پزشکی و پرستاری

✔️ ارسال دارو درب منزل در تهران | فقط با ارسال عکس نسخه

ارسال دارو درب منزل از سرویس های بسیار کاربردی در این ایام است. محدودیت های کرونایی موجب شده تا روزانه تعداد بیشتری از افراد، خریدهای اینترنتی را تجربه کنند. با گرفتن عکس از نسخه می توانید داروهای مورد نیاز را در منزل تحویل بگیرید. به این ترتیب نیازی به خروج از منزل و دردسرهای تهیه دارو نیست. ارسال دارو در محل بخش زیادی از دغدغه های خانواده ها را کم کرده است. در خانه بمانید و به صورت اینترنتی درخواست سفارش خرید دارو را ارسال کنید. همیاران هوم سرویز برای تهیه دارو از بهترین داروخانه های سطح شهر، آماده هستند. این روزها در خانه ماندن تنها راه حفظ سلامتی است.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

خرید اینترنتی دارو از داروخانه آنلاین

با شروع به کار داروخانه های مجازی، کار خرید دارو خیلی راحت تر شده است. تا همین چند وقت پیش بیماران و خانواده هایی که فرد بیماری در منزل داشتند، از این داروخانه به آن دروخانه در پی تهیه داروی تجویز شده بودند. این روزها تهیه دارو اصلا به سختی گذشته نیست. خیلی راحت می توانید از روی نسخه پزشک معالج عکس بگیرید. عکس را برای داروخانه آنلاین ارسال کنید تا هزینه ها اعلام شود. پس از پرداخت هم می توانید داروی مورد نظر را در خانه تحویل بگیرید. ارسال دارو درب منزل از سرویس های خدماتی به نسبت جدیدتر است اما در همین مدت کوتاه، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

مزایای خرید دارو آنلاین

مزایا و معایب ارسال دارو درب منزل

این سرویس رفاه زیادی برای خانواده ها به وجود آورده است. در کنار سایر کسب و کارهای اینترنتی، داروخانه ها هم به این سیستم روی آورده اند. شاید معایبی نیز در این نوع خرید دارو وجود داشته باشد ولی با توجه به ویژگی های مثبت و مزایای تحویل دارو درب منزل، به نظر می رسد خوبی های آن بسیار بیشتر باشد. در ادامه برخی از مزایای سفارش اینترنتی دارو را برررسی می کنیم.

سهولت خرید دارو برای بیماران و سالمندان

اغلب درخواست کنندگان خرید اینترنتی دارو از قشر سالمند یا بیمار هستند. برای بسیاری از این افراد، خارج شدن از منزل و نسخه به دست از این داروخانه به داروخانه دیگر، کار ساده ای نیست. برخی از بیماران به تنهایی زندگی می کنند و گاهی نیز محدودیت های حرکتی مانع از خرید حضوری این افراد می شود. تهیه دارو از داروخانه های آنلاین به سادگی سفارش یک تی شرت است. اگر تاکنون از سایت های اینترنتی خرید کرده اید خیلی راحت می توانید درخواست خرید دارو و ارسال درب منزل را هم ثبت کنید.

خدمات مراقبتی پزشکی در منزل تامین رفاه خانواده ها

ارسال دارو درب منزل فوری

دسترسی 24 ساعته به داروخانه آنلاین

این ویژگی خیلی کار راه انداز است. برای همه ما پیش آمده که مثلا در یک روز تعطیل نیاز به دارو داشته باشیم. داروخانه های شبانه روزی در همه کوچه و خیابان ها نیستند و باید راه زیادی را طی کرد تا به یک داروخانه شبانه روزی رسید. تازه مشکل وقتی بیشتر می شود که داروی مورد نظرتان هم در داروخانه موجود نیست. داروخانه آنلاین همیشه باز است. این داروخانه تعطیل و غیر تعطیل ندارید هر زمان که بخواهید می توانید نسخه خود را برای ارسال دارو درب منزل تحویل داروخانه آنلاین بدهید. در ضمن این سرویس ها دارای پشتیبانی قوی هم هستند زیرا دارو از موارد ضروری است و نمی توان ارسال آن را به روزهای بعد موکول کرد. 

تحویل دارو در محل بدون توجه به مسافت

یکی از ویژگی های خرید اینترنتی دارو اینست که محدودیت مکانی وجود ندارد. در هر محله ای که زندگی می کنید می توانید از خدمات آنلاین ارسال دارو درب منزل استفاده کنید. بدون نیاز به خروج از منزل یا طی مسافت زیاد، خریدتان را انجم دهید. خدمات داروخانه های آنلاین و ارسال دارو به محل محدود به مناطق اطراف داروخانه نیست. سفارش ها توسط پیک در همه مناطق تحویل داده می شود. در این داروخانه چیزی به معنای راه دور و مسافت زیاد وجود ندارد. البته معمولا شرکت های خدماتی از نزدیک ترین داروخانه های محل، دارو را تهیه می کنند تا در زمان سریع تری به دست تان برسد. بدون اینکه از خانه خارج شوید از نسخه عکس بگیرید و دارو را در منزل تحویل بگیرید به همین راحتی!

شرکت خدمات پرستاری در منزل چه کارهایی انجام می دهد؟

تحویل دارو درب منزل

صرفه جویی در وقت با ارسال دارو درب منزل

در روش های سنتی برای تهیه دارو وقت زیادی صرف می شود. اگر داروخانه نزدیک محل، داروهای نسخه را نداشته باشد باید مسافت زیادی طی کنید تا نسخه تان را در داروخانه ای دیگر، تهیه کنید. در اغلب اوقات خرید دارو اصلا کار ساده ای نیست و مدت ها وقت تان را هدر می دهد. ماندن در صف تحویل نسخه و دریافت دارو هم زمان زیادی را تلف می کند و بسیرا خسته کننده است. به خصوص اگر خود بیمار یا سالمند برای تهیه دارو در این صف های طویل درگیر شده باشد که مشکلات بیشتری را هم باید تحمل کند.

داروخانه های آنلاین این ویژگی را دارند که خیلی ساده ازروی کاناپه راحتی می توانید خریدتان را انجام دهید. این کار ساده تر از آن چیزی است که تصورش را بکنید و تنها به اندازه یک عکس گرفتن از روی نسخه، وقت تان را هدر می دهد. همین حالا از روی نسخه یک عکس واضح بگیرید و از طریق دکمه ثبت درخواست در بالای صفحه بقیه مراحل را پی بگیرید. احتمالا بعد از خواندن این مطلب، پیک هم رسیده است.

هر چیزی که قبل از گرفتن پرستار سالمند باید بدانید

نحوه ارسال دارو درب منزل

تنوع محصولات داروخانه آنلاین

هدف اصلی از ارائه سرویس های ارسال دارو درب منزل تامین نیازهای ضروری افراد بیمار و سالمند است. در این راستا تدابیری صورت گرفته تا نسخه های پزشکی به راحتی و بر پهنای اینترنت دریافت شود. طیف وسیعی از داروها قابل ارائه از همین طریق هستند. چنانچه دارویی را بخواهید ولی امکان خرید حضوری را نداشته باشید می توانید روی کمک ما حساب کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ارسال دارو در محل هم ارائه میده؟

انواع مختلف داروهای نسخه ای و غیر نسخه ای از طریق داروخانه آنلاین ارائه می شود. البته همه داروخانه ها علاوه بر قرص و شربت و آمپول و سرم و …. محصولات دیگری را نیز به فروش می رسانند. برای مثال تجهیزات پزشکی کمک بیمار نیز از طریق داروخانه در اختیار عموم قرار می گیرد. واکر، عصا، جوراب واریس، گردن بند طبی، زانو بند و …. را نیز می توانید از همین طریق سفارش دهید. به جز داروهای نسخه پزشک امکان ارسال این موارد نیز از داروخانه های آنلاین وجود دارد: 

  • مکمل های دارویی
  • مکمل های غذایی
  • مکمل های بدنسازی
  • آرایشی و بهداشتی
  • داروهای گیاهی
  • محصولات مادر و کودک
  • و ………

خرید مقرون به صرفه با ارسال دارو درب منزل

خرید اینترنتی دارو و ارسال دارو درب منزل یکی از راه های اقتصادی برای صرفه جویی در هزینه ها نیز به حساب می آید. از هزینه ایاب و ذهاب و … که بگذریم یک موضوع مهم دیگر وجود دارد. در خرید اینترنتی دارو بدون واسطه می توانید نسخه تان را خریداری کنید. در واقع از خانه به طور مستقیم به قیمت داروخانه خریدتان را انجام می دهید. این بین هیچ هزینه اضافی دریافت نمی شود و مبلغ زیادتری نمی پردازید.

در مجموع با در نظر گرفتن هزینه های رفت و آمد و هدر دادن وقت در این ترافیک و الودگی هوا به نظر می رسد ساده ترین راه ، استفاده از خدمات اینترنتی برای خرید دارو باشد. این روزها که کرونا هم به مشکلات اضافه کرده و با خروج از منزل ریسک ابتلا به بیماری هم بیشتر می شود. 

پرستار بیمار در منزل چه خدماتی به بیمار ارائه می دهد؟

تحویل دارو در محل

تعیین هزینه خرید دارو به صورت اینترنتی

داروها طبق هر نسخه دارای قیمت متفاوتی است. در سفارش های آنلاین تهیه دارو، طبق نسخه از داروخانه استعلام شده و هزینه ها مشخص می شود. قیمت ها بستگی به تعداد و میزان داروها و همچنین قیمت های مخصوص به هر دارو کم و زیاد دارد. همه هزینه ها به صورت اینترنتی محاسبه می شود و نیازی نیست کار خاصی انجام دهید. در سیستم های ارسال دارو درب منزل همه کارها آنلاین انجام می شود از سفارش گیری تا تعیین قیمت و …. کاملا برنامه ریزی شده است.

یک نکته مهم دیگر اینکه می توانید از نظرات و تجارب افراد دیگر نیز استفاده کنید. معمولا کسانی که از این خدمات استفاده کرده اند نظرات خود را در کامنت ها اعلام می کنند. اگر تعداد زیادی از خدمات ارسال دارو درب منزل رضایت داشتند با خیال راحت سفارش تان را ثبت کنید.

خدمات ارسال و تحویل دارو درب منزل

با توجه به دشواری تهیه دارو در این شرایط، خدمات ارسال دارو درب منزل هوم سرویز، فعالیت خود را گسترده تر است. در حال حاضر این سرویس برای همه مناطق تهران و همچنین دیگر شهرهای کشور، سفارش می پذیرد. کافی است عکس نسخه پزشک را برای ما ارسال کنید تا بلافاصله هماهنگی برای تهیه دارو و ارسال به محل انجام شود. تحویل دارو به همراه فاکتور معتبر انجام می شود. این فاکتور برای ارائه به بیمه تکمیلی به کارتان می آید. برای ارسال داروهای خاص و نسخه ای، ارائه نسخه پزشک الزامی است. ما با داروخانه های شبانه روزی و معتبر همکاری داریم. سرویس ارسال دارو در همه ایام فعال است و محدودیتی در ارسال دارو وجود ندارد. 

از نسخه های خود عکس بگیرید و دارو را درب منزل تحویل بگیرید 

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا