لوله بازکنی

لوله بازکنی

از 2077 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت لوله بازکنی در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت لوله بازکنی و فنر زدن(از یک تا 15 متر)

270,000 الی 400,000 تومان

قیمت لوله بازکنی و فنر زدن(طول بیش از 15 متر)

330,000 الی 500,000 تومان

قیمت فنر زدن بیش از یک بار

160,000 تومان

قیمت خارج کردن وسایل از چاه

250,000 الی 350,000 تومان

متوسط قیمت700,000 تومانکمینه قیمت400,000 تومانبیشینه قیمت800,000 تومان

آنچه درباره لوله بازکنی خواهید خواند

  • خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله
  • لوله بازکنی فوری شامل چه مواردی است؟
  • برای چاه بازکنی و رفع بوی بد چاه چکار کنیم؟
  • راهکارهای خانگی باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه و لوله بازکنی فوری
  • از چه روش هایی برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله استفاده می شود؟
  • لوله بازکنی ارزان با دستگاه فنر زنی چیست؟
  • لوله بازکنی شبانه روزی و فوری
  • لوله بازکنی سیار آیا قابل اطمینان است؟
  • لوله بازکنی ارزان شعار خیلی از افراد است
  • قیمت لوله بازکنی به چه مواردی بستگی دارد؟
  • لوله بازکنی فوری را چگونه خبر کنیم؟
  • لوله بازکن ماهر را با کمک هوم سرویز خبر کنید

خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله

تنها کافیست برای چند ساعت لوله های خونه کارشان را درست انجام ندهند. باید ببینیم که چه فاجعه ای در شرف اتفاق افتادن هست. یک سینک پر ظرف که حتی یه چکه آب هم از آن پایین نمی رود، برای افراد منزل از هر اتفاقی بدتر خواهد بود دیگر از گرفتگی چاه توالت و چاه بازکنی توضیحی نمی دهیم که توصیف و تصورش هم ناراحت کنندست. اینجاست که باید سریعا به فکر لوله بازکنی فوری باشیم. در صورتی که کار با استفاده از مواد و مایع لوله بازکنی رفع شود که خوش شانس بوده اید. اما در اکثر مواقع باید به دنبال شماره لوله بازکنی باشید تا با استفاده از دستگاه لوله بازکنی اقدام به لوله باز کنی و فنر لوله رفع گرفتگی لوله نمایند. در ادامه به روش های لوله بازکنی و رفع گرفتکی لوله و عوامل موثر بر قیمت لوله بازکنی می پردازیم.

لوله بازکنی فوری شامل چه مواردی است؟

خدمات لوله بازکنی سیار و فوری موارد زیادی را شامل می شود. موارد زیادی همگی نشان دهنده ی این موضوع است که باید متخصصین در این زمینه تماس بگیرید. مواردی مانند باز کردن چاه توالت، رفع گرفتگی توالت فرنگی، رفع گرفتکی لوله فاضلاب دستشویی، باز کردن سینک ظرفشویی، تخلیه فاضلاب و ... همه از خدمات رفع گرفتگی لوله و چاه بازکنی است. این خدمات با استفاده از دستگاه لوله بازکنی و اتحادیه لوله بازکنی انجام می شود.

برای چاه بازکنی و رفع بوی بد چاه چکار کنیم؟

شاید خیلی از راهها را برای رفع بوی بد چاه امتحان کرده باشید و جواب نگرفته اید.اما باید بدانید که بوی بد چاه فاضلاب حتما به علت اشکال در مسیر لوله ها است. یعنی در قسمتی از مسیر گرفتگی لوله اتفاق افتاده است. که پسماندها در آنجا گیر کرده اند و گازهای متصاعد شده از آنها آزار دهند می شوند. برای رفع بوی بد چاه و گرفتگی لوله هم می توانید روش های خانگی را امتحان کنید و هم می توانید با تماس با لوله بازکنی سیار و شیانه روزی و فنر زدن مشکل را رفع کنید.

راهکارهای خانگی باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه و لوله بازکنی فوری

اولین راهکار خانگی جهت لوله بازکنی فوری و چاه بازکنی، ریختن آب داغ در راه آب است. مقدار زیادی آب را جوش بیارید و در چند نوبت در راه آب بریزید. اگر این کار جواب داد خوشحال باشید، که کار به جاهای باریک نکشید. هر چند مدت اگر حتی مشکل گرفتگی لوله ندارید، شما اینکار را برای پیشگیری از فنر زدن لوله انجام دهید.

راه حل بعدی قبل از زنگ زدن به لوله بازکنی فوری این است که مانند یک لوله بازکن حرفه ای، وسیله ای شبیه فنر درست کنید. می توانید از یک سیخ یا یک تیکه میله نازک برای رفع گرفتگی لوله استفاده کنید. یک طرفش را به شکل قلاب کنیم و به صید موهایی که در چاه حمام گیر افتاده و یا تکه های غذا و روغنی که در لوله آشپزخانه گیر کرده بپردازید.

بهترین راه برای لوله بازکنی ارزان و فوری آشپزخانه ، کمک گیری از سرکه و جوش شیرین است. ترکیب این دو مانند یک اسید قوی تمام چربی ها را با خودش می شورد و ازبین می برد و موجب باز کردن لوله فاضلاب آشپزخانه می شود.

لوله بازکنی فوری توالت با روان کننده دست ساز و خانگی. به این ترتیب که مقداری مایع ظرف شویی را با آب بگذارید داغ داغ شود و یک باره در چاه توالت بریزید. امکان اینکه چاه باز شود و رفع گرفتگی انجام شود، بسیار بالاست.

لوله بازکنی به وسیله جوهر نمک. ترکیب جوهر نمک با آب قدرت انحلال بالایی دارد. به طوری که در صورت برخورد با پوست موجب سوختگی می شود. پس خیلی مراقب باشید. در یک دبه 4/3 آن را با آب سرد پر کنید و 2 لیوان به آن جوهر نمک اضافه کنید. درون چاه فاضلاب بریزید و یک شبانه روز به حال خودش رها کنید و روی چاه توالت را با یک تکه پارچه محکم ببندید.

مورد آخر اینه که تمام راهها را امتحان کردید و دیدید کار از بیخ ایراد دارد و باید یک فکر اساسی کنید. اگه کار را به کاربلد بسپارید، در اول راه خیال خودتون را راحت کرده اید. از یک شرکت خدماتی معتبر درخواست لوله بازکنی شبانه روزی کنید.

از چه روش هایی برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله استفاده می شود؟

با توجه به نوع گرفتگی و محل مورد نظر روش لوله بازکنی انتخاب می شود. در ادامه روش های لوله باز کنی می پردازیم.

لوله بازکنی با فنر

برای باز کردن گرفتگی های سخت از این روش استفاده می شود. دستگاه لوله باز کنی با فنر از موتور و فنر تشکیل شده است که موتور آن به شکل دریل است که فنر روی آن وصل می شود. برای باز کردن لوله های با ابعاد مختلف از فنرهای مختلفی استفاده می شود. این فنرها باید کاملا منعطف باشند

لوله بازکنی با استفاده از روش تراکم هوا

اگر خاک در لوله انباشته شده باشد. با استفاده از فشار هوا در داخل دستگاه لوله بازکنی به داخل لوله فرستاده می شود. به این ترتیب گرفتگی با فشار هوا به حرکت در می آید و لوله باز می شود.

لوله بازکنی با تلمبه دستی

این روش برای از بین بردن گرفتگی های کم در لوله فاضلاب استفاده می شود. این دستگاه در اکثر خانه ها وجود دارد و دارای یک قطعه پلاستیکی نیم داره ای و یک دسته است که موجب باز شدن گرفتگی های سطحی می شود.

لوله بازکنی ارزان با دستگاه فنر زنی چیست؟

دستگاه فنر زنی از یک فنر محکم و بلند تشکیل شده است. که به انتهای آن سری فولادی محکمی نصب شده است. لرزش و ارتعاشاتی که به این فنر وارد می شود، باعث می شود که عواملی که موجب گرقتگی لوله شده اند، به آن برخورد کنند و از لوله جدا شوند و راه لوله باز شود.

در استفاده از دستگاه فنر زنی تجربه و مهارت لوله بازکن نقش بسیار مهمی دارد. در واقع تنها به این شکل نیست که فنر را در داخل لوله فرو کنیم و دستگاه را روشن کنیم به امید اینکه لوله بازکنی به بهترین نحو ممکن، انجام شود. اینکه فنر به چه طریقی و در کدام جهت وارد لوله شود و چه سر فنری، برای گرفتگی استفاده بشود و اینکه ارتعاشات وارده به فنر در کدام جهات باشد، از مهارت ها و تجربیات لوله بازکن به شمار می رود.

لوله بازکنی شبانه روزی و فوری

گرفتگی لوله از مواردی است که اگر اتقاق بیوفتد نمی توان به زمان دیگری موکول کرد. به همین دلیل جزو خدمات شبانه روزی و فوری محسوب می شود. اما گاهی دسترسی به این ارائه دهندگان این خدمات کار آسانی نیست. در این مواقع شرکت های خدماتی افرادی مجرب و مطمئن را برای لوله بازکنی فوری و شبانه روزی به محل اعزام می کنند.

لوله بازکنی سیار آیا قابل اطمینان است؟

لوله بازکنی فوری تنها به کمک افرادی ارائه می شود که به صورت سیار هستند. لوله بازکنی سیار با سرعت بیشتری و با تجهیزات به محل مورد نظر رسیده و تمام اقدامات لازم را انجام می دهند. ممکن است در و دیوار شهر همه پر شده باشد از آگهی های زیادی با عناومین لوله بازکنی ارزان، لوله بازکنی فوری، لوله بازکنی سیار و شبانه روزی و غیره اما آیا همه آنها قابل اطمینان هستند.

کلاه برداری لوله بازکنی امروزه متاسفانه بسیار شنیده می شود. این افراد از حالت استیصال افراد سوء استفاده می کنند و ممکن است افرادی غیر قابل اعتماد باشند که با ورود به محل زندگی شما، موجب اتفاقات ناگواری شوند. از این رو با کمک هوم سرویز شما می توانید افرادی با سابقه کاری مشخص و تایید شده را خبر کنید و نگران هیچ چیزی از جمله قیمت لوله بازکنی نباشید.

لوله بازکنی ارزان شعار خیلی از افراد است

این شعار برای خیلی از ما اشنایی دارد اما حرف تا عمل راه درازی است. لوله بازکنی ارزان زمانی ارزشمند است که همراه با خدمات با کیفیت باشد. اگر برای رفع گرفتگی فاضلاب، باز کردن گرفتگی توالت فرنگی و غیره به دنبال لوله بازکن حرفه ای هستید، تسلیم شعارهای بی پایه و اساس خیلی از افراد ناوارد نشوید و در هوم سرویز ثبت درخواست نمایید.

قیمت لوله بازکنی به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه لوله بازکنی به موارد متعددی بستگی دارد. خیلی از افراد تنها قیمت لوله بازکنی را ملاک انتخاب خود قرار می دهند. لوله بازکن ابتدا باید بر اساس نوع گرفتگی بهترین روش را انتخاب کند و سپس بر اساس نرخ اتحادیه لوه بازکنی نرخ اعلام می شود. گاهی با فنر زدن باید چندین بار این کار را تکرار نمود. در نتیجه چند بار باید هزینه بازکردن لوله فاضلاب را پرداخت نمود. به طور کل مواری مانند نیاز به کنده کاری، نوع فنر مورد استفاده، اندازه فاضله لوله فاضلاب، تعداد واحدهای ساختمان بر نرخ لوله بازکنی تاثیر دارند. تعداد دفعات فنر زنی، سختی و میزان گرفتگی لوله و زمان کار مورد نیاز بر نرخ لوله بازکنی تاثیر دارند.

لوله بازکنی فوری را چگونه خبر کنیم؟

لوله بازکنی شبانه روزی و فوری قطعا دو خصوصیت مهم و اساسی است که ارائه دهندگان این خدمات باید دارا باشند. زیرا در صورت بروز مشکل، این ایرادات باید سریعا رفع شوند. از این رو لوله بازکنی فوری تنها به واسطه شرکت های خدماتی که خدمات شبانه روزی و با کیفیت ارائه می دهند میسر می شود.

لوله بازکن ماهر را با کمک هوم سرویز خبر کنید

شرکت هوم سرویز با ارائه خدمات لوله باز کنی شبانه روزی آماده خدمت رسانی به کاربران خود است. در صورتی که در هر ساعتی از شبانه روز به خدمات لوله بازکنی فوری، چاه بازکنی و فنر زدن فوری بر اساس نرخ اتحادیه لوله بازکنی نیاز داشتید، تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز درخواست خودتان را ثبت کنید. برترین لوله بازکن جهت مشاوره و اعلام هزینه ها با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس لوله بازکنی و همچنین ارایه خدمات لوله بازکنی فوری توالت و آشپزخانه نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات لوله بازکنی ارائه می دهد که شامل تخلیه چاه فاضلاب, لایروبی چاه فاضلاب خانگی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های لوله کشی و تاسیسات را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس لوله بازکنی

لوله بازکنی فوری توالت و آشپزخانه

چاه بازکنی توالت ایرانی و رفع گرفتگی توالت فرنگی

رفع گرفتگی لوله فاضلاب دستشویی

باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی

رفع گرفتگی ورودی تخلیه حمام و وان

چاه بازکنی و رفع بوی بد چاه فاضلاب

نظرات کاربران

profile picture
خانم خطیب

بسیار باشخصیت منصف و ماهر بودن و خیلی تمیز کار کردن

profile picture
سارا مطهری

خیلی به موقع خودشون رو رسوندن واقعا راضی بودم

profile picture
مهدی محمدی

سلام. ایشان فرد محترم و وقت شناس و با اخلاقی بودند. کارشون هم تمیز بود

profile picture
حنانه وحدت

محترم ،وقت شناس و تخصص قابل ستایش واقعا حرفه‌ای بودن مشکل رو پیدا کردن و به نحو عالی رفع کرد

شرایط خدمات لوله بازکنی فوری و چاه بازکنی شبانه روزی

جهت لوله بازکنی از دستگاه ها و محلول های مختلفی برای رفع گرفتگی استفاده می شود. این دستگاه ها شامل فنر برقی، دستگاه تراکم هوا یا دیلم توالت می باشد. از این رو قبل از آنکه اقدام به بازکردن گرفتگی شود باید علت گرفتگی مشخص گردد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

water-plumbing-sewerage
لوله کشی آب و ساختمان
قیمت از 500,000 الی 2,270,000 تومان
masonry
بنایی ساختمان
قیمت از 1,000,000 الی 7,000,000 تومان
toilet-siphon
شیرآلات و سیفون
قیمت از 300,000 الی 800,000 تومان
house-cleaning
نظافت منزل
قیمت از 520,000 الی 740,000 تومان