شارژ گاز کولر ماشین

شارژ گاز کولر ماشین

از 1180 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت شارژ گاز کولر ماشین در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت شارژ گاز کولر خودرو ایرانی(به ازای هر 100گرم بر اساس نوع گاز)

170,000 الی 200,000 تومان

قیمت شارژ گاز کولر خودرو خارجی(به ازای هر 100گرم بر اساس نوع گاز)

200,000 الی 250,000 تومان

قیمت رفع نشتی گاز

250,000 الی 350,000 تومان

متوسط قیمت1,000,000 تومانکمینه قیمت1,000,000 تومانبیشینه قیمت3,500,000 تومان

آنچه درباره شارژ گاز کولر ماشین خواهید خواند

  • شارژ گاز کولر ماشین در محل
  • نحوه ثبت درخواست خدمات شارژ گاز ماشین در هوم سرویز به چه طریقی است؟
  • انواع گاز کولر خودرو
  • بهترین گاز کولر خودرو چیست؟
  • نحوه تشخیص کم شدن گاز کولر ماشین
  • نشتی گاز کولر به چه دلایلی اتفاق می افتد؟
  • علت خالی شدن گاز کولر ماشین چیست؟
  • نشت یابی کولر خودرو چگونه انجام می شود؟
  • ابزار شارژ گاز کولر خودرو
  • نحوه شارژ گاز کولر ماشین در محل
  • شارژ گاز کولر خودرو در محل بدون نیاز به جابجایی !!
  • بهترین زمان برای شارژ کولر خودرو چه موقع است؟
  • قبل از شارژ گاز کولر خودرو در منزل به چه مواردی باید دقت شود؟
  • قیمت شارژ گاز کولر ماشین در محل به چه مواردی وابسته است؟
  • شارژ گاز کولر در محل با هوم سرویز چه مزایایی دارد؟
  • شارژ گاز کولر خودرو در محل را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

شارژ گاز کولر ماشین در محل

با عبور از هوای مطبوع بهاری و نزدیک شدن به فصل تابستان تقریبا استفاده از وسایل نقلیه ی بدون کولر، امری نشدنی و غیر قابل تصور است. به همین علت قبل از شروع گرما، شارژ گاز کولر ماشین در محل بیشتر درخواست می شود. کم شدن سرمای کولر خودرو اولین نشانه ای است که به ما اعلام می کند باید به بررسی و شارژ گاز کولر خودرو بپردازید. البته علائم کم شدن گاز کولر خودرو، سرمای کولر می تواند دلایل متعددی داشته باشد. اما مطمئننا قوی ترین دلیل، نشتی گاز کولر ماشین است. در ادامه به راهکاری تشخیص کم شدن گاز کولر، نحوه شارژ گاز کولر خودرو و عوامل موثر بر قیمت شارژ گاز کولر ماشین می پردازیم.

نحوه ثبت درخواست خدمات شارژ گاز ماشین در هوم سرویز به چه طریقی است؟

با فرارسیدن گرمای تابستان، شارژ گار کولر ماشین به الزامات رانندگان خودرو تبدیل می شود. برای بسیاری از افراد پیدا کردن مراکز تعمیرات کولر خودرو و یا شارژ گاز کولر خودرو راحت نیست. از این رو با استفاده از خدمات شارژ گاز کولر ماشین در محل می توانید به این دغدغه ها پایان بدهید. تنها کافیست مراحل ساده زیر را سپری کنید.

· ثبت درخواست رایگان شارژ گاز کولر خودرو در منزل

با استفاده از سایت، اپلیکیشن و یا با استفاده از تماس مستقیم می توانید درخواست خودتان را ثبت کنید. در ثبت درخواست اولیه نوع خودرو و همچنین زمان و مکان مورد نیاز برای دریافت خدمات را مشخص خواهید نمود.

· تماس کارشناسان جهت ارائه توضیحات نهایی

پس از ثبت درخواست کارشناسان بخش شارژ کولر خودرو در محل تماس گرفته و توضیحات لازم را در ارتباط با نحوه شارژ گاز کولر ماشین، بهترین گاز کولر خودرو و همچنین قیمت شارژ گاز کولر ماشین را اعلام خواهند نمود.

· اعزام متخصصین به محل جهت ارائه خدمات

پس از ارائه توضیحات و توافقات نهایی متخصصین با تجهیزات به محل مراجعه کرده و کلیه خدمات مربوط به شارژ و یا تعویض گاز کولر ماشین در محل انجام خواهند داد.

انواع گاز کولر خودرو

گاز مورد استفاده در کولرهای خودرو همان گاز یخچال است که با نام گاز مبرد شناخته می شوند. بر اساس انواع خودرو از گازهای متنوعی استفاده می شود. به طور معمول سه نوع گاز R22، R12 و r123a از مواردی هستند که برای شارژ گاز کولر ماشین استفاده می شوند. گاز کولر ماشین R134a از بی خطرترین گازهای برای محیط زیست محسوب می شوند که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. در کنار این گازها مکمل هایی نیز تولید و وارد بازار شده اند که خنک کنندگی کولرها را افزایش می دهند که با درخواست و تمایل مالکان خودرو استفاده می شوند. البته استفاده از این مکمل های هزینه شارژ گاز کولر ماشین در محل را افزایش می دهد.

بهترین گاز کولر خودرو چیست؟

برندهای متعددی گازهای مبرد خودرو تولید می کنند. اما تعدادی از این برندها به علت کیفیت بالاتر بیشتر تایید و توصیه می شوند. تعدادی از برندهای گاز کولر خودرو ایسکون، گالکو، هانی ول و ... هستند.

نحوه تشخیص کم شدن گاز کولر ماشین

برای تشخیص کم شدن گاز کولر دو روش وجود دارد. اولین راه کم شدن سرمای باد کولر است. دومین راه، تشخیص فنی کم شدن گاز خودرو است. در این روش گیج فشار را به ماشین می بندند و میزان گاز موجود در کولر خودرو را اندازه گیری می کنند. اگر میزان گازی که در گیج نشان داده می شود از میزان مطلوب کمتر باشد، باید اقدام به شارژ گاز کولر خودرو در محل نمود. پس از تشخیص کمبود شارژ گاز کولر ماشین با دستگاه دو حالت اتفاق می افتد.

یکی اینکه شارژ کولر کاملا خالی شده باشد. در این صورت باید سیستم سرمایش خودرو کاملا از رطوبت و هوا تخلیه شود و سپس گازگیری کولر خودرو دوباره انجام شود. مورد دیگر تنها شارژ کولر خودرو است و نیازی به تخلیه کلی نیست. نحوه شارژ گاز ماشین در هر دو این موارد به یک صورت انجام نمی شود و مراحل شارژ گاز کولر ماشین با هم تفاوت دارند.

نشتی گاز کولر به چه دلایلی اتفاق می افتد؟

نشتی گاز کولر و کم شدن آن دلایل زیادی ممکن است داشته باشد. جهت نشت یابی کولر ماشین موارد متعددی باید بررسی شوند. خرابی کمپرسور کولر ماشین می تواند دلیل محکمی بر خالی شدن گاز و کاهش بازدهی کولر باشد. اما به طور کل موارد زیر نیز می توانند بیشترین تاثیر را در خالی شدن گاز کولر خودرو بگذارند. که نیاز به شارژ گاز کولر ماشین را بسیار بالا می برد.

· مدت زمان استفاده از کولر ماشین

هر قطعه ای طی استفاده ممتد و مرور زمان مستهلک می شود. کولر ماشین نیز از این قضیه مستثنی نیست. استفاده طولانی مدت موجب ایجاد اصطحکاک بین اجزای کولر و ساییده شدن بست، لاستیک و حتی ترک برداشتن شیلنگ کولر خودرو خواهد شد. همچنین خاصیت بعضی از گازها در هنگام شارژ به شکلی است که خاصیت فراریت بالایی دارند. بدین ترتیب پس از مدتی خود به خود بدون دلیل خاصی، کم می شوند.

· خرده شدن اجزای کولر خودرو

کولر ماشین مانند مواردی که در تعمیر کولر گازی منزل مشاهده می شود، در یک فضای مجزا در محفظه ای کاملا جدا تعبیه نشده است. اجزای کولر خودرو در قسمتهای مختلفی از سیستم موتوری خودرو قرار گرفته اند. این پراکندگی اجزا موجب می شود که در برخورد با سایر عوامل بیرونی دچار ساییدگی و خورندگی شوند و گاز درون آنها به بیرون نشت پیدا کند.

· نفوذ رطوبت به داخل سیستم کولر ماشین

نفوذ رطوبت به داخل محفظه گاز خودرو موجب تشکیل یک اسید بسیار قوی می شود. این اسید مخرب موجب سوراخ شدن کولر خودرو و نشتی گار کولر ماشین به بیرون خواهد شد. به همین علت قبل از شارژ گاز کولر خودرو در محل پیشنهاد می شود حتما علت نشتی کولر ماشین شناسایی شود تا موجب دوباره کاری در آینده نشود.

· تصادفات و ضربات خودرو

حرکت خودرو روی موانع و یا تصادفت رانندگی ممکن است موجب آسیب به قطعات کولر ماشین شود. به طور مثال بر اثر برخورد سنگ ها و .. بست ها، لوله ها و شلنگ ها دچار ترک شوند و به واسطه این آسیب ها، گاز به بیرون نشت پیدا کند.

علت خالی شدن گاز کولر ماشین چیست؟

تمام مواردی که بیان کردیم به نوعی موجب تخلیه کامل گاز کولر ماشین نمی شود و تنها موجب کاهش و یا افت فشار خواهند شد. اما در مواقعی با خالی شدن گاز کولر ماشین مواجه خواهیم شد. این اتفاق زمانی می افتد که به خودرو ضربه ناگهانی وارد شود و گاز خودرو به صورت کامل تخلیه شود. همچنین با بی توجهی به علائم کم شدن گاز کولر خودرو و از بین نبردن عوامل نشتی گاز کولرخودرو، این ایرادات تشدید شده و کل گاز کولر تخلیه می شود.

نشت یابی کولر خودرو چگونه انجام می شود؟

نحوه نشت یابی گاز کولر خودرو از جمله اقدامات پیچیده است که باید توسط افراد متخصص و تجهیزات خاص انجام شود. تمام افرادی که خدمات مربوط به شارژ گاز کولر ماشین در محل را ارائه می دهند، باید قبل از شارژ مجدد، محل نشتی گاز کولر ماشین را شناسایی و رفع کنند. در ادامه روش های نشت یابی کولر خودرو را شرح خواهیم داد.

· نشت یابی کولر ماشین با استفاده از لامپ فرابنفش

گازهای کولر خودرو رنگ های خاصی دارند و با استفاده از نور فرابنفش دیده می شوند. با استفاده از چراغ فرابنفش می توان محل نشتی را شناسایی نمود.

· شناسایی محل نشتی با استفاده از دستگاه

امروزه متخصصین بخش تعمیرات خودرو سیار از ابزارآلات پیشرفته ای استفاده می کنند تا محل نشتی کولر خودرو را شناسایی کنند. این دستگاه به بوی گاز کولر خودرو حساس است و محل نشتی را سریعا شناسایی می کند.

· نشت یابی با استفاده از گاز نیتروژن

روش دیگر این مورد است که پس از تخلیه کامل، گاز نیتروژن را با فشار بالا به محفظه کولر تزریق می کنند. در صورت وجود نشتی صدای خروج گاز را بررسی نمود و پس از رفع نشتی، شارژ مجدد کولر ماشین انجام می شود.

· استفاده از محلول برای پیدا کردن محل نشتی

با استفاده از این محلول قسمت هایی که امکان نشتی وجود دارد تست می شود. به ترتیبی که در صورت ریختن این محلول روی قسمت های مشکوک، حباب ایجاد می شود و باید قبل از شارژ گاز کولر ماشین در محل قسمت مورد نظر ترمیم شود.

ابزار شارژ گاز کولر خودرو

شارژ گاز کولر ماشین با دستگاه از فرآیندهای تخصصی است. برای تعویض گاز کولر ماشین نیاز به ابزارآلاتی مانند شلنگ، گیج فشار سنج، کپسول گاز نیاز است. تنها به خاطر داشته باشید که در زمان تعویض گاز کولر خودرو باید محفظه به طور کامل تخلیه شود.

نحوه شارژ گاز کولر ماشین در محل

قبل از شروع حتما باید پیش زمینه فنی مناسب در این زمینه را داشته باشید زیرا ممکن است اگر مهارت نداشته باشید، موجب خسارات بیشتر به خودرو شوید.

  • در ابتدا باید لوله کولر و شیر کولر خودرو را پیدا کنید.
  • درپوش آن را بازکرده و شیر کولر ماشین را فشار دهید. اگر گاز با فشار زیاد بیرون زد یعنی گاز مبرد تنها کم شده است و باید شارژ شود. اگر با فشار شیر گازی بیرون نزد باید به طور کل اقدام به تعویض گاز کولر ماشین نمود.
  • سپس شیلنگ گیج را به شیر کولر ماشین وصل کنید و با باز کردن پیچ شیلنگ هوای داخل شیلنگ را خارج کنید. در واقع باید مطمئن شوید تنها چیزی که وارد سیستم می کنید گاز است نه چیز دیگری مانند هوا یا رطوبت .
  • پس از هواگیری شیلنگ، شیر را باز کرده و اجازه دهید مقداری گاز وارد کولر خودرو شود. سپس شیر گبچ را ببندید و ماشین را روشن کرده و فن کولر را در اخرین درجه قرار دهید. گیج فشار را برررسی کنید در صورتی که عددی بین 35 تا 40 PSI را نشان می دهد عملیات شارژ گاز کولر ماشین در منزل به اتمام رسیده است.

شارژ گاز کولر خودرو در محل بدون نیاز به جابجایی !!

با توجه به تمام توضیحاتی که ارائه داده ایم عدم سرمادهی خودرو نمی تواند صرفا یک دلیل خاص داشته باشد. عوامل زیادی می توانند بر آن تاثیر بگذارند. گاهی زمان کافی جهت مراجعه به تعمیرگاه نیست. همچنین پیدا کردن یک مرکز برای شارژ گاز کولر ماشین بپردازد هم کار راحتی نخواهد بود. در نهایت انتقال ماشین در گرما بدون کولر و انتظار برای شارژ کولر ماشین می تواند واقعا خسته کننده و حوصله سر بر باشد. خدمات شارژ گاز کولر خودرو در محل 2 مزیت دارد. مورد اول صرفه جویی در زمان و مورد دیگر هزینه شارژ گاز کولر خودرو منصفانه است.

البته در موارد خاصی که علت تمام شدن گاز کولر، نشتی و خرابی اجزای اساسی خودرو باشد. به صاحبان پیشنهاد می شود که برای تعمیر کولر خودرو ماشین را به محل همیار مورد نظر انتقال دهند.

بهترین زمان برای شارژ کولر خودرو چه موقع است؟

در واقع زمان خاصی را نمی توان به شارژ کولر خودرو اختصاص داد. به طور معمول قبل از شروع فصال گرما اقدام به سرویس و شارژ گاز کولر ماشین می کنند. به طور معمول هر دوسال نیاز به شارژ مجدد کولر ماشین است. اما برای افرادی که استفاده کمتری از خودرو می کنند و حساسیت بالایی نسبت به کارکرد خودروی خود دارند این زمان ممکن است به پنج سال هم برسد.

قبل از شارژ گاز کولر خودرو در منزل به چه مواردی باید دقت شود؟

قبل از شارژ گاز کولر ماشین در محل باید به مواردی دقت شود که در کنار صرف وقت و هزینه شارژ گاز کولر ماشین، نتیجه دلخواه حاصل شود.

  • در زمان شارژ گاز کولر خودرو بهتر است از گاز توصیه شده توسط کمپانی استفاده شود.
  • باید به مقدار استاندارد گاز کولر خودرو در زمان شارژ توجه نمود. زیرا در صورتی که در زمان شارژ مقدار کمتری گاز استفاده شود سرمایش گاز کافی نخواهد بود. همچنین در صورتی که کمپرسور بیشتر از حد فشار پر شود روی قطعات دیگر فشار اضافی وارد می شود و موجب خرابی سیستم سرمایش خودرو خواهد شد.
  • سرویس کولر خودرو بهتر است هر دوسال یکبار انجام شود. زیرا سالانه بین 10 تا 15 درصد از گار کولر طی شرایط نرمال از سیستم خارج می شود.
  • قبل از شارژ گاز کولر ماشین، باید علت نشتی را پیدا نموده و رفع نمایید.

قیمت شارژ گاز کولر ماشین در محل به چه مواردی وابسته است؟

قیمت شارژ گاز کولر ماشین در محل به موارد متعددی وابسته است. از این رو نمی توان یک نرخ ثابت را به عنوان هزینه شارژ کولر ماشین اعلام نمود. در ادامه به معرفی عوامل موثر هزینه شارژ گاز کولر خودرو می پردازیم.

· قیمت گاز کولر ماشین

هزینه شارژ گاز کولر ماشین اگر صرفا فقط نیاز به اضافه کردن مایع مبرد باشد و تنها به قیمت گاز کولر ماشین وابسته است، مبلغ ثابتی است. انواع گازها قیمت های متنوعی دارند که بر اساس نوع خودرو و میزان استفاده از خودرو اعلام می شود.

· مقدار گاز مبرد مورد نیاز بر هزینه شارژ گاز کولر ماشین تاثیر دارد

طبیعتا مقدار گاز مورد نیاز تاثیر مستقیمی بر هزینه شارژ گاز کولر ماشین دارد. به طور معمول قیمت شارژ کولر خودرو بر مبنای هر 100 گرم گاز اعلام می شود.

· خرابی سیستم برودت خودرو بر هزینه شارژ گاز کولر ماشین تاثیر می گذارد.

همانطور که گفته اگر خرابی در سیستم برودت خودرو نباشد و کم شدن سرمای کولر خودرو صرفا به علت کاهش طبیعی گاز خودرو در طی مرور زمان باشد. قاعده کلی در زمینه تخمین هزینه برقرار است. که قدرت کولر یا وات کولر ارتباط مستقیمی با هزینه شارژ گاز کولر خودرو دارد. کولر قوی، مخزن گازی حجیم تری دارند و قیمت شارژ گاز کولر ماشین نیز طبیعتا بالاتر می رود و بالعکس... اما در صورتی که نیاز به نشت یابی و رفع نشتی کولر خودرو باشد این موارد بر هزینه شارژ کولر گازی در محل اضافه می گردد.

شارژ گاز کولر در محل با هوم سرویز چه مزایایی دارد؟

همانطور که می دانید هوم سرویز در جهت ارائه بسیاری از موارد مربوط به خودرو، خدمات در محل ارائه می دهند. قطعا هوم سرویز در راستای ارائه این خدمات باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا بتواند نهایت رضایت مشتری را جلب نماید. تعدادی از مزایای کمک از تیم هوم سرویز را اعلام خواهیم نمود.

  • قبل از شارژ مجدد کولر ماشین، تمام خدمات مربوط به نشت یابی و بررسی قطعات انجام می شود.
  • برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی خدمات شارژ کولر ماشین ارائه می شود. شارژ گار کولر پراید، شارژ گاز کولر پژو و شارژ گاز کولر هیوندا، تویوتا، کیا و غیره انجام می شود.
  • استفاده از بهترین گاز کولر ماشین و همچنین قطعات اورجینال
  • ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن در محل
  • می توانید از خدمات پشتیبانی هوم سرویز در همه روزهای هفته بهره مند شوید.
  • مورد آخر نیز تمام هزینه ها از قبل به طور کامل شرح داده خواهد شد و با هزینه های دور از انتظار مواجه نخواهید شد.

شارژ گاز کولر خودرو در محل را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

با توجه به گرما، شلوغی و ترافیک و ... خدمات شارژ کولر خودرو در محل هوم سرویز به یک سرویس بسیار پردرخواست تبدیل شده است. در واقع استفاده از این خدمات موجب صرفه جویی در وقت و هزینه کاربران خواهد شد. به گونه ای که در کنار رسیدگی به سایر امور روزمره خود می توانند از بهترین خدمات در جهت رسیدگی به خودروی خود درب منزل بهره مند شوند.

تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. همکاران ما سریعا جهت ارائه توضیحات لازم و مشاوره و اعلام هزینه با شما تماس خواهند گرفت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس شارژ گاز کولر ماشین و همچنین ارایه خدمات شارژ گاز کولر ماشین ایرانی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات سرویس دوره ای خودرو ارائه می دهد که شامل تعویض روغن موتور خودرو و موتور سیکلت در محل, کارشناسی خودرو در محل برای انواع اتومبیل های ایرانی و خارجی, سرویس های دوره ای انواع خودرو ایرانی و خارجی در محل, شستشوی انژکتور پراید، تیبا، ساینا و سارینا, تنظیم موتور خودرو انژکتوری, تعویض آب رادیاتور پراید، پژو، ال90، سمند، کوئیک، تیبا و... می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های تعمیر و سرویس خودرو را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس شارژ گاز کولر ماشین

شارژ گاز کولر ماشین ایرانی

شارژ گاز کولر چینی

شارژ گاز کولر خودروهای لوکس وارداتی

نشت یابی و رفع نشتی کولر خودرو

شارژ گاز کولر ماشین با دستگله

استفاده از بهترین گاز کولر خودرو و شارژ با دستگاه مخصوص

نظرات کاربران

profile picture
امیر رشیدپور

خدا قوت و برکتش بده

profile picture
سید سجاد مهدیانی

بسیار عالی و با مهارت مشکل را رفع کردند. ممنون هستم از ایشان

profile picture
مسعود صادقی سنجانی

در سریعترین زمان برام همیار اومد و همیار هم بسیار متعهد به کار و صبور بود و با هزینه خیلی خوب تو خونه کولر ماشینم شارژ شد

profile picture
مجتبی داس زرین

ممنون از شرکت خوب هوم سرویز نیزوها عالی پیگیری عالی ممنونم

شرایط شارژ گاز کولر خودرو با دستگاه در محل

با توجه به امکان وجود برخی محدودیت‌های فنی و دسترسی بهتر به تجهیزات ممکن است جهت انجام هر چه بهتر سرویس شارژ گاز کولر و همچنین جهت انجام خدمات تکمیلی نیاز به اعزام خودرو به محل همیار باشد.

سرویس شارژ گاز کولر خودرو شامل شارژ گاز کولر و همچنین رفع نشتی گاز و یا تعمیرات اساسی کولر خودرو می باشد.

مدت زمان انجام کار بسته به نوع و حجم کار مشتری حدود یک تا دو ساعت طول خواهد کشید.

حضور مشتری محترم در محل ماشین الزامی نیست ولی لطفا قبل از شروع به کار همیار مطمئن شوید اشیاء و اجسام با ارزش از خودرو خارج شده باشد.

جهت ارایه سرویس بهتر از سمت سامانه هوم سرویز ترجیحا از روزهای قبل سرویس شارژ گاز کولر خودرو را رزرو نمایید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

carwash
کارواش در محل
قیمت از 300,000 الی 570,000 تومان
car-repair
تعمیر خودرو
قیمت از 500,000 الی 1,300,000 تومان
car-service
سرویس دوره ای خودرو
قیمت از 300,000 الی 300,000 تومان
diagnosis-car
دیاگ و عیب یابی خودرو
قیمت از 350,000 الی 500,000 تومان