پزشکی و پرستاری

هر چیزی که قبل از گرفتن پرستار کودک باید بدانید

در گذشته این مادربرزرگ ها و پدر بزرگ ها بودند که در نبود والدین از کودک، نگهداری می کردند. سبک زندگی امروزی، تغییرات زیادی به وجود آورده این روزها استخدام پرستار کودک در منزل بسیار رایج است. وقتی برای ساعاتی از روز نمی توانید در کنار فرزند خردسال تان باشید، این پرستاران کودک، مراقبت های لازم را خواهند داشت. شرکت خدمات پرستاری کلیه امور پرستاری و مراقبت را انجام می دهد. اگر به پرستار کودک، سالمند و یا پرستار بیمار در منزل احتیاج دارید از این شرکت های خدماتی کمک بگیرید. در مورد کودکان خردسال، حساسیت های زیادی وجود دارد. والدین به سادگی نمی توانند کودک را به هر کسی بسپارند. سخت گیری های زیادی برای انتخاب پرستار و مراقب کودک انجام می گیرد که کاملا هم به جا و ضروری است.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

وظایف پرستار کودک

کودک تا قبل از سنین دبستان به مراقبت های شدید نیاز دارد. شیرخواران قادر به تغذیه مستقل نیستند در مورد بچه های زیر 2 سال نیز، بحث شیطنت و تحرک می تواند مشکل ساز باشد. کودک 3-4 ساله هنوز از نظر عقلی قادر به تشخیص خطرات نیست و نباید در خانه تنها بماند. شاغل بودن والدین یکی از دلایل اصلی استخدام پرستار در منزل است. کودک به تنهایی نمی تواند نیازهای روزمره اش را برآورده کند. حضور دائمی یک فرد بزرگسال در کنار کودک الزامی است. پرستار کودک در زمینه مراقبت و رسیدگی به کودکان آموزش دیده و تجارت ارزشمندی در این مورد دارد. از نظر علمی و تجربی، صلاحیت پرستار بسیار بیشتر از هر فرد دیگری است. برخی از وظایف پرستارهای بچه اینها هستند:

  • تامین ایمنی کودک
  • انجام امور خانه داری
  • آمادگی برای شرایط ویژه
  • سرگرم کردن کودک
  • تغذیه و نظارت بر غذا خوردن

شرکت خدمات پرستاری در منزل چه کارهایی انجام می دهد؟

پرستاری از کودک

مهم ترین وظیفه پرستار کودک: ایمنی

پدر و مادرها همیشه نگران ایمنی کودک هستند. مهم ترین وظیفه پرستار و مراقب کودک اینست که وی را از هر نوع آسیب فیزیکی و جسمی، محافظت کند. این شامل حوادث احتمالی و حتی تعامل کودک با غریبه ها نیز می شود. به طور کلی هر نوع خطری که کودک را تهدید می کند نباید در اطراف و پیرامون کودک باشد. جمع کردن وسایل بازی و اشیایی که در سطح زمین پخش شده می تواند از حوادث ناخواسته جلوگیری کند. افتادن از پله ها، سر خوردن روی زمین خیس و …. موجب آسیب جدی به کودک می شود. استخوان های بچه ها هنوز به قدر کافی، مقاوم نشده و در معرض آسیب و شکستگی قرار دارد.

انجام امور خانه داری

منظور رسیدگی کامل به امورات نظافتی خانه نیست بلکه برخی کارهای سبک خانه داری نیز بر عهده پرستار کودک است. برای مثال وظیفه پرستار، رسیدگی به نظافت و بهداشت کودک است. این شامل تمیز کردن ظروف غذاخوری و لوازم خواب کودک نیز می شود. اولویت اصلی مراقبت از کودک است و گاهی وقت برای کارهای دیگر وجود ندارد. اما مسئولیت جمع کردن ریخت و پاش کودک و اسباب بازی ها نیز بر عهده پرستارش است. جارو کردن، گردگیری و نظافت منزل از وظایف پرستار نیست در صورتی که این امور نیز به پرستار واگذار شود باید مبلغ جداگانه ای به پرستا، پرداخت شود. اما همه کارهای در ارتباط با کودک را پرستار و مراقب باید انجام دهد.

آمادگی برای شرایط ویژه

  • توانایی عکس العمل سریع در موارد خاص
  • آمادگی برای کمک های اولیه و احیای قلبی ریوی
  • تماس اضطرای با آمبولانس، آتش نشانی و مراکز پزشکی

خدمات مراقبتی پزشکی در منزل تامین رفاه خانواده ها

خدمات پرستاری از کودک

سرگرم کردن کودک

این مورد شامل بازی و همراهی کودک است. پرستار باید برنامه مشخصی برای بازی های اموزشی و سرگرم کننده داشته باشد. بازی برای کودک به اندازه غذا اهمیت دارد. کودکان موقع بازی کردن، بسیاری از مهارت های اجتماعی و ارتباطی را یاد می گیرند. نقاشی، پازل، کتاب خواندن، فعالیت های بدنی و ورزشی مناسب از بهترین مواردی هستند که برای سرگرم کردن کودک، پیشنهاد می شود.

هر چیزی که قبل از گرفتن پرستار سالمند باید بدانید

تغذیه و نظارت بر غذا خوردن

پرستار کودک باید مهارت های پخت و پز غذای کودک را دارا باشد. در مورد کودکان بیمار حتما ملاحظات پزشکی و منع غذایی در نظر گرفته شود. در مورد کودکان شیرخوار و خردسال، وظیفه غذا دادن به کودک نیز بر عهده پرستار و مراقب است. توجه و رسیدگی به کودکان بزرگ تر در حد اماده سازی غذا و نظارت به غذا خوردن است. تنها گذاشتن کودک در حین غذا خوردن صحیح نیست و می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد که از ان جمله می توان به خفگی در اثر گیر کردن غذا در گلو، اشاره کرد.

پرستار بیمار در منزل چه خدماتی به بیمار ارائه می دهد؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات پرستاری و مراقبت کودک هم ارائه میده؟

پرستاری و مراقبت از کودک

هزینه خدمات پرستار کودک

خدمات مراقبت و پرستاری از کودک شامل فعالیت های متنوعی است. کارهای روزانه نظیر تهیه غذا، تعویض و شستشوی لباس، انجام امور نظافتی( پوشک، دستشویی، استحمام) و رسیدگی به بهداشت فردی کودک از وظایف پرستار است. علاوه بر آن بسیاری از خانواده ها تمایل دارند تا امور آموزشی و تربیتی نیز در کنار خدمات مراقبتی برای کودک انجام شود. هزینه ها با توجه به نوع درخواست و خدماتی که ارائه می شود، تفاوت دارد. قبل از استخدام پرستار، به طور دقیق خواسته تان را با شرکت خدماتی در میان بگذارد. انتظاراتی که والدین از پرستار کودکشان دارند، تعیین کننده قیمت نهایی است.

خدمات پرستاری و مراقبت کودک در تهران

سرویس مراقبت از کودک هوم سرویز، در تمام ایام سال سفارش می پذیرد. همیاران اعزامی از موسسات خدمات پرستاری مجاز و مورد تایید وزارت بهداشت، هستند و تاییدیه های علمی و اخلاقی آنان توسط هوم سرویز بررسی شده است. جهت دریافت خدمات کامل پرستاری و مراقبت از کودک به اپ این سامانه مراجعه کنید. ثبت سفارش رایگان است و پس از هماهنگی ها، قیمت خدمات به طور شفاف اعلام می شود. هزینه ها با توجه به نیازهای فردی هر کودک، متفاوت است و خدمات قابل ارائه نیز در موارد مختلف، تفاوت هایی دارد. برای اطلاع دقیق از جزئیات و مشاوره برای استخدام پرستار با پشتیبانی تماس بگیرید. قیمت دقیق پس از اعلام نیاز و به صورت توافقی، اعلام خواهد شد. به عنوان پایه، 8 ساعت اولیه دارای نرخ ثابتی است.

 خدمات پرستاری و مراقبت کودک را به رایگان از اپلیکیشن هوم سرویز درخواست کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا