تعویض باتری ماشین

تعویض باتری ماشین

از 1144 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعویض باتری ماشین در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت تست دینام و تعویض باتری

300,000 الی 350,000 تومان

قیمت تست دینام و باتری به باتری

200,000 تومان

متوسط قیمت250,000 تومانکمینه قیمت150,000 تومانبیشینه قیمت450,000 تومان

آنچه درباره تعویض باتری ماشین خواهید خواند

  • ​تعویض باتری ماشین در محل
  • نحوه استفاده از خدمات باتری سازی سیار هوم سرویز چگونه است؟
  • انواع باتری خودرو
  • چه زمانی باید با باتری سازی سیار تماس بگیرید؟
  • بهترین باتری ماشین چیست؟
  • نحوه تعویض باتری خودرو در محل
  • شارژ باتری ماشین در محل چگونه انجام می شود؟
  • برای بالا بردن عمر مفید باتری خودرو چه باید کرد؟
  • هزینه تعویض باتری ماشین در محل چقدر است؟
  • چرا امداد باتری هوم سرویز بهترین انتخاب برای شماست؟
  • تعویض باتری ماشین در محل و خدمات باتری سازی سیار را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

تعویض باتری ماشین در محل

تعویض باتری خودرو از مواردی است که هر راننده ای دیر یا زود با آن مواجه خواهد شد. عمر باتری ماشین معمولا بین ۲ الی ۳ سال در صورت استفاده متوسط تخمین زده می شود و بعد از سپری شدن این دوران و نیاز به تعویض باتری ماشین در محل و خبر کردن باتری ساز سیار است. نحوه تعویض باتری خودرو در منزل کار چندان سختی نیست. اما قبل از اینکه اقدام به تعویض باتری خودرو در منزل نمایید باید اطمینان کسب کنید که آیا عمر باتری به اتمام رسیده است یا نه؟ تشخیص علائم خالی شدن باتری و یا به کل اینکه چگونه بفهیم باتری ماشین خراب شده است باید مواردی را تست و بررسی کنیم. راهکارهای تشخیص شرایط تعویض باتری ماشین و تشخیص باتری معیوب را برایتان به اختصار شرح می دهیم. در ادامه به نشانه های خرابی باتری ماشین و عوامل موثر بر قیمت باطری ماشین و قیمت تعویض باتری ماشین در محل می پردازیم.

نحوه استفاده از خدمات باتری سازی سیار هوم سرویز چگونه است؟

در صورت مواجه با هر گونه مشکل در باتری خودرو و مشکلات برق خودرو می توانید از خدمات تعویض باتری خودرو در محل هوم سرویز بهره مند شوید. تنها کافیست مراحل زیر را طی کنید تا متخصصین باطری سازی سیار در محل حاضر شوند.

· ثبت درخواست رایگان جهت حضور باتری سازی سیار

به راحتی می توانید از طریق سایت، اپلیکیشن هوم سرویز و تماس مستقیم درخواست خودتان را ثبت کنید. در ثبت درخواست اولیه نوع خودرو و محل قرارگیری خودرو اعلام می شود.

· تماس همیاران جهت ارائه توضیحات نهایی

پس از ثبت درخواست در کمترین زمان ممکن متخصصین باتری سازی سیار تماس گرفته و در ارتباط با نوع خودرو و محل دقیق خودرو سوالات لازم را خواهند پرسید. در طی این مشاوره نحوه تعویض باتری خودرو و همچنین هزینه تعویض باتری ماشین در محل نیز اعلام می شود.

· اعزام متخصصین به محل

پس از ارائه توضیحات و توافقات نهایی متخصصین در محل حاضر شده و کلیه خدمات اعم از تعویض باتری ماشین و یا شارژ باتری خودرو را ارائه خواهند نمود. در ابتدا با استفاده از تست برق و آمپر باتری تست می شود و سپس در صورت اطمینان باتری جدید نصب می شود و گارانتی باتری به مشتری تحویل داده می شود.

انواع باتری خودرو

انواع باتری خودرو در دو دسته سیلد یا اسیدی و غیر سیلد یا اتمی موجود هستند.

· باتری اتمی خودرو

باتری غیر سیلد بهترین گزینه برای آب و هوای گرم هستند. اما در زمانی که باتری خودرو اتمی در خودرو نصب می شود باید در نگه داری از باتری بیشتر دقت شود. به طور مثال نباید خودرو مدت زمان طولانی خاموش بماند و یا از سیستم های برقی که مصرف بالایی دارند بهتر است استفاده نشود.

· نصب باتری خودرو اسیدی

این نوع قیمت باتری خودرو ارزان تری دارند و نیاز به نگهداری خاصی ندارند و همچنین طول عمر بالاتری هم دارند.

چه زمانی باید با باتری سازی سیار تماس بگیرید؟

قیمت باتری خودرو نسبتا بالاست. از این رو تشخیص اینکه باتری خودرو باید تعویض شود یا با شارژ باتری خودرو در محل مشکل حل می شود از مواردی است که باید به آن توجه کافی داشت. یک سری ایرادات، نشان دهنده ی خراب بودن باتری اتومبیل است و نیاز شارژ باتری، تعمیر باتری ماشین و یا تعویض باطری ماشین می باشد که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم. در ادامه مواردی که نشان دهنده ی خبر کردن باتری ساز سیار است را اعلام می کنیم.

· موتور خودرو به راحتی استارت نمی خورد

هنگامی که باتری خودرو ضعیف شده باشد، خودرو به راحتی استارت نمی خورد و برای روشن شدن زمان زیادی را باید صرف کرد. همچنین اگر بعد از روشن شدن، صدای ماشین سخت و سنگین شود و باتری به اندازه کافی قدرت حرکت ندارد. این علائم می توانند از نشانه های هشدار خرابی باتری خودرو باشند و باید به فکر تعویض باتری ماشین در محل باشید.

· باتری متورم شده باشد (باتری خودرو باد کرده باشد)

بررسی این مورد بسیار آسان است. حتی برای اکثر خانم ها که سر رشته ای از مکانیکی ندارد، نیز می توانند این مورد را بررسی کنند، کاپوت خودرو را بالا بزنید. باتری بادکرده با این کنترل ساده قابل شناسایی است. گرمای بیش از حد یکی از دلایل تورم باتری است که در خرابی باتری و تعویض باتری ماشین تاثیر دارد. از جمله دلایل دیگر که باعث تورم باطری خودرو می شود، شارژغیر استاندارد باتری است، شارژ بیش از حد صفحات باتری را از بین می برد و باعث متورم شدن آن می شود. در صورتی که مشاهده کردید باتری خودرو باد کرده است سریعا با باتری سازی سیار هوم سرویز تماس بگیرید. همچنین خدمات تعویض شمع و وایر خودرو هم در محل ارائه می شود.

· نور چراغ ها ضعیف و کم قدرت شده است

اگر اطمینان دارید که چراغهای خودرو سالم هستند. در صورتی که یکباره ضعیف شوند و سوسو بزنند. از دلایل خرابی باتری و تعویض باطری خودرو است و بهتر است با کمک باتری سازی سیار قسمت های مختلف برق خودرو بررسی شود. برای تعویض چراغ خودرو هم می توانید این خدمات را در محل دریافت کنید.

· چراغ باتری درپشت آمپر شما روشن شود

روشن شدن چراغ باتری پشت آمپر در واقع نشان دهنده ی این مورد است که شارژ باتری ماشین ایراد دارد. در واقع این ایراد می تواند از دینام خودرو نیز باشد. که عملیات شارژ باتری خودرو را بر عهده دارد در صورتی که ایراد از این قسمت نباشد، نیاز به تعویض باتری ماشین در محل است.

· استارت خوردن متناوب خودرو

یکی از علت های استارت خوردن های پی در پی خودرو شل بودن کابل باتری یا سولفاته شدن سر باتری است. پس قبل از اقدام به تعویض باتری خودرو سر باتری را بررسی کنید که اتصال محکمی داشته باشد و بعد اقدام به نصب باتری ماشین کنید.

این مشکل می تواند از شل بودن کابلهای باتری یا سولفاته شدن آن به وجود بیاید. ابتدا مطمئن شوید که سر باتری با قطب های باتری اتصال کامل و محکمی داشته باشد. اگر این چنین بود احتمالا زمان تعویض باتری ماشین در محل است.

بهترین باتری ماشین چیست؟

در صورتی که بعد از مشاهده متخصصین باتری سازی در محل تصمیم بر این شد که نوبت به خرید باتری خودرو رسیده است باید ابتدا باتری مناسب را برای خودروی خود خریداری کنید. زیرا خرید باتری نامناسب بسیار خطرناک بوده و ممکن است حتی موجب آتش سوزی شود. در زمان تعویض باتری خودرو باید دقت کنید که باتری جدید دقیقا مطابق با نمونه قدیمی باشد. باتری جدید باید به راحتی نصب شود. باتری ماشین بر اساس میزان مصرف برق خودرو، قدرت دینام، اندازه باتری انتخاب می شود. بهتر است انواع باطری خودرو صبا باتری، سپاهان باطری، پاسارگاد، دورنا و ... از نمایندگی های معتبر خریداری شود.

نحوه تعویض باتری خودرو در محل

نحوه تعویض باتری خودرو در منزل و قرار گیری باتری ماشین به علت شکل و شمایل باتری که تقریبا همه با آن آشنا هستند کاملا مشخص است. باتری ها در گوشه موتور قرار دارند. برای آشنایی با نحوه بازکردن باتری ماشین باید قاب یا کاور موتور از روی باتری برداشته شود. سپس باید با استفاده از آچار 10 یا 13 سر قطب منفی باتری که با علامت خط صاف نشان داده شده است را جدا کنید. و سپس به بازکردن قطب مثبت که با علامت بعلاوه نشان داده می شود بپردازید. دقت کنید که دو سر قطب هیچ برخوردی به هم نداشته باشند.

اگر سر باتری سولفاته شده است قبل از بازکردن، هر قطب را مجزا با آب جوش بشورید. همچنین دقت کنید بعد از باز کردن باتری، قطب مثبت ماشین اصلا با قسمت فلزی بدنه خودرو برخورد نکند زیرا امکان جرقه و ایجاد حریق میباشد.

بعد از باز کردن بست های باتری و خارج کردن باتری قدیمی باید با نحوه اتصال باتری ماشین آشنا شوید. به همان ترتیبی که به باز کردن باتری ماشین پرداختید باید به نصب باتری ماشین بپردازید والکترودهای سرباتری را ببندید. برای نصب باتری ماشین ابتدا قطب مثبت باتری و سپس قطب منفی را ببندید.

شارژ باتری ماشین در محل چگونه انجام می شود؟

علت های مختلف باعث خالی شدن شارژ باتری و کم شدن عمر مفید باتری می باشد . که مهمترین آنها برق دزدی ماشین، اشکال در دینام ماشین و سولفاته زدن سر باتری ماشین هستند. شارژ باتری ماشین در محل توسط متخصصین باطری سازی سیار به 3 روش زیر انجام می شود.

· شارژ باتری ماشین با خود ماشین

این عمل با هل دادان ماشین امکان پذیر می شود. به ترتیبی که ماشین را هل می دهیم و به محض روشن شدن به مدت نیم ساعت می گذاریم که باتری به خوبی شارژ شود.

· باتری به باتری کردن ماشین

برای اینکار ماشین سالم را در کنار ماشین خاموش شده پارک کنید. هر دو ماشین را خاموش کنید به کمک دو قطعه سیم که مخصوص اینکار تعبیه شده اند قطب مثبت و منفی دو باتری را به هم وصل می کنیم. سپس ماشین سالم را روشن می کنیم که باتری ماشین خاموش شده شارژ شود.

· استفاده از شارژر باتری

همچنین می توانید با استفاده از شارژر باتری به راحتی باتری ماشین را شارژ کنید. این شارژر با برق خانگی عملیات شارژ کردن باتری ماشین را انجام می دهند. شما می توانید برای مطمئن شدن از سلامت باتری و تشخیص خرابی باتری ماشین با متخصصین باتری سازی سیار هوم سرویز مشورت کنید.

برای بالا بردن عمر مفید باتری خودرو چه باید کرد؟

اگر زودتر از موعد با خرابی باتری خودرو مواجه شده اید، قطعا در نگهداری از باتری ماشین خود سهل انگاری کرده اید. در ادامه به مواردی که باید در نگهداری از باتری ماشین دقت کنید، می پردازیم.

  • در صورتی که مدام از خودروی خود استفاده نمی کنید هر دو سه روز یک بار خودروی خود را استارت بزنید و چند دقیقه روشن نگاه دارید تا باتری خودرو خالی نکند و نیازی به خدمات تعویض خودرو در محل و باطری سازی سیار نداشته باشید.
  • از تجهیزات برقی که مصرف بالایی دارند و بالاتر از توان باتری مصرف دارند استفاده نکنید.
  • متناسب با شرایط آب و هوایی محل سکونت از باتری اتمی یا اسیدی استفاده کنید.
  • دینام خودرو را بررسی کنید که سالم باشد و باتری به صورت ممتد شارژ نشود.
  • رانندگی های کوتاه مدت را کمتر کنید زیرا در رانندگی های کوتاه مدت باتری کامل شارژ نمی شود.
  • پس از نصب باتری ماشین، باید باتری به خوبی به محل وصل شده باشد زیرا عدم اتصال محکم موجب اتصال کوتاه می شود.
  • هنگام خروج از ماشین بررسی کنید که همه چراغ های خودرو خاموش است و باتری خالی نمی کند.
  • در صورتی که ماشین خاموش است به مدت طولانی از وسایل الکترونیکی ماشین مانند ضبط صوت و کولر استفاده نکنید.

هزینه تعویض باتری ماشین در محل چقدر است؟

عوامل زیادی در تعیین قیمت تعویض باتری ماشین تاثیر گذارند. در ادامه به معرفی عوامل موثر بر هزینه تعویض باتری خودرو در محل و قیمت باتری سازی سیار می پردازیم.

· نوع باتری بر هزینه تعویض باتری خودرو تاثیر دارد

همانطور که گفته شد باتری ها به دو دسته اتمی یا (غیر سیلد) و باتری اسیدی (سیلد) تقسیم می شوند. هزینه تعویض باتری ماشین اسیدی از قیمت باتری ماشین اتمی کمتر هستند.

· برند باتری خودرو بر هزینه تعویض باتری ماشین تاثیر دارد

عامل موثر دیگر در تعیین قیمت باتری ماشین، برند باتری ماشین است. از معروفترین برندهای تولید کننده باتری که البته در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر هستند می توان به صبا باتری، باتری ماشین سپاهان و باتری اوربیتال اشاره کرد.

برخی تصور می کنند هزینه های سرویس های در محل خیلی بیشتر از انتقال ماشین به تعمیرگاه است. هزینه تعویض باتری در محل شامل پرداخت هزینه ایاب و ذهاب نیست در واقع کلی هم از این نظر صرفه جویی می کنید زیرا دیگر لازم نیست اتومبیل را به تعمیرگاه منتقل کنید. قیمت های پرداختی بستگی به نوع باتری و قیمت خرید باتری دارد.

· تحویل باتری کهنه موجب کم شدن قیمت تعویض باطری ماشین می شود

در صورتی که در زمان مراجعه باتری سازی سیار هوم سرویز و نیاز به تعویض باتری خودرو در محل باطری قدیمی و فرسوده به متخصصین داده شود نوع باتری که تحویل داده می شود از هزینه های نهایی کسر می شود. باتری ماشین در برندهای مختلف برای اتومبیل های مختلف، تولید شده است. از قیمت باتری که بگذریم یک موضوع مهم وجود دارد. فرض کنید قصد فروش باتری داغی و خراب را دارید که در این صورت با تحویل باتری، یک باتری سالم و نو تحویل می گیرید. هزینه پرداختی در این مورد کمتر است. در ضمن قیمت خرید باتری یا تست باتری نیز تفاوت دارد. هزینه تعویض باتری خودور در هوم سرویز توافقی بوده و از قبل به صورت شفاف اطلاع رسانی می شود.

چرا امداد باتری هوم سرویز بهترین انتخاب برای شماست؟

خدمات امداد باتری تقریبا یکی از سرویس های جا افتاده در زمینه تعمیرات ماشین در محل محصوب می شود. دیگر افراد کشان کشان ماشین را تا باتری سازی نمی برند بلکه با یک تماس متخصصان باتری سازی سیار را به منزل می آورند. شرکت هوم سرویز با ارائه خدمات تعویض باتری ماشین در محل آماده خدمات امداد باتری می باشد. اهمیتی ندارد که به تعویض باتری ماشین در منزل داشته باشید یا تعمیر باتری و شارژ آن، تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید.

  • باتری سازی سیار هوم سرویز در همه مناطق فعالیت دارند و می توانند در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.
  • هزینه تعویض باتری خودرو پس ار ارائه خدمات در محل دریافت می شود و همچنین هزینه ها بر اساس تعرفه های مشخص است و هزینه های اضافی دریافت نمی شود و قبل از مراجعه تمام هزینه ها به صورت شفاف اعلام می شود.
  • تمام باتری ها در زمان تعویض باتری ماشین در محل از برندهای معتبر داخلی و خارجی هستند و همراه ضمانت نامه معتبر نصب می شوند.
  • هزینه تعویض باتری ماشین در محل هوم سرویز منصفانه است.
  • خدمات پشتیبانی هوم سرویز دلیلی برای ارائه بهترین خدمات در محل می باشد.
  • با کمک نظرات مشتریان هوم سرویز می توانید بهترین متخصصین در زمینه مد نظر ارتباط برقرار کنید.

تعویض باتری ماشین در محل و خدمات باتری سازی سیار را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

در صورت نیاز به انواع خدمات تعویض باتری خودرو، شارژ باتری ماشین در محل می توانید روی خدمات باتری سازی سیار هوم سرویز حساب کنید. متخصصین ما جهت مشاوره و اعلام قیمت باتری با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعویض باتری ماشین و همچنین ارایه خدمات تعویض باتری خودرو در محل نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات تعمیر خودرو ارائه می دهد که شامل تعویض چراغ هالوژنی، زنون، لیزری، led و نئونی خودرو در محل, تعویض وایر شمع انواع خودروهای ایرانی , تست دیاگ خودرو و عیب یابی سریع خودرو در محل, خدمات صافکاری و نقاشی انواع ماشین لوکس و ایرانی , تعمیرات تخصصی انواع خودروهای بنزینی، گازوئیلی و هیبریدی, سپر سازی و تعویض انواع سپر خودرو ایرانی, تعمیر جلوبندی و تعمیر سیستم تعلیق انواع خودرو ایرانی و خارجی, تعویض لنت ترمز انواع خودرو ایرانی, لوازم یدکی خودرو ایرانی, رادیاتور سازی سیار , کلیه خدمات برق خودرو در محل, تعمیر دیفرانسیل پراید, تعمیر گیربکس دنده ای, تعمیر کولر ماشین در محل, تعمیر بخاری خودرو, تعمیر دینام خودرو در محل می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های تعمیر و سرویس خودرو را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعویض باتری ماشین

تعویض باتری خودرو در محل

خدمات تعمیر باتری ماشین و شارژ باتری ماشین در منزل

تعویض باطری خودرو پراید،پژو، سمند، تیبا، 206، 405 و …

تعویض باتری خودرو چینی مانند بلریانس، هایما، جک و...

تعویض باتری خودروهای لوکس مانند کیا، تویوتا، هیوندا، مزدا، BMW، بنز و … با نمونه های اورجینال و با کیفیت

خدمات نصب انواع باتری خودرو مانند صباباتری، سپاهان، گلوبال، دلکور، رویال، شارک و …

نظرات کاربران

profile picture
حمید رضا چراغچی

ایشون واقعا خبره و کاربلد بودن کارشون خیلی عالیه حرف نداره. خیلی آدم متشخص و با ادبی بودن و زحمت کشیدن واقعا.

profile picture
روح اله ییلاقی اشرفی

خیلی حرفه ای بودن و بسیار دقیق و با حوصله کار رو انجام دادن

profile picture
اقای فرشچی

سرویس دهی تون عالیه دستتون درد نکنه. ایشون حرفه ای بودن و کارشون رو خیلی خوب انجام دادن.

profile picture
مسعود ملک محمدی

به کارشون مسلط هستن و با صبر و حوصله و دقت کار رو انجام دادن

شرایط عوض کردن و تعمیر باتری ماشین در محل

این سرویس در هوم سرویز با مشارکت امداد خودرو ایران و در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

سرویس تعویض باتری خودرو در هوم سرویز شامل تحویل و نصب باتری، تست سیستم برقی ماشین و تحویل گرفتن داغی باتری می باشد.

در هوم سرویز تعویض باتری کلیه برندها نظیر صبا و سپاهان و ... در آمپرهای مختلف و جهت کلیه خودروهای داخلی و خارجی اعم از پراید، تیبا، سمند، پژو، پرشیا، دنا، ام وی ام، جک، هیوندایی، کیا و ... انجام می شود.

این سرویس دارای ضمانت 12 ماهه و خدمات پس از فروش 24 ساعته در شبانه روز می باشد.

مشتری گرامی توجه فرمایید، قیمت های اعلام شده با احتساب هزینه باتری نو و کسر هزینه های باتری کهنه با آمپر معادل اعلام شده است و در صورت عدم امکان تحویل داغی باتری قبلی، هزینه افزایش خواهد یافت.

در صورتی که اختلافی بین آمپر داغی تحویلی و آمپر باتری جدید وجود داشته باشد به ازاء هر آمپر محاسبه و فاکتور صادر می شود.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

carwash
کارواش در محل
قیمت از 300,000 الی 620,000 تومان
supply-auto-parts
لوازم یدکی خودرو
قیمت از 150,000 الی 250,000 تومان
oil-filters-change
تعویض روغن و فیلترها
قیمت از 250,000 الی 350,000 تومان
car-air-conditioner
شارژ گاز کولر خودرو
قیمت از 2,200,000 الی 2,200,000 تومان