فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل

از 1193 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت فیزیوتراپی در منزل در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت فیزیوتراپی برای هر جلسه

700,000 تومان

متوسط قیمت650,000 تومانکمینه قیمت600,000 تومانبیشینه قیمت1,950,000 تومان

آنچه درباره فیزیوتراپی در منزل خواهید خواند

  • فیزیوتراپی در منزل
  • فیزیوتراپی چیست؟
  • فیزیوتراپ در منزل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
  • ثبت درخواست فیزیوتراپی در منزل هوم سرویز چگونه است؟
  • مزایای فیزیوتراپی در خانه
  • فیزیوتراپی در منزل برای چه بیمارانی تجویز می شود؟
  • مزایای استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل هوم سرویز
  • انواع فیزیوتراپی در منزل
  • انواع تکنیک های فیزیوتراپ در منزل
  • فیزیوتراپی در منزل توسط خانم
  • قیمت فیزیوتراپی در منزل به چه مواردی وابسته است؟
  • فیزیوتراپی در محل را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل با بالا رفتن اهمیت فیزیوتراپی در پزشکی و تاثیر شگرف در درمان تعدادی از بیماری ها کاربرد فراوانی پیدا کرده است. فیزیوتراپ در منزل موجب درمان بیماری های خاص یا موجب توانبخشی به افراد می شود. به طور مثال بعد از عمل های جراحی خاص برای برگرداندن توان حرکتی و جسمی فرد جلسات فیزیوتراپی تجویز می شود. انجام فیزیوتراپی موجب کم شدن درد بیمار و سرعت بخشیدن به پروسه درمان می شود. تعداد جلسات فیزیوتراپی بر اساس شدت بیماری و وضعیت بیمار تعیین می شود. در شهرهای بزرگ که شلوغ تر هستند امکان انتقال بیمار به مراکز فیزیوتراپی سخت بوده موجب هزینه بالاتر و اتلاف وقت بیمار می شود. علی الخصوص در افرادی که درگیری شدیدتری در حرکت دارند مانند افراد دچار شکستگی استخوان، شکستگی در ستون فقرات و یا سالمندانی که در شرایط مساعدی نیستند فیزیوتراپی در خانه بهترین گزینه پیشرو است.

فیزیوتراپیست در خانه با تعدادی از تجهیزات قابل حمل در محل حضور پیدا می کنند. در ادامه به مجموعه خدماتی که در فیزیوتراپی در خانه ارائه می شود و همچنین عوامل موثر بر قیمت فیزیوتراپی در منزل می پردازیم.

فیزیوتراپی چیست؟

فیزیوتراپی در محل تنها برای بیماران که دچار شکستگی و سکته مغزی شده اند کاربرد ندارد. بلکه این خدمات برای بیماران مختلف نتایج مختلفی به همراه دارد. به طور کلی انجام خدمات فیزیو تراپی در منزل یا در کلینیک فیزیوتراپی موجب افزایش توانایی های حرکتی افراد می شود. به طور مثال در فردی که مبتلا به بیماری ام اس است. موجب می شود که بیماری به سایر قسمت های بدن آسیب جدی نرساند. یا در صورتی که افراد توانایی های خود را از دست داده اند با فیزیوتراپی به توانبخشی آن قسمت ها یا جایگزینی توانایی ها بپردارند.

همانطور که می دانید فیزیوتراپی یک روش درمانی است که معمولا در دراز مدت نتیجه بخش خواهد بود. در مواردی مشاهده کرده این که افراد به علت به درازا کشیدن جلسات فیزیوتراپی در مراکز درمانی و مشکلات رفت و آمد و معطلی در کلینیک های درمانی از ادامه دادن به جلسات فیزیوتراپی امتناع می کنند و درمان را رها می کنند. بدین ترتیب بهترین راهکار استفاده از خدمات فیزیوتراپیست در منزل است. تمام اقدامات مربوط به فیزیوتراپی و توانبخشی حرکتی از اولین مرحله ارزیابی تا آخرین مراحل در خانه انجام می شود.

فیزیوتراپ در منزل ارتباط بهتر و موثرتری با بیمار برقرار می کند و منجر به شناخت کامل تری از توانایی های فرد پیدا می کند.

فیزیوتراپ در منزل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

هر کسی را نمی توان فیزیوتراپ نامید. متاسفانه تعدادی از افراد که تحصیلات دانشگاهی در این زمینه ندارند خودشان را متخصص فیزیوتراپی می نامند. همانطور که می دانید برای درمان موثر باید در بازه زمانی خاص و مشخص، بهترین حرکات توانبخشی به بیمار داده شود. اگر در این دوران از افرادی که کمک بگیرید که تخصص کافی در این زمینه ندارند متاسفانه ممکن است نتایج بسیار بدی را به دنبال داشته باشد. برای اطمینان از میزان تحصیلات فیزیوتراپ در منزل می توانید با استفاده از کارت نظام پزشکی وی و مراجعه به سایت صحت اطلاعات وی مطمئن شوید.

همچنین فیزیوتراپ های مجاز پس از اتمام جلسات فیزیوتراپی در منزل می توانند گواهی هزینه ها را ارسال نموده و هزینه ها را از بیمه دریافت کنید.

ثبت درخواست فیزیوتراپی در منزل هوم سرویز چگونه است؟

برای دریافت خدمات فیزیوتراپی در خانه تنها چند کلیک فاصله دارید. در ادامه روند دریافت این خدمات در هوم سرویز را شرح می دهیم.

· ثبت درخواست رایگان در سامانه هوم سرویز

با ثبت درخواست رایگان و تعیین نمودن نوع خدمات مورد نیاز، تعداد جلسات، درج شماره تماس و آدرس متخصصین ما با شما تماس خواهند گرفت. پس از ثبت درخواست متخصصین هوم سرویز با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

· اعزام فیزیوتراپیست به منزل

پس نهایی شدن مراحل درخواست متخصصین در روز و ساعت مورد نظر در محل حاضر شده و خدمات مورد نظر ارائه می دهند.

· تعیین محل مناسب برای دریافت خدمات فیزیوتراپی در خانه

در صورت نیاز به خدمات فیزیوتراپی در منزل باید محلی انتخاب شود که شرایط لازم را دارا باشد. نور کافی و دمای مناسب از شرایط اولیه برای انجام خدمات فیزیوتراپی در منزل است. همچنین باید فضای اتاق به اندازه ای وسیع باشد که فیزیوتراپ بتواند به راحتی حرکات را انجام دهد و جابجا شود. در فضای اتاق نباید وسیله های تیز و برنده وجود داشته باشد. زیرا ممکن است در حین انجام تمرینات بیمار تعادل خود را دست بدهند و در نتیجه آسیب ببیند. همچنین بهتر است کلیه جلسات فیزیوتراپی در منزل در یک مکان ثابت انجام بگیرد.

مزایای فیزیوتراپی در خانه

فیزیوتراپی در خانه مزایای زیادی دارد. در ادامه تعدادی از مزایای حضور فیزیوتراپیست در منزل را بیان می کنیم.

  • مورد اول اینکه دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل برای بیمار راحت تر انجام می شود.
  • با دریافت خدمات فیزیوتراپی در خانه نیازی به رفت و آمد و معطلی در کلینیک ها نیست.
  • با فیزیوتراپی در منزل بیمار با تمرینات فیزیوتراپی بیشتر آشنا می شود و بهتر می تواند تمرینات را انجام دهد.
  • بیمار احساس راحتی بیشتری خواهد داشت و امکان حضور فیزیوتراپیست خانم برای بانوان نیز می باشد.
  • فیزیوتراپی در منزل یک گزینه بسیار راحت برای افرادی است که توانایی حرکتی محدودی دارند.

فیزیوتراپی در منزل برای چه بیمارانی تجویز می شود؟

با توجه به صلاح پزشک در موارد متعددی نیاز به انجام فیزیوتراپی در کنار سایر درمان ها پیشنهاد می شود که تعدادی از آنها را معرفی می کنیم.

  • درد در ناحیه کمر و گردن
  • آرتروز مفاصل
  • شکستگی استخوان ها
  • بهبود شرایط بعد از عمل جراحی
  • بهبود شرایط و کم کردن عوارض بیماری سرطان و شیمی درمانی
  • رفع مشکلات مربوط به زانو و مچ پا
  • توان بخشی بعد از سکته مغزی و کم کردن عوارش ناشی از سکته و فلج عضو
  • آسیب های ناشی از ورزش و فعالیت های بدنی

مزایای استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل هوم سرویز

همانطور که پیش تر هم گفته شد دریافت خدمات فیزیوتراپی در خانه تفاوت چندانی در مراکز فیزیوتراپی ندارد. زیرا این خدمات در محل و تحت پوشش بیمه هم انجام می گیرند.

· فیزیوتراپی در منزل تحت پوشش بیمه

در صورتی که پزشکتان نسخه انجام فیزیوتراپی را نوشته است با استفاده از هوم سرویز می توانید این خدمات را تحت پوشش بیمه انجام دهید. به این ترتیب که با ارسال نسخه درصد بیمه توسط متخصصین اعمال می شود. یا می توانید پس از دریافت خدمات، فاکتور معتبر دریافت کنید و با مراجعه به مراکز بیمه سقف بیمه خود را دریافت کنید.

· هزینه فیزیوتراپی در منزل مناسب

شاید تصور کنید که دریافت فیزیوتراپی در منزل هزینه های شگرفی به دنبال خواهند داشت. البته که هزینه این خدمات در خانه بیشتر از مرکز فیزیوتراپی است. اما با درنظر گرفتن هزینه های رفت و آمد و معطلی تفاوت چندانی با هم نخواهند داشت.

· دریافت خدمات فیزیوتراپی در خانه در کمترین زمان ممکن

قطعا می دانید که در صورت مراجعه به مراکز سریعا نوبت به شما داده نخواهند داد و این پروسه چندین روز و یا در مواردی چندین ماه طول خواهد انجامید. اما با کمک از متخصصین هوم سرویز می توانید در کمترین زمان ممکن برترین متخصصین و فیزیوتراپیست در منزل را ملاقات کنید.

· کادر تحصیلکرده، مجرب و متخصص

تمام متخصصین ما دانش آموختگان در این زمینه هستند و دارای تجربه و رزومه قوی می باشند. که با مراجعه به نظر کاربران می توانید بهترین آنها را انتخاب کرده و از مهارت آنها بهره مند شوید.

· فیزیوتراپی بر اساس نسخه پزشک یا درخواست خودتان

در صورتی که پزشک برای شما فیزیوتراپی تجویز کرده پس از ثبت درخواست تنها کافیست که نسخه را برای ما ارسال کنید. البته متذکر می شود که بعضی از فیزیوتراپی ها در منزل قابل ارائه نیست. البته که پس از مشاهده نسخه توضیحات لازم ارائه می شود. مورد دیگر اینکه در صورتی که خودتان بدون نسخه مایل به انجام فیزیوتراپی هستید هم می توانید روی کمک ما حساب کنید.

انواع فیزیوتراپی در منزل

همانطور که گفتیم فیزیوتراپی در محل برای بازپروری و خدمات توانبخشی در منزل اغلب بعد از بروز آسیب انجام می شود. انواع فیزیوتراپی در منزل برای نواحی مختلف بدن جهت بالا بردن قدرت عملکرد حرکتی فرد توصیه می شود. پس بعد از هر گونه عارضه برای برگشت به شرایط طبیعی به خدمات فیزیوتراپیست در منزل نیاز است.

· فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل

سکته مغزی در اثر انسداد یا پارگی رگ های خونی در مغز ایجاد می شود. معمولا بعد از سکته مغزی عوارض متفاوتی در بدن بیمار خود را نشان می دهند. درمان فلج ناشی از سکته مغزی و راه رفتن بیماران سکته مغزی اغلب مشکل ساز هستند. فیزیوتراپی سکته مغزی به از بین بردن این عوارض یا کم کردن این مشکلات کمک شایانی می کند.

با توجه به این که عارضه سکته مغزی در همه افراد یکسان نیست. به همین دلیل روند بهبودی در آنها نیز نتایج یکسانی نخواهد داشت. اما با اطمینان می توان بیان کرد که استمرار در درمان، نقش بسیار موثری خواهد داشت. در فیزیوتراپی سکته مغزی عوارض مختلف مورد بررسی قرار می گیرند. در سکته های مغزی چون عوارض ممکن است بر قسمت احساسات و عواطف افراد تاثیر بگذارد انجام فیزیوتراپی در منزل و در کنار اطرافیان می تواند نقش موثرتری در روند درمان داشته باشد.

· فیزیوتراپی کمر در منزل

درد طاقت فرسا کمر، نیز یکی ازمواردی است که استفاده از خدمات فیزیوتراپی کمر در منزل را قوت می بخشد. زیرا در زمان بروز دردهای کمر انتقال بیمار به مراکز درمانی ممکن است موجب بروز عوارض و صدمات بیشتر شود. بیشتر دردهای ناحیه کمر به علت آسیب در دیسک کمر و اسپاسم های عضلانی رخ می دهد. البته بعد از عمل جراحی در این ناحیه نیز به فیزیوتراپی دیسک کمر نیاز است. تمرینات ورزشی و انجام تمرینات کششی و کاردرمانی توسط متخصصان در درمان این عارضه بسیار موثر خواهند بود.

· فیزیوتراپی زانو در منزل

زانو یکی از مفاصل پیچیده در بدن هستند که نیرویی بالغ بر 5 برابر وزن بدن را تحمل می کنند. با توجه به این حجم از فشار، امکان بروز ایراد و اختلال در این قسمت بدن طی مرور زمان و اشتباهت سهوی دور از ذهن نیست. خوشبختانه بسیاری از درد زانو با انجام فیزیوتراپی زانو قابل درمان است.

· فیزیوتراپی لگن در منزل

درد در لگن موجب دردناک شدن در دفع ادرار و مدفوع می‌شود. حتی در مواردی بی‌اختیاری ادراری نیز در اثر وارد شدن آسیب به عضلات کف لگن اتفاق می افتد. در واقع تنها راه مقابله با این موارد تقویت عضلات کف لگن با فیزیوتراپی لگن در منزل انجام می شود. در راستای فیزیوتراپی لگن از روش های مختلفی بنا بر مشکل بیمار استفاده می شود.

· فیزیوتراپی مچ پا در محل

مفصل مچ پا نیز یکی از عضوهای موثر در تحمل وزن می باشد. این مفصل به علت افزایش وزن، پرش یا بلند شدن نادرست ممکن است آسیب ببینند. متاسفانه آسیب های مچ پا به آرامی و البته به سختی درمان می شوند. به همین علت کمک از یک فیزیوتراپ در منزل می تواند موثرترین اقدام باشد.

· فیزیوتراپی گردن

فیزیوتراپی گردن در راستای درمان آرتروز، کم کردن درد گردن و از بین بردن فاصله بین دیسک بین مهره ای انجام می شود.

· فیزیوتراپی آسم

فیزیوتراپیست با انجام تمرینات تنفسی در جهت درمان آسم یا کم کردن حملات آسم تمرینات موثر پیشنهاد می دهد.

· فیزیوتراپی بعد از عمل جراحی

در بسیاری از موارد بعد از عمل جراحی برای برگشتن به حالت نرمال و تحرک بهتر اعضای عمل شده با انجام تمرینات فیزیوتراپی به تقویت عضلات بدن کمک می کند.

· فیزیوتراپی دست در منزل

دست‌ها در معرض آسیب های بیشتری قرار دارند و ممکن است دچار شکستگی های متعدد، پارگی تاندون و موارد دیگر شوند. فیزیوتراپی دست در منزل با تمرینات با هدف تقویت عضلات دست و افزایش دامنه حرکتی انجام می شود.

· فیزیوتراپی سالمندان در منزل

فیزیوتراپی سالمندان در منزل برای جلوگیری یا کم کردن عوارض بیماری های مختلف توصیه می شود. با توجه به شیوع بیماری های واگیر و شرایط اضطراری انتقال سالمندان که از ایمنی ضعیف تری برخوردارند به مراکز فیزیوتراپی نوعی ریسک محسوب می شود. از این رو دریافت خدمات فیزیوتراپی سالمندان در منزل موجب آرامش خیال سالمندان و همراهان آنها خواهد شد.

انواع تکنیک های فیزیوتراپ در منزل

درمان از طریق فیزیوتراپی یک روش درمانی موثر برای توان‌بخشی افراد بعد از آسیب است. فیزیوتراپی در منزل هوم سرویز برای تمامی گروه سنی با هر نوع مشکل قابل انجام است. بعد از هر مشکلی نظیر شکستگی در استخوان، آسیب‌های ستون فقرات، سکته مغزی و صدمات ورزشی و انجام جراحی، بدن برای بازگشت به شرایط طبیعی و افزایش عملکرد خود به درمان توسط متخصصین فیزیوتراپیست در منزل هوم سوریز نیاز پیدا خواهد کرد. فیزیوتراپی در منزل از روش‌های متنوعی برای درمان استفاده می‌شود. که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: تکنیک‌های الکتروتراپی، روش‌های درمانی دستی ، کشش عضلات، ماساژ، طب سوزنی، گرما و سرما درمانی، التراسوند و لیزر درمانی می باشد. تمامی این خدمات را بیمار می تواند بصورت سیار توسط فیزیوتراپ و با استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل دریافت کند.

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

حضور پرستاران و فیزیوتراپیست خانم و آقا موجب آسایش و راحتی افراد می شود. طبیعی است که خانم هایی که نیاز به خدمات فیزیوتراپی در منزل دارند ترجیح بدهند فیزیوتراپی در منزل توسط خانم ارائه شود. تا بدین ترتیب با راحتی بیشتر با فیزیوتراپ خود ارتباط محکم تری برقرار کنند.

قیمت فیزیوتراپی در منزل به چه مواردی وابسته است؟

هزینه فیزیوتراپی در منزل به موارد متعددی وابسته است و به طور معمول مبلغ ثابتی به عنوان هزینه فیزیوتراپی در منزل اعلام نمی شود.

· نوع ناحیه درگیر و بیماری فرد

نوع ناحیه مورد نیاز برای فیزیوتراپی و شدت بیماری بر هزینه فیزیوتراپی در منزل تاثیر دارد. زیرا قطعا می دانید که انجام یک روتین و حرکات اصلاحی برای همه بیماران اثربخش نیست.

· تعداد جلسات فیزیوتراپی بر تعرفه فیزیوتراپی در منزل تاثیر دارد

بر اساس شدت بیماری، تعداد جلساتی که فیزیوتراپ باید در محل حاضر شود تعیین می گردد. که طبعا جلسات بیشتر هزینه فیزیوتراپی در منزل را بالا می برد.

· نوع روش فیزیوتراپی بر قیمت فیزیوتراپی تاثیر دارد

نوع تکنیک درمانی و دستگاه فیزیوتراپی در منزل آورده می شود تعرفه فیزیوتراکی در منزل را تغییر می دهد. به طور مثال در صورت نیاز به لیزر درمانی، قیمت لیزر فیزیوتراپی نیز به صورت جداگانه محاسبه می شود.

فیزیوتراپی در محل را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

در صورت نیاز به خدمات فیزیوتراپی در منزل می توانید به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. پس از ثبت درخواست متخصصین ما جهت مشاوره رایگان و اعلام تعرفه فیزیوتراپی در منزل با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس فیزیوتراپی در منزل و همچنین ارایه خدمات خدمات فیزیوتراپی در منزل نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات توانبخشی ارائه می دهد که شامل گفتار درمانی در منزل, کاردرمانی در منزل بزرگسالان , ماساژ در منزل می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های پزشکی و پرستاری را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس فیزیوتراپی در منزل

خدمات فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی سالمندان در منزل

فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل

فیزیوتراپی بعد از عمل جراحی

فیزیوتراپی کمر در منزل

فیزیوتراپی زانو در منزل

فیزیوتراپی لگن، دست، پا در منزل

نظرات کاربران

profile picture
علی اصغر بدیانی
2 ماه پیش |همیار نبض اول

واقعا رضایت داشتم از خدمات. نیروهای شما خیلی خوش برخورد بودن واقعا صبور و با حوصله کارشونو انجام دادن

profile picture
ناهید حمزه پور

فردی که واسمون اعزام شدند بسیار ماهر و خوب بودند و کارشونو عالی انجام دادند با تشکر فراوان

شرایط فیزیوتراپی دست، پا و کمر، سکته مغزی و بعد از عمل جراحی

خدمات فیزیوتراپی در محل شامل حضور فیزیوتراپ متخصص مجرب و متعهد در محل مشتری جهت درمان دیسک کمر و گردن، آسیب‌های مفصلی، پوکی استخوان، صدمات نورولوژی، مانند ام اس، پارکینسون، گیلن باره، فلج بلز صورت، فلج مغزی و نخاعی، فیزیوتراپی نوزادان و توان‌بخشی فرد مورد نظر بعد از آسیب می شود.

همیاران هوم سرویز در زمینه خدمات فیزیوتراپی از موسسات مراقبت پرستاری و پزشکی مجاز و مورد تائید وزارت بهداشت و دارای مجوز و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایران می‌باشند.

پس از ثبت سرویس همیاران و مشاورین هوم سرویز با شما تماس گرفته و پس از بررسی دقیق نیاز و انتظارات شما، همیار متناسب را به شما پیشنهاد خواهند داد.

با توجه به نیازهای متفاوت مشتری، قیمت بصورت برآوردی ارائه شده است و پس از تماس پشتیبانی با شما قیمت دقیق اعلام خواهد شد.

در صورت نیاز به انجام سایر خدمات و یا شرایط خاص مشتری لطفا پس از تماس همیاران جزئیات شرایط را به ایشان اطلاع رسانی نمایید.

پیشنهاد می گردد در خصوص سرویس خدمات فیزیوتراپی به صورت دوره ای یا مدت زمان بیشتر از یک هفته قرارداد رسمی با همیار منعقد نمایید.

توافقات خارج از سامانه بین همیار و مشتریان محترم شامل پشتیبانی هوم سرویز نمی باشد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

ecg
اکو قلب در محل
قیمت از 2,300,000 الی 3,400,000 تومان
send-medicine
ارسال دارو در محل
قیمت از 460,000 الی 460,000 تومان
nursing
پرستاری و مراقبت بیمار
قیمت از 800,000 الی 7,500,000 تومان
bandage
پانسمان در محل
قیمت از 350,000 الی 600,000 تومان