تعمیر کامپیوتر

تعمیر کامپیوتر

از 1125 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعمیر کامپیوتر در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت تعمیر و تعویض قطعات کامپیوتر

توافقی

قیمت تعمیر و تعویض پاور کامپیوتر

250,000 الی 400,000 تومان

قیمت تعویض قطعات و ارتقاء سیستم کامپیوتر

توافقی

قیمت برطرف کردن مشکلات نرم افزاری کامپیوتر(تعویض ویندوز یا نصب انتی ویروس و...)

350,000 الی 600,000 تومان

متوسط قیمت600,000 تومانکمینه قیمت280,000 تومانبیشینه قیمت1,000,000 تومان

آنچه درباره تعمیر کامپیوتر خواهید خواند

  • تعمیر کامپیوتر در محل
  • تعمیر کامپیوتر در محل به جای جابجایی کامپیوترها!!
  • تعمیرات رایانه (نرم افزاری و سخت افزاری)
  • تعمیر کامپیوتر آنلاین چیست؟
  • خدمات تعمیرات کامپیوتر شامل چه مواردی می شود؟
  • تعمیر قطعات کامپیوتر
  • عیب یابی کامپیوتر و آموزش تعمیرات کامپیوتر در منزل
  • سرویس کامپیوتر در محل شامل چه مواردی است؟
  • تعمیرات کیس کامپیوتر در منزل
  • خدمات تعمیرات کامپیوتر هوم سرویز شامل چه مواردی می شود؟
  • انواع برندهایی که در تعمیرات تخصصی کامپیوتر هوم سرویز پذیرفته می شود:
  • هزینه تعمیر کامپیوتر به چه مواردی بستگی دارد؟
  • چرا تعمیرکار کامپیوتر هوم سرویز را انتخاب کنیم؟
  • خدمات تعمیرات انواع کامپیوترهای خانگی، رومیزی و اداری توسط متخصصین هوم سرویز

تعمیر کامپیوتر در محل

تعمیرات کامپیوتر با زیاد شدن استفاده از این تجهیزات در محیط های کاری و خانگی بیشتر درخواست می شود. به کمک انواع کامپیوتر بسیاری از فعالیت ها در زندگی روزمره و کاری خود را انجام می دهیم. از این رو در زمان بروز ایراد و خطا در این وسایل مطمئنا همه یا قسمتی از فعالیت های ما با مشکل مواجه خواهد شد. تعمیر کامپیوتر به طور کل به دو دسته تعمیرات نرم افزاری کامپیوتر و تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر تقسیم می شوند. قطعاتی مانند رم، هارد، مادربرد، کارت گرافیک و … در دسته سخت افزار کامپیوترها هستند. قسمت نرم افزار تعمیر کامپیوتر نیز شامل برنامه ها و نرم افزارهایی است که روی کامپیوتر نصب می شوند. در صورت خرابی کامپیوتر جهت بررسی هر دو این موارد به تعمیرات کامپیوتر در محل نیاز است در ادامه به معرفی انواع خدماتی که در تعمیرات کامپیوتر در محل و عوامل موثر بر هزینه تعمیر کامپیوتر در منزل می پردازیم.

تعمیر کامپیوتر در محل به جای جابجایی کامپیوترها!!

یکی از بهترین خدمات در راستای تعمیرات کامپیوتر، ارائه خدمات تعمیر کامپیوتر در محل و در منزل است. برای تعمیر کیس کامپیوتر، ریسک‌ تعمیر رایانه در تعمیرگاه غیر مجاز مانند بروز ایرادات فیزیکی و خرابی کامپیوتر کاهش پیدا می کند. خدمات عیب یابی و تعمیر رایانه در محل موجب صرفه جویی در زمان شما خواهد شد. استفاده از خدمات تعمیرات کامپیوتر سیار از لحاظ امنیتی نیز مورد توجه قرار گرفته است. در واقع دیگر نگران حفظ اطلاعات شخصی خود نیستید. زیرا کامپیوتر کیس خود را به تعمیرگاه دیگری انتقال نمی دهید و تمام مراحل تعمیرات کیس کامپیوتر تحت نظارت خودتان انجام می شود.

این روزها دیگر استفاده از خدمات سیار و درب منزل، در بین افراد بسیار رایج شده است. مهم‌ترین دلیل آن هم این است که با استفاده از خدمات تعمیرات کامپیوتر آنلاین دیگر نیازی به مراجعه به مراکز و نمایندگی تعمیر کامپیوتر نیست. تنها با یک تماس، کار تعمیرات کامپیوتر در منزل و یا محیط کارتان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می گیرد.

تعمیرات رایانه (نرم افزاری و سخت افزاری)

اگر ایراد از قسمت سخت افزار کامپیوتر باشد، تعمیرات کامپیوتر می تواند شامل تعمیر یا تعویض قطعات کیس باشد. تعدادی از قطعات کامپیوتر مانند تعمیر کارت گرافیک و تعمیر مادر برد در یک سری موارد قابل انجام هستند. بعضی از قطعات مانند هارد اگر دچار ایراد شوند و بسوزند قابل تعمیر نیستند و باید به کل تعویض شوند.

خوشبختانه در بسیاری از موارد ایرادات و ارورهایی که بر روی سیستم شما نمایش داده می شود به علت ایرادات در قسمت نرم افزاری سیستم است. که در این مواقع تعمیرات کامپیوتر در محل بهترین و سریع ترین راه کار است.

تعمیر کامپیوتر آنلاین چیست؟

زمان بروز ایراد در سیستم خود می توانید از موسسات تعمیر کامپیوتر خانگی فعال در زمینه عیب یابی و تعمیر آنلاین رایانه کمک بخواهید. پروسه تعمیرات آنلاین در محل به این صورت است که در ابتدا افراد متخصص در زمینه عیب یابی سعی می کنند با توضیحات شما عیب یابی اولیه را انجام دهد. سپس کارشناسان ما به صورت حضوری به محل مراجعه می کنند. تمام جوانت سیستم یا لپ تاپ شما را از جهات سخت افزاری و نرم افزاری مورد بررسی قرار می دهند. پس از ریشه یابی و پیدا کردن دلیل اصلی ایراد اعلام می کنند که سیستم شما قابلیت تعمیرات در محل را دارا می باشند یا خیر.

برخی از عیب ها و ایرادات ایجاد شده می تواند تنها ناشی از مشکلات نرم افزاری باشد. تنها با تعویض ویندوز یا نصب نرم افزار های خاص دوباره بر روی سیستم مشکل کامل رفع خواهد شد.

خدمات تعمیرات کامپیوتر شامل چه مواردی می شود؟

تعمیر کامپیوتر در منزل تنها با کمک یک تعمیرکار کامپیوتر و متخصص حاذق در این زمینه امکان پذیر است. در این شلوغی و ترافیک جابجایی کامپیوتر و انتقال آن به تعمیرگاه دردسرهای خود را دارد. که تمام این مسائل با استفاده از خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل رفع خواهد شد.

بسیاری از مشکلات کامپیوتر مانند تعمیر کامپیوتر خاموش، داغ شدن سیستم، پریدن تصویر، هنگ کردن کامپیوتر و غیره باید به سرعت توسط تعمیرکار کامپیوتر بررسی و رفع شود. کمک از امداد کامپیوتر و تعمیر رایانه در منزل راه حل بسیار مناسبی در این مواقع می باشد.

تعمیر کامپیوتر یکی از خدمات پردرخواست هوم سرویز است. بسیاری از افراد برای تعمیرات کیس کامپیوتر خود به دنبال امداد کامپیوتر سریع و فوری هستند. کل اینترنت را برای پیدا کردن سایت تعمیرات کامپیوتر خوب زیر و رو می‌کنند. تعدادی دیگر از افراد نیز به دنبال آموزش رایگان تعمیرات کامپیوتر هستند. اما آموزش تعمیرات کامپیوتر در خیلی از موارد در صورتی که سررشته خوبی در این زمینه نداشته باشید، کار راه انداز نخواهد بود. تعمیر کامپیوتر خانگی یکی از چالش‌های امروزی است. خدمات تعمیر کامپیوتر در منزل و محل کار به دو دسته تعمیرات نرم افزار و تعمیرات سخت افزار کامپیوتر دسته بندی می شوند.

· تعمیرات نرم افزاری کامپیوتر

این سرویس شامل نصب نرم افزارهای مورد نیاز و همچنین ارتقا نرم افزارهای قبلی است. نصب نرم افزارهای کاربردی و تخصصی برای بهینه سازی ویندوز الزامی است ولی حتما هر سیستمی نیاز به یک آنتی ویروس قوی دارد. استفاده از نسخه های کرک شده نرم افزارها احتمال آلوده شدن سیستم را افزایش می دهد. برای تعمیرات نرم افزاری نیز تعمیر کامپیوتر تلفنی و تعمیر، خدمات کامپیوتر در محل، تعمیر کامپیوتر از راه دور یکی از پرطرفدارترین خدمات تعمیرات درب منزل هوم سرویز است.

· تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر

تعمیر کامپیوتر قدیمی در مواردی با ارتقا سیستم های قدیمی با قطعات به روزتر می تواند در کارایی و بهبود عملکرد کامپیوتر موثر باشد. تعمیرات سخت افزاری شامل تعویض قطعات و جایگزینی قطعات با کیفیت است. استفاده از قطعات اصلی و دارای گارانتی برای تعمیرات کامیپوتر در محل موجب بازدهی بهتر سیستم می شود. برای تعمیرات سخت افزار، متخصص مربوطه اقدام به تعمیر کیس کامپیوتر می کند و قطعات مختلف در کیس را بررسی و تست می کند.

تعمیر قطعات کامپیوتر

پس از عیب یابی سیستم کامپیوتر توسط متخصص باید اقدامات لازم در راستای تعمیر یا تعویض قطعه مورد نظر انجام شود. اگر سیستم عامل کاملا سالم باشد و برنامه ها و درایورها به درستی نصب و راه اندازی شده باشند. در مواردی می توان اقدام به تعمیر پاور کامپیوتر، تعمیر مادر برد کامپیوتر، تعمیر cpu، تعمیر هارد کامپیوتر و پورت ها و اتصالات لازم نمود. البته مواردی مانند تعمیر کیبورد و اسپیکر نیز انجام می شود. مهم ترین قطعاتی که در سیستم کامپیوتر نیاز به سرویس و تعمیرات دارند عبارت اند از:

  • تعمیر برد پاور کامپیوتر
  • تعمیر CPU کامپیوتر
  • تعمیر مادربرد کامپیوتر
  • تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر
  • تعمیر رم کامپیوتر
  • تعمیر هارد کامپیوتر
  • تعمیرات کیبورد، اسپیکر و ...

عیب یابی کامپیوتر و آموزش تعمیرات کامپیوتر در منزل

عیب یابی کامپیوتر به منظور بررسی قطعات سخت افزاری و نرم افزارهای کامپیوتر است که منشا ایراد به وجود آمده را شناسایی و رفع ایراد کنند. در ادامه به رایج ترین ایرادات در کامپیوترها و روش های عیب یابی کامپیوتر می پردازیم.

· روشن نشدن کامپیوتر

روشن نشدن کامپیوتر یکی از رایج ترین ایراداتی است که ممکن است برای سیستم ها ایجاد شود. خاموش شدن کامپیوتر ممکن است ناشی از ایراد در منبع تغذیه و یا سوختن کارت گرافیک باشد. البته در موارد حادتر ایراد در هارد و یا خراب شده فن کامپیوتر هم ممکن است علت روشن نشدن کامپیوتر باشد.

· علت پرش تصویر در کامپیوتر چیست؟

هر گونه ایراد در تصویر اغلب به کارت گرافیک مربوط است. مگر در مواردی که مانیتور دچار ایراد شده باشد و یا ضربه خورده باشد.

· علت کند شدن سیستم کامپیوتر چیست؟

این ایراد نیاز به تعمیرات تخصصی کامپیوتر دارد. زیرا این ایراد ممکن است به هارد کامپیوتر مربوط باشد و در مواردی نیز پر شدن حافظه موجب بروز این مشکل می شود.

· علت از کار افتادن کیبورد چیست؟

کار نکردن کیبورد ممکن است در مواردی دلایل نرم افزاری داشته باشد و به علت ایراد در اتصالات و یا خراب شدن قطعات کامپیوتر ایجاد شود. این ایراد به صورت تعمیر رایانه در محل رفع خواهد شد.

· علت هنگ کردن کامپیوتر و بالا نیامدم سیستم چیست؟

این ایراد اغلب به مشکلات نرم افزاری بر می گردد. در مواردی ویروسی شدن کامپیوتر و نصب هر گونه بد افزار موجب بوت نشدن و هنگ کردن سیستم کامپیوتر می شود. البته در مواردی نیز ایراد در قسمت سخت افزار مانند هارد موجب هنگ کردن کامپیوتر می شود. به طور کل تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر و تعمیرات نرم افزاری باید توسط تعمیرکار کامپیوتر ماهر انجام شود.

· چرا کامپیوتر دیر روشن می شود؟

یکی از مشکلات رایج در سیستم های کامپیوتری این مورد است که بعد از زدن دکمه پاور چند دقیقه طول می کشد تا سیستم بالا بیاید. اولین ایراد ممکن است به دکمه پاور مرتبط شود که ایرادات در اتصالات این کلید موجب می شود سیستم دیر بالا بیاید و یا اصلا روشن نشود. در غیر این صورت باید قطعات کامپیوتر به طور مجزا توسط تعمیرکار کامپیوتر بررسی شود.

· علت بوت نشدن کامپیوتر چیست؟

بوت نشدن کامپیوتر یعنی بالا نیامدن ویندوز و یا طول کشیدن این پروسه است. در مواقع مواجه شدن با این مشکل اغلب افراد سیستم را ری استارت می کنند. موارد زیادی ممکن است باعث به وجود آمدن این مشکل شود. در بعضی از موارد ویروسی شدن سیستم هم ممکن است موجب بروز این ایراد شود..

· علت سیاه ماندن مانیتور در زمان روشن شدن کامپیوتر چیست؟

اگر کیس را روشن کردید اما سیستم بالا نمی آید و مانیتور سیاه است احتمال دارد با مشکلات نرم افزاری و یا سخت افزاری مواجه باشید. قبل از خبر کردن تعمیرکار کامپیوتر کابل های سیستم را بررسی کنید. هر دستگاه جانبی که به کامپیوتر وصل شده است را جداکنید و دوباره امتحان کنید. اگر با تمام این کارها مشکل حل نشد باید با تعمیرکار کامپیوتر تماس بگیرید تا مشکل را به درستی عیب یابی و رفع کند.

سرویس کامپیوتر در محل شامل چه مواردی است؟

سرویس کامپیوتر از بروز ایرادات وسیع تر جلوگیری می کند و از خراب شدن قطعات اساسی جلوگیری می کند. با سرویس کامپیوتر اختلالات شناسایی می شوند. در خدمات سرویس کامپیوتر موارد زیر بررسی می شوند.

  • بادگیری و گردگیری قطعات داخل کامپیوتر
  • دسته‌بندی و نظم بخشیدن به کابل‌های داخل کامپیوتر
  • بررسی اتصالات داخلی کیس کامپیوتر
  • بررسی مادربرد کیس
  • بررسی فن کامپیوتر و ...

تعمیرات کیس کامپیوتر در منزل

حمل و نقل رایانه های رومیزی به دلیل حجم بزرگ و سنگینی کیس و تعدد تجهیزات رایانه های خانگی، در صورت بروز اختلال، تعمیر کامپیوتر خانگی همواره دردسر ساز بوده است. لذا یافتن راهی برای تعمیر رایانه خانگی و تعمیر کامپیوتر قدیمی بدون نیاز به رفتن تعمیرگاه یکی از درخواست های افراد است.

تعمیرات کامپیوتر خانگی آنلاین پشتیبانی خدمات کامپیوتری به صورت مجازی و از طریق اینترنت انجام می شود. در تعمیرات کامپیوتر آنلاین محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد. کاربران در هر ساعت از شبانه روز قادر به ارتباط با کارشناسان و متخصصان سخت افزار خواهند بود.

خدمات تعمیرات کامپیوتر هوم سرویز شامل چه مواردی می شود؟

تعمیرات کامپیوتر هوم سرویز هیچ محدودیتی ندارد و تمامی مشکلات و البته برندهای موجود در بازار را شامل می شود. تعدادی از خدماتی که در تعمیرات کامپیوتر هوم سرویز ارائه می شود شامل موارد زیر است

  • تعمیر مادر برد کامپیوتر
  • تعمیر کامپیوتر گیمینگ
  • تعمیر کامپیوتر خانگی
  • تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر
  • تعمیر رم کامپیوتر
  • سرویس کامپیوتر، گردگیری کیس، روغن کاری فن
  • تعمیر بلندگو کامپیوتر
  • تعمیر هارد کامپیوتر
  • عیب یابی کامپیوتر و نصب نرم افزار کامپیوتر
  • تعمیر هارد دیسک کامپیوتر
  • تعمیر برد پاور کامپیوتر
  • تعمیر CPU کامپیوتر
  • بررسی اتصالات و کابل های اتصال و منبع تغذیه و ....

انواع برندهایی که در تعمیرات تخصصی کامپیوتر هوم سرویز پذیرفته می شود:

  • تعمیر کامپیوتر اپل
  • تعمیر کامپیوتر اچ پی
  • تعمیر کامپیوتر ال
  • تعمیر کامپیوتر سونی
  • تعمیر کامپیوتر لنوو
  • تعمیر کامپیوتر ایسر
  • تعمیر کامپیوتر ایسوس
  • تعمیر کامپیوتر شارپ ...

هزینه تعمیر کامپیوتر به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه تعمیرات کامپیوتر بر اساس نوع خرابی و نوع سیستم متفاوت می باشد. تعمیرات کامپیوتر شامل موارد متعددی است. از ایرادات ساده نرم افزاری تا موارد بسیار حاد مانند سوختن هارد و قطعات اساسی دیگر. به این ترتیب نرخ تعمیر کامپیوتر مبلغ ثابتی نیست. در ادامه به معرفی مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه تعمیر کامپیوتر در محل می پردازیم.

· تعمیرات سخت افزار کامپیوتر و یا تعمیرات نرم افزاری

قطعا هر نوع ایراد منشا متفاوتی دارد. به طور کل ایرادات نرم افزاری هزینه تعمیرات کامپیوتر کمتری دارند. اما اگر ایراد مربوط به بخش سخت افزاری باشد چون پای قطعات کامپیوتر وسط است در این صورت هزینه تعمیر کامپیوتر در محل بیشتر می شود.

· هزینه تعمیر کامپیوتر بر اساس تعمیر و یا تعویض قطعات

مورد دیگر که تغییر دهنده ی هزینه تعمیر کامپیوتر در محل است تعمیر قطعات کامپیوتر و یا تعویض قطعات کامپیوتر است. در این موارد اگر تعمیرکار کامپیوتر مهارت بالایی داشته باشد می تواند به جای هزینه تراشی های بیشتر قطعه مورد نظر را تعمیر نموده و قیمت تعمیرات کامپیوتر در منزل را کاهش دهد.

· نوع قطعه معیوب و تاثیر آن بر هزینه تعمیرات کامپیوتر

معمولا بیشترین قیمت تعمیر کامپیوتر و قیمت تعمیر کیس کامپیوتر مربوط به تعویض قطعات می باشد. هزینه خدمات نرم افزاری به صورت ثابت است و شامل قیمت تعویض ویندوزها و درایورها می شود. خدمات نرم‌افزاری (نصب ویندوز، برنامه‌های کاربردی و ...) مبلغ ثابتی هستند. اما در صورت نیاز به تعمیرات سخت‌افزار کامپیوتر، هزینه تعمیر کیس کامپیوتر و تعویض قطعات به قیمت روز قطعات مورد نظر در بازار وابسته است. در کنار قیمت قطعه، اجرت تعویض قطعات نیز به فاکتور نهایی اضافه می شود.

· تعمیر کامپیوتر خانگی و یا تعمیر کامپیوتر اداری

کامپیوترهای خانگی و اداری در قطعات سخت افزاری با هم تفاوت دارند. به طور مثال اغلب سیستم های اداری از قطعات سخت افزاری معمولی برخوردارند. از این رو هزینه تعمیرات کامپیوتر اداری کمتر از سیستم های پیشرفته است. بسیاری از کامپیوترهای خانگی دارای قطعات سخت افزاری رده بالایی هستند. تعمیر کامپیوتر گیمینگ که دارای کارت گرافیک بالا و هارد و رم بالایی هستند بیشتر است.

چرا تعمیرکار کامپیوتر هوم سرویز را انتخاب کنیم؟

قطعا شنیده اید یا ممکن است برایتان اتفاق افتاده باشد که در اثر سپردن تعمیرات به افراد غیر متخصص موجب هزینه تراشی های بیشتر شده و یا موجب بروز مشکلات برای کامپیوترتان شده است. از این رو سپردن این افراد به تعمیرکاران ماهر که دارای رزومه قوی و تایید شده در این زمینه هستند از الزامات است.

· تعمیر فوری کامپیوتر در کمترین زمان

در مواردی خرابی کامپیوتر یعنی از بین رفتن کسب و کار در نتیجه تعمیرات فوری کامپیوتر از مواردی است که برای خیلی از کاربران حیاتی است. خدمات تعمیر کامپیوتر هوم سرویز در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

· خدمات تعمیرات کامپیوتر در منزل

اگر به دنبال افرادی ماهر در این زمینه هستید تا کلیه پروسه تعمیرات و یا سرویس کامپیوتر در محل و تحت نظرتان انجام شود قطعا محل خوبی را انتخاب کرده اید. خدمات تعمیر کامپیوتر هوم سرویز در اغلب موارد در محل انجام می گیرد، مگر مواردی که مشکلات به حدی حاد باشد که نیاز به قطعات و تجهیزات خاصی نیاز باشد. همچنین سیستم بعد از تعمیرات، دوباره راه اندازی شده و تست های نهایی در حضور مشتری انجام می شود.

· استفاده از قطعات اورجینال

در صورت نیاز به تعویض قطعات استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال موجب آن خواهد شد، که در کنار صرف هزینه از کیفیت بالایی نیز برخوردار شوید. متخصصین هوم سرویز از قطعات اورجینال استفاده نموده و فاکتور نیز در اختیار مشتریان قرار می دهند.

خدمات تعمیرات انواع کامپیوترهای خانگی، رومیزی و اداری توسط متخصصین هوم سرویز

تعمیر کامپیوتر قدیمی، خانگی، حرفه ای، تعمیر کامپیوتر گیمینگ و غیره توسط متخصصین ما انجام می شود. فقط کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید با درج شماره تماس و آدرس متخصصین ما جهت مشاوره رایگان و تخمین هزینه تعمیرات کامپیوتر با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

همیار شماییم تا پایان سرویس...​

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعمیر کامپیوتر و همچنین ارایه خدمات تعمیر کامپیوتر رومیزی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات خدمات کامپیوتر ارائه می دهد که شامل تعمیرات لپ تاپ در محل, نصب ویندوز 10 , نصب بازی روی کامپیوتر, ریکاوری اطلاعات گوشی موبایل, خدمات کامپیوتری در محل می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های رایانه و تکنولوژی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعمیر کامپیوتر

تعمیر کامپیوتر رومیزی

تعمیرات کامپیوتر گیمینگ

سرویس کامپیوتر در محل و بررسی قطعات و گردگیری اجزای کامپیوتر

تعمیر کامپیوتر اداری و نصب انواع تجهیزات جانبی مانند اسکنر، پرینتر، مودم ADSL و ...

ارتقا کامپیوتر و اسمبل قطعات کامپیوتر

تعمیرات تخصصی قطعات کیس کامپیوتر مانند تعمیر مادر برد کامپیوتر، تعمیر فن کامپیوتر، تعمیر هارد، رم، کارت گرافیک ، cpu , ...

نظرات کاربران

profile picture
Ali Akbar Alizadeh

جناب آقای یار احمدی جوانی مودب، کاربلد، با حوصله در شنیدن صحبت های صاحب کار، و با آرامش و موقر و مسلط به کار، برای ایشان سلامتی، موفقیت و شادمانی آرزو می کنم.

profile picture
مهدی دولت آبادی

انسانی مودب و کاربلد و منصف بودن. کامپیوتر من رو چند ساعت وقت گذاشتن ولی متاسفانه بعد چند ساعت دوباره کامپیوتر اونجوری شد و ریست میشد و ایشان تمام هزینه گرفته شده رو برگردوندن.

profile picture
بهداد کیافر

با تشکر از سایت هوم سرویز و جناب آقای پسندیده ایشان همکاری لازم را با بنده داشتند و انسان متعهدی بودند.از خدمات ایشان بسیار راضی بودم.

profile picture
بهزاد صمیمی

از کیفیت و سرعت کار آقای پسندیده بسیار راضی بودم. با تشکر

شرایط خدمات تعمیرات رایانه و تعمیر کیس کامپیوتر در محل

تهیه لوازم، قطعات و نرم افزارها در خصوص تعمیر کامپیوتر پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد مشاوره لازم را به مشتری ارایه نماید و در صورت تایید مشتری تعمیرات کامپیوتر را انجام دهد.

همیار موظف است بلافاصله پس از تحویل کامپیوتر وضعیت سلامت دستگاه مشتری را بررسی نماید و پس از مشورت با مشتری نسبت به رفع خرابی کامپیوتر اقدام نماید. به همین ترتیب مشتری نیز پس از انجام تعمیرات می بایست وضعیت کامپیوتر را بررسی نماید. چنانچه دستگاه دارای عیب یا خرابی باشد بلافاصله به همیار اطلاع رسانی نماید.

تعمیرات کامپیوتر انجام شده توسط همیار شامل یک هفته گارانتی همیاران می باشد و در صورت بروز خرابی همیاران می بایست نسبت به رفع مشکل اقدام نماید.

هزینه دقیق تعمیرات و خرابی کامپیوتر پس از بررسی همیار متخصص به مشتریان اعلام خواهد شد، لذا همیاران بر اساس توضیحات مشتری، برآورد اولیه هزینه را به صورت تلفنی به مشتریان ارایه داده و پس از بررسی فیزیکی دستگاه قیمت دقیق خدمت مشتریان ارائه می شود. پس از تایید مشتری نسبت به تعمیر و یا انصراف از آن اقدام خواهد شد. همیار بدون هماهنگی با مشتری مجوز تعمیرات کامپیوتر را نخواهد داشت.

همیاران هوم سرویز احراز هویت و صلاحیت شده و دارای مدارک فنی معتبر می باشند و همچنین تضامین و قرارداد مستقلی از ایشان نزد هوم سرویز وجود دارد، ولیکن در حین سپردن خدمات مورد نظر شما به همیاران حتما نظرات و تجربیات سایر مشتریان از خدمات اخذ شده از همیار را ملاک انتخاب و تایید همیار قرار دهید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

gaming-console-repair
تعمیر کنسول بازی
قیمت از 200,000 الی 1,000,000 تومان
charging-cartridges
شارژ و تعویض کارتریج
قیمت از 230,000 الی 790,000 تومان
network-maintenance
نصب و راه اندازی شبکه
قیمت از 350,000 الی 350,000 تومان
mobile-services
تعمیر موبایل
قیمت از 150,000 الی 150,000 تومان