وانت بار

وانت بار

از 1161 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت وانت بار در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت وانت و نیسان 2 ساعت داخل تهران

430,000 الی 530,000 تومان

قیمت مسیرهای حومه شهر تهران(پردیس.اندیشه.رودهن و...)

توافقی

قیمت هر ساعت اضافه نیسان

170,000 تومان

متوسط قیمت1,200,000 تومانکمینه قیمت1,100,000 تومانبیشینه قیمت1,500,000 تومان

آنچه درباره وانت بار خواهید خواند

  • درخواست وانت بار در کمترین زمان ممکن
  • آیا وانت تلفنی دارای بیمه هستند؟
  • آیا قیمت وانت بار با نیسان بار یکسان است؟
  • درخواست وانت باربری برای جابجایی های درون شهری و برون شهری
  • باربری با وانت به شهرستان یا داخل شهری به کدام نیاز دارید؟
  • وانت بار ارزان یک شعار یا واقعیت؟!
  • حمل بار با وانت بین شهری مطمئن را چگونه تشخیص دهیم؟
  • با خدمات حمل بار با وانت چه وسایلی قابل جابجایی هستند؟
  • وانت بار ارزان تهران به شهرستان
  • حمل بار با وانت یک کار تخصصی است
  • وانت بار اینترنتی آیا قابل اعتماد است؟
  • آیا همراه وانت بار اینترنتی می توان کارگر را هم درخواست کرد؟
  • نحوه درخواست وانت بار چگونه است؟
  • نرخ کرایه وانت بار چگونه تعیین می شود؟
  • چرا هوم سرویز را به عنوان اپلیکیشن وانت بار اینترنتی انتخاب کنیم؟

درخواست وانت بار در کمترین زمان ممکن

نیاز به وانت باری از مواردی است که ممکن است ما چندین بار در سال به آن نیاز پیدا کنیم. برای جابجایی لوازم محدود وانت بار بهترین انتخاب هستند. کرایه وانت بار نسبت به موارد دیگر بهتر است. اما مهمترین مسئله ای که مطرح می شود که شماره وانت بار را چگونه پیدا می کنید؟ آیا ترجیح می دهیم از اسنپ وانت کمک بگیرید یا به طور اتفاقی شماره وانت بار ارزان را از روی تیر چراغ برق بر می دارید؟ یا از افرادی هستید که ترجیح می دهید وانت تلفنی خود را از جای مطمئنی تهیه کنید و ریسک نمی کنید؟

با استفاده از وانت بار اینترنتی هوم سرویز می توانید درخواست وانت خود را ثبت کنید و به راحتی از نرخ کرایه وانت برای مسافت های مختلفی اطلاع پیدا کنید. در مواردی برای بارهای با حجم کمتر و جابجایی های سبک مانند وانت بار برای شهرستان معمولا بهترین گزینه است. زیرا تفاوت بالایی در نرخ کرایه وانت بار در مقایسه با خاور وجود دارد. همچنین در صورتی که فقط مایلید وسیله ای را جهت تعمیر، تعویض و یا حتی فروش به مکان دیگری انتقال دهید. قطعا بهترین انتخاب وانت باربری است. در ادامه به معرفی وانت تلفنی، وانت بار ارزان و عوامل موثر بر نرخ کرایه وانت بار می پردازیم.

آیا وانت تلفنی دارای بیمه هستند؟

به طور کل در هنگام درخواست وانت بار معمولا بارهای حجیم مد نظر نیستند به همین علت معمولا این ها بیمه نمی شوند. البته در مواردی که بار بسیار خاص باشد و مشتری به انجام اینکار تاکید داشته باشد این خدمات توسط موسسات انجام می شود.

آیا قیمت وانت بار با نیسان بار یکسان است؟

اگر بار یا محموله مدنظر شما کم است انتخاب بهتر برای شما وانت بار است اما اگر به فکر قیمت کرایه وانت و تفاوت آن هستید باید این مورد را بگوییم که تفاوت چندانی باهم ندارند. اما به طور کل برای جایجایی های نزدیک و سبک درون شهری معمولا درخواست وانت بار بهترین گزینه است. اما اگر در فکر انتقال یک وسیله نه چندان بزرگ به شهرستان هم هستید می تاونید از وانت تلفنی هوم سرویز استفاده کنید.

درخواست وانت باربری برای جابجایی های درون شهری و برون شهری

درخواست وانت باربری یا کرایه وانت بار پر طرفدار ترین وسیله برای جابجایی های درون شهری و برون شهری است. وانت باری مناسب ترین گزینه برای جابجایی وسایل سبک خانه یا خریدهای مغازه‌دارها می باشند. سوال اینجاست در صورت نیاز، ترجیح می دهید به شماره وانت تلفنی که بر در و دیوار زده شده است اکتفا کنید یا از موسسات و شرکت های معتبر که نرخ کرایه وانت مصوب دارند مراجعه کنید.

باربری با وانت به شهرستان یا داخل شهری به کدام نیاز دارید؟

در درجه اول انتخاب بین این دو به نوع بار شما، حجم بار و همچنین محل جابجایی تاثیر دارد. همانطور که می دانید فضای وانت محدود است و بهترین انتخاب وانت بار ارزان است. اما اگر حجم بار شما زیاد است و می توانید روی هم انباشته کنید و آسیب نمی بینند می توانید از وانت بار به شهرستان یا برای فواصل نزدیکتر استفاده کنید.

وانت بار ارزان یک شعار یا واقعیت؟!

شاید کسانی در ادامه این مورد بگویند که هیچ ارزانی بی دلیل نیست .اما هدف ما از مطرح کردن وانت بار ارزان در واقع نرخ کرایه وانت بار منصفانه است. که بر اساس نرخ اتحادیه، نرخ مشخصی وانت بار به شهرستان و یا درون شهری داشته باشد.

حمل بار با وانت بین شهری مطمئن را چگونه تشخیص دهیم؟

امروزه پیشرفت علم و فناوری سخت ترین کارها را آسان کرده است. در صورتی که نیاز به وانت داشته باشید. با یک سرچ کوتاه با انبوهی از اسم موسسات وانت بار مواجهه می شوید. این موسسات تحت عنوان الو وانت و یا وانت بار اسنپ فعالیت می کنند. اما تشخیص اینکه کدام یک از این وانت بار اسنپ، تپسی وانت بار ها دارای اعتبار هستند و مناسب ترین گزینه جهت وانت بار اسنپ هستند کار چندان راحتی نیست.

نکته مهم : هیچ گاه به موسسات وانت بار دوره ای، که زیر نظر هیچ ارگانی نیستند، اعتماد نکنید. این افراد و شرکت ها با هدف سودجویی و به صورت فصلی شروع به کار می کنند. همچنین در صورت نارضایتی شما و اعمال خسارت عمدی و یا سهوی به وسایل شما، شامل هیچ گونه بیمه ای نمی باشند و مسئولیتی را قبول نمی کنند.

با خدمات حمل بار با وانت چه وسایلی قابل جابجایی هستند؟

کرایه وانت بار تقریبا مناسب است اما طبعا هر وسیله را نمی توان با آن جابجا کرد. وانت بار ارزان دارای فضای محدود است و برای وسایل کوچک استفاده می شود. بار زدن زیاد وسایل در وانت خطر آفرین است. از این رو با توجه به ظرفیت نیسان که حدود 3 تن است. برای بارهای سبک تا حدود 1.5 تن می توان از باربری با وانت استفاده کرد. موارد زیر را می توان با وانت جابجا کرد.

  • انواع کمد، دراور و بوفه
  • میز و صندلی
  • یخچال و فریزر
  • ماشین لباسشویی و ظرفشویی
  • مبلمان
  • تختخواب دونفره و تک نفره
  • تردمیل و سایر وسایل ورزشی و...

وانت بار ارزان تهران به شهرستان

برای انتقال بار به شهرستان اغلب وانت بار پیشنهاد می شود. زیرا وانت بار استقامت بیشتری دارد و گزینه ی بهتری برای باربری بین شهری هستند. همچنین در وانت معمولا به طور بهتری بار را ایزوله کرده و در مقابل عوامل جوی بهتر از وسایل محافظت می کنند.

یکی از نکات مهم در وانت بار توجه به مجوز شرکت است. گاهی درخواست کرایه وانت از اتوبارهای نا معتبر عواقب بدی را به دنبال دارد. گاهی تعدادی از وانت تلفنی ها با استفاده از القاب وانت بار ارزان اقدام به فعالیت می کنند. متاسفانه این وانت بار تلفنی بدون دریافت بارنامه و یا عدم دقت و توجه در نحوه بسته بندی موجب بروز ایرادات مختلف خواهند شد. از مواردی در هنگام استفاده وانت تلفنی برای حمل اثاثیه انتظار می رود. گم شدن وسایل در اسباب کشی یا آسیب دیدن وسایل است.

ولی موسسات وانت بار تایید شده و دارای سابقه فعالیت، زیر نظر ارگان های دولتی فعایت می کنند. با پشتیبانی قوی و 24 ساعته، امکان هرگونه خسارت در هنگام جابجایی با وانت یا سایر وسایل نقلیه را پیش بینی می کنند. بدین ترتیب از وارد شدن ضرر و زیان به شما جلوگیری خواهند کرد.

حمل بار با وانت یک کار تخصصی است

همیشه به خاطر داشته باشیم الزاما هر فردی که دارای وانت است قابلیت و مهارت حمل و نقل را ندارد و مناسب باربری با وانت نیست. به طور مثال فردی که از وانت باری، جهت جابجایی میوه و یا مصالحی نظیر آهن و آجر استفاده می کرده است، به یک باره توانایی و تجربه لازم جابجایی های تخصصی تر را ندارد. شاید این افراد، نرخ کرایه وانت بار ارزانی ارائه دهند، ولی ممکن هست که شما را متحمل ضررهای بالاتری کنند. و موجب خسارت به وسیله های شما شوند.

نحوه ی بسته بندی، چیدمان بسته های اثاثیه و وسایل حجیم تر در وانت بسیار در امنیت به مقصد رسیدن وسایل اهمیت دارند. در نهایت نحوه ی رانندگی صحیح و مسیر شناسی، از اصول اساسی الو وانت هستند.

وانت بار اینترنتی آیا قابل اعتماد است؟

دنیا تغییر کرده است! دیگر راهکارهای سنتی پاسخگو نیستند. وانت بار اینترنتی نیز جای شماره وانت تلفنی را گرفته است. در واقع همان وانت تلفنی های سابق پیشرفته شده اند. در صورت کمک گرفتن از شرکت های مطمئن می توانید بدون نگرانی جابجایی بار و وسایل خود را به این افراد بسپارید.

آیا همراه وانت بار اینترنتی می توان کارگر را هم درخواست کرد؟

ممکن است در شرایطی باشید که نتوانید در قرار دادن وسیله مورد نظر یا تخلیه آن به تنهایی خودتان دست به کار شوید. این موارد معمولا به صورت توافقی انجام می شود. گاهی راننده وانت باربری در جابجایی ها کمک می کند. گاهی علاوه بر این فرد نیاز به فرد دیگری است که می توانید در هنگام درخواست وانت باری این مورد هم متذکر شوید و از کارگر اسباب کشی هم کمک بگیرید. این موارد به راحتی در اپلیکیشن وانت بار هوم سرویز فراهم شده است.

نحوه درخواست وانت بار چگونه است؟

کافیست وارد وب‌سایت هوم سرویز شوید و نوع خدمات مورد نیاز خود را مشخص کنید.به این ترتیب با مشخص کردن مبدا و مقصد و روز و ساعت مورد نظر خود درخواست وانت باربری کنید و از قیمت حمل بار با وانت مطلع شوید.

در این مواقع در صورت نیاز به کارگر و خدمات بسته بندی لوازم هم می توانید گزینه های دیگر ار اانتخاب کنید و از نرخ کرایه وانت با تمام جزئیات مطلع شوید.

نرخ کرایه وانت بار چگونه تعیین می شود؟

نرخ کرایه وانت بار به موارد متعددی وابسته است. معمولا مهمترین مورد در کنار نوع ماشین و مهارت راننده نرخ کرایه وانت بار می باشد. اولین مورد زمان درخواست وانت بار است. طبعا نرخ کرایه وانت در شبها بیشتر از روزها است. مورد دیگر مسافت جابجایی است. اگر به وانت بار بدون کارگر هم احتیاج داشته باشید ملزم به پرداخت هزینه های اضافی نخواهید بود. همانطور که پیش تر هم گفتیم کرایه وانت نسبت به سایر وسایل مناسب تر است. در ادامه به معرفی مهم ترین موارد موثر بر قیمت کرایه وانت می پردازیم.

· هزینه وانت بار بر اساس حجم و وزن بار

نرخ کرایه وانت حجم و نوع بار است. به طور معمول بارهای با وزن غیر معمول بالا و یا بسیار حجیم در شرایط خاص قیمت کرایه وانت را بیشتر می کنند.

· میزان مسافت

به طور معمول نرخ کرایه وانت بر اساس کیلومتر اعلام می شود. به همین علت قیمت باربری وانت به شهرستان بیشتر از مسافت های درون شهری است.

· هر گونه تاخیر در زمان بار زدن و یا تخلیه با موجب افزایش نرخ کرایه وانت می شود

اگر بر اساس زمان بندی اشتباه مشتری موجب هر گونه معطلی راننده وانت شود. که این تاخیر بر قیمت وانت بار تاثیر می گذارد. از این رو تاکید می شد در هنگام درخواست وانت بار همه ی هماهنگی ها به صورت کامل انجام شود.

· نوع جاده اتوبان بودن یا نبودن مسیر

اگر درخواست وانت بار برای مسیرهای صعب العبور مانند گردنه دارید نرح کرایه وانت نسبت به اتوبان تغییر می کند. لذا نوع جاده نیز بر قیمت وانت بار به شهرستان تاثیر دارد.

· زمان مورد نیاز به خدمات کرایه وانت

اگر در زمان تعطیلات و شلوغی های شدید نیاز به وانت باری دارید معمولا قیمت کرایه وانت بار بیشتر می شود. همچنین در ساعت هایی از روز که طرح ترافیک است هزینه وانت بار بیشتر می شود.

· تعداد کارگر

معمولا قیمت وانت بار به شهرستان در صورت نیاز به کارگر بیشتر خواهد شد. البته این مورد کاملا توافقی است و اغلب به صورت ساعتی اعلام می شود.

چرا هوم سرویز را به عنوان اپلیکیشن وانت بار اینترنتی انتخاب کنیم؟

تیم هوم سرویز با کمک گیری از متخصصین این رشته که تبحر و تخصص لازم در این زمینه را دارا می باشند، آماده ارائه خدمات وانت بار اینترنتی می باشند. تعهد همیاران هوم سرویز به ترخ اتحادیه موجب شده که خدمات حمل و نقل، با نرخ کرایه وانت بار ارزان و در عین حال تضمینی ارائه شود.

تمامی هزینه وانت به صورت کاملا واضح در اپلیکیشن وانت بار هوم سرویز آورده شده است. همچنین قبل از تصمیم قطعی شما می توانید با متخصصین ما مشورت کنید . قیمت نهایی را جویا شوید و سپس تصمیم قطعی بگیرید.

همیار شماییم تا پایان سرویس...​

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس وانت بار و همچنین ارایه خدمات حمل بار با وانت بین شهری نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات باربری ارائه می دهد که شامل باربری بین شهری با کامیون، کامیونت و خاور, اسباب کشی منزل و شرکت ها, پیک موتوری شبانه روزی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های جابجایی و حمل بار را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس وانت بار

حمل بار با وانت بین شهری

حمل بار با وانت باری به شهرستان

وانت بار شهری برای ارسال مواد غذایی، اسباب منزل، لوازم اداری و انواع ماشین آلات

وانت باربری جهت حمل بار بین شهری اسباب و لوازم منزل

حمل تجهیزات اداری و صنعتی و سایر لوازمات با استفاده از وسایل نقلیه استاندارد و ایمن

کرایه وانت بار شهری و بین شهری

نظرات کاربران

profile picture
فاطمه یحیی پور

بسیار همکاری خوب و صبورانه داشتن و خیلی با دقت مبلمان رو در وانت چیدن.بعد اینکه مسیر طولانی بود. همه وسایل سالم به مقصد رسید. خیلی خوش اخلاق بودن.

profile picture
مریم گلخو

خیلی راضی بودم هم زمانبندی شون با توجه به ترافیک خوب بود و کارشونم خیلی خوب بود

profile picture
مهدیه اسلامی

خیلی خوب بودند

profile picture
مریم قانع ازاد

خیلی عالی بود بالا سرکار بودند کاملا مراقب بودند و دقت میکردند ممنونم ازشون

شرایط درخواست وانت بار آنلاین

چنانچه مشتری درخواست سرویس بسته بندی را نیز داشته باشد هزینه آن به صورت مجزا محاسبه می گردد.

تعداد طبقات مبدا و مقصد و همچنین وجود اشیای حجیم در قیمت اعلامی لحاظ خواهد شد.

در صورتیکه جابجایی بار نیازمند عبور از محدوده طرح ترافیک باشد، هزینه طرح ترافیک در مبلغ نهایی محاسبه می شود.

مشتری گرامی لطفا از پرداخت هرگونه مبلغ اضافه و خارج از توافق(مگر به صلاحدید خود) به هر عنوانی به همیاران خودداری بفرمایید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

moving-worker
کارگر جابجایی
قیمت از 350,000 الی 1,000,000 تومان
moving
جابجایی و اسباب کشی
قیمت از 1,600,000 الی 4,000,000 تومان
intercity-relocation
باربری بین شهری
قیمت از 1,000,000 الی 2,500,000 تومان
house-cleaning
نظافت منزل
قیمت از 540,000 الی 820,000 تومان