تعویض ال سی دی گوشی
هوم‌سرویز
/
قیمت خدمات
/
رایانه و تکنولوژی
/
تعویض تاچ ال سی دی گوشی

تعویض ال سی دی گوشی

از 1415 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعویض ال سی دی گوشی در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت تعویض تاچ ال سی دی(بر اساس نوع گوشی)

250,000 الی 1,000,000 تومان

متوسط قیمت200,000 تومانکمینه قیمت200,000 تومانبیشینه قیمت200,000 تومان

آنچه درباره تعویض ال سی دی گوشی خواهید خواند

  • تعویض ال سی دی گوشی و تبلت
  • تعمیر ال سی دی گوشی یا تعویض تاچ ال سی دی کدامیک؟!
  • ایرادات رایج که برای ال سی دی گوشی اتفاق می افتند
  • تعمیر ال سی دی گوشی شامل چه قسمت هایی می شود؟
  • تعمیر تاچ گوشی به تنهایی امکان پذیر است؟
  • تعمیر ال سی دی تبلت با قطعات اورجینال
  • تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی انواع برندهای گوشی
  • هزینه تعویض ال سی دی موبایل را چگونه کاهش دهیم؟
  • هزینه تعویض تاچ گوشی به چه عواملی بستگی دارد؟
  • تعمیرات و تعویض تاچ ال سی دی گوشی و انواع تبلت را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

تعویض ال سی دی گوشی و تبلت

شکستن ال سی دی موبایل و تعویض ال سی دی گوشی متاسفانه یکی از متداول ترین و در عین حال بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای موبایل و تبلت پیش بیاید. در بعضی از موارد ایرادات را می توان با تعمیر ال سی دی گوشی رفع نمود. اما در بیشتر مواقع تنها راه تعویض ال سی دی موبایل است. به علت بالا بودن هزینه تعویض تاچ ال سی دی در خیلی از موارد افراد امیدوارند با تعمیرات جزئی ایرادات رفع شوند و کار به تعویض ال سی دی گوشی نرسد. در ادامه به روش های تعمیر یا تعویض تاچ ال سی دی موبایل و عوامل موثر بر هزینه تعویض ال سی دی گوشی و تبلت و هزینه تعمیر ال سی دی گوشی می پردازیم.

تعمیر ال سی دی گوشی یا تعویض تاچ ال سی دی کدامیک؟!

ممکن است به هر دلیلی به صفحه ال سی دی گوشی صدمه وارد شود. قبل از آنکه بخواهید به تعمیر تاچ ال سی دی سامسونگ بپردازید باید مطمئن شوید ایراد اصلی از کجاست؟ تاچ؟ ال سی دی؟ یا فلت گوشی؟ در این صورت می توانید بهتر تصمیم بگیرید و اطلاع بهتری از هزینه تعمیر تاچ ال سی دی گوشی به دست بیاورید. قبل از هر چیزی یک توضیح اجمالی از اجزای سازنده تاچ ال سی دی گوشی ارائه می دهیم.

· تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی شکسته

شکستن ال سی دی گوشی بدترین اتفاقی است که ممکن است برای صفحه گوشی پیش بیاید. زیرا برای تعمیر صفحه لمسی گوشی تنها راه تعویض تاچ ال سی دی گوشی یا تبلت است و راهکار دیگری وجود ندارد. البته که هزینه تعویض ال سی دی شکسته هم به مدل گوشی بستگی دارد. در پاره ای از موارد صرفا ال سی دی ترک برمی دارد و به تاچ گوشی ایرادی وارد نمی شود که در این مواقع می توان تا از کار افتادن تاچ از گوشی استفاده کرد و تعمیر تاچ ال سی دی شکسته را به تعویق انداخت. اما خوب این کار عواقبی نیز به دنبال دارد. زیرا ال سی دی شکسته در صورت مجاورت با آب ممکن است، رطوبت در داخل آن نفوذ کند و به سایر قطعات گوشی نیز آسیب برسد.

· تعمیر ال سی دی گوشی آب خورده

اگر ال سی دی گوشی یا تبلت دچار آبخوردگی شود با چند نشانه خود را نمایان می کنند. مورد اول اینکه در کنار سوکت شارژر آثاری از سولفاته زدن نمایان شود. اگر لکه های تیره روی ال سی دی گوشی یا تبلت باشد نشان دهنده ی آبخوردگی دستگاه است. همچنین اگر بدون هیچ نشانه ای تنها ال سی دی گوشی خاموش شده است اما دستگاه صدا دارد، در این صورت باید به فکر تعویض ال سی دی شکسته باشید. ممکن است در اثر ورود مایعات به داخل گوشی، تاچ بسوزد. در این صورت باید تاچ و ال سی دی موبایل با هم تعویض شوند و نمی توان تنها به تعمیر ال سی دی موبایل بسنده کرد.

ایرادات رایج که برای ال سی دی گوشی اتفاق می افتند

ال سی دی گوشی از قطعات حساس و البته گران گوشی ها است که ممکن است به دلایل مختلف دچار ایراد شوند. به طور معمول ال سی دی موبایل یا بر اثر ضربه و یا بر اثر آب خوردگی دچار مشکل می شود. هزینه تعمیر ال سی دی گوشی همیشه نسبت به سایر خدمات تعمیرات موبایل بیشتر خواهد شد. ال سی دی موبایل از قطعات گلس نگهدارند، تاچ، بک لایت و فریم ال سی دی تشکیل شده است که هر نوع ایراد در صفحه نمایش موبایل ممکن است به یکی یا حتی همه آنها مرتبط می شود.

· تعمیر LCD گوشی وقتی صفحه نمایش سیاه شده و روشن نمی شود

بارز ترین دلیل سیاه شدن صفحه موبایل به سوختن ال سی دی مرتبط است. در مواردی که ضربه شدید به ال سی دی گوشی وارد می شود و یا در مجاورت آب قرار می گیرد ممکن است این اتفاق پیش بیاید. تنها راه تعمیر در این مواقع تعویض ال سی دی گوشی است.

· علت کار نکردن تاچ گوشی چیست؟

گاهی گوشی روشن می شود ولی قادر به انجام کاری نیستید زیرا که تاچ کار نمی کند. وارد شدن ضربه به ال سی دی عامل بروز این اتفاق است. معمولا در این مواقع تاچ گوشی سوخته است و تنها راه، تعویض تاچ ال سی دی گوشی است.

· سیاه شدن قسمتی از صفحه گوشی

اگر ضربه به گوشی وارد شود و قسمتی از lcd موبایل سیاه شود این مورد نیز نشان دهنده ی سوختن قسمتی از LCD است و تنها راه تعویض ال سی دی گوشی به طور کامل می باشد.

· گلس ال سی دی شکسته ولی تاچ گوشی کار می کند

یکی از سوالات رایج که در این زمینه مطرح می شود، مربوط به این مورد است که گلس ال سی دی شکسته ولی تاچ موبایل سالم است. آیا امکان دارد تنها این قطعه تعویض شود؟ متاسفانه تمام قطعات مربوط به تاچ و ال سی دی موبایل به هم مرتبط هستند. در موارد این چنینی هم که صفحه ترک میخورد ولی تاچ کار می کند تنها راه تعویض ال سی دی گوشی است و مگر در مواردی که تعمیرکار قطعه را به صورت جدا داشته باشد. که می تواند به تنهایی گلس موبایل را تعویض کند.

· دلیل هنگ کردن تاچ گوشی چیست؟

در بسیاری از موارد مشاهده شده که بر اثر وارد شدن ضربه، آب خوردگی گوشی و همچنین تعویض LCD گوشی با استفاده از قطعات غیر اصل موجب می شود که تاچ گوشی هنگ می کند. البته دلایل نرم افزاری و نیاز به تعویض باتری گوشی هم می تواند موجب بروز این مشکل شوند. برنامه های مخرب و ویروسی شدن گوشی عامل بروز این مشکل خواهند شد. در تمام این موارد باید تمام موارد بررسی شوند و علت اصلی شناسایی شود.

· علت به وجود آمدن سایه روی السیدی گوشی چیست؟

یکی از مشکلات رایج بعد از تعویض ال سی دی گوشی سایه افتادن روی صفحه نمایش گوشی است. به این ترتیب اصلا نمایش تصاویر کیفیت نداشته و گهگاهی با سایه همراه است. به طور معمول ایراد در قسمت فلت السیدی و یا کانکتور موجب بروز این ایراد می شود. البته در مواردی که تنها ایراد به این قطعات مربوط است هزینه تعمیر ال سی گوشی مبلغ چندانی نخواهد شد.

تعمیر ال سی دی گوشی شامل چه قسمت هایی می شود؟

برای تعمیر صفحه موبایل چندین قسمت مختلف باید بررسی شوند. مورد اول گلسی است که روی صفحه گوشی قرار دارد. البته این گلس با گلس محافظ که توسط کاربر تهیه می شود و محافظت از خط وخش روی ال سی دی نصب می شود متفاوت است. این گلس از یک شیشه مقاوم تشکیل شده است که روی ال سی دی گوشی قرار می گیرد. در مواقع شکستن صفحه گوشی اگر تاچ و ال سی دی به درستی کار کند. تعمیرات ال سی دی هزینه زیادی نخواهد داشت وبه جای تعویض ال سی دی شکسته گوشی تنها این قطعه تعمیر می شود.

قطعه بعدی فریم ال سی دی است که به عنوان قاب ال سی دی است و موجب انسجام اجزای صفحه نمایش می شود. قطعه بعدی تعویض تاچ گوشی می باشد که وظیفه دریافت دستورات کاربر را دارد. اگر بر اثر ضربه و اتفاقات دیگر صفحه هیچ عکس العملی در مقابل لمس کاربر نداشته باشد این قطعه آسیب دیده است. رفع این ایراد تنها با تعویض تاچ ال سی دی موبایل امکان پذیر است. قطعه آخر نیز مربوط به ال سی دی گوشی است که دقیقا در زیر تاچ قرار دارد. اگر پس از ضربه صفحه نمایش به کلی سیاه شود باید اقدام به تعویض تاچ ال سی دی نمود.

تعمیر تاچ گوشی به تنهایی امکان پذیر است؟

در مواردی بدون هیچ گونه ضربه ای، تاچ دچار ایراداتی می شود. اگر بعضی ار قسمت های تاچ به درستی عمل نمی کنند باید با یک تاچ سالم، گوشی تست شود. می توان اقدام به تعویض تاچ نمود. همچنین باید سوکت و آی سی تاچ بررسی شود. اگر ایرادات از اتصالات مربوط به تاچ نبود، احتمالا آی سی تاچ سوخته است و باید تعویض شود. قیمت تعمیر تاچ گوشی نسبت به قیمت تعویض تاچ گوشی کمتر خواهد شد.

تعمیر ال سی دی تبلت با قطعات اورجینال

تعویض ال سی دی تبلت سامسونگ، تعویض ال سی دی تبلت ایسوس، لنوو و سایر برندها تفاوتی با تعویض تاچ LCD گوشی ندارند. تنها تفاوت آنها هزینه تعمیر ال سی دی تبلت است که اغلب بالاتر از موبایل است. زیرا ابعاد تبلت بیشتر از گوشی است از این رو قیمت تاچ ال سی دی تبلت بالاتر است و البته تعویض تاچ تبلت نیز کمی دشوارتر است و به مهارت بیشتری نیز نیاز دارد.

تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی انواع برندهای گوشی

با توجه به ورود انواع گوشی های موبایل پیشرفته که از انواع تکنولوژی های مدرن در صفحه نمایش آنها استفاده شده است طبیعتا پروسه تعمیرات و تعویض آنها باهم تفاوت دارند.

· تعویض ال سی دی گوشی آیفون

تعویض ال سی دی آیفون با توجه به تکنولوژی بکار رفته در آنها، به دقت و تخصص بالایی نیاز دارد. همچنین هزینه تعویض ال سی دی آیفون چون تاچ و السیدی قیمت بالایی دارند به همین دلیل ریسک تعویض آنها بالاست و تعمیرکاران هزینه های بالایی را به عنوان دستمزد دریافت می کنند.

تعویض ال سی دی آیفون از دو صفحه نازک شیشه ای و کریستال تشکیل شده است. در هنگام شکستن گوشی آیفون ممکن است آسیب به قسمت شیشه ای وارد شود یا کریستالی. تعمیر ال سی دی گوشی آیفون در در مواردی صفحه شیشه ای شکسته باشد کمتر خواهد شد. در مواردی که شکستگی صفحه نمایش سطحی باشد امکان تعمیر LCD گوشی وجود دارد و هزینه تعمیر ال سی دی آیفون کمتر خواهد شد. اما در شکستگی های عمیق و وسیع تنها راه تعویض تاچ گوشی آیفون است.

· تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

قبل از تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ باید بررسی شود که مشکلات در صفحه نمایش نرم افزاری هستند یا سخت افزاری؟! در مواردی که ایراد سخت افزاری است و به السیدی آسیب رسیده است تنها راه تعویض LCDسامسونگ است. مواردی مانند داغ شدن صفحه گوشی، کند شدن عملکرد تاچ موبایل، کم شدن و محو شدن تصاویر همگی نشانه هایی از ایراد در صفحه موبایل است که باید رفع شوند. تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ به علت حساسیت بالا به مهارت بالایی احتیاج دارد.

· تعویض ال سی دی گوشی شیائومی

با ورود بیشتر انواع گوشیهای میان رده و بالا رده شیائومی به بازار خدمات تعمیرات این گوشی ها نیز گرم تر شده است. صفحه نمایش این موبایل ها هم دارای تکنولوژی بالایی هستند. تعمیر تاچ گوشی شیائومی باید توسط متخصصین و با استفاده از ابزارآلات مجهز انجام شود.

هزینه تعویض ال سی دی موبایل را چگونه کاهش دهیم؟

قبل از هر چیزی باید بیان کنیم قیمت تعویض تاچ ال سی دی اگر خیلی پایین اعلام شود. قطعا ایرادی در جریان کار است. زیرا هیچ ارزانی شگفت انگیزی بی دلیل نیست. اما منظور ما از کاهش قیمت تعویض تاچ گوشی این است که بدون واسطه و به طور مسقیم اقدام به خرید قطعات کنید. با حذف واسطه طبعا قیمت قطعات کاهش می یابد و به این ترتیب قیمت تعویض ال سی دی گوشی کم می شود.

هزینه تعویض تاچ گوشی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه تعمیر ال سی دی گوشی به موارد زیادی بستگی دارد. از این رو نمی توان قیمت ثابتی را به عنوان هزینه تعویض ال سی دی اعلام کرد. در ادامه به معرفی مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت تعویض تاچ ال سی دی می پردازیم.

· حجم خرابی ال سی دی موبایل

از جمله مواردی که بر قیمت تعمیر ال سی دی گوشی تاثیر دارد نوع آسیب وارد شده به گوشی است. این مورد که آیا تنها تاچ گوشی آسیب دیده یا تمام قطعات تاچ ال سی دی نیاز به تعمیر دارند، نیز تعیین کننده قیمت تعویض ال سی دی گوشی شیائومی یا سایر برندها است.

مدل و برند گوشی بر هزینه تعویض تاچ ال سی دی گوشی تاثیر دارد

مورد دیگری که تغییر دهنده ی قیمت تعویض تاچ گوشی است، برند آن می باشد. به طور مثال هزینه تعمیر تاچ ال سی دی آیفون با هزینه تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ قطعا یکسان نخواهد بود. همچنین سری های متفاوت از یکی برند هم دارای هزینه تعویض ال سی دی شکسته یکسان نیستند. به طور مثال هزینه تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ a51 با هزینه تعویض ال سی دی گوشی a71 یکسان نیست. طبعا هرچه گوشی جدیدتر و ترند تر باشد هزینه تعویض تاچ گوشی آن نیز بالاتر است.

· قطعات اصلی یا تقلبی بر هزینه تعویض ال سی دی گوشی موثر است

تفاوتی قیمتی بالایی در هزینه تعویضLCD و تاچ گوشی با قطعات اصلی و فیک وجود دارد. با استفاده از قطعات بی کیفیت هزینه تعمیر تاچ گوشی کاهش می یابد اما در مدت زمان کوتاهی دوباره این ایراد گریبان گیرتان خواهد شد. بعضی از تعمیرکاران برای کاهش قیمت تعویض ال سی دی گوشی اقدام به استفاده از قطعات دست دوم می کنند. البته ما این کار را رد نمی کنیم اما باید تعمیرکار مهارت بالایی در شناسایی قطعه معیوب از سالم داشته باشد. در این صورت هزینه ها کاهش می باید.

تعمیرات و تعویض تاچ ال سی دی گوشی و انواع تبلت را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

کیفیت تعویض یا تعمیرات تاچ ال سی دی انواع گوشی به دو عامل بستگی دارد. مورد اول خود قطعه تاچ و ال سی دی است که باید خریداری شود و برای هر برند و سری متفاوت است. مورد بعدی تعمیرکار است که باید با مهارت کافی به تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی گوشی و تبلت بپردازد. شما می توانید بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی ها از خدمات تعویض تاچ ال سی دی گوشی در محل هوم سرویز بهره مند شوید. متخصصین ما آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر و تعویض انواع گوشی و تبلت از برندهای آیفون، سامسونگ، هواوی، شیائومی، لنوو، ایسوس و غیره هستند.

تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست کنید. با ثبت درخواست و درج شماره تماس و آدرس متخصصین ما با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعویض ال سی دی گوشی و همچنین ارایه خدمات تعویض ال سی دی گوشی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات موبایل و تبلت ارائه می دهد که شامل تعمیرات موبایل و تبلت, تعمیر باتری موبایل می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های رایانه و تکنولوژی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعویض ال سی دی گوشی

تعویض ال سی دی گوشی

تعمیر تاچ تبلت

تعمیرات تاچ گوشی

تعویض تاچ و ال سی دی گوشی

تعمیر ال سی دی گوشی آب خورده و شکسته

تعویض ال سی دی و تعویض فلت انواع گوشی های اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی و...

نظرات کاربران

profile picture
نفیسه علی اکبر

اون چیزی که میخواستم در زاهر دراوردند و ممنونم باید استفاده کنیم ببینیم خوبه یا نه درکل کار خوبی تحویل دادند

profile picture
یاشا پورامین

همه چی اکیه تا الان و مشکلی بوجود نیامده ممنون

profile picture
امیرمحمد زند

هم از رفتارشون راضی بودم هم نحوه عملکرشون خیلی عالی

profile picture
محمد مهدی اسلامی

خیلی ادم خوبی بودند کار را سریع راه انداختند تشکر

شرایط تعویض تاچ و ال سی دی موبایل و تبلت

تهیه لوازم و قطعات در خصوص تعویض تاچ ال سی دی گوشی پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد مشاوره لازم را به مشتری ارایه نماید و در صورت تایید مشتری نسبت به تعویض تاچ گوشی اقدام نماید.

همیار موظف است بلافاصله پس از تحویل گوشی وضعیت سلامت ال سی دی گوشی مشتری را بررسی نماید و پس از مشورت با مشتری نسبت به تعویض آن اقدام نماید. به همین ترتیب مشتری نیز پس از انجام تعمیرات می بایست وضعیت دستگاه را بررسی نماید. چنانچه دستگاه دارای عیب یا خرابی باشد بلافاصله به همیار اطلاع رسانی نماید.

تعویض تاچ گوشی انجام شده توسط همیار شامل یک هفته گارانتی همیاران می باشد و در صورت بروز خرابی همیاران می بایست نسبت به رفع مشکل اقدام نماید.

هزینه دقیق تعویض تاچ گوشی پس از بررسی همیار متخصص به مشتریان اعلام خواهد شد، لذا همیاران بر اساس توضیحات مشتری، برآورد اولیه هزینه را به صورت تلفنی به مشتریان ارایه داده و پس از بررسی فیزیکی ال سی دی گوشی قیمت دقیق به مشتریان اعلام می شود. پس از تایید مشتری نسبت به تعویض و یا انصراف از آن اقدام خواهد شد. همیار بدون هماهنگی با مشتری مجوز تعویض ال سی دی موبایل را نخواهد داشت.

همیاران هوم سرویز احراز هویت و صلاحیت شده و دارای مدارک فنی معتبر می باشند و همچنین تضامین و قرارداد مستقلی از ایشان نزد هوم سرویز وجود دارد، ولیکن در حین سپردن خدمات مورد نظر شما به همیاران حتما نظرات و تجربیات سایر مشتریان از خدمات اخذ شده از همیار را ملاک انتخاب و تایید همیار قرار دهید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

gaming-console-repair
تعمیر کنسول بازی
قیمت از 150,000 الی 1,000,000 تومان
smartwatch-repair
تعمیر ساعت هوشمند
قیمت از 300,000 الی 300,000 تومان
laptop-repair
تعمیر لپ تاپ
قیمت از 400,000 الی 700,000 تومان
mobile-services
تعمیر موبایل
قیمت از 150,000 الی 150,000 تومان