بسته بندی اثاثیه منزل
هوم‌سرویز
/
قیمت خدمات
/
جابجایی و حمل بار
/
بسته بندی وسایل و اثاثیه

بسته بندی اثاثیه منزل

از 1236 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت بسته بندی اثاثیه منزل در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت کارگر بسته بندی اثاثیه به ازای 2ساعت

280,000 تومان

قیمت هر ساعت اضافه

100,000 تومان

قیمت بسته بندی وسایل حجیم و حساس به ازای هر تکه(پیانو.ساید.شیشه میز ناهار خوری و...)

30,000 تومان

متوسط قیمت800,000 تومانکمینه قیمت650,000 تومانبیشینه قیمت1,200,000 تومان

آنچه درباره بسته بندی اثاثیه منزل خواهید خواند

  • بسته بندی اثاثیه منزل توسط شرکت بسته بندی چه مزایایی دارد؟
  • بسته بندی اسباب کشی شامل چه مواردی می شود؟
  • بسته بندی وسایل برای اسباب کشی چقدر زمان می برد؟
  • نحوه بسته بندی اثاث منزل به چه ترتیبی است؟
  • کارگر بسته بندی اثاثیه منزل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
  • چرا شرکت بسته بندی لوازم منزل هوم سرویز را انتخاب کنیم؟
  • هزینه بسته بندی اثاثیه منزل به چه مواردی وابسته است؟
  • بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل و شرکت را به متخصصین ما بسپارید

بسته بندی اثاثیه منزل توسط شرکت بسته بندی چه مزایایی دارد؟

بسته بندی اثاثیه منزل قطعا مهمترین بخش در جابجایی است. قطعا پیش آمده که وسیله ای خریداری کرده اید و همیشه دغدغه این را داشته اید که مبادا این وسیله ارزشمند در پروسه جابجایی آسیب ببیند! در واقع اگر بسته بندی اثاثیه منزل درست انجام شود، خیالتان از بابت امنیت و سلامت لوازم منزل راحت خواهد شد. همچنین پس از انتقال به مکان جدید شما راحت تر می توانید وسایل را باز کنید. خیلی از افراد خودشان اقدام به بسته بندی اثاث منزل می کنند، در واقع این کار نشدنی نیست. اما باید بدانید که خدمات بسته بندی اثاثیه منزل تخصصی است و باید مواردی شاید کوچک، با دقت رعایت شود تا هیچ آسیب وسایل شما را تهدید نکند.

در مواقعی هم مبحث زمان مطرح است که مایلید که تمامی این کارها در کمترین زمان انجام شود. شرکت بسته بندی اثاثیه منزل معتبر تمامی این خدمات را با مجهزترین تجهیزات و به بهترین روش ممکن انجام می دهند. البته خدمات بسته بندی لوازم تنها منحصر به منزل نیست. بلکه در مواردی مانند بسته بندی لوازم شرکت نیز تمامی این خدمات ارائه می شود. همواره نگرانی هایی از بابت بسته بندی وسایل برای اسباب کشی و کارتن پیچی توسط کارگر بسته بندی وجود دارد که مبادا مشکلی برای وسایلشان ایجاد نشود. البته این ها کاملا طبیعی می باشد در ادامه با ما همواره شوید تا جابحابب بی خطر و سریعی را تجربه کنید. همچنین به عوامل موثر بر هزینه بسته بندی اثاثیه منزل می پردازیم.

بسته بندی اسباب کشی شامل چه مواردی می شود؟

امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت سرسام آور لوازم، بسته بندی اثاثیه منزل برای اسباب کشی تغریبا برای تمام موارد و تجهیزات برقی و شکستنی و حتی لوازم چوبی پیشنهاد می شود. به ترتیبی که شرکت بسته بندی لوازم شرکت و منازل با استفاده از انواع تجهیزات مانند کارتن های چندلایه، پلاستیک های ضد ضربه و غیره انواع خدمات بسته بندی اسباب کشی را ارائه می دهند. مهمترین مواردی که در خدمات بسته بندی اسباب کشی ارائه می شود عبارت اند از :

  • بسته بندی تلویزیون و سایر لوازم صوتی و تصویری
  • بسته بندی یخچال ساید بای ساید
  • بسته بندی یخچال دوقلو
  • بسته بندی مبلمان
  • بسته بندی تختخواب
  • بسته بندی تشک و پتو
  • بسته بندی پیانو
  • بسته بندی لباس
  • بسته بندی گاو صندوق
  • بسته بندی لوازم شکستنی آشپزخانه و...

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی چقدر زمان می برد؟

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل که توسط شرکت بسته بندی لوازم منزل ارائه می شود با مواردی که خودتان دست به کار می شوید قطعا تفاوت دارد. کارگر بسته بندی اثاثیه منزل به تمامی روند کار آشنایی دارند. از این رو در زمان کوتاهی نهایت 2 تا 3 ساعت تمام لوازمی که مد نظرتان است بسته بندی خواهند شد. همچنین در مواردی که خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و باربری بین شهری را از یک شرکت دریافت کنید که سرعت کار بالا می رود. زیرا در یک زمان بندی دقیق کارگر بسته بندی لوازم منزل در محل حاضر می شوند و پس از بسته بندی در ایمنی کامل تجهیزات را انتقال داده و به طور کل تمامی زحمات از روی دوش شما برداشته خواهد شد.

نحوه بسته بندی اثاث منزل به چه ترتیبی است؟

نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی اولین و مهمترین قدم است که باید به درستی انجام شود. در ابتدا باید لوازم مورد نیاز تهیه شود. به طور مثال تهیه کارتن 5 لایه از مواردی است که حتما در ابتدا باید به فکر تهیه آن باشید. بسته بندی لوازم شکستنی باید کاملا متفاوت و البته حساس تر از بقیه با دقت بیشتری انجام شود. اگر با کمبود زمان مواجه هستید می توانید از کارگر بسته بندی اثاثیه منزل کمک بگیرید.

برای ظروف چینی باید از کارتن بسته بندی ضخیم و نایلون حباب دار استفاده کنید تا در بین راه دچار ضربه نشوند. در واقع نوع بسته بندی به نوع اسباب و لوازم منزل شما بستگی دارد. هر چه لوازم گرانبهاتر باشند نحوه بسته بندی اسباب منزل سخت تر می شود. به خاطر داشته باشید تهیه کارتن بسته بندی محکم به تنهایی کافی نیست. باید در زیر کارتن حتما نایلون های ضد ضربه قرار داده شوند و وسایل شکستنی طوری کنار هم قرار بگیرند که دچار اصطحکاک نشوند. همچنین نحوه بسته بندی اثاثیه منزل اگر درست و اصولی انجام شود موجب می شود که باز کردن و چیدمان مجدد آنها راحت تر انجام شود و خستگی کمتری در پی داشته باشد. در واقع مهمترین نکته رعایت نظم است که شما را در نهایت از سردرگمی نجات خواهد داد.

کارگر بسته بندی اثاثیه منزل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

جدا از مواردی که معمولا در بسته بندی اثاث منزل می توان به تنهایی انجام داد، مانند بسته بندی رختخواب ها و موارد سبک تر، اما بسته بندی بعضی وسایل واقعا نیاز به مهارت کارگر بسته بندی اثاثیه منزل دارد. به طور مثال بسته بندی یخچال ساید بای ساید، بسته بندی لباسشویی، بسته بندی ماشین ظرفشویی و بسته بندی مبلمان باید به درستی انجام شود تا در حین جابجایی بین طبقات و بارگیری در ماشین وانت بار، ایرادی به این وسایل مهم وارد نشود. کارگر بسته بندی اثاثیه منزل با مهارت و بر پایه تجربیات خود می توانند به جابجایی شما سرعت ببخشند و امنیت وسایل شما را تضمین خواهند کرد.

همچنین توجه به حساسیت مشتری موردی است که در کنار تجربیات کارگر بسته بندی لوازم منزل باید رعایت شود. ممکن است لوازمی برای مشتری از ارزش بیشتری برخوردار باشند. در این مواقع بر اساس حساسیت فرد می توان محکم کاری های بیشتری را نیز لحاظ نمود. در نهایت، تنها هدف مارضایت شما و اطمینان شماست که لوازمتان در صحت و سلامت کافی به مقصد برسند.

چرا شرکت بسته بندی لوازم منزل هوم سرویز را انتخاب کنیم؟

ممکن است خیلی از شرکت ها اقدام به بسته بندی اسباب منزل و حمل بار کنند و ادعاهایی از بایت کیفیت خدمات خود داشته باشند. اما در واقعیت جستجوی شرکت بسته بندی لوازم منزل که خدمات حرفه ای در این زمینه ارائه دهند کار راحتی نخواهد بود. بهترین راهکار کمک گرفتن از موسساتی است که دارای رزومه کاری قوی باشند و بتوانند خدمات با کیفیت و با ضمانت ارائه دهند، تا بتوان به آنها اعتماد کرد. شرکت هوم سرویز با همکاری با بهترین شرکت های حمل و نقل از ابتدایی ترین مرحله بسته بندی لوازم خانه در کنار شما است و تا مقصد بهترین خدمات را توسط مجرب ترین افراد ارائه می کنند. توجه به نیاز شما و استفاده از تجهیزات محکم و با کیفیت موجود و دقت بالا در انجام تمامی این موارد موجب تمایز ما با شرکت های دیگر می شود.

تعرفه بسته بندی اثاثیه منزل موضوع مهم دیگری است که پیرامون بسته بندی اثاثیه منزل مطرح می شود. قیمت بسته بندی اثاثیه منزل بنا به موارد متعددی تغییر می کند که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

هزینه بسته بندی اثاثیه منزل به چه مواردی وابسته است؟

یکی از مهم ترین مواردی که ممکن است افراد را در استفاده از خدمات بسته بندی وسایل منزل منصرف کند موضوع هزینه بسته بندی اثاثیه منزل است. ممکن است خیلی از افراد قیمت بسته بندی اثاث منزل را یک مبلغ اضافی و بی فایده تلقی کنند. اما اگر در بین راه به طور تصادفی بر اثر بسته بندی ناصحیح به یخچال یا تلویزیون شما آسیبی وارد شود متحمل چه هزینه هایی برای تعمیر یخچال یا سایر وسایل خواهید شد؟!!

قیمت بسته بندی اثاثیه منزل و تعرفه بسته بندی لوازم منزل به نوع وسایل شما و لوازم بسته بندی اثاثیه مورد نیاز بستگی دارد. به طور مثال هر چه ابعاد و تعداد وسایل منزل شما بیشتر باشد متراژ وکیوم، بابل ربپ و همچنین سلفون مورد نیاز بیشتر خواهد شد. همچنین تعداد کارتن حمل بار 5 لایه نیز که برای جابجایی ظروف شکستنی استفاده می شود همه و همه بر قیمت بسته بندی اثاثیه منزل تاثیرگذار هستند. اگر بخواهیم به صورت دقیق تر در ارتباط با تعرفه بسته بندی اسباب کشی آشنا شوید به نوع بار مد نظر، نحوه بسته بندی اثاثیه منزل، زمانی که کارگر بسته بندی صرف می کند و همین طور سختی و حساسیت کار ارتباط مستقیمی دارد. مقدار تجهیزات بسته بندی اثاثیه منزل هم در محاسبه هزینه بسته بندی اثاثیه منزل و اثاثیه محل کار تاثیر دارد که در ادامه معرفی خواهیم نمود.

· نوع وسایل بسته بندی اثاثیه شرکت، سازمان ها و منازل

همانطور که پیش تر هم گفتیم بسته بندی اثاثیه منزل مهم ترین قسمت از جابجایی است و سلامت تجهیزات و وسایل در گرو این قسمت است. اگر بسته بندی لوازم منزل به صورت اصولی توسط کارگر بسته بندی اثاثیه منزل انجام شود تا انتهای مسیر ایرادی برای اسباب و اثاثیه منزل مشکلی پیش نمی آید.

جهت بسته بندی اثاث منزل به کارتن بسته بندی اسبابب کشی، چسب، پلاستیک حباب دار و ... نیاز است که اغلب توسط شرکت بسته بندی اثاثیه منزل ارائه می‌شود. هزینه بسته بندی اثاثیه منزل نیز بر اساس مقدار بکار برده شده از لوازم بسته بندی برای اسباب کشی محاسبه می‌شود.

  • کارتن حمل بار برای جابجایی و حمل و نقل ظروف شکستنی و تزیینی
  • کارتن رگال دار و رگال لباس برای بسته بندی لباس های مجلسی و گران قیمت
  • نایلون حباب دار یا بابل رپ که جهت بسته بندی لوازم چوبی مانند مبلمان، بسته بندی تخت خواب، میز ال سی دی و انواع لوسترها استفاده می شود.
  • سلفون یا استرچ رپ یکی دیگر از تجهیزات برای بسته بندی لوازم منزل است که از چرک شدن و آلودگی وسایل جلوگیری می کند.
  • از سلفون برای بسته بندی مبلمان راحتی، بسته بندی خوشخواب ها استفاده می شود.
  • کاور زیپ دار یا بقچه زیپ دار برای بسته بندی رختخواب ها و لباس ها استفاده می شود.
  • چسب پهن و دستگاه چسب کش
  • روزنامه، گونی سفید و نخ بسته بندی کارتن حمل بار

· قیمت بسته بندی اثاث منزل بر اساس تعداد وسایل

تعداد وسایل و نوع وسایل از موارد مهم و موثر بر هزینه بسته بندی اثاثیه منزل است. طبعا هرچه تعداد وسایل بیشتر باشد به تجهیزات و نیروی کار بیشتری نیاز است و هزینه بسته بندی لوازم منزل بالا می رود.

· تعداد کارگر بسته بندی لوازم منزل

تعداد نیروهای مورد نیازنیز بر روی قیمت بسته بندی اثاث منزل تاثیر دارد. در موارد حجیم برای بالا بردن سرعت کار باید چندین نفر همزمان به بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل بپردازند و در نتیجه با بالا رفتن زمان انجام کار هزینه بسته بندی اثاثیه منزل نیز بیشتر می شود.

نوع وسایلی که نیاز به بسته بندی دارند

برای لوازم بسیار سنگین مانند پیانو، یخچال ساید بای ساید، گاو صندوق و غیره قیمت بسته بندی اثاث به صورت مجزا اعلام می شود. در موارد سبک تر هزینه بسته بندی بنا بر شرایط به صورت توافقی یا بر اساس ساعت کاری اعلام می شود.

بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل و شرکت را به متخصصین ما بسپارید

با ثبت درخواست رایگان در سامانه هوم سرویز می توانید از مشاوره رایگان متخصصین ما بهره مند شوید. در کمتر از یک ساعت پس از ثبت درخواست همکاران ما با ارائه راهکارهای بسته بندی اسباب منزل و اعلام هزینه بسته بندی لوازم منزل اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. پس از اعلام رضایت شما در روز و ساعت مد نظر شما در کنار تان قرار خواهند گرفت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس بسته بندی اثاثیه منزل و همچنین ارایه خدمات بسته بندی لوازم شکستنی با استفاده از کارتون های ضخیم و نایلون های حباب دار نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات کارگر جابجایی و بسته بندی ارائه می دهد که شامل کارگر اسباب کشی و اثاثیه منزل به وسایل نقلیه و تخلیه آن می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های جابجایی و حمل بار را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی لوازم شکستنی با استفاده از کارتون های ضخیم و نایلون های حباب دار

بسته بندی یخچال ساید بای ساید، دوقلو و ساده

بسته بندی اثاثیه منزل و سلفون کشی مبلمان

بسته بندی اثاث منزل و حمل گیاهان آپارتمانی

بسته بندی تجهیزات صوتی و تصویری مانند تلویزیون

بسته بندی تجهیزات صنعتی و ماشین آلات حساس با تجهیزات کاملا ایمن

نظرات کاربران

profile picture
عالیه مسگرزاده

در کل راضی بودم ممنون از هوم سرویس

profile picture
اسدالله بنی ادم

کارشون حرف نداشت وسایل آسیب ندید و با نظم و دقت کار رو انجام دادن و به اصطلاح سمبل کاری نمیکردند و این خودش نقطه قوت هست

profile picture
آنیتا سیاح

خیلی خوب بودند و هیچ ایرادی نداشتند و با دقت فروان کارشون را انجام دادند

profile picture
مسعود داودی

ادم با شخصیت و افراد تر و تمیز و مرتبی بودند ودقیقا سر ساعت مقرر کارشون تموم شد

شرایط بسته بندی وسایل برای اسباب کشی توسط کارگران مجرب

در بسته بندی لوازم منزل از انواع کارتن چندلایه مخصوص بسته بندی،چسب پهن، نایلون حباب دار ضد ضربه، یونولیت جهت جلوگیری از وارد شدن ضربه به لوازم گران قیمت و انواع کاور تشک، لباس و غیره استفاده می شود.

کارگران اسباب کشی بر اساس نوع جابجایی و مقدار مسافت جابجایی دور یا نزدیک و همچنین تعداد طبقات، نوع بسته بندی مناسب را مشخص و پیشنهاد می کنند. پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را هوم سرویز بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست