دوخت کاور  مبل

دوخت کاور مبل

از 1130 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت دوخت کاور مبل در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت دوخت پیراهن مبل(یک دست 7 نفره)

توافقی

قیمت دوخت پیراهن مبل(هر صندلی)

توافقی

متوسط قیمت500,000 تومانکمینه قیمت500,000 تومانبیشینه قیمت500,000 تومان

آنچه درباره دوخت کاور مبل خواهید خواند

  • دوخت پیراهن مبل و دوخت کاور مبل راحتی، استیل و سلطنتی
  • در دوخت رومبلی از چه پارچه هایی استفاده می شود؟
  • آموزش دوخت کاور مبل سلطنتی ژله ای
  • دوخت رومبلی برای کدام دسته از مبلمان بیشتر پیشنهاد می شود؟
  • کاور مبل ضد آب چه مزایایی دارد؟
  • قیمت کاور مبل به چه مواردی بستگی دارد؟
  • سفارش دوخت کاور مبل ژلاتینی و پارچه ای در هوم سرویز

دوخت پیراهن مبل و دوخت کاور مبل راحتی، استیل و سلطنتی

با توجه به بالا رفتن قیمت های سرسام آور مبلمان، نگهداری از مبلمان جزو واجبات شده است! ازاین رو برای نگهداری و محافظت از مبلمان، درخواست دوخت پیراهن مبل یا دوخت کاور مبل زیاد شده است. هنگامی که مبحث دوخت کاور مبل مطرح می شود، ذهن خیلی از افراد به سمت پارچه های ساده و کم ارزش ملحفه ای کشیده می شود که ظاهر دمده ای دارند.

در صورتی که شما می توانید برای دوخت کاور مبل راحتی، دوخت کاور مبل استیل و دوخت کاور مبل سلطنتی به راحتی هر مدل پارچه و حتی کاور ژله ای را متناسب با سبک مبلمان منزل خود انتخاب کنید. البته نمونه های آماده نیز در فروشگاه به صورت متفرقه موجود هستند. اما کاورآماده ، کاملا فیکس مبلمان نخواهد شد. در واقع شاید شما مبلغ هنگفتی بابت کاور مبل ترک صرف کرده باشید اما در نهایت ظاهر مبلمانتان چندان دلنشین نمی شود. در ادامه به معرفی انواع دوخت رومبلی و عوامل موثر بر هزینه دوخت کاور مبل می پردازیم.

در دوخت رومبلی از چه پارچه هایی استفاده می شود؟

دوخت کاور مبل ژله ای (دوخت پیراهن مبل ژله ای)

کاور ژله ای مبل هم جدیدترین دستاورد طراحان و دست انداران دکوراسیون داخلی است. امروزه در اغلب خانه ها پوشش های مبلمان ژله ای را می توان دید. این متریال نوعی پیراهن مبل است که به صورت شفاف دیده می شود. رومبلی ژله ای یا ژلاتینی حالتی طلق مانند و شیشه ای دارد. کاور مبل ژلاتینی در واقع طلق های نرم و قابل انعطافی هستند که شیشه ای و از جنس pvc می باشند. از خصوصیت بارز دوخت کاور مبل ژله ای شکل پذیری و قالب پذیری راحت برای دوخت کاور مبل سلطنتی و مبل استیل است.

همچنین به علت ظاهر شفاف آنها مبل کاملا مشخص است و در صورت آلودگی به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می شوند و هیچگاه لک نخواهند شد. دوخت کاور پلاستیکی و ژله ای برای مبلمان راحتی و کاناپه ای پیشنهاد نمی شود. کاور مبل ژله ای به علت حالت پلاستیکی که دارند، برای استفاده روزمره مناسب نیستند. کاور پلاستیکی مبل برای مبلمانی پیشنهاد می شود که زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرند و بیشتر حالت تزیینی دارند مانند رومبلی مبل سلطنتی و رومبلی مبل استیل از این دسته مبلمان هستند.

دوخت پیراهن مبل پارچه ای ( دوخت کاور مبل پارچه ای)

با توجه به بالا بودن هزینه رویه کوبی مبل، افراد ترجیح می دهند که از کاور پارچه ای بهره ببرند. مطمعنا پارچه مبلی طی مرور زمان و استفاده مکرر کدر می شود و با هر بار شستشو پارچه زیبایی اولیه را نخواهد داشت. به همین علت با دوختن کاور مبل راحتی می توانید از هزینه های بعدی جلوگیری کنید. جنس کاور مبل پارچه ای از نخ و پلی استر می باشد و به راحتی در ماشین لباسشویی شسته می شوند و هیچ آسیبی نمی بینند.

البته گاهی این کار برای پوشاندن ظاهر مبل هم استفاده می شود و می توان نواقص مبل را با هزینه های کم، دوخت پیراهن مبل پارچه ای پوشاند. به طور مثال ممکن است مبل شما فوم و اسکلت سالمی داشته باشد اما پارچه مبلی در جاهایی دچار ایراداتی شده باشد، بدین ترتیب با دوخت پیراهن مبل دامن دار می توان ظاهر زیبایی را برای مبل خود به ارمغان بیاورید.

دوخت کاور مبل تیکه ای

دوخت کاور مبل تیکه ای مناسب افرادی است که نمی خواهند کل مبلمان خود را زیر روکش مبل پلاستیکی و پارچه کاور مبل پنهان کنند. این روش، مناسب مبلمانهایی هستند که در قسمت های خاصی دچار ایراد شده اند. بدین ترتیب کاور مبل با پارچه های مطابق با پارچه رومبلی تلفیق می شوند. دوخت کاور مبل تیکه ای برای قسمت هایی مانند نشیمنگاه مبل، پشتی مبل و دسته های مبل استفاده می شود.

دوخت پیراهن مبل دامن دار

دوخت کاور مبل دامن دار جزو قدیمی ترین و پرطرفدارترین مدل ها است. اگرچه از گذشته از این مدل استفاده می کردند اما هیچ گاه ازعلاقه ی افراد به این مدل کم نشده است. از مهمترین خصوصیات دوخت پیراهن مبل دامن دار پوشش کامل مبل است. برای دوخت پیراهن مبل دامن دار هیچ محدودیتی وجود ندارد و از تمامی مدل ها و طرح پارچه مبلی می توان استفاده کرد.

آموزش دوخت کاور مبل سلطنتی ژله ای

خیلی از بانوان به دنبال آموزش دوخت کاور مبل ژله ای در منزل هستند. ما نمی توانیم بگوییم که این کار نشدنی است. از طرفی نمی توانیم اظهار کنیم که افراد مبتدی هم می توانند با مهارت کامل به دوخت روکش مبل پلاستیکی بپردازند. جهت آموزش دوخت کاور ژله ای راحتی باید به درستی از تمام قسمت های مبل الگو برداری شود، سپس قطعات با دقت برش داده شوند و هر قسمت روی مبل به هم کوک زده شود و سپس دوخت نهایی انجام شود. در نهایت از پس دوختن کاور مبل برآمده اید. اما انتظار کیفیت رومبلی آماده را نداشته باشید. به هر حال گذراندن دوره آموزشی دوختن رومبلی و تجربه، عوامل موثری در بالا بردن کیفیت نهایی کار خواهند بود.

دوخت رومبلی برای کدام دسته از مبلمان بیشتر پیشنهاد می شود؟

کاور مبل ال شکل

دوخت کاور مبل ال یکی از پر درخواست ترین نوع پیراهن مبل مورد نیاز است. طبعا هر مبلمانی که زیاد استفاده می شود نیاز به مراقبت بیشتری نیاز دارد. ازین رو دوخت کاور مبل ال و دوخت کاور کاناپه بسیار طرفدار پیدا کرده است و در فروشگاه کاور مبل به وفور یافت می شوند. اما چون سایز ها و مدل های متفاوتی از مبلمان ال وجود دارند. لذا بهترین انتخاب، دوخت کاور مبل ال است و نه خرید رو مبلی آماده!

کاور مبل دسته چوبی

اغلب مبلمان استیل و در موارد راحتی ها دارای دسته چوبی هستند. دوخت کاور مبل دسته چوبی اغلب سختی خود را دارد زیرا باید کاور مربوطه به خوبی روی چوب قرار بگیرد. معمولا دوخت کاور پلاستیکی یا دوخت کاور ژلاتینی برای این دسته از مبلمان انتخاب بهتری هستند.

کاور مبل راحتی

دوخت کاور مبل راحتی یک انتخاب هوشمندانه برای مبلمانی است که می خواهید در طی گذر زمان دچار تغییر رنگ نشوند. این مبلمان به علت استفاده روزمره زیاد بیشتر در معرض آسیب هستند. به همین علت با دوخت پیراهن مبل راحتی می توانید در مواقعی که خودتان از مبلمان استفاده می کنید روی آنها را کاور کنید تا لکه نشوند و از رنگ و قیافه نیوفتند.

کاور مبل استیل

پر درخواست ترین موارد دوخت رومبلی مربوط به مبلمان استیل است. دوخت کاور مبل استیل اغلب از جنس ژلاتینی یا پلاستیکی انتخاب می شود که همواره زیبایی مبلمان در زیر آن ها نشان داده شوند و هم از آلودگی و کثیف شدن مبلمان جلوگیری می شود. همچنین برای مبلمان سلطنتی نیز از نوع استفاده می شود.

کاور مبل چرمی

مبلمان چرمی از زیباترین لوازم منزل است اگر از دوستداران محصولات چرمی هستید به جای تعویض مبلمان از کاور مبل چرمی استفاده کنید. کاور چرمی شیک و با اصالت است و برای دکوراسیون لوکس و اشرافی دوخته شده. اگر به دنبال یک پیراهن لاکچری برای مبلمان منزل هستید، چرم را امتحان کنید. رنگ قهوه ای چرم با همه نوع دکوراسیون همخوانی دارد. برای تهیه لوازم دکوراتیو مناسب با چرم اصلا مشکلی ندارید. کاور چرمی نیز قابل شستشوست ولی بهتر است قبل از شستن در مورد نحوه تمیز کردن چرم، کمی جستجو کنید. قبل از دوخت هر نوع پوشش مبل حتما اندازه گیری انجام می شود تا الگوی مبلمان تهیه شود. به این ترتیب همه برش ها کاملا اندازه مبلمان خواهد بود. البته کاور مبل آماده هم در بازار به فروش می رسد.

کاور مبل ضد آب چه مزایایی دارد؟

وقتی از حیوانات خانگی نگهداری می کنید کار تمیز کردن مبل ها دشوارتر می شود. با دوخت پیراهن مبل دیگر نگران موی سگ و گربه روی مبلمان نیستید. از طرفی پنجه حیوانات می تواند رویه مبل را خراش دهد و به مبلمان نفیس و با ارزشتان آسیب برساند. برخی از کاورها ویژه حیوانات خانگی طراحی شده اند. در واقع این ها ضد آب و ضد ضربه محسوب می شوند در تصویر زیر نمونه ای از پیرااهن مبلمان را مشاهده می کنید که در مقابل رطوبت و خراشیدگی مقاومت بیشتری دارد. این روکش ها نیز به سادگی قابل نظافت هستند و می توانید هفتگی آنها را بشویید.

قیمت کاور مبل به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت دوخت کاور مبل به موارد متعددی وابسته است. بر اساس مواردی که توضیح دادیم قیمت دوخت پیراهن مبل بر اساس جنس مورد نظر تغییر پیدا می کند. همچنین نوع مبلمان مورد دیگری است که قیمت دوخت کاور مبل را تحت تاثیر قرار می دهد. به طور مثال مبل های دسته دار سخت تر بوده و دستمزد دوزنده را نیز بالا می برد.

سفارش دوخت کاور مبل ژلاتینی و پارچه ای در هوم سرویز

با تمام توضیحات ارائه شده انتخاب بین رومبلی آماده و دوخت پیراهن مبل کار سختی نیست. در واقع اگر می خواهید یک کاور به زیبایی و ظرافت رومبلی آماده ترک داشته باشید، می توانید با دوزنده های ماهر هوم سوریز مشورت کنید. اگر میخواهید روکش پلاستیکی مبل شما کاملا متناسب و فیکس مبلمانتان باشد، باید اندازه گیری و الگو برداری دقیق انجام شود تا نتیجه کار مطلوب باشد. همیاران هوم سرویز آماده ارائه خدمات دوخت کاور ژلاتینی و پارچه ای برای انواع مبلمان می باشند تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید تا همیاران ما جهت ارائه توضیحات و اندازه گیری با شما هماهنگی های لازم را انجام دهند.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس دوخت کاور مبل و همچنین ارایه خدمات دوخت کاور مبل سلطنتی و دوخت کاور استیل نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات مبلمان ارائه می دهد که شامل تعمیر مبل راحتی, رویه کوبی مبل راحتی, ساخت مبلمان اداری و خانگی, رنگ کاری مبل چوبی قدیمی, تعمیر صندلی اداری و مدیریتی, تعویض پارچه مبل استیل می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس دوخت کاور مبل

دوخت کاور مبل سلطنتی و دوخت کاور استیل

دوخت کاور مبل ضد آب

دوخت کاور مبل ژلاتینی

دوخت کاور مبل پارچه ای

دوخت کاور صندلی میز ناهار خوری

دوخت پیراهن مبل راحتی و مبلمان ال

کاور مبل پلاستیکی برای انواع مبل با دسته چوبی و ساده

نظرات کاربران

profile picture
سپیده شجاع

سلام ممنونم از آقا رضایی بابت کیفیت کاری بسیار عالی بود تشکر میکنم سر وقت اومدن و نمونه کاری انتخاب کردم ممنونم و سپاس فراوان

profile picture
محمد جواد وکیلی

کاری که تحویل دادند بسیار تمیز و عالی بود ممنون از اقای حاجی رضایی

profile picture
جمشید شوقی

بسیار خوش برخورد و چیزی که تحویل دادن هم عالی بود و چیزی بود که میخواستیم ممنون از اپ خوب هوم سرویز

profile picture
فرزاد رفیعی

به موقع انجام دادند و با کیفیت🙏👌

شرایط دوخت کاور مبل استیل، دوخت کاور پلاستیکی راحتی و استیل

تهیه اقلام پس از مشورت با مشتری انجام می شود.

مشتری تا 72ساعت بعد از تحویل کاور می تواند از نظر سلامت و ابعاد کاور را تست نموده و در صورت بروز خطا، با سامانه تماس گرفته تا مورد پیگیری و به درستی انجام شود.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

repair-sofa
تعمیر مبل
قیمت از 700,000 الی 7,000,000 تومان
curtains-washing
پرده شویی
قیمت از 900,000 الی 2,675,000 تومان
carpet-cleaning
قالیشویی
قیمت از 578,000 الی 1,268,000 تومان
dry-cleaning-couch
خشک شویی مبل
قیمت از 500,000 الی 1,000,000 تومان