خواهد شد.

همیار می بایست حتی المکان از قطعات دارای گارانتی برای تعمیر مایکروویو استفاده نماید و برگه گارانتی را به مشتری ارایه نماید.

نصب و تعمیرمایکروفر را تنها در صورتی که خارج از دوره گارانتی باشند را به همیاران هوم سرویز بسپارید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

repair-refrigerators
تعمیر یخچال و فریزر
قیمت از 700,000 الی 2,000,000 تومان
dishwasher-installation-repair
تعمیر ماشین ظرفشویی
قیمت از 350,000 الی 1,850,000 تومان
installation-repair-washing-machine
تعمیر ماشین لباسشویی
قیمت از 450,000 الی 1,500,000 تومان
meat-mincers
تعمیر چرخ گوشت
قیمت از 450,000 الی 450,000 تومان