نظافت شرکت

نظافت شرکت

از 1349 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت نظافت شرکت در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت همیار نظافتچی آقا 4 ساعته

440,000 تومان

قیمت هر ساعت اضافه همیار نظافتچی آقا

70,000 تومان

قیمت همیار نظافتچی خانم 4 ساعته

540,000 تومان

قیمت هر ساعت اضافه همیار نظافتچی خانم

70,000 تومان

قیمت همیار نظافتچی ویژه آقا 4 ساعته

520,000 تومان

قیمت هر ساعت اضافه همیار نظافتچی ویژه آقا

90,000 تومان

قیمت همیار نظافتچی ویژه خانم 4 ساعته

590,000 تومان

قیمت هر ساعت اضافه همیار نظافتچی ویژه خانم

90,000 تومان

متوسط قیمت460,000 تومانکمینه قیمت385,000 تومانبیشینه قیمت585,000 تومان

آنچه درباره نظافت شرکت خواهید خواند

  • نظافت شرکت، دفترکار و اداره ها
  • نظافتچی شرکت چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟
  • بهترین زمان نظافت اداره و شرکت
  • نظافت شرکت شامل چه خدماتی ارائه می شود؟
  • نظافت شرکت با استفاده از شرکت نظافتی هوم سرویز
  • چه خدماتی در نظافت شرکت ارائه می شود؟
  • قیمت نظافت شرکت به چه مواردی بستگی دارد؟
  • ثبت سفارش نظافت دفترکار، شرکت و محل کار در هوم سرویز

نظافت شرکت، دفترکار و اداره ها

برای نظافت شرکت و نظافت دفترکار که حجم کار کمتر است، اغلب اقدام به استخدام نظافتچی شرکت در موعدهای زمانی مشخص می کنند. امروزه افراد بیشتر وقت خود را در محل کارشان سپری می کنند، به همین دلیل نظافت اداره و شرکت موجب رضایت مراجعین و کارکنان خواهد شد. خدمات نظافت محل کار شامل نظافت مدرسه، نظافت بانک، نظافت مطب پزشک ، نظافت بیمارستان، نظافت باشگاه ورزشی، نظافت آرایشگاه زنانه، نظافت مهدکودک، نظافت سینما و ... نیز می شود.

یکی از مهم ترین مواردی که در نظافت شرکت اهمیت دارد خصوصیات کارگر نظافتی و همچنین هزینه نظافت شرکت است. شرکت خدمات نظافتی هوم سرویز با به کارگیری افراد زبده و مجرب آماده ارسال نیروهای خدماتی برای نظافت اداره و دفترکارها با هزینه نظافت دفتر کار مشخص هستند.

نظافت دفتر کار

در دفترکار و محیط های اداری نسبت به منازل رفت و آمد بیشتری صورت می گیرد. از طرفی افراد ساعات زیادی از شبانه روز را در در دفترکار خود سپری می کنند به همین علت نظافت محیط کاری نیز بسیار با اهمیت است و نقش موثری در سطح سلامت افراد دارد. برای نظافت دفترکار به علت اینکه محیط های کوچک تری هستند، افراد ثابتی در این مکان ها برای نظافت به صورت مستمر استخدام نمی شوند. زیرا این کار از نطر اقتصادی به صرفه نیست. با استخدام نیروی نظافت در مواقع لازم در هزینه نظافت دفتر کار صرفه جویی های زیادی می شود.

نظافت مدرسه

نظافت مدرسه نیز از جمله مواردی هستند که زیر مجموعه خدمات قابل ارائه در خدمات نظافت محل کار قرار دارد. نظافت مدرسه شامل موارد متعددی مانند نظافت دفترکار، نظافت کلاس ها، نظافت میز و صندلی ها و نظافت سرویس ها و غیره می باشد، که توسط نیروهای خدماتی هوم سرویز ارائه می شوند.

نظافت بانک

نظافت بانک نیز یکی از نمونه های نظافت دفتر کار است که نیاز به مهارت بالا دارد. موارد زیادی مانند نظافت آبدارخانه، نظافت میزکار کارکنان، نظافت دیوارها و شیشه های پارتیشن از جمله مواردی هستند که برای نظافت بانک و سایر موسسات و مراکز تجاری انجام می شود.

نظافت مطب

نظافت مطب نیز از موارد پردرخواست در این زمینه است. مطب ها به علت رفت و آمد افراد بیمار بیشتر در معرض آلودگی قرار دارند. در واقع یکی از مهم ترین موارد که در مطب پزشکان به چشم می آید، نظافت مطب پزشکان است که باید توسط افرادی با مهارت انجام شود. زیرا این محیط ها در معرض آلودگی بیشتری قرار دارند و خدمات تمیزکاری محل کار موجب می شود که محیط ضدعفونی شود.

نظافت باشگاه ورزشی

به علت استفاده زیاد از وسایل ورزشی در باشگاه ها توسط افراد متعدد، نظافت باشگاه ورزشی باید به صورت مستمر و در زمان کوتاه انجام شود. نظافت باشگاه صرفا به جمع کردن زباله ها و گردگیری لوازم وزرشی مربوط نمی شود. بلکه مواردی مانند ضدعفونی کردن تجهیزات با مواد شوینده مخصوص از تجمع آلودگی و میکروب ها که ناشی از تعرق ورزشکاران و مراجعه کنندگان است جلوگیری می کند.

نظافت آرایشگاه زنانه

آرایشگاه ها از جمله محل هایی هستند که به علت حضور افراد زیاد و همچنین ارائه خدمات متنوع بیشتر در معرض آلودگی هستند. نظافت آرایشگاه توسط نیروی خانم متخصص در این زمینه انجام می شود. این افراد باید دارای ظاهر موجه باشند و بتوانند کلیه خدمات را با دقت انجام دهند.

نظافت مهدکودک

نظافت مهدکودک نیز از مواردی است که تحت عنوان نظافت محل کار اغلب توسط نیروهای نظافتی خانم انجام می شود. مهدکودک ها به علت نگهداری از نوزادان و کودکان که سیستم ایمنی ضعیف تری دارند، از خدمات نظافت مهدکودک در موعدهای زمانی کوتاه و به صورت مستمر باید استفاده کنند.

نظافت سینما

سینما ها به علت رفت و آمدهای زیاد بیشتر در معرض آلودگی قرار دارد. در سینما ها خوراکی های زیادی مصرف می شود که طبعا زباله های زیادی نیز تولید می کنند. از این رو نظافت سینما از جمله خدمات پر چالش است که باید توسط تجهیزات پیشرفته انجام شود.

نظافتچی شرکت چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

نظافت محل کار با خدمات تمیزکاری منزل و مشاعات تفاوت دارد. برای نظافت شرکت به علت حضور پرسنل در حال کار مراحل نظافت به گونه ی دیگری باید انجام شود. زیرا نظافت دفترکار نباید خللی در کار پرسنل ایجاد کند. مورد دیگر اینکه باید توجه به زمان بندی وقت کاری کارمندان شرکت ها، باید نیروهای اعزامی دقیقا در ساعت تعیین شده در محل حضور پیدا کنند تا تداخلی با هم نداشته باشند.

همچنین نظم و چیدمان در نظافت شرکت حرف اول و آخر را می زند. به عبارت دیگر باید وسایل بعد از نظافت دقیقا در سرجای خود قرار بگیرند تا بعدها مشکلاتی برای کارمندان به وجود نیاید.

بهترین زمان نظافت اداره و شرکت

به طور کلی یک شرکت پاکیزه و تمیز در دو باره زمانی توسط نیروهای نظافتچی به خوبی تمیز شده است. اولین زمان وقتی است که هنوز کارکنان وارد شرکت نشده اند و دومین هم زمان با ساعات اداری است. شرکت نظافتی با هماهنگی مدیریت زمان کاری نظافتچی را مشخص می کند. اگر مایل نیستید نظافتچی ها در ساعات اداری در شرکت باشند برای قبل یا پس از ساعات اداری با شرکت هماهنگ کنید.

· نظافت محل کار قبل یا پس از ساعات کاری

نیروهای نظافت قبل از ورود کارکنان همه قسمت ها را جارو می کنند، میزها را دستمال کشیده و گردگیری می کنند، سطل زباله ها را خالی کرده و خلاصه همه جا را برق می اندازند. یکی از مکان های بسیار آلوده در محل کار سرویس های بهداشتی است. نظافت این بخش زمان زیادی می برد و لازم است تا قبل از ورود کارکنان سرویس بهداشتی، دستشویی و توالت ها به خوبی نظافت شود. ساعت مراجعه نظافتچی شرکتی می تواند یکی دو ساعت قبل و یا بعد از ساعات اداری کارکنان باشد

.نظافت محل کار در ساعات کاری

کارگرهای خدماتی شرکتی در بسیاری از مواقع فعالیت خود را در ساعات اداری انجام می دهند. البته کارهای نظافتی که نیاز به شوینده های قوی دارد در ساعات اداری انجام نمی شود. برای مثال در اماکن عمومی و پر رفت و آمد نیروی نظافت وظیفه جارو کردن کف ساختمان را هم زمان با حضور کارکنان دارد. اما برای شستشوی کف و آبکشی یا لکه بری لازم است زمان دیگری انتخاب شود. خیس شدن کف ساختمان های اداری موقع اوج ترافیک کاری می تواند موجب حوادث ناخوشایندی شود.

نظافت شرکت شامل چه خدماتی ارائه می شود؟

  • نظافت ورودی، نظافت سالن های انتظار و سالن جلسه، نظافت سرویس بهداشتی و نظافت آبدارخانه شرکت
  • نظافت دیوار و کف اداره با جارو و تی و نظافت کمد و مرتب نمودن تجهیرات داخل کمد
  • نظافت و گردگیری صندلی و تجهیزات اداری مانند فایل ها، کمد و رایانه
  • نظافت و شستشوی شیشه های پنجره و درب ها
  • نظافت صندلی، میز و پارتیشن ها و سایر لوازمات در ادارات

نظافت شرکت با استفاده از شرکت نظافتی هوم سرویز

با استفاده از نظافتچی شرکت هوم سرویز می توانید در ساعاتی خارج از ساعات اداری از خدمات نظافت محل کار بهره مند شوید. نیروهای مجرب هوم سرویز از مواد شوینده متناسب با سطوح استفاده می کنند. قیمت نظافت محل کار و نظافت شرکت به طور کامل قابل استعلام می باشد و قبل از اعزام نیروی کار شما می توانید از قیمت نظافت شرکت مطلع شوید. تمامی افراد مشغول به کار در هوم سرویز دارای سوابق کاری تضمین شده و بدون سابقه کیفری هستند.

چه خدماتی در نظافت شرکت ارائه می شود؟

نظافت دفترکار شاید در نگاه اول نسبت به سایر موارد ساده تر به نظر برسد. اما از بخش های فراوانی تشکیل می شود که بنا به درخواست کارفرما، همه یا تعدادی از آنها انجام می شود. تعدادی از خدماتی که در نظافت شرکت ارائه می شود عبارت اند از:

  • نظافت و گردگیری میز و صندلی، دیوار و پنجره ها
  • نظافت سرویس بهداشتی شرکت ها
  • تمیز کردن راه پله و راهرو شرکت
  • نظافت آبدارخانه شامل نظافت کمد، کابینت، سینک و ظروف موجود در آبدارخانه
  • نظافت کمد و تجهیزات اداری مانند رایانه ها و کیس ها

قیمت نظافت شرکت به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت نظافت شرکت قیمت ثابتی می باشد. قیمت نظاقت محل کار برای هر 4 ساعت و هر 6 ساعت به صورت ثابت می باشد و اگر در زیر 4 ساعت خدمات به پایان برسد قیمت نظافت دفترکار به طور کامل 4 ساعت دریافت می شود. همچنین در صورتی که به ساعات بیشتری نیاز باشد به ازای هر ساعت مبلغی بر قیمت نظافت محل کار اضافه خواهد شد. همچنین اجرت نظافت محل کار شاما کارهای سبک و تمیزکاریهای استاندارد است و هر گونه کار خارج از موارد استاندارد مانند جابجایی اقلام سنگین و موارد از این قبیل به صورت توافقی بین کارفرما و نظافتچی شرکت اعلام می شود.

ثبت سفارش نظافت دفترکار، شرکت و محل کار در هوم سرویز

در صورت نیاز به نیروی خدماتی نظافت شرکت تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. جزئیات درخواست خودتان را در پروسه درخواست نیروی کار نظافت محل کار ذکر کنید و همیاران مورد نظر درخواست را تایید کرده و با شما تماس خواهند گرفت و در روز و ساعت مورد نظر در محل حضور پیدا خواهند کرد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس نظافت شرکت و همچنین ارایه خدمات نظافت اداره، نظافت دفترکار و نظافت سازمان ها نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات نظافت منزل و محل کار ارائه می دهد که شامل خدمات نظافت منزل فوری توسط شرکت نظافتی معتبر, خانه تکانی آشپزخانه و اتاق خواب ها, نظافت دوره ای و نظافت هفتگی با نظافتچی ثابت و دائمی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های نظافت و پذیرایی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس نظافت شرکت

نظافت اداره، نظافت دفترکار و نظافت سازمان ها

نظافت شرکت‌ و محل‌کار با نظافتچی شرکت مطمئن

نظافت آرایشگاه با نظافتچی شرکت خانم

نظافت باشگاه وزرشی

نظافت بوتیک، مغازه و فروشگاه

نظافت مهدکودک و مدارس

نظرات کاربران

profile picture
شرکت بافکو شرکت بافکو

جوان پر تلاش ، کم حرف و تمییزی بودند. من برای شرکت ازشون خدمات گرفتم(نظافت پنجره ها، اشپزخانه و سرویس ها) کارشون تمییز و عالی بود. اتلاف وقت هم اصلا نداشتند.

profile picture
مهدی فاتحی

خیلی خوش رفتار و وقت شناس بودن

profile picture
خانم یوسفی

ایشون فوق العاده بودن، بسیار انسان محترم و با شخصیت و فوق العاده عالی توی کار

profile picture
افشین مویدی

بسیار متشخص و خوش برخورد کارشون هم به نحو احسن انجام دادن

شرایط نظافت دفترکار و اداره

تا یک ساعت پس از شروع سرویس، در صورت نارضایتی از عملکرد همیار امکان جایگزینی با همیار جدید وجود دارد. توجه نمایید پس از گذشت یک ساعت از زمان شروع کار همیار امکان لغو وجود نداشته و هزینه سرویس مطابق تعرفه قیمت نظافت در هوم سرویز به همیار تعلق می گیرد.

برای ارایه خدمات بهتر پیشنهاد می کنیم که سفارش خود را از روز قبل رزرو نمایید و در تخمین ساعت مورد نظرتان دقت فرمایید زیرا در صورتیکه همیار پس از سرویس شما سرویس دیگری را رزرو نماید اولویت با سرویس بعدی خواهد بود.

حضور نظافتچی خانم در شرکت ها و سازمان هایی که کلیه پرسنل خانم بوده و آرایشگاه بانوان و باشگاه های ورزشی بانوان و ... امکانپذیر است.

خدمات نظافت شرکت و محل کار شامل نظافت سرویس ها، غبارروبی، جارو کشی و تی کشی کف، آبدارخانه، اتاق ها، میز و صندلی های اداری، خارج کردن زباله ها و ... می باشد.

لغو سرویس دو ساعت قبل از سرویس شامل هزینه ایاب و ذهاب همیار تا مبلغ 60 هزار تومان می گردد.

فراهم آوردن مواد و ابزار لازم بر عهده مشتری می باشد. که شامل: چهارپایه(در صورت نیاز)، تاید، روزنامه، ابزارشستشو، دستمال نظافت، تی، اسفنج، شیشه پاک کن، شوینده شیرالات، شوینده کف

 همیاران محترم جهت نظافت سطوح به هیچ عنوان حق استفاده از جوهر نمک و شوینده های اسیدی را ندارند.

سرویس های بعد از ساعت 20 شامل هزینه ایاب ذهاب برگشت همیار تا 60 هزار تومان می شود.

 تی کشیدن کف فقط توسط لوازم تی کشی صورت می گیرد.

 شستشوی شیشه ها فقط از داخل انجام شده و نظافت شیشه از بیرون تا جایی که با دست و بدون خروج از پنجره امکان دارد انجام می شود.

 در نظر داشته باشید چنانچه همیار در زمان کمتری از زمان درخواستی شما کار را مطابق نظر شما تحویل دادند، هزینه دریافتی تغییر نخواهد کرد.

 در صورت نیاز به فاکتور شما می توانید پس از پایان سرویس، با مراجعه به قسمت سرویس های من یا پیگیری سرویس وارد قسمت سرویس های پایان یافته شده و در قسمت جزئیات هر سرویس، رسید خود را دریافت نمایید.

توافقات خارج از سامانه بین همیار و مشتریان محترم شامل پشتیبانی هوم سرویز نمی باشد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

facade-washing
نماشویی
قیمت از 1,700,000 الی 1,700,000 تومان
carpet-washing
موکت شویی
قیمت از 650,000 الی 1,300,000 تومان
curtains-washing
پرده شویی
قیمت از 700,000 الی 2,400,000 تومان
reception-guests
پذیرایی از مهمانان
قیمت از 600,000 الی 600,000 تومان