بنایی و دکوراسیون

همه چیز درباره ایزوگام طرح دار

زیبایی سقف ساختمان شما با مدلهای جدید ایزوگامهای طرح دار

ایزوگام یکی از بخش مهم هر ساختمانی است که در نمای خانه اجرا می شود و می تواند مانع نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان شود. خیلی از اوقات ایزوگام کردن نمای خانه باعث می شود که خانه دیگر ظاهر جذابی نداشته باشد و زشت و تعمیر نشده به نظر برسد، به همین خاطر اخیرا در بازار شاهد ورود ایزوگام طرح دار هستیم که می تواند هم در برابر رطوبت و نفوذ آب از خانه شما محافظت کند و هم نمای زیبایی به خانه می بخشد. نصب ایزوگام طرح دار مزایا و معایب خاص خودش را دارد. در این مقاله می خواهیم درباره مزایا و معایب ایزوگام طرح دار صحبت کنیم و بگوییم که استفاده از این محصول چه فوایدی برای ساختمان شما دارد.

اگر می خواهید خانه خودتان را ایزوگام کنید یا دوست دارید در مورد ایزوگام طرحدار بیشتر بدانید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان و شروع بارندگی، بسیاری از افراد به فکر ایزوگام کردن سقف خانه خود می افتند و به همین دلیل مهم است که شما با مدلهای مختلف ایزوگام آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای سقف ساختمان خود انتخاب کنید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

ایزوگام طرح دار چیست و چه طرح هایی دارد؟

ایزوگام طرح دار نسل جدید ایزوگام هایی است که وارد بازار شده اند و هم وظیفه عایق رطوبت را بر عهده دارند و از ورود آب و رطوبت به داخل خانه جلوگیری می کنند و هم نمای خانه را زیباتر می کنند.

شما می توانید از ایزوگام طرح دار در طرح ها و شکل های مختلف استفاده کنید که هر کدام از این موارد به نیاز شما بستگی دارد. ایزوگام طرح دار در طرح هایی مانند چمن، سنگ فرش، آجرنما و… وجود دارد و برای افراد با سلیقه های مختلف قابل استفاده است.

ایزوگام طرح دار
ایزوگام طرح دار

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ایزوگام، قیرگونی و آسفالت هم ارائه میده؟

کاربردهای ایزوگام طرح دار چیست؟

همانطور که گفتیم، ایزوگام طرح دار از طرح ها و رنگ های مختلفی تشکیل شده است، به همین خاطر کاربردهای زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد. در ادامه می خواهیم درباره کاربردهای آن صحبت کنیم و چند مورد از مهمترین کاربردهای ایزوگام طرح دار را با هم بررسی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

1- کف استخر:

اولین کاربرد ایزوگام طرح دار، استفاده از آن برای عایق کف استخر است. در حالت عادی کف استخر ابتدا با استفاده از ایزوگام های ساده عایق می شود و سپس روی آن کاشی مخصوص استخر قرار می گیرد که این موضوع می تواند هزینه های بسیار زیادی برای شما داشته باشد. اما با استفاده از ایزوگام طرح دار طرح کاشی استخر، شما می توانید هم جلوه ای زیبا به کف استخر خودتان ببخشید و هم می توانید استخر خودتان را عایق بندی کنید.

2- ایزوگام طرح‌دار برای زمین ورزشی:

یکی دیگر از کاربردهای ایزوگام طرح دار، استفاده از آن در زمین های ورزشی است. ایزوگام طرح دار در طرح چمن نیز موجود است که با استفاده از آن می توان هر جایی را با منظره چمن زیبا کرد، به همین خاطر شما می توانید از ایزوگام طرح دار استفاده کنید و زمین های ورزشی یا محوطه حیاط خانه خودتان را عایق کنید و طرحی زیبا به آن ببخشید.

3- ایزوگام طرح‌دار برای دیوارها:

یکی دیگر از کاربردهای ایزوگام طرح دار، این است که می توانید از آن روی دیوارهای ساختمان استفاده کنید تا به آنها نمای جذاب و طرحی زیبا ببخشید. مثلا دیوارهای اصلی ساختمان که به داخل ساختمان مرتبط هستند را می توانید به راحتی با استفاده از ایزوگام طرح دار عایق کنید که هم در برابر رطوبت و آب مصون باشند و هم بتوانید نمایی زیبا به دیوارهای خانه خودتان ببخشید.

برای دیوارها می توانید از طرح هایی مانند چوب، سنگ و آجرنما استفاده کنید که هم زیبا هستند و هم با طرح های مختلف هماهنگ می شوند.

4- ایزوگام طرح‌دار برای پارکینگ:

خیلی از افراد دوست دارند که پارکینگ خودشان را طرح دار کنند و نمایی زیبا به آن ببخشند. همچنین پارکینگ باید از رطوبت و آب در امان باشد تا به ماشین و وسایل دیگر آسیبی نرسد، به همین خاطر می توانید برای این کار از ایزوگام طرح دار استفاده کنید تا بتوانید هم پارکینگ خودتان را عایق کنید و هم نمایی زیبا و جذاب به آن ببخشید.

5- ایزوگام طرح‌دار برای شیروانی:

یکی دیگر از کاربردهای این نوع ایزوگام، استفاده از آن برای شیروانی است. در شیروانی ها می توانید از طرح هایی مانند طرح سفال و… استفاده کنید تا بتوانید هم نمای زیبایی را به شیروانی خانه خودتان ببخشید و آن را جذاب تر کنید و هم در برابر رطوبت و آب از شیروانی خودتان محافظت کنید.

قیمت ایزوگام طرح دار
قیمت ایزوگام طرح دار

قیمت ایزوگام طرح‌دار چقدر است؟

ایزوگام طرح دار بسته به متراژی که شما می خواهید و همچنین طرحی که انتخاب می کنید، قیمت های متفاوتی دارد و قیمت آن کاملا وابسته به وضعیت روز بازار است؛ به همین خاطر نمی توانیم قیمت ثابتی را برای آن بگوییم. برای خرید ایزوگام بهتر است که ابتدا متراژ ایزوگام موردنیاز خودتان را مشخص کنید و سپس از فروشنده های معتبر ایزوگام قیمت طرح موردنظرتان را پرس و جو کنید تا بتوانید اطلاعات مناسبی در این زمینه کسب کنید.

انواع طرح های ایزوگام طرح دار

از جمله طرحهای جذاب ایزوگام می توان به مدلهای زیر اشاره کرد که بسیار جذاب هستند:

1- ایزوگام طرح دار چمنی:

ایزوگام طرح دار چمنی، به شکل چمن است که جلوه ای زیبا به باغ و حیاط و زمین های ورزشی می بخشد و هم وظیفه عایق بودن را انجام می دهد و هم جلوه ای چمن مانند به فضا می بخشد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ایزوگام، قیرگونی و آسفالت هم ارائه میده؟

2- ایزوگام طرح دار نما:

ایزوگام طرح دار نما که معمولا از آن برای ساخت نمای ساختمان استفاده می شود، طرح هایی مانند سنگ، چوب، آجرنما و… دارد که می توانید از آن برای زیباسازی نمای ساختمان خودتان استفاده کنید.

3- ایزوگام طرح سنگ:

یکی دیگر از انواع این ایزوگام که هم برای کف سازی و هم برای دیوار مورد استفاده قرار می گیرد، ایزوگام طرح سنگ است. این ایزوگام زیبایی زیادی را به خانه شما می بخشد و کمک می کند که نمای سنگی به خانه خودتان ببخشید.

نمایندگی ایزوگام در تهران
نمایندگی ایزوگام در تهران

نمایندگی ایزوگام طرح دار در تهران

نمایندگی های مختلفی وجود دارند که اقدام به فروش ایزوگام طرح دار می کنند؛ اما باید دقت کنید که ایزوگام را از جایی خریداری کنید که کاملا معتبر باشد و پشتیبانی مناسبی به شما ارائه دهد. اگر به دنبال نمایندگی ایزوگام طرح دار در تهران هستید، می توانید با مشاورین هوم سرویز تماس بگیرید تا در زمینه تهیه و نصب ایزوگام طرح دار به شما کمک کنند و مشاوره های موردنیازتان را به شما ارائه کنند.

مزایا و معایب ایزوگام طرح دار چیست؟

تا به اینجا در مورد ایزوگام طرح دار و انواع طرح های آن صحبت کردیم، حالا می خواهیم به سراغ این موضوع برویم که بررسی کنیم ایزوگام طرح دار چه مزایا و معایبی دارد، پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

مزایای ایزوگام طرح دار چیست؟

1- کیفیت ایزوگام های معمولی:

اولین مزیت ایزوگام های طرح دار این است که کیفیت آنها هیچ تفاوتی با ایزوگام های معمولی ندارد و به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. به همین خاطر از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

2- هم عایق و هم زیبایی:

این نوع ایزوگام هم می تواند وظیفه عایق را انجام دهد و از ورود رطوبت به داخل خانه جلوگیری کند و هم نمای خانه را زیبا می کند که داشتن این دو مزیت در کنار هم، باعث شده این محصول جذاب تر و پرطرفدار تر شود.

3- عدم بازتاب نور خورشید:

یکی دیگر از مزیت های نصب ایزوگام طرح دار این است که این نوع ایزوگام به خاطر طرح دار بودن و براق نبودن، مانع از بازتاب نور خورشید می شود و همین موضوع باعث می شود که عابران در اثر تابش شدید نور خورشید و بازتاب آن اذیت نشوند.

4- مقاوم در برابر اشعه فرابنفش:

این ایزوگام ها در برابر اشعه فرابنفش خورشید، کاملا مقاوم هستند و خراب نمی شوند و از ورود این اشعه به داخل خانه نیز جلوگیری می کنند که این موضوع برای سلامتی شما بسیار مفید و خواهد بود.

ایزوگام طرح دار
ایزوگام طرح دار

معایب ایزوگام طرح دار چیست؟

1- از بین رفتن طرح:

اولین ایراد ایزوگام طرح دار این است که پس از 4، 5 سال، طرح های آن از بین می رود و کمرنگ می شود و تنها ایزوگام معمولی باقی می ماند؛ اما در این زمینه جای نگرانی وجود ندارد و می توانید همچنان از خاصیت ایزوگامی آن استفاده کنید.

2- هزینه بالاتر نسبت به ایزوگام عادی:

هزینه عایق کاری ساختمان با ایزوگام طرح دار، نسبت به ایزوگام های معمولی بیشتر است و این موضوع باعث می شود خیلی از افراد به سراغ این نوع ایزوگام نروند. اما اگر بخواهیم مسئله زیبایی این نوع ایزوگام را در نظر بگیریم، هزینه آن کاملا به صرفه است و برای اکثر افراد مناسب خواهد بود.

مزایای نصب ایزوگام
مزایای نصب ایزوگام

جمع بندی

در این مقاله درباره ایزوگام طرح دار صحبت کردیم و گفتیم که این نوع ایزوگام چیست و چه طرح های دارد و در چه جاهایی می توانید از آن استفاده کنید. همچنین گفتیم که قیمت ایزوگام طرح دار به چه چیزهایی بستگی دارد و نمایندگی های فروش آن در تهران را چطور باید پیدا کنید.

در آخر نیز مزایا و معایب این نوع ایزوگام را گفتیم تا بهتر برای خرید آن تصمیم گیری کنید و در ساختمان خودتان از آن استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید در مورد ایزوگام طرحدار اطلاعات بیشتری کسب کنید و بهترین انتخاب ممکن را در این زمینه داشته باشید.

نصب ایزوگام طرح دار در ساختمان شما با هوم سرویز

حالا که با مدلهای جذاب ایزوگام های جدید آشنا شدید، نصب ایزوگام را به افراد باتجربه بسپارید تا به بهترین شکل ممکن این کار را برای شما انجام دهند و از نتیجه کار رضایت داشته باشید. برای نصب ایزوگام در ساختمان، شما می توانید این کار را به تیم حرفه ای و متخصص هوم سرویز بسپارید تا خیلی سریع این کار را در منزل شما انجام دهند و ساختمان شما را به عایق رطوبتی مجهز کنند. هر زمان به افراد مطمئن برای قیرگونی، نصب ایزوگام و آسفالت نیاز پیدا کردید، وارد اپلیکیشن هوم سرویز و درخواست خود را برای قیرگونی و نصب ایزوگام ثبت بفرمایید.

علاوه بر اینها شما می توانید رفع نم ساختمان را به تیم هوم سرویز بسپارید تا دیوارهای رطوبت زده خانه شما را با هزینه مناسب تعمیر و ترمیم کنند.

قیمت آسفالت کاری
قیمت قیرگونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا