ساخت کمد دیواری

ساخت کمد دیواری

از 2540 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت ساخت کمد دیواری در تابستان 1403 چقدر است؟

عنوانقیمت

قیمت کمد دیواری ام دی اف ایرانی با یراق آلات(متر مربع)

3,100,000 تومان

قیمت کمد دیواری ام دی اف تـرک با یراق آلات(متر مربع)

3,500,000 تومان

قیمت کمد دیواری لتــرون با یراق آلات(متر مربع)

2,300,000 تومان

قیمت کمد دیواری بدنه لتــرون با درب ام دی اف و یراق آلات(متر مربع)

2,700,000 تومان

قیمت کمد دیواری هایگلاس ایرانی با یراق آلات(متر مربع)

3,500,000 تومان

قیمت کمد دیواری هایگلاس ترک یا فرآمید (فوق برجسته) و یراق آلات(متر مربع)

4,000,000 تومان

قیمت کمد دیواری ممبران روکش وکیوم با بدنه ام دی اف و یراق آلات(متر مربع)

4,500,000 تومان

قیمت کمد دیواری ممبران شرکتی با یراق آلات(متر مربع)

5,400,000 تومان

قیمت کمد دیواری ام دی اف با نمای پوشش رنگ پلی اورتان و یراق آلات(متر مربع)

7,400,000 تومان

قیمت کمد دیواری ام دی اف با نمای روکش چوب با یراق آلات(متر مربع)

7,500,000 تومان

قیمت کمد دیواری تمام چوب با یراق آلات(متر مربع)

11,500,000 تومان

قیمت مکانیزم هر درب ریلی کمد دیواری(هر عدد)

800,000 تومان

متوسط قیمت24,000,000 تومانکمینه قیمت24,000,000 تومانبیشینه قیمت24,000,000 تومان

آنچه درباره ساخت کمد دیواری خواهید خواند

  • راهنمای جامع ساخت کمد دیواری : از طراحی تا اجرا با بهترین هزینه
  • مراحل سفارش ساخت کمد دیواری در هوم سرویز چگونه است؟
  • مزایای ساخت کمد دیواری سفارشی به کمد دیواری ارزان و آماده
  • ساخت کمد دیواری ارزان و باکیفیت آیا امکان پذیر است؟
  • انواع کمد دیواری ساده و شیک
  • از چه متریالی جهت ساخت کمد دیواری استفاده می شود؟
  • کمد دیواری ارزان آیا به صورت متری محاسبه می شود؟
  • قیمت ساخت کمد دیواری ام دی اف به چه عواملی بستگی دارد؟
  • قیمت ساخت کمد ديواري در چه صورت تغییر می کند؟
  • چه راهکارهایی هزینه ساخت کمد دیواری را کاهش می دهد؟
  • صفر تا صد طراحی و ساخت کمد دیواری را به هوم سرویز بسپارید

راهنمای جامع ساخت کمد دیواری : از طراحی تا اجرا با بهترین هزینه

امروزه با کاهش متراژ منازل، ساخت کمد دیواری جدید به یکی از المان های مهم تبدیل شده است. انگیزه های مختلفی برای ساخت کمد ديواري وجود دارد که بنا بر شرایط و نیاز افراد می توان انواع ساخت کمد دیواری ارزان برای لباس، کمد رختخواب و جالباسی و... را نام برد.

در بیان ساده تر می توان ساخت کمددیواری ساده را چارچوبی جهت نظم دهی، فضاسازی و نگهداری از وسایل در فضای داخلی خانه تعریف نمود. همچنین با طراحی درست می توان موثرترین استفاده را از فضاهای بلااستفاده منزل نمود. در ادامه در ارتباط با نحوه ساخت انواع کمد و همچنین به معرفی انواع مدل کمددیواری شیک در آپارتمان و عوامل موثر بر قیمت کمد دیواری در هوم سرویز می پردازیم.

مراحل سفارش ساخت کمد دیواری در هوم سرویز چگونه است؟

اگر در حال بازسازی منزل خود هستید و یکی از نگرانی های شما ساخت کمد و یا نصب کابینت شیک و لوکس است، بهتر است بدانید به طور کل جهت اطلاع از قیمت کمد دیواری تنها کافیست مراحل ساده زیر را طی نمایید.

· ثبت سفارش رایگان جهت طراحی و ساخت کمددیواری

در مرحله اول تنها کافیست به صورت از طریق سایت، اپلیکیشن و یا تماس مستقیم با شماره 90002021 سفارش خودتان را ثبت کنید. در ثبت سفارش اولیه نوع کمد، متریال مد نظر و زمان و مکان مورد نیاز برای دریافت خدمات را مشخص خواهید نمود.

· تماس متخصصین ساخت کمد ديواري

پس از ثبت درخواست اولیه، متخصصین جهت ارائه توضیحات تکمیلی در ارتباط با لیست قيمت کمد ديواری، نحوه ارائه خدمات و معرفی متریال مورد استفاده تماس خواهند گرفت.

· مراجعه متخصصین به محل

پس از توافقات نهایی، سازنده جهت اندازه گیری، اعلام قیمت کمد دیواري و ارائه نمونه کار کمددیواری به محل اعزام می شوند. پس از بررسی های اولیه محل نصب، انتخاب رنگ، متریال و یراق آلات، متخصصین قیمت دقیق کمد دیواری را اعلام خواهند نمود.

· عقد قراداد

پس از توافقات نهایی در ارتباط با قیمت و نحوه ارائه خدمات، قراردادی منعقد می شود که طرفین را ملزم به اجرای موارد درخواست شده و همچنین پرداخت مبلغ تعیین شده می نمایند. سپس تمام قسمت های کمد ساخته شده و در کمترین زمان (حداکثر دو روز)، در محل توسط نصاب کمددیواری مجرب مونتاژ می شوند.

مزایای ساخت کمد دیواری سفارشی به کمد دیواری ارزان و آماده

سفارش ساخت کمد دیواری نسبت به خرید کمد دیواری ارزان آماده مزایای قابل توجهی دارد. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم نمود :

ü استفاده بهینه از فضا : کمد دیواری سفارشی با توجه به ابعاد دقیق فضا و یا در مواردی بر اساس قناصی های دیوار طراحی و اجرا می‌شود. این مورد شرایطی را فراهم می آورد تا از کل فضای موجود، حتی گوشه‌ها و مناطق غیرقابل استفاده به خوبی استفاده شود.

ü طراحی متناسب با دکوراسیون داخلی منزل : در ساخت کمد سفارشی، طراحی، رنگ و جنس را مطابق با دکوراسیون و سبک منزل خود انتخاب خواهید نمود.

ü بهینه ‌سازی فضا برای نیازهای شخصی : با ساخت کمد دیواری سفارشی فضای داخلی آن بر اساس نیازهای شخصی مانند تعداد قفسه‌ها، کشوها و میله‌های آویز طراحی می شود.

در مقابل، کمد دیواری ارزان آماده به دلیل تولید انبوه، ممکن است کیفیت و تطابق کاملی با فضای شما نداشته باشند. در نهایت، ساخت کمد ديواري سفارشي انتخابی هوشمندانه برای کسانی است که به دنبال راه ‌حلی متناسب با نیازها و سلیقه خود هستند.

ساخت کمد دیواری ارزان و باکیفیت آیا امکان پذیر است؟

هزینه ساخت کمد دیواری مهم ترین موضوع در هنگام سفارش آن می باشد. خیلی از افراد با ادعای ساخت کمد دیواری ارزان از متریال بسیار بی کیفیت استفاده می کنند که مقاومت و استحکام پایینی دارند. به طور مثال به جای ممبران باید به ساخت کمد با نئوپان یا لترون روی بیاورید. همچنین نوع یراق آلات نیز تعیین کننده قيمت کمد ديواري هستند. در هر صورت مهارت سازنده است که مناسب ترین کیفیت را بر اساس نوع نیاز و بودجه شما در اختیارتان قرار دهند. پیشنهاد می کنیم قبل از ساخت کمددیواری با متخصصین هوم سرویز به رایگان مشورت کنید. بهترین پیشنهادات را با ارایه طرح های 3 بعدی و راهنمایی در خصوص قیمت کمد متناسب با بودجه شما را در اختیارتان قرار خواهند داد.

انواع کمد دیواری ساده و شیک

کمدهای دیواری از اجزای مهمی هستند که علاوه بر زیبایی، فضای ذخیره ‌سازی مناسبی را نیز فراهم می‌کند. انواع مدل‌های کمدديواري بر اساس نیاز و سلیقه ها به دسته های متفاوتی تقسیم می شوند. در ادامه برخی از رایج ترین آنها را معرفی می کنیم.

  1. ساخت کمد دیواری ریلی : در این نوع کمدها درب‌ها به صورت ریلی باز و بسته می‌شوند که برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است.
  2. کمددیواری توکار : این کمدها داخل دیوار ساخته می‌شوند و به دلیل قرار گرفتن داخل دیوار، فضای کمتری از اتاق را اشغال می‌کنند.
  3. کمد ديواري آينه ‌دار : درب‌های این کمدها دارای آینه هستند که علاوه بر کاربرد کمدها، به افزایش نور و بزرگتر نشان دادن اتاق کمک می‌کنند.
  4. ساخت کمد دیواری مدرن : این مدل طراحی‌های ساده و مینیمال دارند و اغلب از MDF با روکش براق ساخته می‌شوند.
  5. کمد دیواری کلاسیک : در این مدل از چوب طبیعی با طراحی‌هایی با جزئیات و تزیینات بیشتر، مانند منبت‌کاری استفاده می شود.
  6. کمد دیواری نئوکلاسیک : این مدل کمد ترکیبی از سبک‌های کلاسیک و مدرن است و به دلیل تلفیق این دو سبک، ظاهری زیبا و متعادل دارد.

از چه متریالی جهت ساخت کمد دیواری استفاده می شود؟

از انواع متریال ها می توان بنا به درخواست مشتری و قیمت کمد دیواری متناسب با بودجه کارفرما استفاده نمود که هر یک می توانند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • کمد دیواری نئوپان روکش دار : این متریال در مقایسه با کمد ام دی اف از مقاومت کمتری برخوردار است. اما در مواردی که ساخت کمد دیواری ارزان مورد نظر می باشد، پیشنهاد می شود.
  • ساخت کمد دیواری ام دی اف (MDF) : علت استقبال زیاد در ساخت کمد ام دی اف، تنوع بالا در رنگ و مقاومت بالای آنها است. قیمت کمد دیواری ام دی اف نیز در مقایسه با سایر موارد مناسب تر است.
  • کمددیواری هایگلاس : این متریال تنها در روکش با کمددیواری ام دی اف تفاوت دارند. همچنین قیمت کمد دیواری هایگلاس نسبت به ام دی اف بیشتر است.
  • ساخت کمد دیواری ممبران : اگر به دنبال ساخت کمد دیواری ارزان هستید قطعا این مورد انتخاب خوبی برای شما نیست. زیرا به واسطه روکش ضد آب قیمت اجرای این مدل بالاست.
  • کمد دیواری پلی اورتان : کمد دیواری جدید ترکیب ام دی اف با رنگ پلی اورتال است. نقطه قوت این مدل کیفیت و طول عمر طولانی آن است.
  • ساخت کمددیواری انزو : انزو به علت شباهت زیادی که به کمددیواری های شرکت ایتالیایی به همین نام دارند، اینگونه نامگذاری شده است. در ساخت این مدل کمد از تکنیک پولیش استفاده می شود و مقاومت بالایی در برار رطوبت و ضربه دارد. قیمت کمد دیواری انزو به علت تکنیک جدید و مهارت بالا از بقیه بیشتر است.

کمد دیواری ارزان آیا به صورت متری محاسبه می شود؟

اگر از یک کمد ساز، قیمت کمد دیواری متری بپرسید فرد مورد نظر قیمت کمد دیواری ساده را با یک المان های مشخص به صورت متری اعلام می کند. اما این پاسخ واقعیت ندارد. چون قیمت کمد دیواری ارزان در واقع بدون قفسه بندی، کشو و غیره است. از این رو بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت نهایی تنها راه بررسی حضوری و اعلام قیمت دقیق کمد بر اساس نیاز کارفرما، میزان طبقه بندی مورد نظر وی و نوع درب کمد مد نظر است. چون تمام این جزئیات به علت استفاده از متریال بیشتر قیمت نهایی را بالا می برد.

قیمت ساخت کمد دیواری ام دی اف به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت کمد دیواری ریلی یا با درب لولایی به موارد مختلفی بستگی دارد. در ادامه به مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت کمد دیواری ام دی اف می پردازیم.

· ابعاد کمد

قیمت کمد دیواری با توجه به طرح و مدل تغییر می کند. طبعا هر چه اندازه کمتر باشد متریال کمتری استفاده می شود به طور مثال قیمت کمد دیواری 3 متری با قیمت کمد دیواری عمق 60 یکسان محاسبه نمی شود.

· طراحی و تاثیر آن بر قیمت کمددیواری ام دی اف

در طراحی اولیه تمام جزئیات مد نظر مشتری گنجانده می شود. مواردی مانند طبقات، قفسه ها و تعداد کشوها روی قیمت کمد دیواری ریلی تاثیر دارد.

· متریال مورد استفاده

از انواع متریال در ساخت کمد استفاده می شود که از محبوب ترین متریال ام دی اف، PVC، کمد ديواري هايگلاس می توان نام برد. توجه داشته باشید قیمت کمد دیواری ام دی اف نسبت به قيمت کمد ديواري هايگلاس کمتر است.

· نوع دستگیره ها و یراق الات مورد استفاده

یکی از مهم ترین عوامل اثرگذار در تعیین قیمت کمد دیواری ریلی و یا ساده، اکسسوری های مورد استفاده شامل دستگیره ها، یراق آلات و... هستند. شاید در ابتدا شکل و طرح دستگیره ها چندان مهم نباشد ولی در نظر داشته باشید که شکل ظاهری دستگیره ها و استحکام آن فاکتور مهمی است که در آینده بیشتر به چشم خواهد آمد و نیاز به تعمیرات کابینت کمتر خواهد شد.

قیمت ساخت کمد ديواري در چه صورت تغییر می کند؟

به طور معمول نصاب کمد دیواری، بازه قیمتی را به عنوان قیمت هر مترمربع کمددیواری اعلام می کنند. اما همواره مواردی این بازه قیمت کمددیواری را تحت تاثیر قرار داده و افزایش یا کاهش می دهد.

مواردی که منجر به افزایش قیمت کمد دیواری سفارشی می شوند:

  • افزایش عمق کمد بر اساس فضای موجود
  • درخواست متریال و یراق سفارشی
  • استفاده از انواع اکسسوری مانند آویز های شلوار، کراوات و ...
  • استفاده از آینه، نورپردازی و تزئینات دیگر که اضافه روی درب کمد یا در داخل آن کار شود.

چه راهکارهایی هزینه ساخت کمد دیواری را کاهش می دهد؟

طراحی و ساخت کمددیواری ساده به طور مثال کم کردن تعداد کشو و طبقات، موجب استفاده کمتر از متریال و کم شدن دستمزد ساخت و ساخت کمد ارزان می شود. مورد دیگر استفاده از نئوپان به جای ام دی اف است. در نتیجه قیمت متریال کم شده و موجب کاهش قیمت کمددیواری خواهد شد. در مواردی نیز که کارفرما به کیفیت یراق توجه ندارد می تواند از یراق آلات معمولی که به مراقبت بیشتری دارد استفاده کند که البته این مورد اصلا مورد پیشنهاد ما نیست و تنها روشی برای ساخت کمددیواری ارزان است اما نه قطعا بهترین روش!!!

صفر تا صد طراحی و ساخت کمد دیواری را به هوم سرویز بسپارید

تیم هوم سرویز جهت رفاه حال مشتریان، قیمت ساخت کمد دیواری ام دی اف، هایگلاس و ممبران و ساخت کمد دیواری ریلی را به صورت کامل در دسترس مشتریان خود قرار داده است. این شفافیت در قیمت ساخت کمد جدید موجب انتخاب بهتر و مقرون به صرفه مشتریان خواهد بود. همچنین می توانید نمونه کار و تجربه سایر مشتریان را نیزقبل از ثبت سفارش مشاهده فرمایید.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس ساخت کمد دیواری

ساخت کمد دیواری ام دی اف

ساخت کمد ديواري هایگلاس و ممبران

ساخت کمد دیواری ریلی

ساخت کمد دیواری با درب آکاردئونی

طراحی و ساخت کمد دیواری شیشه‎‌ای

کمد دیواری ویترینی

کمد دیواری پذیرایی و تزئینی

کمد دیواری مدرن

کمد دیواری کلاسیک و نئوکلاسیک

ساخت کمد دیواری در منزل

ساخت کمد دیواری ارزان قیمت تا لوکس متناسب با بودجه شما

نمونه کارهای ساخت کمد دیواری هوم سرویز

Arayan Tarsim آرایان ترسیم
کمد دیواری ممبران با درب آینه ای
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
کمد دیواری با درب شیشه ای
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
کمد اتاق خواب با درب ریلی
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
Arayan Tarsim آرایان ترسیم
کمد پذیرایی با درب شیشه ای
Arayan Tarsim آرایان ترسیم

نظرات کاربران

profile picture
شادي كاتبي

کارم پرفکت و حرفه ای انجام شد خیلی هم اقای محترمی بودن و کمد هم دقیقا طبق زمانی که صحبت کردیم بهم تحویل دادن. عالی 🤟 ✌

profile picture
وحید گیوی

مهمترین چیز برای من این بود که خیلی با اخلاق و زحمتکش و بودن کمدمون هم به نحو احسنت ساخته شده، این تازه شروع کارم باهاشون بود قطعا برای ادامه کارهام مجدد از هوم سرویز میخوام که کارم با ایشون انجام بشه.

profile picture
علی عاشوری

یک کمد دیواری شیک و باکیفیت تحویل گرفتم علاوه بر اینکه سازنده هم، کاربلد و هم خوش برخورد بود.

profile picture
هومن زیبایی

خیلی خیلی عالی و درجه یک👌👏

شرایط ساخت کمد دیواری اتاق خواب و ساخت کمد لباس و رختخواب منزل

سفارش ساخت کمد دیواری شامل گارانتی صد در صدی سامانه هوم سرویز بوده و کیفیت کار و استفاده از اجناس مرغوب توسط سامانه هوم سرویز تضمین می شود.

قیمت اعلام شده توسط سامانه برای طراحی، ساخت و نصب کمد دیواری(یک کمد کامل) بر حسب هزینه جنس و اجرت کار بوده و مبلغ اعلام شده در لیست قیمت ها، کلیه هزینه های ساخت را شامل می شود. قیمت کمد دیواری شامل هزینه ساخت به اضافه 10 درصد هزینه حمل و نصب خواهد بود. همیار متخصص اجازه دریافت هیچگونه هزینه اضافه ای، مازاد بر قیمت های اعلام شده را نخواهد داشت.

نحوه محاسبه هزینه ساخت کمد دیواری: با توجه به تعرفه های اعلام شده در سایت هوم سرویز شما کافیست متراژ کمد مورد نظر را اندازه گیری کنید(طول ضربدر ارتفاع کمد) و در تعرفه هر متر مربع ضرب نمایید. در انتها برای محاسبه قیمت نهایی کمد 10 درصد هزینه حمل و نصب را به قیمت اضافه نمایید.در اینصورت شما می توانید برآورد نسبتا خوبی از هزینه ساخت کمد دیواری مورد نظر خود داشته باشید.

منظور از کمد کامل، ساخت کمد دیواری به همراه بدنه، درب ها و کشوها و طبقات و یراق آلات و ... می باشد. در حالت استاندارد عمق کمد دیواری حدود 50 تا 60 سانتی متر خواهد بود و در ابعاد بزرگتر قیمت تغییر خواهد کرد.

ساخت کمد دیواری سفارشی در هوم سرویز شامل یکسال گارانتی برای جنس و یراق آلات مصرفی خواهد بود.

ساخت کمددیواری از جنس لترون و نئوپان با روکش ملامینه شامل گارانتی نمی شود.

منظور از ام دی اف درجه یک و درجه دو در بازار، تفاوت برندهای تولیدکنندگان و قیمت و کیفیت آنها در بازار می باشد و به صورت کلی به جنس مغز ام دی اف بستگی دارد.

طراحی کمد دیواری در صورت عقد قرارداد هیچگونه هزینه ای برای مشتری نخواهد داشت. در صورتیکه که منجر به عقد قرارداد نشود مبلغ 500 تا 900 هزار تومان هزینه خواهد بود.

جهت انتخاب جنس کمددیواری حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد.

همیار موظف می باشد پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

خدمات مرتبط

making-kitchen-cabinets
ساخت کابینت آشپزخانه
قیمت از 14,900,000 الی 42,700,000 تومان
repair-sofa
تعمیر مبل
قیمت از 500,000 الی 6,000,000 تومان
parquet-installation-repair
نصب پارکت
قیمت از 2,000,000 الی 30,000,000 تومان
installation-repair-laminate
تعمیر لمینت
قیمت از 1,900,000 الی 2,700,000 تومان