تعویض چراغ خودرو

تعویض چراغ خودرو

از 1149 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعویض چراغ خودرو در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت تعویض چراغ خودرو ایرانی

200,000 الی 350,000 تومان

قیمت تعویض چراغ خوردو خارجی

500,000 الی 800,000 تومان

قیمت تعویض لامپ چراغ جلو یا عقب

130,000 الی 170,000 تومان

متوسط قیمت600,000 تومانکمینه قیمت400,000 تومانبیشینه قیمت600,000 تومان

آنچه درباره تعویض چراغ خودرو خواهید خواند

  • تعویض چراغ خودرو در محل
  • نحوه استفاده از خدمات تعویض چراغ خودرو در محل هوم سرویز
  • انواع چراغ خودرو
  • انواع لامپ خودرو
  • ابزار تعویض چراغ خودرو در منزل
  • نحوه تعویض لامپ جلو خودرو
  • تعویض چراغ خودرو در محل بدون هیچ دغدغه
  • خدمات تعویض لامپ خودرو در محل با متخصصین هوم سرویز

تعویض چراغ خودرو در محل

تعویض چراغ خودرو و تعویض لامپ ماشین به علت نقش مهمی که در تامین امنیت سرنشینان خودرو، سایر خودروها و افراد در خیابان و جاده ها دارد، باید در اسرع وقت انجام شود. گاها شاهد بوده ایم که تصادفات زیادی به علت سوختن چراغ جلو خودرو، خراب بودن چراغ ترمز و یا خاموش شدن چراغ عقب ماشین پیش آمده است. خدمات تعویض چراغ جلو ماشین شامل اقدامات متفاوتی مانند تعمیر شکستگی طلق چراغ خودرو، تعویض کاسه چراغ ماشین، ترمیم ترک روی چراغ خودرو و ترمیم ماتی روی چراغ خودرو می باشد. تعدادی از افراد ترجیح می دهند که خودشان به تعویض چراغ ماشین در منزل و تعویض لامپ خودرو بپردازند. در ادامه به نحوه تعویض چراغ خودرو در محل و عوامل موثر بر هزینه تعویض چراغ ماشین می پردازیم.

نحوه استفاده از خدمات تعویض چراغ خودرو در محل هوم سرویز

جهت استفاده از انواع خدمات تعمیرات تخصصی خودرو در محل و خدمات تعویض چراغ خودرو هوم سرویز مراحل ساده زیر را طی کنید.

· ثبت درخواست رایگان جهت تعویض چراغ جلو خودرو

به صورت رایگان می توانید از طریق سایت، اپلیکیشن هوم سرویز و یا تماس مستقیم درخواست خودتان را ثبت کنید. در ثبت درخواست اولیه نوع خودرو، نوع چراغ و محل مورد نظر برای دریافت خدمات را اعلام خواهید نمود.

· تماس همیاران جهت ارائه توضیحات نهایی

پس از ثبت درخواست همیاران متخصص در زمینه تعویض چراغ خودرو در محل تماس گرفته و توضیحات لازم را در ارتباط با نحوه ارائه خدمات تعویض لامپ خودرو، تعویض کاسه چراغ جلو و اجرت تعویض لامپ خودرو را اعلام می کنند.

· اعزام متخصصین جهت ارائه خدمات در محل

پس از ارائه توضیحات و توافقات نهایی متخصصین در محل حاضر شده و انواع خدمات مورد نیاز را در محل ارائه می دهند. هزینه تعویض چراغ جلو و سایر خدمات پس از ارائه خدمات دریافت می شود.

انواع چراغ خودرو

انواع چراغ ها در دسترس قرار دارند ولی وسایل نقلیه استاندارد از نوع خاصی چراغ جلو استفاده می کنند. شکل بیرونی چراغ همیشه یکسان نیست ولی موضوع مهم لامپ است. انواع متداول چراغ دارای لامپ هالوژن خودرو، هدلایت، LED، Xenon هستند. تعویض چراغ جلو هالوژن با ال ای دی یا چراغ های زنون تغییر زیادی در کیفیت نور ماشین به وجود می آورد.

· نصب چراغ هالوژنی خودرو

البته لامپ های هالوژن پر طرفدارتر هستند و اغلب چراغهای جلو هالوژن هستند. در این لامپ ها از یک رشته تنگستن و گاز هالوزن برای تولید نور استفاده می شود. لامپ های هالوژن به مراتب پر نورتر از لامپ های معمولی هستند. این لامپ ها در انواع متنوعی با کیفیت نوردهی بالا در بازار عرضه شده اند.

· چراغ LED خودرو

این لامپ ها با دیودهای دارای تابش نور کار می کنند. در مقایسه با لامپ هالوژن، LED قدرت کمتری دارد. البته طول عمر طولانی تر این لامپ، عدم ایجاد گرما و هزینه مناسب را نمی توان نادیده گرفت. این مزایا توانسته توجه بسیاری از خوردوسازان را جلب کند.

· نصب xenon

در چراغهای زنون یا چراغ های HID (فشار زیاد) از گاز استفاده شده است. چراغ های زنون روشن تر هستند، دمای کار کمتر و ماندگاری بیشتری دارند. اما تعویض چراغهای HID در مقایسه با سایر گزینه ها تخصصی تر است. برای نصب چراغ زنون های زیبا و تجملی نیاز به کیت تبدیل زنون دارید.

انواع لامپ خودرو

با توجه به دفترچه راهنمای خودرو می توانید مناسب ترین چراغ را انتخاب کنید. به صورت استاندارد، کارخانه ها از چراغ های جلو ویژه ای استفاده می کنند. همیشه امکان تعویض چراغ خودرو و تغییر در استانداردهای نوردهی وجود دارد. امروزه خودروسازان برای افزایش دید به سمت استفاده از چراغ های ال ای دی و زنون می روند. چراغ های زنون نور سفید مایل به آبی دارند و ظاهر ماشین را لوکس تر نشان می دهند. ۳ عامل مهم در انتخاب جلو، مقدار روشنایی، رنگ نور و قیمت چراغ خودرو است. با توجه به این موارد می توانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید. آیا حاضرید برای دید بهتر، کمی بیشتر هزینه کنید یا خیر؟

بهتر است اگر خودتان میخواهید به تعویض چراغ خودرو بپردازید، یک لامپ با اندازه و مدل لامپ قبلی خریداری کنید. تا در هنگام تعویض چراغ خودرو دچار مشکل نشوید. در صورتی که مایل هستید نوع لامپ را تغییر دهید شاید مجبور شوید به تعویض کاسه چراغ هم بپردازید، که این کار کمی تخصصی است و باید به فرد متخصص سپرده شد.

ابزار تعویض چراغ خودرو در منزل

برای شروع تعویض لامپ چراغ خودرو باید به اصطلاح آچار به دست باشید. در این صورت شاید تا حدودی با نحوه تعویض لامپ ماشین آشنا شده باشید. اگر هم تا به حال این کار را انجام نداده اید حداقل سعی تان را بکنید. برای شروع باید ابزار مناسب داشته باشید. نکته جالب این است که برای عوض کردن لامپ جلو خودرو نیاز به ابزار زیادی ندارید. حتما یک پیچ گوشتی مناسب در جعبه ابزارتان پیدا می شود، همان پیچ گوشتی چهارسو راه حل کار است. حالا به یک دستمال تمیز نیاز دارید تا با آن لامپ را نگهدارید. بریم سراغ مرحله بعدی یعنی خرید لامپ مناسب خودروتان...

نحوه تعویض لامپ جلو خودرو

یادتان باشد موقع عوض کردن لامپ حتما ماشین خاموش باشد. با باز کردن کاپوت ماشین می توانید محل قرارگیری کاسه چراغ جلو را ببینید. با خارج کردن لامپ سوخته و جایگزین کردن لامپی که خریداری کرده اید، کار تمام خواهد شد. به نظر ساده می آید ولی در نظر داشته باشید که دقت در هر کاری لازم است. لامپ سوخته در یک محفظه قرار دارد و با چند سیم به برق خودرو متصل شده است. ابتدا سیم ها را جدا کنید و سپس به عوض کردن چراغ خودرو بپردازید.

· جدا کردن سیم برق از چراغ خودرو

اولین قدم برای توضیح نحوه تعویض لامپ جلو پراید، سمند یا هر خودرو دیگری، کشیدن اهرم کوچک و در آوردن سوکت برق چراغ است. سیم های برق به یک شاخه در پایه چراغ جلو وصل شده اند و بر اساس مدل وسیله نقلیه ممکن است توسط یک قطعه پلاستیکی، یک گیره فلزی یا یک پیچ نگه داشته می شوند. اغلب با کشیدن سوکت برق جدا می شود ولی در برخی مدل ها لازم است تا پیچ را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا سیم ها جدا شوند.

· تعویض لامپ کوچک خودرو

پس از قطع شدن سیمها ، باید بتوانید قسمت پشتی چراغ جلو را جدا کرده و با نگه داشتن فنر، لامپ قدیمی را جدا کنید. در بعضی موارد، شاید مجبور شوید لامپ را کمی بچرخانید تا آزاد شود. با بالا کشیدن فنر لامپ آزاد می شود وقتی فنر آزاد شود در واقع باز کردن لامپ اصلا کاری ندارد. بعد از خارج کردن لامپ قدیمی می توانید اقدام به تعویض لامپ کوچک خودرو کنید.

· لامپ جدید را وصل کنید

برای اینکه لامپ ماشین چرب و روغنی نشود از یک دستمال تمیز یا دستکش استفاده کنید! حتی چربی پوست دست هم نباید روی لامپ جدید بنشیند. در صورت کثیف شدن، روی دستمال کمی الکل زده و آن را تمیز کنید. حال می توانید لامپ را وصل کنید. اگر لامپ به درستی وصل شده باشد، واشر لاستیکی زیر آن نباید دیده شود. پس از قرار دادن لامپ می توانید نگهدارنده چراغ جلو را در جای خود قرار دهید و سیم های برق را دوباره وصل کنید. برای اطمینان یکبار چراغ جلوی خودرو را روشن کنید. تعویض چراغ عقب و همینطور تعویض لامپ چراغ ترمز، تعویض مه شکن و تعویض لامپ دنده عقب خودرو با تعویض چراغ های جلوی ماشین تفاوت دارد. در برخی از مدل ها محفظه چراغ از بیرون باز می شود و در برخی دیگر از خودروها برای باز کردن لامپ عقب ماشین باید از صندوق عقب کار را شروع کرد.

تعویض چراغ خودرو در محل بدون هیچ دغدغه

ما طریقه عوض کردن لامپ خودرو را برایتان آموزش دادیم. اگر به هر دلیلی وقت عوض کردن چراغ ماشین را ندارید و برای رفتن به تعمیرگاه تنبلی می کنید اما می دانید که زمان تعویض چراغ ماشین فرا رسیده، لطفا این کار را به تعویق نیاندازید. تعویض چراغ جلو خودرو، تعویض لامپ چراغ عقب ماشین، تعویض لامپ کوچک خودرو، تعویض لامپ مه شکن، تعویض چراغ دنده عقب و تعویض چراغ ترمز را می توانید در محل به کمک همیاران هوم سرویز انجام دهید.

هزینه تعویض چراغ خودرو به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه تعویض چراغ خودرو به موارد متعددی وابسته است. از این رو نمی توان مبلغ ثابتی را برای هزینه تعویض چراغ خودرو در محل اختصاص داد. در ادامه به معرفی عوامل موثر بر اجرت تعویض لامپ خودرو می پردازیم.

· نوع چراغ خودرو بر هزینه تعویض چراغ خودرو تاثیر دارد

قیمت تعویض لامپ خودرو در وهله اول به نوع چراغ خودرو بستگی دارد. انواع لامپ زنون، انواع لامپ اس ام دی خودرو و ال ای دی چراغ جلو که برای انواع خودرو ساخته و عرضه شده اند، قیمت های متفاوتی دارند.

· نوع خودرو بر اجرت تعویض لامپ خودرو تاثیر دارد

در واقع اجرت تعویض لامپ خودرو و هزینه تعویض چراغ خودرو مبلغ چندانی نیست. بیشترین عامل تاثیر گذار بر قیمت تعویض چراغ خودرو در درجه اول نوع چراغ و میزان ایرادات چراغ است. اما در نهایت اجرت تعویض چراغ جلو 206 با اجرت تعویض چراغ خودرو پراید یکسان نیست.

· قسمت آسیب دیده بر هزینه تعویض چراغ ماشین تاثیر می گذارد

همانطور که می دانید تعویض چراغ خودرو شامل تعویض لامپ خودرو، تعویض طلق و یا تعویض کاسه چراغ ماشین است. در صورتی که نیاز به تعویض کاسه چراغ ماشین باشد هزینه ها افزایش پیدا می کند. اما اگر بحث تنها لامپ باشد هزینه های چندانی را در پی ندارد. یادتان باشد هزینه تعویض لامپ خودرو و تعویض طلق چراغ جلو ماشین در مقابل مزایا و نکات ایمنی خودرو مبلغ ناچیزی به حساب می آید.

خدمات تعویض لامپ خودرو در محل با متخصصین هوم سرویز

تعمیرات و تعویض لامپ ماشین در محل در همه روزهای هفته توسط متخصصین هوم سرویز انجام می شود. اگر چراغ های خودرو دچار مشکل شده است با ما تماس بگیرید. در صورت خرید قطعات توسط همیار، حتما فاکتور خرید ارائه می شود. این سرویس شامل تضمین کیفیت خدمات است و در صورت موجود بودن از قطعات دارای گارانتی برای تعمیر لوازم خودرو استفاده می شود.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعویض چراغ خودرو و همچنین ارایه خدمات تعویض چراغ هالوژنی، زنون، لیزری، led و نئونی خودرو در محل نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات تعمیر خودرو ارائه می دهد که شامل تعویض باتری خودرو در محل, تعویض وایر شمع انواع خودروهای ایرانی , تست دیاگ خودرو و عیب یابی سریع خودرو در محل, خدمات صافکاری و نقاشی انواع ماشین لوکس و ایرانی , تعمیرات تخصصی انواع خودروهای بنزینی، گازوئیلی و هیبریدی, سپر سازی و تعویض انواع سپر خودرو ایرانی, تعمیر جلوبندی و تعمیر سیستم تعلیق انواع خودرو ایرانی و خارجی, تعویض لنت ترمز انواع خودرو ایرانی, لوازم یدکی خودرو ایرانی, رادیاتور سازی سیار , کلیه خدمات برق خودرو در محل, تعمیر دیفرانسیل پراید, تعمیر گیربکس دنده ای, تعمیر کولر ماشین در محل, تعمیر بخاری خودرو, تعمیر دینام خودرو در محل می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های تعمیر و سرویس خودرو را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعویض چراغ خودرو

تعویض چراغ هالوژنی، زنون، لیزری، led و نئونی خودرو در محل

تعویض کاسه چراغ خودرو و تعمیر طلق چراغ ماشین در محل

تعویض چراغ بزرگ و کوچک جلو ماشین

تعویض لامپ چراغ‌ ترمز و دنده عقب

تعویض چراغ‌ مه‌شکن انواع خودرو ایرانی و خارجی

تعویض چراغ‌ خطر و تعویض لامپ چراغ‌های جانبی راهنما

نظرات کاربران

profile picture
سمیه میر

آقای روح الله شهرکی بسیار کار بلد و محترم و منصف هستند

profile picture
اسماعیل دیبایی

ایشون بسیار خوش برخورد و عالی بودند و راضی بودم ازشون

شرایط تعویض کاسه چراغ ماشین و تعویض لامپ چراغ خودرو در محل

همیار می بایست ابتدا چراغ ها و لامپ های خودرو را چک نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعویض چراغ و لامپ خودرو نماید.

همیار موظف به ارایه فاکتور اقلام خریداری شده توسط وی می باشد.

همیار می بایست حتی المکان از قطعات دارای گارانتی برای تعمیر لوازم خودرو استفاده نماید و برگه گارانتی را به مشتری ارایه نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

car-remote
ساخت ریموت خودرو
قیمت از 400,000 الی 500,000 تومان
car-glass
شیشه و آینه خودرو
قیمت از 850,000 الی 2,500,000 تومان
supply-auto-parts
لوازم یدکی خودرو
قیمت از 80,000 الی 400,000 تومان
carwash
کارواش در محل
قیمت از 300,000 الی 620,000 تومان