تعویض پارچه مبل

تعویض پارچه مبل

از 1392 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعویض پارچه مبل در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت تعویض پارچه مبل استیل9نفره(بدون هزینه پارچه)

3,000,000 الی 4,500,000 تومان

قیمت تعویض پارچه مبل راحتی7نفره(بدون هزینه پارچه)

2,500,000 الی 3,500,000 تومان

متوسط قیمت3,000,000 تومانکمینه قیمت1,000,000 تومانبیشینه قیمت17,000,000 تومان

آنچه درباره تعویض پارچه مبل خواهید خواند

  • تعویض پارچه مبل و تعویض روکش مبل قدیمی
  • تعویض پارچه مبل راحتی
  • تعویض پارچه مبل سلطنتی
  • تعویض پارچه مبل استیل
  • تعویض پارچه مبل ال
  • تعویض پارچه مبل چستر
  • تعویض رویه مبل چرمی
  • قیمت تعویض پارچه مبل به چه مواردی بستگی دارد؟
  • تعویض رویه انواع مبلمان اداری و خانگی را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

تعویض پارچه مبل و تعویض روکش مبل قدیمی

اگر در خرید مبلمان جدید کمی شک دارید و حس می کنید که مبلمان موجود از ساختار خوبی برخوردارند و تنها به کمی تنوع احتیاج دارید می توانید با تعویض پارچه مبل با هزینه کمتر تغییر زیادی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید. به طور کل هزینه تعویض پارچه مبل در مقایسه با هزینه خرید مبل مبلغ چندانی نیست. تعویض رویه مبل راحتی، تعویض روکش مبل استیل، تعویض پارچه مبل چرم و تعویض پارچه مبل ال به راحتی انجام می شود. در ادامه با عوامل موثر بر هزینه تعویض پارچه مبل و معرفی انواع تعویض رویه مبل خواهیم پرداخت.

تعویض پارچه مبل راحتی

عوض کردن پارچه مبل راحتی نسبت به سایر مبل‌ها ساده تر است. زیرا در هنگام تعویض پارچه مبل راحتی نیاز به ظریف کاری چندانی وجود ندارد و می توان از انواع طرح پارچه‌ متنوع برای تعویض پارچه رومبلی راحتی استفاده نمود. البته باید دقت کنید که در هنگام تعویض روکش مبل راحتی باید از پارچه های با مرغوبیت بالا استفاده نمود. این مدل مبل‌ها اغلب در محیط‌هایی قرار می‌گیرند که حالت رسمی ندارند و استفاده زیادی از آنها می شود. از این رو استفاده از پارچه های با کیفیت موجب می شود که در طی دراز مدت ایرادی در آنها به وجود نیاید و پرز ندهند.

تعویض پارچه مبل سلطنتی

تعویض پارچه مبل سلطنتی از مواردی است که حساسیت بالایی دارد. از مبلمان سلطنتی اغلب در محیط و مکان های وسیع استفاده می شوند. از این رو طرح پارچه مبل سلطنتی اغلب نقوش شلوغ و با ترکیب رنگ های متنوع هستند. به علت ترکیب چوب و پارچه به کار رفته در مبلمان سلطنتی، تعویض پارچه مبل سلطنتی باید با مهارت انجام شود تا آسیبی به چوب و بدنه منبت کاری شده مبل وارد نشود.

تعویض پارچه مبل استیل

امروزه با محدود شدن فضای خانه ها استفاده از مبلمان استیل و مبلمان کلاسیک بیشتر ترند شده است. البته می توان مبلمان استیل را دنباله رو همان مبلمان سلطنتی قرار داد که رنگ و لعاب مدرن تری به خود گرفته اند. در تعویض رویه مبل استیل از پارچه های مبلی پر رنگ و لعاب استفاده نمی شود. همچنین بر خلاف تعویض رویه مبل سلطنتی در تعویض پارچه مبل استیل از پارچه های بسیار سنگین و کار شده و البته گران هم استفاده نمی شود. بلکه می توان از پارچه های خلوت تر و ساده تر با نقش های ساده تر بهره برد. از آنجایی که استفاده از این مبلمان برای روزمره نیست واغلب برای قسمتی از منزل، صرفا برای پذیرایی از مهمان به کار برده می شوند. به همین علت می توان از پارچه های معمولی تر نیز استفاده کرد.

تعویض پارچه مبل ال

تعویض روکش مبل ال نیز مانند تعویض رویه مبل راحتی است. البته مبلمان ال در طرح های مختلفی تولید شده اند. تعویض رویه مبل ال بر اساس نوع طرح ال و همچنین پشتی جدا یا متصل بودن متفاوت هستند. اغلب در این مدل نیز باید از پارچه های با طرح های ساده تر و مرغوب تر استفاده نمود. زیرا این نوع مبلمان در دسته مبلمان پر مصرف قرار می گیرد.

تعویض پارچه مبل چستر

تعویض روکش مبل چستر با سایر نوع های کمی متفاوت تر است. ریزه کاری و توجه به جزئیات در تعویض رویه مبل چستر بیشتر مورد نیاز است. این اقدامات باید توسط افراد ماهر و دقت فراوان انجام شود تا ظاهر اولیه و زیبای مبل حفظ شود. لمسه کاری و دقت در دوخت پارچه مبل باید با مهارت و دقت تمام انجام شود.

تعویض رویه مبل چرمی

مبلمان چرمی از نمونه های زیبا هستند که ظاهری شیک و البته مدرن در فضا ایجاد می کنند. اما ممکن است که رویه چرم این مبلمان طی مرور زمان و استفاده نا صحیح دچار مشکلاتی شود. از این رو تعویض روکش مبل چرم از مواردی است که تقریبا برای هر مبل چرمی در طی گذشت زمان اتفاق می افتد. مواردی مانند پوست پوست شدن و کدر شدن موجب می شود که به تعویض رویه مبل چرمی نیاز باشد. البته این موارد هیچگاه از محبوبیت این مبلمان کم نمی کند و هنور هم جزو محبوب ترین مبلمان اداری هستند.

قیمت تعویض پارچه مبل به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه تعویض پارچه مبل به موارد زیادی بستگی دارد. اما همانطور که پیش تر هم بیان کردیم قیمت تعویض رویه مبل در مقابل قیمت مبلمان جدید مبلغ چندانی نیست. هزینه تعویض رویه مبل به مدل مبل، جنس پارچه، ارزش و کیفیت مبل و همچنین میزان ظریف کاری مبل بستگی دارد. مورد بعدی که در برآورد قیمت تعویض روکش مبل تاثیر دارد، تعداد مبلمان است. هزینه تعویض پارچه مبل 7 نفره با قیمت عوض کردن پارچه مبل 9 نفره تفاوت دارد و اجرت تعویض پارچه مبل متغیر است. دستمزد تعویض رویه مبل به مواردی مانند تشک دوبل یا مجزا بودن مبلمان و همچنین پشتی خور بودن یا نبودن مبلمان نیز بستگی دارد. زیرا در صورت وجود این موارد متراژ پارچه رومبلی بیشتر می شود و همچنین حجم کار نیز افزایش پیدا می کند.

مدل مبل مورد بعدی است که بر قیمت پارچه رومبلی تاثیر دارد. به طور مثال هزینه تعویض پارچه مبل راحتی نسبت به قیمت تعویض رویه مبل استیل کمتر است زیرا پروسه راحت تری دارد. هزینه تعویض روکش مبل سلطنتی به علت قیمت و ارزش بالای مبلمان و همچنین بیشتر بودن سختی کار بیشتر می شود. همچنین پارچه مورد نظر برای این نوع مبلمان نیز قیمت بالاتری نسبت به پارچه های ساده تر دارند.

تعویض رویه انواع مبلمان اداری و خانگی را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

اگر به فکر تعویض رویه مبلمان خود هستید و در فکر کم کردن هزینه ها می باشید با متخصصین هوم سرویز مشورت کنید. تعویض پارچه و رویه انواع مبلمان اداری به همراه تعمیرات توسط برترین متخصصین در این زمینه انجام می شود. تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست کنید تا متخصصین ما جهت مشاوره و اعلام هزینه و ارائه نمونه کارها با شما تماس بگیرند.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعویض پارچه مبل و همچنین ارایه خدمات تعویض پارچه مبل استیل نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات مبلمان ارائه می دهد که شامل تعمیر مبل راحتی, رویه کوبی مبل راحتی, ساخت مبلمان اداری و خانگی, رنگ کاری مبل چوبی قدیمی, تعمیر صندلی اداری و مدیریتی, دوخت کاور مبل سلطنتی و دوخت کاور استیل می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعویض پارچه مبل

تعویض پارچه مبل استیل

تعویض پارچه مبل راحتی و تعویض پارچه مبل سلطنتی

تعویض روکش صندلی میز نهار خوری

تعویض روکش مبل تختخواب شو

تعویض رویه مبلمان اداری

تعویض روکش مبل چستر

تعویض پارچه مبلمان 7 نفره و...

نظرات کاربران

profile picture
سعید شمس

تمیز بود کیفیت کار و چیزی بود که میخواستیم دستشون درد نکنه ممنونم

profile picture
علی اسماعیلی

واقعا فوق العاده بودن و به نظرمون احترام میزاشتن و سرووقت کار را انجام دادند حتما پیشنهاد میکنم حتی یک بار با ایشون سرویس انجام بدین اصلا پشیمون نمیشین و مشتری ثابت هوم سرویز میشید ممنونم

profile picture
مهدیس عرفانی

خیلی خیلی کارشون خوب بود با کیفیت انجام شد و مهم ترین مسئله برای من این بود که سر وقت آماده باشه که شد و خیلی خوش قول خوش اخلاق و منصف بودن تو کارشون ممنونم ازشون و از هوم سرویز

شرایط تعویض پارچه مبل و تعویض رویه مبل و صندلی

چنانچه مشتری نیاز به همفکری یا تهیه جنس مناسب توسط همیار داشته باشد، همیار در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید را به مشتری ارایه نماید.

کلیه قیمت های اعلامی در سرویس تعمیر مبل با احتساب هزینه جنس(هزینه پارچه، فوم و سایر قطعات و لوازم مورد نیاز) و اجرت می باشد و همیار مجاز به اخذ هزینه مازاد تحت هر عنوانی از مشتری نیست.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

making-kitchen-cabinets
ساخت کابینت آشپزخانه
قیمت از 1,000,000 الی 12,000,000 تومان
repair-sofa
تعمیر مبل
قیمت از 800,000 الی 5,800,000 تومان
parquet-installation-repair
نصب پارکت
قیمت از 2,880,000 الی 28,000,000 تومان
curtains-washing
پرده شویی
قیمت از 840,000 الی 2,500,000 تومان