توری بالکن

توری بالکن

از 1359 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت توری بالکن در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت پوشاندن فضای ورودی تراس با توری مرغی به همراه نصب(هر متر مربع)

800,000 تومان

قیمت پوشاندن فضای ورودی تراس با توری ثابت به همراه نصب (هر متر مربع)

600,000 تومان

قیمت پوشاندن فضای تراس با توری پلیسه به همراه نصب (هر متر مربع)

750,000 تومان

متوسط قیمت1,400,000 تومانکمینه قیمت1,100,000 تومانبیشینه قیمت1,500,000 تومان

آنچه درباره توری بالکن خواهید خواند

  • توری تراس و توری بالکن چه مزایایی دارند؟
  • توری درب بالکن به چه مواردی باید دقت شود؟
  • بهترین مدل برای توری تراس چیست؟
  • قیمت توری بالکن (تراس) به چه مواردی بستگی دارد؟
  • ساخت ونصب توری برای تراس و بالکن را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

توری تراس و توری بالکن چه مزایایی دارند؟

همه ما عاشق این هستیم که در تابستان و هوای گرم این فصل، از نسیم خنک استفاده کنیم. پنجره ها روش مناسبی برای این کار هستند. طبیعتا باز کردن درب بالکن انتخاب بسیار بهتری برای ورود بهتر باد خنک به فضای داخلی منزل است. اما مشکل بزرگی که وجود دارد، این است که به محض باز کردن درب تراس، حشرات موذی وارد منزل می شوند و کاری می کنند که از خیر نسیم خنک بگذریم. در همین نقطه اهمیت نصب توری برای بالکن و ساخت توری تراس مشخص می شود. زمانی که شما به بهانه های مختلف باید بالکن را باز کنید. انتخاب و توری بالکن مناسب ترین و تنها راه حل برای استفاده بهتر از این فضا است. در ادامه به معرفی مناسب ترین روش نصب توری بالکن و عوامل موثر بر قیمت توری تراس یا قیمت توری بالکن می پردازیم.

توری درب بالکن به چه مواردی باید دقت شود؟

در نصب توری برای درب تراس باید به موارد زیادی دقت نمود. شما می توانید با انتخاب توری بالکن مناسب، از ورود حشرات موذی جلوگیری کنید و از نسیم خنک تابستانی لذت ببرید. در مورد انتخاب توری بالکن راهنماییتان می کنیم و برایتان شرح خواهیم داد دهیم که برای انتخاب بهترین توری درب بالکن چه نکاتی را باید رعایت کنید.

ساخت توری بالکن انواع مختلفی دارد که شما می توانید براساس بودجه ای که در نظر گرفته اید و نوع درب خودتان، جنس توری بالکن مناسب را انتخاب کنید.

· جنس مناسب توری برای در بالکن

وقتی برای خرید و نصب توری درب بالکن اقدام کنید، با انتخاب های بسیار زیادی مواجه می شوید. انواع توری و جنس و قیمت ساخت توری بالکن، می تواند شما را شدیدا سردرگم کند و انتخاب را برایتان سخت کند. به همین خاطر خیلی مهم است که انواع توری بالکنی را بشناسید تا بتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید. همچنین باید این را هم در نظر بگیرید که توری بالکنی، در داخل ساختمان قرار دارد و باید به ظاهر آن هم دقت کنید تا هم جذاب و چشم نواز باشد و هم باعث جلوگیری از ورود حشرات موذی شود.

· انواع توری برای در بالکن

توری بالکنی مدل پلیسه: این نوع توری که به آن توری آکاردئونی یا مش هم گفته می شود، خاصیت انعطاف پذیری و مقاومت بالایی دارد و می تواند به عنوان توری آکاردئونی بالکن استفاده شود.

توری بالکن مدل مگنتی یا آهن ربایی: این نوع توری بالکنی معمولا دو تکه است و بین این دو تکه آهنربا وجود دارد که شما هر زمان از درب عبور می کنید، آهنرباها مجددا به هم متصل شده و مانع ورود حشرات می شوند. به توری تراس آهنربایی، مجیک مش هم گفته می شود.

توری برای درب بالکن مدل رولینگ: این نوع توری بالکن به صورت افقی و عمودی موجود است و توری درب بالکن را به راحتی می توانید جمع کنید تا از داخل آن عبور مرور کنید. این نوع توری بالکن مناسب است اما کار با آن ممکن است کمی سخت باشد.

· اندازه توری درب بالکن

سایز توری بالکن، بستگی به نوع درب دارد و باید بر این اساس اندازه گیری شود. مثلا اگر بخواهید از توری های متحرک استفاده کنید، باید داخل درب را اندازه بگیرید تا بتوانید قاب توری بالکن را متناسب با آن سایز ساخته و به راحتی آن را نصب کنید.

اما برای توری لولایی برای تراس، باید اندازه چارچوب در باشند تا بتوانند به خوبی تمام قسمت ها را پوشش دهند و از ورود حشرات جلوگیری کنند.

بهترین مدل برای توری تراس چیست؟

اگر بخواهیم در یک دسته بندی کلی انواع توری بالکن و تراس را معرفی کنیم به دو دسته توری تراس ثابت و توری تراس متحرک می رسیم. برای توری برای بالکن نوع ثابت انتخاب خوبی نیست زیرا امکان رفت و آمد به تراس را از بین می برد. مگر اینکه مربوط به توری نرده تراس باشد که امکان پذیر است. مورد دیگر در توری تراس متحرک است که تنها انتخاب و بهترین انتخاب است. چون این نوع توری بالکن کمک می کند درب به راحتی باز و بسته شود و بتوانید از آن ورود و خروج را انجام دهید.

قیمت توری بالکن (تراس) به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت توری درب تراس به موارد متعددی بستگی دارد. هزینه ای که برای توری تراس پرداخته می شود ارتباط با اندازه فریم و جنس توری برای بالکن یا تراس دارد. درب های بزرگ تر و توری های با کیفیت تر، قیمت توری بالکن را بالاتر می برند. هرچه این اندازه و کیفیت بالاتر برود، قطعا به قیمت توری تراس هم اضافه خواهد شد.

اصلی ترین کارایی توری درب تراس جلوگیری از ورود حشرات به فضای داخل خانه است، اما گاهی اولویت های دیگری هم وجود دارد. برای مثال توری ضد آتش سوزی، ضد زنگ زدگی، عایق گرد و خاک، مقاوم در برابر شرایط آب و هوا و … هم باشد که مطمئنا متریالی که این دارای این کیفیت باشند قیمت بالاتری نیز دارند.

قیمت نصب توری برای تراس با با قیمت توری بالکن کشویی تفاوت دارد. توری برای تراس و توری برای بالکن از نوع تاشو به علت قابلیت شستشو، انعطاف پذیری و استحکام بیشتر، قیمت توری بالکن را بالاتر می برند. برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید باید از یک متخصص در زمینه ساخت توری پنجره و درب کمک بگیرید تا هزینه خودتان را هدر ندهید و بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید. هوم سرویز خدمات توری درب بالکن و قیمت توری تراس را به شما ارائه می دهد و شما می توانید خدمات را از متخصصین هوم سرویز، با بهترین قیمت و کیفیت و با سرعت بسیار بالا دریافت کنید.

ساخت ونصب توری برای تراس و بالکن را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

توری های درب باید از نوع لولایی و متحرک هستند زیرا درب تراس و بالکن می بایست قابلیت باز و بسته شدن را داشته باشند. بنابراین در توری برای بالکن نمی توان از نوع ثابت استفاده کرد. در صورتی که مایل به اجرای توری تراس یا توری بالکن هستید تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید تا برترین متخصصین ما در برای مشاوره رایگان در راستای انتخاب مناسبترین توری و قیمت توری فلزی بالکن با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس توری بالکن و همچنین ارایه خدمات توری بالکن آکاردئونی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات درب و پنجره ارائه می دهد که شامل نصب توری پنجره و درب, توری پلیسه پنجره upvc , تعمیر توری پنجره, ساخت پنجره آهنی ساده, نصب پنجره دوجداره UPVC, تعمیر پنجره دو جداره, ساخت پنجره آلومینیومی ساده , کلید سازی شبانه روزی, تعمیر پنجره آلومینیومی, تبدیل پنجره تک حالته به دوحالته می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های خانگی و ساختمانی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس توری بالکن

توری بالکن آکاردئونی

توری تراس آهنربایی

توری درب بالکن

نصب توری درب تراس

ساخت توری برای تراس لولایی و کشویی

نصب توری تراس رولینگ

نظرات کاربران

profile picture
اشکان معصومی

رضایت‌کامل از همیار فنی

profile picture
محمد عبداله زاده

آقای آقازاده با یه قیمت توری بالکن رو درست کردند،از بقیه جاها ۳۰۰ تومن کمتر گرفتند و کارشون هم تمیز بود،ممنون از سایت هوم سرویز چنین خدماتی رو ارائه میدم🙏🙏

profile picture
فاطمه قاسمی

من از فردی که تشریف اوردن قدردانی میکنم بسیار خوش برخورد وو با کیفیت کار بالا

profile picture
Samaneh Bari

به موقع و سریع کارشونو انجام دادند با سپاس

شرایط نصب توری تراس و نصب توری بالکن

مبلغ سرویس نصب توری برای تراس بر اساس متر مربع محاسبه می گردد و برآورد ارایه شده بر اساس هر متر مربع می باشد.

هزینه های اعلامی با احتساب یراق آلات مصرفی و هزینه ایاب و ذهاب می باشد و همیار هیچگونه هزینه اضافی از مشتری دریافت نخواهد کرد.

در محاسبه قیمت، حداقل متراژ کل یک متر محاسبه می شود.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

window-steel-guard
ساخت حفاظ استیل پنجره و بالکن
قیمت از 6,400,000 الی 13,800,000 تومان
install-repair-fogging-system
نصب و تعمیر مه پاش
قیمت از 500,000 الی 4,000,000 تومان
curtain-installation
نصب پرده
قیمت از 360,000 الی 1,160,000 تومان
double-glazing
دوحالته کردن پنجره دو جداره
قیمت از 1,000,000 الی 1,000,000 تومان