لوله کشی پکیج

لوله کشی پکیج

از 1374 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت لوله کشی پکیج در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت لوله کشی پکیج و شوفاژ متراژ کمتر از 10 متر

400,000 الی 650,000 تومان

قیمت لوله کشی پکیج و شوفاژ لوله 5 لایه(متر طول)

30,000 الی 45,000 تومان

متوسط قیمت500,000 تومانکمینه قیمت500,000 تومانبیشینه قیمت500,000 تومان

آنچه درباره لوله کشی پکیج خواهید خواند

  • لوله کشی پکیج و شوفاژ
  • انواع روش های لوله کشی پکیج روکار و توکار
  • بهترین روش تعویض لوله کشی شوفاژ چیست؟
  • لوله کشی پکیج روکار در چه مواقعی انجام می شود؟
  • تعویض لوله کشی شوفاژ فرسوده با استفاده از لوله سبز شوفاژ
  • قیمت لوله کشی پکیج ساختمان به چه مواردی بستگی دارد؟
  • صفر تا صد لوله کشی پکیج را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

لوله کشی پکیج و شوفاژ

با استفاده روز افزون از وسایل گرمایشی مانند شوفاژ و پکیج، خدمات لوله کشی پکیج نیز بیشتر نیاز می شود. تقریبا در تمام خانه های نوساز و همچنین خانه های که بازسازی می شوند اقدام به لوله کشی شوفاژ و یا لوله کشی پکیج می کنند. در ادامه به معرفی اناوع روش های لوله کشی رادیاتور شوفاژ و همچنین قیمت لوله کشی پکیج شوفاژ می پردازیم. قیمت لوله کشی پکیج روکار بر اساس انواع روش های لوله کشی پکیج شوفاژ دیواری متفاوت اعلام می شود.

بنابراین بسته به نوع و روش لوله کشی، هزینه لوله کشی پکیج متفاوت است. مثلا لوله کشی رادیاتور قرنیزی با لوله کشی شوفاژ روکار متفاوت است و طبیعی است که قیمت لوله کشی پکیج روکار نیز با سایر روش ها متفاوت باشد.

انواع روش های لوله کشی پکیج روکار و توکار

لوله کشی پکیج تک لوله ای

یکی از روش های لوله کشی رادیاتور پکیج، سیستم تک لوله ای است. به این ترتیب که تنها یک لوله وظیفه رساندن و برگرداندن آب را بر عهده دارد. به عبارت دیگر همان لوله که آب گرم را به رادیاتورها از پکیج انتقال می دهد، مسئولیت رساندن دوباره آب به منبع را نیز بر عهده دارد. در این نوع لوله کشی پکیج، انشعاب بعدی به رادیاتور بعدی انتقال پیدا می کند. این نوع اتصالات سری هستند و با بستن یک شیر به طور کل مسیر حرکت آب قطع می شود. از این روش برای لوله کشی شوفاژ روکار بهترین گزینه است. قیمت لوله کشی شوفاژ در این روش مناسب است. اما این روش برای فضاهای وسیع کاربردی نیست و برای تعداد رادیاتورهای بالا گزینه مناسبی نیست.

لوله کشی پکیج دو لوله ای

لوله پکیج شوفاژ دیواری در این روش همانطور که از نامش مشخص است از دو لوله مستقل رفت و برگشت استفاده می شود. یک مسیر از این لوله ها دمای بالاتری دارد و خط لوله برگشت دمای خود را در رادیاتور از دست داده و خنک تر است.

البته این روش هم دارای مزایا و معایت مختص به خود است. بزرگترین عیب این لوله کشی پکیج در این است که رادیاتورهای نزدیکتر به پکیج فشار آب بالاتری دارند و آب بیشتری در رادیاتورها چرخش پیدا می کند در نتیجه رایاتورهای نزدیک نسبت به رادیاتورهای دورتر گرمتر هستند.

سیستم لوله کشی پکیج با برگشت مستقیم

برای اینکه افت فشار کمتری در مسیر انتقال آب گرم، به وجود بیاید از روش ویژه ای استفاده می شود. در این شیوه آب برگشتی از دستگاه مستقیما وارد لوله برگشت می شود. استفاده از شیر زانویی، لوله های رفت و برگشت با اندازه های کوتاه و بلند و …. فشار آب را در حالت تعادل نگه می دارد. این روش برای آپارتمان های کوچک مناسب تر است. در مواقعی که افت فشار نابرابر وجود دارد یا فضا برای اجرای کار کم است همیشه می توان از لوله کشی با برگشت مستقیم استفاده کرد. هزینه اجرای کار به دلیل مصالح به کار رفته در مسیر لوله کشی تا حدودی ارزان تر است. موقع اجرای لوله کشی پکیج، تعداد واحدهای مشترک، عامل مهمی است. این روزها از پکیج های داخلی به صورت مجزا برای هر واحد استفاده می شود. لوله کشی در این مورد کاملا اختصاصی انجام می شود.

لوله کشی شوفاژ برگشت معکوس

در واحدهای مسکونی با مساحت متوسط از این روش استفاده می کنند. با استفاده از این روش گرما به صورت متناسب در سراسر فضا پخش می شود. در این روش لوله کشی پکیج ساختمان به ترتیبی است یک خط لوله از تولید کننده حرارت به سمت رادیاتورها کشیده می شود و همچنین یک خط لوله نیز جمع کننده آب رایاتورها هستند. در این نوع لوله کشی رادیاتور روش انتقال آب، مانند روش مستقیم است. ولی لوله برگشت به طریقی است که آخرین رادیاتور، متصل به اولین لوله برگشت است.

سیستم لوله کشی پکیج مختلط

اجرای لوله کشی پکیج به صورت مختلط را می توان ترکیبی ار دو شیوه مستقیم و معکوس دانست. لوله کش شوفاژ با توجه به شرایط تصمیم می گیرد که برخی از قسمت های لوله های برگشت به صورت مستقیم کار شود. اما در قسمت های دیگر از سیستم معکوس استفاده می کند. این لوله ها می توانند لوله کشی شوفاژ از کف یا لوله کشی شوفاژ از سقف کار گذاشته شوند. شیوه کار اجرای لوله گذاری است که کاملا متفاوت از شیوه های قبلی و به صورت مختلط انجام می شود. در این شیوه مجموع طول لوله های رفت و برگشت برابر نیست. مقدار افت فشار در مسیر نیز یکسان نمی باشد.

لوله کشی شوفاژ به روش کلکتوری

لوله کشی شوفاژ کلکتوری از جدیدترین روش های لوله کشی پکیج ساختمان است. در این روش هزینه خرید مصالح و دستمزد لوله کش شوفاژ بیشتر است. این نوع لوله کشی پکیج شوفاژ فقط با استفاده از لوله های پنج لایه و کلکتورهای برنجی که در داخل جعبه کلکتور نصب هستند، شروع می شوند. به این ترتیب از هر انشعاب کلکتور مستقیما به سمت رادیاتور مربوطه کشیده می شود و بدون استفاده از هیچ زانویی از طریق یک رابط یا زانوی یکسر لوله پنج لایه به شیر رادیاتور وصل می شوند.

لوله کشی پکیج روش انشعابی

این روش زمانی قابل اجرا است که سیستم لوله کشی آب ساختمان نیز به صورت انشعابی باشد. لوله کشی پکیج انشعابی به دو صورت لوله کشی شوفاژ روکار و توکار انجام می شود. در این روش لوله آب سرد پکیج به صورت روکار نصب می شود و در روش توکار آب سرد در زیر کار متصل می شود.

بهترین روش تعویض لوله کشی شوفاژ چیست؟

با توجه به مواردی که توضیح داده شد انواع روش های لوله کشی شوفاژ از گذشته تا به امروز را می توانیم به این شکل دسته بندی کنیم . لوله کشی شوفاژ موتورخانه سنتی با لوله های فلزی، لوله کشی پکیج با لوله های پلیمری (لوله کشی شوفاژ با لوله سبز) و لوله کشی کلکتوری با لوله های پنج لایه. بهترین روش تعویض لوله کشی شوفاژ و پکیج تا حد بسیار بالایی در گرو نقشه لوله کشی شوفاژ خانه است. به ترتیبی که کمترین طول لوله در این مسیر استقاده شود و از کمترین میزان زانو استفاده شود.

افراد متخصص در این زمینه معتقدند که بهترین لوله کشی شوفاژ و لوله کشی پکیج به روش کلکتوری است. این روش محبوب موجب کاهش چشمگیر رسوب زدگی رادیاتور می شود. البته این روش در زمانی که در حال بازسازی یا ساخت یک ساختمان هستید بهترین انتخاب است. اما اگر در خانه ای سکونت دارید از روش انشعابی روکار بهترین انتخاب است.

لوله کشی پکیج روکار در چه مواقعی انجام می شود؟

لوله کشی روکار پکیج به دلایل مختلفی انجام می شود که تعدادی از انها را شرح خواهیم داد.

لوله کشی پکیج روکار به علت جلوگیری از ترکیدن لوله ها

اکثر ساختمان ها هنگام ساخته شدن، لوله کشی پکیج توکار انجام می دهند و تمام لوله ها در داخل دیوار یا زمین قرار می گیرند. پس از چند سال ممکن است در لوله هایی که به صورت توکار هستند، دچار ترکیدگی و خرابی ایجاد شوند و برای تعمیر آنها، نیاز است که دیوار یا زمین شکافته شود که این کار بسیار سخت و هزینه بر خواهد بود.

افراد بعد از ترکیدگی لوله های توکار، برای اینکه خیال خودشان را راحت کنند و از دردسرهای این روش لوله کشی پکیج توکار رها شوند، اقدام به لوله کشی شوفاژ روکار می کنند.

لوله کشی پکیج روکار با هدف اضافه کردن انشعاب جدید

اگر ساختمان شما لوله کشی توکار داشته باشد و بخواهید یک انشعاب جدید ایجاد کنید، مثلا بخواهید پکیج را در خانه خودتان نصب کنید، نمی توانید مجددا لوله ها را به صورت توکار نصب کنید. چون این کار هم هزینه بر است و هم خرابی زیادی ایجاد می کند.

به همین خاطر برای اضافه کردن انشعاب جدید، شما باید از روش لوله کشی پکیج روکار استفاده کنید تا بتوانید امکانات جدیدی که می خواهید را در ساختمان خودتان ایجاد کنید.

تعویض لوله کشی شوفاژ فرسوده با استفاده از لوله سبز شوفاژ

در صورتی که نصب لوله ها طبق استاندارد انجام شده باشد و لوله ها در برابر یخ زدگی عایق بندی شوند، طول عمر لوله ها افزایش خواهد یافت. حتی در صورت مراقبت صحیح نیز دیر یا زود لوله کشی پکیج ساختمان دچار فرسودگی می شود. به طور کلی همه لوله ها فلزی و پلیمری، طول عمر مشخصی ندارند. در ساختمان های قدیمی با تعویض لوله های شوفاز با لوله های ۵ لایه مشکل به کلی برطرف می شود. این لوله کشی شوفاژ با لوله سبز چند سالی است که به بازار عرضه شده اند و طول عمری بیش از ۵۰ سال دارند.

قیمت لوله کشی پکیج ساختمان به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت لوله کشی پکیج به موارد متعددی بستگی دارد. مواردی از قبیل نوع پکیج، متراژ لوله مورد نیاز، اتصالات لوله کشی پکیج مورد نیاز، روش لوله کشی توکار پکیج و یا روکار و همچنین دستمزد لوله کش پکیج بر هزینه لوله کشی پکیج ساختمان بستگی دارد. اگر ایرادی در نحوه لوله کشی پکیج رخ بدهد این موارد خود را به صورت شفاف در عملکرد گرمایشی نشان می دهند.

هزینه لوله کشی پکیج ساختمان و پکیج با توجه به مساحت فضا تعیین می شود. همچنین مواردی مانند عایق کاری و قیمت لوله پکیج مورد نظر نیز تغییر دهنده هزینه لوله کشی پکیج ساختمان است. همچنین در هنگام لوله کشی پکیج توکار اگر نیاز به کنده کاری باشد دستمزد لوله کش پکیج تغییر می کند.

صفر تا صد لوله کشی پکیج را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

کیفیت این خدمات در گرو مهارت لوله کش پکیج است. به ترتیبی که متخصص، نقشه را طوری طراحی کند که در کنار کارآمدی تجهیزات هزینه های مصالح مورد نیاز را کاهش دهد. این مهارت به گونه است که کوتاه ترین مسیر با کمترین پیچ و خم و استفاده از اتصالات انجام شود. تا آب گرم به صورت یکنواخت در تمام مسیر پخش شوند.

در صورت نیاز به متخصص با تجربه تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. همیاران ما جهت بررسی و مشاوره رایگان و اعلام قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس لوله کشی پکیج و همچنین ارایه خدمات لوله کشی پکیج به روش انشعابی و کلکتوری نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات لوله کشی ارائه می دهد که شامل لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان, لوله کشی فاضلاب ساختمان می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های لوله کشی و تاسیسات را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس لوله کشی پکیج

لوله کشی پکیج به روش انشعابی و کلکتوری

لوله کشی روکار پکیج و رادیاتور

تعویض لوله کشی شوفاژ توکار و روکار

انشعاب گیری لوله کشی پکیج روکار

لوله کشی شوفاژ موتورخانه با لوله سبز و پنج لایه

تعویض لوله کشی رادیاتور فرسوده با استفاده از لوله سبز شوفاژ

نظرات کاربران

profile picture
حسینی

به نظرم خیلی کاربلد وارد و مودب و منصف بود. ممنونم از این برنامه که آقای دلکش رو به ما معرفی کردن

profile picture
احمد محمدزاده

استاد کار مودب و واردی بود

profile picture
بهزاد راد

کیفیت کار واقعا عالی و تا جایی که بتونن تلاش کردند که سرویس با هزینه کمتری واسمون تموم شه

profile picture
طاهره ترکمان

کارشون خوب بود ممنونم از ایشون بابت زحماتشون

شرایط لوله کشی شوفاژ روکار و توکار و لوله کشی پکیج روکار

همیار می بایست ابتدا محل لوله کشی را بررسی نموده و پیشنهاد خود را ارایه نماید و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به انجام سرویس نماید.

تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

چنانچه محل مورد نظر جهت لوله کشی پکیج نیاز به تخریب داشته باشد هزینه آن به صورت مجزا و بر اساس توافق صورت گرفته با همیار لحاظ می گردد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

engine-room-service
تعمیر و سرویس موتورخانه
قیمت از 450,000 الی 1,500,000 تومان
install-towel-dryer
نصب حوله خشک کن
قیمت از 225,000 الی 225,000 تومان
underfloor-heating
اجرای سیستم گرمایش از کف
قیمت از 10,000,000 الی 10,000,000 تومان
fire-alarm-system
سیستم اعلام و اطفا حریق
قیمت از 200,000 الی 700,000 تومان