رنگ کاری مبل

رنگ کاری مبل

از 1391 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت رنگ کاری مبل در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت رنگ کاری به همراه لکه بری مبل استیل 9 نفره

4,000,000 الی 6,000,000 تومان

قیمت رنگ کاری مبل راحتی چرم 7 نفره

توافقی

قیمت رنگ کاری مبل راحتی پارچه ای 7 نفره

توافقی

قیمت رنگ کاری مبل راحتی ال شکل 7 نفره

توافقی

متوسط قیمت3,000,000 تومانکمینه قیمت1,000,000 تومانبیشینه قیمت5,000,000 تومان

آنچه درباره رنگ کاری مبل خواهید خواند

  • رنگ کاری مبلمان قدیمی در منزل
  • خدمات رنگ کاری چوب و تغییر رنگ چوب مبل به چند صورت انجام می شود؟
  • تعمیرات رنگ کاری چوب چگونه انجام می شود؟
  • مراحل رنگ کاری مبل چوبی
  • رنگ چوب مبلمان را چگونه انتخاب کنیم؟
  • رنگ کاری مبل استیل در خانه
  • هزینه رنگ کاری مبل به چه مواردی بستگی دارد؟
  • رنگ کار مبل حرفه ای و کارگاه نقاشی مبل را با کمک هوم سرویز پیدا کنید

رنگ کاری مبلمان قدیمی در منزل

تغییر در ظاهر مبلمان تاثیر مستقیمی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل دارد. امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت مبلمان، تعویض آنها تصمیم مناسبی نیست. بلکه با خدماتی مانند تغییر رنگ مبلمان قدیمی یا رنگ کاری مبل می توانید با هزینه های نسبتا کمتر، ظاهر آنها را نونوار کنید.

رنگ آمیزی مجدد لوازم چوبی از جمله راه های اقتصادی برای ایجاد تغییرات مثبت و زیبا در تمام لوازم چوبی منزل است. لوازم چوبی منزل مانند تختخواب، میز نهارخوری، میز تلویزیون و غیره ممکن است طی مرور زمان زیبایی اولیه را نداشته باشند. به این ترتیب نیاز به تغییر رنگ مبل یا نقاشی میز ناهارخوری می باشد. در این مواقع باید به دنبال بهترین کارگاه رنگ کاری چوب باشید. تا از خدمات رنگ چوب برای رنگ کاری مبل چوبی، رنگ کاری میزناهار خوری، مبل استیل، رنگ کاری سرویس خواب و غیره بهره مند شوید. امروزه می توانید در مواردی از خدمات رنگ آمیزی مبلمان در منزل نیز بهره مند شوید تا زیبایی دوباره ای به لوازم منزلتان ببخشید.

اگر در در ارتباط با روش های رنگ آمیزی لوازم چوبی و هزینه رنگ کاری مبلمان منزل سوالاتی دارید در ادامه با ما همراه شوید. تا توضیحات جامعی در ارتباط با دستمزد رنگ کار مبل و عوامل موثر بر تعیین قیمت رنگ کاری مبل ارائه دهیم.

خدمات رنگ کاری چوب و تغییر رنگ چوب مبل به چند صورت انجام می شود؟

تغییر رنگ چوب مبل به دو صورت پاششی و پوششی انجام می شود. اکثر مبلمان ها به صورت پاششی و با استفاده از پیستوله، رنگ کاری می شوند. اما رنگ پوششی با استفاده از رنگ ورقه طلا به صورت دستی و توسط استادکاران ماهر اجرا می شود و معمولا زمان بیشتری برای اجرای این روش نیاز است، اما زیبایی بی نظیری در انتهای کار مشاهده خواهید نمود. همچنین هزینه رنگ کاری مبل با ورق طلا طبعا بسیار بالا خواهد شد.

تعمیرات رنگ کاری چوب چگونه انجام می شود؟

معمولا برای رنگ آمیزی میزناهار خوری، صندلی چوبی و تغییر رنگ مبلمان استیل و سلطنتی وابسته به میزان آسیب دیدگی می توان این خدمات را با انتقال به کارگاه یا در موارد جزئی می توانید از این خدمات در منزل توسط رنگ کار مبلمان بهره برد.

مراحل رنگ کاری مبل چوبی

طریقه رنگ آمیزی مبل چوبی تا حدودی شبیه به رنگ کردن دیوار منازل است.

  • قبل از شروع به رنگکاری مبل باید تمام وسایل مانند دستگیره، ریل و دسته های جانبی از روی وسیله برداشته شوند.
  • در صورت نیاز باید بتونه کاری باید سطح مورد نظر وسیله چوبی باید به خوبی هموار شود و هیچ گونه شکستگی وجود نداشته باشد.
  • پس از اجرای بتونه کاری نوبت به سمباده کشی سطح می رسد که تمام سطح بتونه کاری شده به خوبی هم سطح شود.
  • بعد از بتونه نوبت به زدن پرایمر می رسد. تمام سطح چوب به خوبی پرایمر زده می شود تا جای خالی روی چوب باقی نماند.
  • بعد از طی کردن مراحل بالا ، نوبت به رنگ کاری مبل چوبی می رسد که باید توسط پیستوله یا قلمو با دقت و ظرافت انجام شود.

رنگ چوب مبلمان را چگونه انتخاب کنیم؟

نوع رنگ مورد استفاده در ابن پروسه از مواردی است که تاثیر مستقیمی بر قیمت رنگ کاری مبلمان و هزینه تعمیرات رنگ کاری چوب دارد. از جمله نمونه های پرکاربرد در این زمینه رنگ‌ دکوراتیو و رنگ روغن مخصوص چوب می باشند. البته انتخاب بهترین رنگ چوب بر اساس سلیقه فرد، شرایط دمایی محیط، جنس چوب مورد نظر و نوع طرح پارچه به کار رفته انتخاب می شود.

رنگ کاری مبل استیل در خانه

نقاشی مبل استیل از جمله مواردی است که بیشتر تقاضا می شود. مبلمان استیل یا سلطنتی از قیمت بالایی برخوردارند از این رو خدمات رنگ کردن مبلمان استیل و رنگ آمیزی مبلمان سلطنتی انتخابی هوشمندانه و البته به صرفه ای است. قسمت زیادی از زیبایی مبل استیل در گرو چوب بکار رفته در ساختار آن است. از این رو رنگ کاری مبلمان سلطنتی حساسیت بالایی دارد.

در مواردی که مبلمان سلطنتی از ارزش بالاتری برخوردارند نوع رنگ آمیزی نیز اغلب توسط استادکاران و رنگ کار مبل استیل هنرمند و با استفاده از ورق طلا با مهارت و دقت انجام می شود. همچنین قیمت رنگ کاری مبل استیل یا سلطنتی به دلیل کنده کاری و طرح‌ چوب نیز بسیار بالا است. زیرا پروسه پاک کردن رنگ قبلی چوب، سمباده کاری چوب، پولیش، بتونه کاری مبل استیل، مراحلی هستند که در پروسه تغییر رنگ چوب مبل استیل انجام می شوند و اغلب پروسه زمانی بالایی نیاز دارند. رنگ کاری مبل کلاسیک تنها در همان رنگ زمینه انجام نمی شود بلکه می توان به طور کل رنگ موجود را به رنگ دیگری تغییر داد.

رنگ کاری مبل چرمی

مبلمان چرمی با اصالت و شیک هستند. چرم های طبیعی و مصنوعی در تولید مبل نفیس به کار می رود. اغلب مبل هایی که در فروشگاه ها به فروش می رسد با چرم مصنوعی کار شده و قابلیت رنگ کردن را دارد. نکته مهم در انتخاب رنگ مناسب است در غیر این صورت از نتیجه کار راضی نخواهید بود. اگر در قسمت دسته مبل ها یا برخی قسمت ها، رنگ چرم رفته باشد توصیه می شود کل چرم را رنگ کنید. حتی می توانید یک رنگ متفاوت از رنگ قبلی مبل ها را هم انتخاب کنید.

رنگ کاری سرویس خواب

رنگ زدن سرویس خواب و تخت خواب از جمله مواردی هستند که امروه درخواست می شود. سرویس خواب در رنگ های مختلفی موجود هستند که ممکن است طی مرور زمان به هر دلیلی افراد به فکر تغییر رنگ سرویس خواب خود بیوفتند. در این مواقع رنگ قبلی به کل پاک می شود و رنگ جدید جایگزین رنگ قبلی خواهد شد. رنگ کاری تخت خواب اغلب با استفاده از اسپری رنگ پاشی به سرعت انجام می شود. البته در صورت نیاز به زیرسازی آن موارد هم باید انجام شوند. تغییر رنگ تختخواب یا سرویس خواب بر اساس دکوراسیون داخلی جدید به راحتی انجام می شود. در واقع به جای خرید نمونه های جدید و صرف هزینه های بالاتر تنها با تغییر رنگ سرویس خواب، تغییرات بزرگ را با هزینه های مناسب انجام خواهید داد.

هزینه رنگ کاری مبل به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت رنگ کاری مبل به موارد زیادی بستگی دارد. مورد اول تعداد مبلمان و وسیله های جانبی است که در کنار رنگ آمیری مبل به رنگ کردن لوازم چوبی دیگری نیاز است بر قیمت رنگ کردن مبلمان تاثیر دارد. مورد دیگری که بر قیمت رنگ آمیزی مبلمان یا قیمت نقاشی مبل تاثیر دارد نوع مبلمان است. همچنین رنگ مبل قبلی و رنگ جدیدی که مایل به اجرای آن هستید و همچنین در صورت نیاز به اجرای چندین دور رنگ بر اجرت رنگ کاری مبل تاثیر دارد. در صورتی که میزان آسیب دیدگی مبل زیاد باشد و نیاز به تعمیرات و بتونه کاری باشد هم هزینه بتونه و زیرسازی نیز به هزینه کلی آن اضافه می شود.

تعمیرات رنگ کاری چوب با ابزارهای خاص و رنگ مخصوص چوب باید اجرا شود. زیرا که رنگ کاری چوب علاوه بر زیبایی موجب مقاوم شدن چوب در مقابل رطوبت نیز می شود و موجب افزایش طول عمر لوازم چوبی می شود. به همین علت استفاده از رنگ های نامرغوب موجب آسیب به بافت چوب و همچنین پوست پوست شدن رنگ چوب می شود. طبعا نوع رنگ مورد استفاده نیز بر هزینه رنگ کاری میز ناهار خوری و غیره تاثیر دارد.

رنگ کار مبل حرفه ای و کارگاه نقاشی مبل را با کمک هوم سرویز پیدا کنید

مطمئنا همواره نگرانی هایی از بابت جستجو رنگ کار حرفه ای مبل و همچنین کارگاه رنگ کاری مبلمان کار وجود دارد. از این رو می توانید با کمک هوم سرویز با بهترین رنگ کاران و هنرمندان متخصص در این زمینه ارتباط برقرار کنید و ضمن مشاهده نمونه کارها با خیال راحت از خدمات حرفه ای آنها بهره مند شوید. با ثبت سفارش رایگان در سامانه هوم سرویز از محدوده قیمت رنگ کاری مبل و نحوه ارائه خدمات آنها مطلع خواهید شد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس رنگ کاری مبل و همچنین ارایه خدمات رنگ کاری مبل چوبی قدیمی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات مبلمان ارائه می دهد که شامل تعمیر مبل راحتی, رویه کوبی مبل راحتی, ساخت مبلمان اداری و خانگی, تعویض پارچه مبل استیل, تعمیر صندلی اداری و مدیریتی, دوخت کاور مبل سلطنتی و دوخت کاور استیل می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس رنگ کاری مبل

رنگ کاری مبل چوبی قدیمی

رنگ کاری میز ناهارخوری چوبی و صندلی

رنگ کاری سرویس خواب

رنگ کاری مبلمان استیل و سلطنتی

رنگ کاری میز تلویزیون و میز عسلی

تعمیرات رنگکاری چوب مانند بتونه کاری، پولیش و غیره

نظرات کاربران

profile picture
احسان دشتی

سلام رنگ اول میزم رو نپسندیدم خوب نبود،،، ولی رنگ بعدی که روی میزم زد بسیار خوب و با کیفیت و مورد تاییدم بود و ایشان بسیاد مودبانه و سر وقت کارو انجام دادم،،،، از ایشان و کادر مجربشان تشکر میکنم

profile picture
امین صراف

ایشان بسیار خوش برخورد بودند و درخواست بنده رو در زمان توافق شده با کیفیت عالی انجام دادند.

شرایط تغییر رنگ و رنگ آمیزی مبلمان و تعمیرات رنگ کاری چوب

چنانچه مشتری نیاز به همفکری یا تهیه رنگ مناسب توسط همیار داشته باشد، همیار در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید را به مشتری ارایه نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

dry-cleaning-couch
خشک شویی مبل
قیمت از 530,000 الی 1,000,000 تومان
curtain-installation
نصب پرده
قیمت از 400,000 الی 1,160,000 تومان
parquet-installation-repair
نصب پارکت
قیمت از 2,880,000 الی 28,000,000 تومان
making-wall-closet
ساخت کمد دیواری
قیمت از 50,000 الی 50,000 تومان